Jump to content

Въпрос за маркуча от изпарителя към карбуратора


Recommended Posts

Здравейте колеги,

от няколко дни в главата ми се върти следната идея:

маркуча, който между изпарителя и кранчето на газта, който отива към карборатора, е доста дълъг и има възможност да се скъси с около 35-40 см. Ще има ли някаква полза от това или просто ще се изцапам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще има.Това е излишно дълъг път на газта до карба.

Моите маркучи са макс. къси и няма никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10x

А от коя страна да го скася между изпарителя и кранчето (при мен той е по-дебелия и гумен маркуч) или между кранчето и карборатора ( той е по-тънък)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-тънкия. Не разбрах каква е колата и какъв е карбуратора - едно- или двукамерен? Как е вкарана газта в него. (Питам просто от любопитство, така или иначе си накъси тънкия маркуч.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NE e двигателя 90г. Мисля че карборатора е Кейхин 1.

С тънкия ще стане по- трудно.Кранчет ще отиде под капака на въсдушния филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колкото е възможно все пак. Отрежи тънкия колкото е възможно без това да ти създава проблеми и после отрежи и от дебелия колкото е необходимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е пробиван възд.филтър отдолу за подвеждане на тънките маркучи към плочката внимавай да не се пре-

чупят на мястото където влизат във корпуса.При мен газаджиите си оставиха ръцете с подвеждането на маркучите

като на моменти колата се чудеше да върви ли или да спира.Проблема си го реших като на местата на пречупване

сложих колена от медни тръбички с подходящ диаметър.

П.П. Само информативно - при мен дебелия маркуч е около 12-14см.Тънките около 30-35см.

Щом си 90год. най-вероятно карба ти е КЕЙХИН-2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъсих ги. 5 см. е дебелия, а около 15-тина тънкия. Не съм я карал още, но като я запалих всичко си беше като преди.

И на мен ми е интересно какво ще стане.Поне не ми се мотаят разни маркучи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по-късо, толкова по-малъг лаг при подаване на газ, а и паленето е по-добро.

Ето как съм ги направил аз, не е на ауди , но просто за нагледност, маркуча на втора камера съм го удължил нарочно, с тоя сетъп паля кибрит сутрин :2gunsfiring_v1:.

Изпарителя също е добре да е близо до карба, че иначе скъсяването няма как да стане.

IMG_0063.jpg

Редактирано от L&R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по-късо, толкова по-малъг лаг при подаване на газ, а и паленето е по-добро.

:rotcol:

Дългите маркучи вкарват инертност в системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по-късо, толкова по-малъг лаг при подаване на газ, а и паленето е по-добро.

Ето как съм ги направил аз, не е на ауди , но просто за нагледност, маркуча на втора камера съм го удължил нарочно, с тоя сетъп паля кибрит сутрин :bia:.

Изпарителя също е добре да е близо до карба, че иначе скъсяването няма как да стане.

Би ли ми казал, на снимката има ли плочка тази кола или ти пробит карбуратора? И с колко си удължил маркуча за втора камера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли ми казал, на снимката има ли плочка тази кола или ти пробит карбуратора? И с колко си удължил маркуча за втора камера?

Има си плочка да върху карбуратора, а маркуча за втора камера при мен е почти два пъти по-дълъг, но защото пътя е наистина малък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...