DeViLs Публикувано 14 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2007 Здравйте колеги...от близо една седмица имам следния проблем.Когато потеглям в първият момент направо забива муцуната и чак тогава си тръгва (това не се случва всеки път) майсторите при които си ходя ме пратиха да я зъкача на компютър за да проверя някаква си клапа или нещо такова...при проверката копютъра не намери никакви проблеми по цялата кола....моляви дайте някаква идея от какво каде може да е това.Благодаря ви предварително!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 14 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2007 Аз пак бих заложил на ламбда сонда (сигурно по тоя проблем е писано поне 50 пъти във форума). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeViLs Публикувано 14 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2007 Колега абсолютно всичко е проверено...дори и тази сонда...аз също мислих че в нея е проблема ама.....компютъра показа че работи порфектно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 14 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2007 Кой компютър? ECU-то? Забрави го. Ако не са я мерили отделно на стенд нищо не са измерили. Но може и да не съм прав. Може да е EGR клапан или нещо подобно. Но точно тия симптоми... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeViLs Публикувано 14 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2007 накарах ги да закачът само сондата...и казаха че всичко е Ок... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon67 Публикувано 14 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2007 Колега при мен също така беше, а ти проверявал ли си комресията си ? Ако си чел темата за комресия, тя е от мен започната. От форума прочетох за комресията и наистина така се оказа, че аз я нямам и саответно вземах мерки. Все още разработвам след основен ремонт. Надявам се да не е това, но ако е това, желая ти успех пич!!! Пиши за подробности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeViLs Публикувано 14 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2007 Колега по принцип нищо не разбирам от коли...тъй да се каже аз съм каруцар но до колкото съм чувал ако няма компресия няма да върви и колата(ще е като куцо магаре ) ако съм прав при мен не е така...200 230км. си ги вдига и поддържа поз проблем.Имам чъвството че имам нещо запушено...А може ли да е и от това че преди време ми избушиха катализатора тъй като питата ми била отлепена...предложиха ми да сложът мисля че беше някакво гърне или тръба(не помня вече какво беше) а аз отказaх и сега газовете да бъркат нещо сондата ? Утре ще ходя на друг компютър да видим той какво ще покаже и ще пиша.Благодаря ви за мненията до тук!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 16 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2007 Ами задължително си сложи резонаторно гърне за да върви както трябва ..... макар че едва ли ти е от това проблема който описваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Jivko_s4 Публикувано 16 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2007 имах и аз подобен проблем преди месец - оказа се бензина, беше кякъв шит, тъкмо си мислих за сервизи др. такива но при следващо зареждане всичко си беше ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 17 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2007 offtopicКолега откъде беше сипвал, че да не ходиме там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 17 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2007 Още един глас за бензина. Откакто зареждам на ЕКО 95 плюс нямам го този проблем. Все пак може и някоя дюза да е тръгнала да се запушва. Вземи се едно черно STP и пробвай как ще е след това. Резонаторно гърне няма нужда да слагаш и без това нямаш сонда след катализатора, а относно ламбдата след като си без катализатор вече тя кажи речи не пее в хора защото газовете минават много бързо покрай нея и не може да отчита правилно.Има и вариант и някой термодатчик да дава фалшива информация. Само на студено ли го прави? Паленето сутрин как е ? Има ли някакво прекъсване и игране на обороти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeViLs Публикувано 17 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2007 Още един глас за бензина. Откакто зареждам на ЕКО 95 плюс нямам го този проблем. Все пак може и някоя дюза да е тръгнала да се запушва. Вземи се едно черно STP и пробвай как ще е след това. Резонаторно гърне няма нужда да слагаш и без това нямаш сонда след катализатора, а относно ламбдата след като си без катализатор вече тя кажи речи не пее в хора защото газовете минават много бързо покрай нея и не може да отчита правилно.Има и вариант и някой термодатчик да дава фалшива информация. Само на студено ли го прави? Паленето сутрин как е ? Има ли някакво прекъсване и игране на обороти?Колега това с термодатчика ме заинтрегува а иначе да може да се каже че само сутрин го прави,много рядко при горе доло разрял двигател.Относно паленето вчера сутринта не запали от първия път и можеби ако не и бях натиснал леко педала на газта нямаше и да запали(този номер го е правила много рядко(в месеца я има 1 я няма) и при попъл вдигател)А така стигнахме и до оборотите.....мдааааа и те понякога не могат да си намерят мястонай вече след като изключа от скорост.Миналата седмица когато ми сленяха датчиците споменах на майсторите за тоя проблем...те ми казаха че може да е от степ мотора и че ще го погледнът.Резолтат-не са го отваря ли да го гледът само са пробвали и остановили че нищо му няма,че било нормално при ряско падане на оборотите на трепнът един път.Обаче понякога оборотите се заиграват по 2-3 сек.Прекъсване нямам И тъй като покрих нормативът за термодатчик на 100% явно е той.Проблемът обаче е в това че си написъл НЯКОЙ,следователно не е един. Благодаря ти колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 18 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2007 Колега това с термодатчика ме заинтрегува а иначе да може да се каже че само сутрин го прави,много рядко при горе доло разрял двигател.Относно паленето вчера сутринта не запали от първия път и можеби ако не и бях натиснал леко педала на газта нямаше и да запали(този номер го е правила много рядко(в месеца я има 1 я няма) и при попъл вдигател)А така стигнахме и до оборотите.....мдааааа и те понякога не могат да си намерят мястонай вече след като изключа от скорост.Миналата седмица когато ми сленяха датчиците споменах на майсторите за тоя проблем...те ми казаха че може да е от степ мотора и че ще го погледнът.Резолтат-не са го отваря ли да го гледът само са пробвали и остановили че нищо му няма,че било нормално при ряско падане на оборотите на трепнът един път.Обаче понякога оборотите се заиграват по 2-3 сек.Прекъсване нямам И тъй като покрих нормативът за термодатчик на 100% явно е той.Проблемът обаче е в това че си написъл НЯКОЙ,следователно не е един. Благодаря ти колегаНе ми е много позната ел. схемата на ADR. Има датчик за таблото. Датчик за компа. Датчик за входяща темп на въздуха и предполагам и сензор за външна температура. Понякога 2 от тези датчици могат да бъдат комбинирани в един. Всичко това ти казвам доколкото си познавам сегашната и предишната кола , но сигурно принципа на действие е същия. Ако диагностиката не може да те насочи ( малко вероятно е все пак , но ако дисгностка е някой титан на мисълта - нищо чудно ) минаваш на добре изпитания емпиричен метод. На работещ мотор почваш да откачаш куплунгите на въпросните сензори и следиш работата на мотора, дали има промяна или няма. Има и друг вариант да почнеш да сменяш на сляпо но ще ти излезе солено докато стигнеш до причината. Степ моторчето също може да е виновно. Едно чистене на дроселова клапа и степ моторче няма да е лошо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeViLs Публикувано 30 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2007 Не ми е много позната ел. схемата на ADR. Има датчик за таблото. Датчик за компа. Датчик за входяща темп на въздуха и предполагам и сензор за външна температура. Понякога 2 от тези датчици могат да бъдат комбинирани в един. Всичко това ти казвам доколкото си познавам сегашната и предишната кола , но сигурно принципа на действие е същия. Ако диагностиката не може да те насочи ( малко вероятно е все пак , но ако дисгностка е някой титан на мисълта - нищо чудно ) минаваш на добре изпитания емпиричен метод. На работещ мотор почваш да откачаш куплунгите на въпросните сензори и следиш работата на мотора, дали има промяна или няма. Има и друг вариант да почнеш да сменяш на сляпо но ще ти излезе солено докато стигнеш до причината. Степ моторчето също може да е виновно. Едно чистене на дроселова клапа и степ моторче няма да е лошо.Значи забиването на муцуната съвсем изчезна след като вчера смених термостата(оказасе че сумати време съм я карал студена)а за почивстването на дроселовата клапа и степ моторчето ми казаха че нямало да стане тъй като били каапсоловани и нямало как да се почистят....трябвало да ги смена.Имали нящо вярно в това или просто не им се занимава ???? Благодаря предварително!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 31 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2007 Значи забиването на муцуната съвсем изчезна след като вчера смених термостата(оказасе че сумати време съм я карал студена)а за почивстването на дроселовата клапа и степ моторчето ми казаха че нямало да стане тъй като били каапсоловани и нямало как да се почистят....трябвало да ги смена.Имали нящо вярно в това или просто не им се занимава ???? Благодаря предварително!!!Специално за дросел клапата, едвали е капсолована след като сума ти колеги са я карали да я чистят, нещо което и аз ще правя другата седмица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_stoqnov Публикувано 31 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2007 Колега, аз също съм с АДРмоторчето, това с Дроселовата клапа, ти го е казал някой дето не му се е занимавало, защото за самото чистене и настройване после не може да ти смъкне от гарба повече от 15 лв.Аз съм го правил това, и термостата съм сменял, така че дроселовата клапа се чисти, и оборотите заспиват, единствено през дисплея на климатроника може да ги видиш да мърдат ама мисля че диапазона е около 50 оборота, така че не ги слушай.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon67 Публикувано 31 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2007 Значи забиването на муцуната съвсем изчезна след като вчера смених термостата(оказасе че сумати време съм я карал студена)а за почивстването на дроселовата клапа и степ моторчето ми казаха че нямало да стане тъй като били каапсоловани и нямало как да се почистят....трябвало да ги смена.Имали нящо вярно в това или просто не им се занимава ???? Благодаря предварително!!!Колега би ли обяснил какво означава (оказа се че сумати време съм я карал студена)??? Датчикът на таблото какво ти отчиташе, 60 ИЛИ 90 градуса? Ако е възможно дай обяснение, защото на всеки един от нас може да се случи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeViLs Публикувано 31 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2007 Колега би ли обяснил какво означава (оказа се че сумати време съм я карал студена)??? Датчикът на таблото какво ти отчиташе, 60 ИЛИ 90 градуса? Ако е възможно дай обяснение, защото на всеки един от нас може да се случи.Благодаря ви колеги значи още утре ще им кажа да почистят тая клапа.Simeon67 90 градуса видях последно в края на лятото и тук там в задръстванията... иначе 60 65 може да я карам 5 часа без да спра повече няма да покаже.Първо смених датчик температура но отново не показа повече от 65 градуса и на таблото и на компа и вече след смяната на термостата всичко си е Ок.Лошото е че когато ги попитах дали не ми е изкихъл термостата те ми казаха че след като ми духа топло студено в колата едвали ще е пт него...трябваше да се жърне шефът им от германия че да им каже каде е проблемът,а именно термостат.Така че утре направо ще говоря с него за дроселовата клапа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavlio Публикувано 2 Август 2012 Доклад Share Публикувано 2 Август 2012 Имам Ауди А4 1,8 '96 година ADR. Стигнах до морето,паркирах и угасих.След няколко часа запалих,а двигателя започна да пуши и да тресе.През целия път нямаше проблем,спирах и тръгвах неколкократно без проблем.Колата е обслужена отвсякъде.Къде може да е проблема колеги ? Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts