valerka Публикувано 19 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2007 Здравйте,колеги! Парното на б-4етворката започна да духа студено,вместо топло.Предполагам,че е термостатът,но той е сменен преди 8 месеца.Температурата на антифриза се вдигна над 95 градуса.До сега не съм имал този проблем.Възможно ли е някой бушон да е изгорял?Странното е,че перката не се включи да охлади.От какво може да се получи този проблем? Благодаря за помоща предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 19 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2007 Радиаторче на парното! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2007 Радиаторче на парното!съвсем не духа ли ти черни парцали през вентилацията? Ако да - клапите са ти за ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valerka Публикувано 19 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2007 Духа само студен въздух и вдигна температура около 95 градуса.Възможно ли е проблема да се получи от дъждовното време?До вчера колата си работеше нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2007 Духа само студен въздух и вдигна температура около 95 градуса.Възможно ли е проблема да се получи от дъждовното време?До вчера колата си работеше нормално.неот веднъж радиаторче не се задръстват.е. или са клапите, или е жилото на врътката за топлото - ако си с такива, или теоретично да ти са се разкачили тръбите - другия вариант със запушеното парно е краен и не ми се вярва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valerka Публикувано 19 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2007 (Редактирано) От 15-20 дни врътката е настроена до крайно топло положение,единствено увеличавам духането на вентилатора.Възможно ли е термостата да е фалшив? Редактирано 19 Ноември 2007 от valerka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 19 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2007 От 15-20 дни врътката е настроена до крайно топло положение,единствено увеличавам духането на вентилатора.Възможно ли е термостата да е фалшив?Пробвай най елементарната процедура за парното - при загрял мотор пипни и 2-та маркуча за парното в двиг. отсек - трябва да са ЕДНАКВО горещи.Ако не са ,то вероятността да имаш въздух в системата е достаголяма , тъй като споменаваш че вдига 95 гр. и не се включва вент. на радиатора /причина може да са датчик , предпазител ,реле и самия вентилатор./ При наличие на възд. тапа в охл. система не функционира правилно нито малкия ,нито големия кръг.Нивото в казанчето да е при студен мотор между МИН. и МАКС. - изключително важно условие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valerka Публикувано 19 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2007 Ама,и т'ва скапано време,вали като изведро..Едва ли днес ще мога да свърша някаква работа,изглежда ще е оставя за утре. Благодаря на всички,които ми писаха! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ernst Публикувано 19 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2007 Любопитно е, има ли достатъчно течност в охладителната система? Щом прегрява, надали ще е от заяла клапа на въздуховодите... Като отваряш капачката след като колата е поизстинала, има ли шум от изпускане на въздух под налягане? При дребни течове няма налягане, въпреки че изглежда, че не тече от никъде. И провери термостата, както те посъветваха по-горе. Успех!Ама,и т'ва скапано време,вали като изведро..Едва ли днес ще мога да свърша някаква работа,изглежда ще е оставя за утре. Благодаря на всички,които ми писаха! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 19 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2007 Здравйте,колеги! Парното на б-4етворката започна да духа студено,вместо топло.Предполагам,че е термостатът,но той е сменен преди 8 месеца.Температурата на антифриза се вдигна над 95 градуса.До сега не съм имал този проблем.Възможно ли е някой бушон да е изгорял?Странното е,че перката не се включи да охлади.От какво може да се получи този проблем? Благодаря за помоща предварително! Колега по симптомите които описваш или трябва да се долее антифриз или ако си има работата прилича на гарнитура на главатаАко са ти твърди маркучите значи работата е ясна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valerka Публикувано 20 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2007 Днес проверих всички бушони-изправни са.Запалих колата на място,горния маркуч се затопли бързо,но долния остана студен-при 90 градуса.Казанчето на антифриза се беше напълнило до горе и от капачката излизаха мехури..Според вас термостата ли е или нещо друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 20 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2007 (Редактирано) Трябва да пипнеш най-долния маркуч от радиатора... при 92 градуса трябва да е позагрял. Ако е студен - термостат. Редактирано 20 Ноември 2007 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valerka Публикувано 20 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2007 (Редактирано) Трябва да пипнеш най-долния маркуч... при 92 градуса трябва да е позагрялДолния маркуч беше студен и температурата беше около 92 градуса.Термостата го смених преди 8 месеца и досега не съм имал проблеми с негоПоставиха ми го в сервиза,когато смених и други консумативи. Редактирано 20 Ноември 2007 от valerka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 20 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2007 (Редактирано) Термостатът ти не отваря. Но при това положение трябва да имаш парно! Парното мисля че е на малкия кръгМежду другото аз имах подобен проблем, но парното работеше. При тебе може и да са два проблемите. Колкото до термостата - и моя не отваряше на време. После се оправи - не знам какво му стана сега работи добре. Редактирано 20 Ноември 2007 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valerka Публикувано 20 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2007 Термостатът ти не отваря. Но при това положение трябва да имаш парно! Парното мисля че е на малкия кръгИнтересно ми е,защо течноста в казанчето беше до капачката и от нея излизаха мехури,при положение,че течноста преди 20 дни беше на минимум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 20 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2007 (Редактирано) Колега, това не е добре. Сигурно имаш въздух или си издухал гарнитурата....Покарай я така но наблюдавай температурата и казанчето. Ще изкара въздуха, но само ако гарнитурата ти е здрава Редактирано 20 Ноември 2007 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valerka Публикувано 20 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2007 (Редактирано) Колата до сега не е пригрявала,нито ми е създавала проблеми.Тези "тиквеници" в сервиза може да са ми пробутали някой фалшив термостат.И ако е така каква марка да си взема? Редактирано 20 Ноември 2007 от valerka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 20 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2007 Ами аз съм с WAHLER, работи.Има и BEHR.Ако искаш виж какво продават в сервиза на ПОРШЕ в Пловдив и си вземи от там. Ама мене ако питаш не е нормално да ти се качва нивото толкова много в казанчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valerka Публикувано 20 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2007 Странно ми е,как може да влезе въздух в системата?Ако е издухана гарнитурана(дано да не е ) не трябва ли да губи течност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 20 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2007 Процесите са различни, зависи как е станало, къде е станало и т.н.Виж дали не понамирисва антифриза на полу-изгоряло гориво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valerka Публикувано 20 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2007 Проверих антифриза,но мирише нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 20 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2007 (Редактирано) Тогава почвай с термостата, провери си и вентилаторитеМежду другото когато колата ми вдигаше температура, пусках климатика за да охлажда радиатора. После обаче термостата ми се оправи след 2-3 денаОбаче при мене има два маркуча отдолу - тънък и дебел. Тънкия е към малкия кръг, дебелия е към термостата. При мене само тънкия стопляше, дебелия беше студен. Ако искаш пробвай да постискаш малко с ръка дебелия маркуч при позагрял мотор за да помогне на термостата да се отвори Редактирано 20 Ноември 2007 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valerka Публикувано 20 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2007 Тогава почвай с термостата, провери си и вентилаторитеЯвно ми намирисва на сервиз.Някой може ли да ми препоръча някой добър майстор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 20 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2007 Вентилаторите се пробват лесно - откачаш конектора към датчиците, те са под дебелия маркуч, даваш на контакт и окъсяваш клемите в на конектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valerka Публикувано 20 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2007 Добре,Speedymen,отивам да пробвам с маркучите.Трябва ли да отвия леко капачката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване