Jump to content

Проблем с аларма


Zaharieff

Recommended Posts

Колеги, от известно време алармата ми спря да издава звук. Не изведнъж. Някой път работи, някой - не. Първо си мислих, че е от някакви настройки на алармата, но нямам упътване (така купих колата) и с "безразборно" натискане на копчетата успявам от време на време само да сменя мелодията. Сега вече от няколко дни няма никакъв звук. Дали е възможно акумулатора ми да е "заминал" тъй като напоследък забелязвам, че по-бавно върти сутрин при палене? А как мога да разбера дали е "наред"? Също ми минава през ума да не би да не се зарежда добре - след дълго каране отново не се чува алармата, ако разбира се има връзка с акумулатора (мисля че има). Скоро сменях ремъци (преди 2 месеца примерно) - дали пък не е хлабав ремъка на алтернатора? Още куп неща си мисля, а може просто проблема да е в алармата. Питам за ремък, като вариант - то.. няма как да ми кажете - да, хлабав ти е. Т.е. аз не знам колко стегнат трябва да е. А дали може някой кабел да се е прекъснал? Ако някой намира логика в някои от посочените евентуални причини за "тихата" ми аларма, моля да сподели :blink:

P.S.: Сорри, май се усетих, че не е за тук темата, но не виждам как да я преместя.

Редактирано от Zaharieff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност алармата включва ли се, макар и без да пищи, или изобщо не се включва?

Да, но само мига - без звук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом иначе си работи и пищи при удар и отваряне на врата, не се притеснявай. И аз имах същия случай, и се оправи сама сигнализацията при включване и изключване. Келеша, дето я беше слагал вдигна рамене и каза, че не знае от какво е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом иначе си работи и пищи при удар и отваряне на врата, не се притеснявай. И аз имах същия случай, и се оправи сама сигнализацията при включване и изключване. Келеша, дето я беше слагал вдигна рамене и каза, че не знае от какво е.

Колега, благодаря ти за бързите отговори, но тя не пищи - това е проблема. Може би не съм обяснил правилно, но алармата не издава звук, т.е. като се активира (проработи при отваряне на врата и удар) просто мига. Тя не издава звук и при заключване и отключване. Затова търсех някаква връзка с евентуална защита при "слаб" ток, тъй като съм виждал при почти изтощен акумулатор от аларма, тя продължава да си мига без звук. И при мен се оправяше сама няколко десетки пъти, но сега се обажда много рядко (5-10% от случаите).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си пищялката на алармата. Сигурно се е напълнила с вода и вече само бълбука :puke: Пищялките ги продават в Конрад. Трябва да внимаваш спазването на поляритета на новата пищялка. Ако съвсем е зела-дала алармата, а ти мигат мигачите като задейства алармата, може да се свърже през тях от изхода на алармата за мигачите, но трябва да се постави диод допълнително да не почне да пищи на всяко включване на мигачите :bia: . Ти имаш 2 диода заводски сложени от самата аларма към левия и десния мигач. Обикновено са монтирани под кората на волана, към ключа за мигачите. На общия край на диодите (обикновено жицата от алармата за мигачите е сива) запояваш и третия диод със същата посока, като другите два (анода към алармата). После на другия край (катода) на диода свързваш + на новата пищялка. Минуса на новата пищялка го даваш на "маса" и си готов. Гледай само новия диод да е със същата мощност като другите два.

Поздрави,

Вальо

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си пищялката на алармата. Сигурно се е напълнила с вода и вече само бълбука :hilezh: Пищялките ги продават в Конрад. Трябва да внимаваш спазването на поляритета на новата пищялка. Ако съвсем е зела-дала алармата, а ти мигат мигачите като задейства алармата, може да се свърже през тях от изхода на алармата за мигачите, но трябва да се постави диод допълнително да не почне да пищи на всяко включване на мигачите :hilezh: . Ти имаш 2 диода заводски сложени от самата аларма към левия и десния мигач. Обикновено са монтирани под кората на волана, към ключа за мигачите. На общия край на диодите (обикновено жицата от алармата за мигачите е сива) запояваш и третия диод със същата посока, като другите два (анода към алармата). После на другия край (катода) на диода свързваш + на новата пищялка. Минуса на новата пищялка го даваш на "маса" и си готов. Гледай само новия диод да е със същата мощност като другите два.

Поздрави,

Вальо

Мерси Вальо, както винати даваш готово решение. :bia: Дали всяка фирма поставяща аларми ще се справи с гореописаната технология на работа? И по-скоро дали е проблема в пищялките (тъй-като от време на време сработват)? Да не би някой кабел да се е прекъснал, тъй като натискайки педалите от време на време ритам някакъв сноп с кабели :bia:

Поздрави!

Мишо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах този проблем. Така и никой не разбра от какво дойде и как си отиде. Но една вечер след блъскане по дистанционното, натискане на всички копчета в милиони комбинации и взе, че се оправи. Не съм имал проблем със самата пищялка. И аз си мислех, че е от нея, но като и подам ток и цвили та се кине.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах този проблем. Така и никой не разбра от какво дойде и как си отиде. Но една вечер след блъскане по дистанционното, натискане на всички копчета в милиони комбинации и взе, че се оправи. Не съм имал проблем със самата пищялка. И аз си мислех, че е от нея, но като и подам ток и цвили та се кине.

И аз пробвах номера с копчетата - не става :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Вальо, както винати даваш готово решение. :hilezh: Дали всяка фирма поставяща аларми ще се справи с гореописаната технология на работа? И по-скоро дали е проблема в пищялките (тъй-като от време на време сработват)? Да не би някой кабел да се е прекъснал, тъй като натискайки педалите от време на време ритам някакъв сноп с кабели :hilezh:

Поздрави!

Мишо.

Здравей Мишо,

Няма начин фирмите които поставят аларми да не могат да го направят. Това е често явление при аларми на доста годинки, а и самата пищялка е поставена отвън на влага, студ и т.н. и често се случва да се повреди. Може да има студена спойка вътре или да е влезнала вода и после от напрежението се получава електролиза между пътечките и изтъняват или се прекъсват Възможно е и някой кабел да "подритваш" :bia: , но трябва да се провери. Най-добре е да отидеш там където са ти поставяли алармата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Мишо,

Няма начин фирмите които поставят аларми да не могат да го направят. Това е често явление при аларми на доста годинки, а и самата пищялка е поставена отвън на влага, студ и т.н. и често се случва да се повреди. Може да има студена спойка вътре или да е влезнала вода и после от напрежението се получава електролиза между пътечките и изтъняват или се прекъсват Възможно е и някой кабел да "подритваш" :hilezh: , но трябва да се провери. Най-добре е да отидеш там където са ти поставяли алармата.

ОК мерси Вальо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сигурен ли си, че не я включваш на безшумен режим? Виж си инструкцията за алармата. Преди и аз си мислех, че се е повредила а се оказа, че не боравя с нея правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сигурен ли си, че не я включваш на безшумен режим? Виж си инструкцията за алармата. Преди и аз си мислех, че се е повредила а се оказа, че не боравя с нея правилно.

Да, сигурен съм! Вчера работеше цял ден. Под работеше имам предвид при заключване и отключване издава звук! Днес проработи 10 пъти срещу 1 - не. Но когато не издаде звук при заключване и отключване, то тя не се активира звуково, а само светлинно при задействане, примерно отваряне на врата :hilezh:. Намирам също и зависимост м/у алармата и звука от мигача, т.е. алармата като си писка и мигачите издават характерния звук (цъкат). Спрат ли да цъкат знам, че като заключвам колата алармата няма да издаде звук. Вчера и днес е малко AUTOFIXED, но знам че пак ще почна да дава проблеми и е дразнещо, щото един път ще се наложи да сигнализира и по закона на Мърфи няма да проработи :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при мене проблемът е следния:бях писал и в други постове за проблем с комфорт релето,и заключването с оригиналната аларма,а то какво се е получило,имам аларма Page guard-2000,и какво съм разбъзикал и съм я насстроил да не работи комфорта и заключването с оригиналния ключ/чипа/.Та мисълта ми е доло на снимките съм снимал мануал на алармата,и там където съм оградил с червено,пише да се натисне 5 пъти ключа,та каде е този ключ,като във схемата никаде не видях такъв,по този начин се задават фабрични настройки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да е,бутончето се намира в кутоята с бушоните-тази до вратата,ама ако може някой да ми каже каде се намира фабричната аларма?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да е,бутончето се намира в кутоята с бушоните-тази до вратата,ама ако може някой да ми каже каде се намира фабричната аларма?

Някъде отзад вляво под седалката примерно..?? (не съм сигурен). Между другото моя проблем е в пищялката както каза колегата VBI :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде отзад май под задната седалка. При мен се беше ошашавила и обърнала режимите и майстора я гласи - трябва да го питам къде е .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...