рудолф Публикувано 26 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2007 (Редактирано) накратко - отзад пуши чернилка и мирише яко на бензин,за палене на безин не ще и да чуе таралясника,диапазона 1000 - 3000 оборота е някъв ужас просто (прекъсва,тресе,не поема,придърпва,дави се,гасне,работи на 3 цилиндъра,салата с две думи),след 3500 почва да върви като ненормална,оборотите на газ се вдигнаха - взе да държи 1400 - 1600 - 1800 (според зави в какво настроение е явно).моята лаишка диагноза е,че любимият ми джетроник се е побъркал нещо и тъпче нездравословни количества бензин и това дави двигателя.въпросът е защо?дайте някакви идеи,че днес направо се побърках.приемат се и предложения за домашна диагностика двг-то е 1.9и Редактирано 26 Октомври 2007 от рудолф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен Янев Публикувано 26 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2007 Ще си помогнеш ако пишеш за кой модел Ауди става дума (а това за зарзавата можеш да си го сложиш в подписа ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рудолф Публикувано 26 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2007 осемдесетка,1.9 механична инжекция,по каталозите го дават ke-jetronic 2.1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 26 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2007 Виж дебитомерната клапа дали се движи въобще и да не е зациклила в едно положение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Петър Стоянов Арангелов Публикувано 26 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2007 Колега моя съвет е преди да правиш каквото и да било... Отиди в сервиз на диагностика... Ама като казвам сервиз ими предвид сервиз а не майстор... Значи за около 50 лева и 4 часа не само ще ти открият най-акуратно проблема а и щети кажат какво друго имаш да правиш... Инвестиция която скоро и аз ще направя макар че колицата и така си работи... Или с други думи не се лъжи че са евтини майсторите от типа направи си сам щото после соленичко ще ти излезе и най-вероятно ще я продадеш и ще го набиеш и на някой пичага твоя проблем... Все пак караш AUDI даму се не знае не караш OPEL... Имай поне малко уважение към марката... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рудолф Публикувано 26 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2007 да бе,диагностика ония диагностици по сервизите са свикнали да закачат лаптопа и да сърбат кафенце докато четат какви грешки са натрупани в ЕКУ-то.само като има кажа,че съм с механична инжекция от втората световна и се разбягват като пилци,щото тук за пълна диагностика си иска да закачаш всеки един компонент поотделно и да умуваш над резултатите от мултицета иначе на чичо доктор ще я водя,и то на някъв,дето уж доста ги чаткал баш тия недомислици на бош,ама чак в понеделник Виж дебитомерната клапа дали се движи въобще и да не е зациклила в едно положениетази,която е под гофрирания маркуч ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 27 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2007 (Редактирано) Мотора ти е SD, нали? От къде си? Мркуча здрав ли ти е, а маркучлетата за вакум. Като си отвориш въздушния филтър има ли по него петна от масло и бензин?Оп, видях, че си от "пуовдиф" Иди в сервиз "Формула", мисля, че там ще ти решат проблема. Добри са с мултицетите , още не са изгъзарели да взимат само "лесни коли " Редактирано 27 Октомври 2007 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaaax Публикувано 27 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2007 (Редактирано) Мотора ти е SD, нали? От къде си? Мркуча здрав ли ти е, а маркучлетата за вакум. Като си отвориш въздушния филтър има ли по него петна от масло и бензин?Оп, видях, че си от "пуовдиф" Иди в сервиз "Формула", мисля, че там ще ти решат проблема. Добри са с мултицетите , още не са изгъзарели да взимат само "лесни коли " За Рудолф Здрасти ! Аз също имам ауди с двигател SD 1.9 Е....най лесното което можеш да направиш сам е първо да прегледаш всички маркучи за вакуум , след което да си направиш една самодиагностика...забиваш един бушон в релето на горивната помпа , запалваш двигатела можеш ако искаш и да го покараш а можеш и даго изфорсираш на място известно време около 2 , 3 минути...е може и по вече разбира се , след което без да гасиш колата изваждаш бушона и по най бързият начин сядаш отново в колата и започваш да гледаш една жълтооранжева лампа с нарисуван двигател на нея която ще започне да мига на интервали записваш си броя на премигванията във всеки от четирите интервала и сравняваш числата със таблицата....има я в почти всички руски сайтова " кодове за диагностика " на KE- jetronic......не се отчаивай аз съм карал доста коли но от всички четирицилиндрови атмосферни двигатели този има изключителна динамика и е доста здрав.....а преди това можеш да направиш още една проба ....както е запалена колата извади кабела на ЕХР трябва да угасне....ако продължи по същия начин....определено е кофти ....защото е доста скъп...свали го от инжекциона в единият отвор има цедка почистия внимателно. За друго за което се сещам е че в главата на ижекциона има менбрана която разделя горните от долните камери ...когато се скъса симптомите са същите като твоите....но ако не си на ти с инжекциона дори не си помисляи да го тваряш сам....моята беше същата смених главата и колата заспа ...купих главата от една морга за..... 30 лв. Сега имам една стара глава но няма менбрана.....а забравих да ти кажа ...не вярвай на маистори които ти кажат че става мембрана от друг автомобил....трябва да е абсолютно същия номер на главата иначе като ги гледаш на пръв поглед всички мембрани са еднакви .успехжелая ти успех . Дано съм бил полезен. Редактирано 27 Октомври 2007 от zaaax Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 27 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2007 да бе,диагностика ония диагностици по сервизите са свикнали да закачат лаптопа и да сърбат кафенце докато четат какви грешки са натрупани в ЕКУ-то.само като има кажа,че съм с механична инжекция от втората световна и се разбягват като пилци,щото тук за пълна диагностика си иска да закачаш всеки един компонент поотделно и да умуваш над резултатите от мултицета иначе на чичо доктор ще я водя,и то на някъв,дето уж доста ги чаткал баш тия недомислици на бош,ама чак в понеделник тази,която е под гофрирания маркуч ли?да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рудолф Публикувано 29 Октомври 2007 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2007 пичове,изключително много ви благодаря за помощтта - АКБ рулз за сега ще трябва да си търся целия гофриран маркуч,щото най-вероятно е сцепен и смуче въздух (днес не ми остана време да се занимавам по-обстойно за съжаление,щото и централното реши да откаже ).веднага щом оправя вакумите ще я водя на чичо доктор и ще пиша какво е станало,да обсъдим каква е равносметката още веднъж благодаря за помощтта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване