Jump to content

Проблем с парното


valerka

Recommended Posts

Здравйте,колеги! Парното на б-4етворката започна да духа студено,вместо топло.Предполагам,че е термостатът,но той е сменен преди 8 месеца.Температурата на антифриза се вдигна над 95 градуса.До сега не съм имал този проблем.Възможно ли е някой бушон да е изгорял?Странното е,че перката не се включи да охлади.От какво може да се получи този проблем? Благодаря за помоща предварително! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Духа само студен въздух и вдигна температура около 95 градуса.Възможно ли е проблема да се получи от дъждовното време?До вчера колата си работеше нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Духа само студен въздух и вдигна температура около 95 градуса.Възможно ли е проблема да се получи от дъждовното време?До вчера колата си работеше нормално.

не

от веднъж радиаторче не се задръства

т.е. или са клапите, или е жилото на врътката за топлото - ако си с такива, или теоретично да ти са се разкачили тръбите - другия вариант със запушеното парно е краен и не ми се вярва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 15-20 дни врътката е настроена до крайно топло положение,единствено увеличавам духането на вентилатора.Възможно ли е термостата да е фалшив?

Редактирано от valerka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 15-20 дни врътката е настроена до крайно топло положение,единствено увеличавам духането на вентилатора.Възможно ли е термостата да е фалшив?

Пробвай най елементарната процедура за парното - при загрял мотор пипни и 2-та маркуча за парното в

двиг. отсек - трябва да са ЕДНАКВО горещи.Ако не са ,то вероятността да имаш въздух в системата е доста

голяма , тъй като споменаваш че вдига 95 гр. и не се включва вент. на радиатора /причина може да са

датчик , предпазител ,реле и самия вентилатор./

При наличие на възд. тапа в охл. система не функционира правилно нито малкия ,нито големия кръг.

Нивото в казанчето да е при студен мотор между МИН. и МАКС. - изключително важно условие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама,и т'ва скапано време,вали като изведро..Едва ли днес ще мога да свърша някаква работа,изглежда ще е оставя за утре. <_< Благодаря на всички,които ми писаха!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любопитно е, има ли достатъчно течност в охладителната система? Щом прегрява, надали ще е от заяла клапа на въздуховодите... Като отваряш капачката след като колата е поизстинала, има ли шум от изпускане на въздух под налягане? При дребни течове няма налягане, въпреки че изглежда, че не тече от никъде. И провери термостата, както те посъветваха по-горе. Успех!

Ама,и т'ва скапано време,вали като изведро..Едва ли днес ще мога да свърша някаква работа,изглежда ще е оставя за утре. :P Благодаря на всички,които ми писаха!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравйте,колеги! Парното на б-4етворката започна да духа студено,вместо топло.Предполагам,че е термостатът,но той е сменен преди 8 месеца.Температурата на антифриза се вдигна над 95 градуса.До сега не съм имал този проблем.Възможно ли е някой бушон да е изгорял?Странното е,че перката не се включи да охлади.От какво може да се получи този проблем? Благодаря за помоща предварително! :)

Колега по симптомите които описваш или трябва да се долее антифриз или ако си има работата прилича на гарнитура на главата

Ако са ти твърди маркучите значи работата е ясна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес проверих всички бушони-изправни са.Запалих колата на място,горния маркуч се затопли бързо,но долния остана студен-при 90 градуса.Казанчето на антифриза се беше напълнило до горе и от капачката излизаха мехури..Според вас термостата ли е или нещо друго? :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да пипнеш най-долния маркуч от радиатора... при 92 градуса трябва да е позагрял. Ако е студен - термостат.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да пипнеш най-долния маркуч... при 92 градуса трябва да е позагрял

Долния маркуч беше студен и температурата беше около 92 градуса.Термостата го смених преди 8 месеца и досега не съм имал проблеми с него

Поставиха ми го в сервиза,когато смених и други консумативи.

Редактирано от valerka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостатът ти не отваря.

Но при това положение трябва да имаш парно! Парното мисля че е на малкия кръг

Между другото аз имах подобен проблем, но парното работеше. При тебе може и да са два проблемите.

Колкото до термостата - и моя не отваряше на време. После се оправи - не знам какво му стана сега работи добре.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостатът ти не отваря.

Но при това положение трябва да имаш парно! Парното мисля че е на малкия кръг

Интересно ми е,защо течноста в казанчето беше до капачката и от нея излизаха мехури,при положение,че течноста преди 20 дни беше на минимум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това не е добре. Сигурно имаш въздух или си издухал гарнитурата....

Покарай я така но наблюдавай температурата и казанчето. Ще изкара въздуха, но само ако гарнитурата ти е здрава

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата до сега не е пригрявала,нито ми е създавала проблеми.Тези "тиквеници" в сервиза може да са ми пробутали някой фалшив термостат.И ако е така каква марка да си взема?

Редактирано от valerka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм с WAHLER, работи.

Има и BEHR.

Ако искаш виж какво продават в сервиза на ПОРШЕ в Пловдив и си вземи от там. Ама мене ако питаш не е нормално да ти се качва нивото толкова много в казанчето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно ми е,как може да влезе въздух в системата?Ако е издухана гарнитурана(дано да не е ) не трябва ли да губи течност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Процесите са различни, зависи как е станало, къде е станало и т.н.

Виж дали не понамирисва антифриза на полу-изгоряло гориво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава почвай с термостата, провери си и вентилаторите

Между другото когато колата ми вдигаше температура, пусках климатика за да охлажда радиатора. После обаче термостата ми се оправи след 2-3 дена

Обаче при мене има два маркуча отдолу - тънък и дебел. Тънкия е към малкия кръг, дебелия е към термостата. При мене само тънкия стопляше, дебелия беше студен.

Ако искаш пробвай да постискаш малко с ръка дебелия маркуч при позагрял мотор за да помогне на термостата да се отвори

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава почвай с термостата, провери си и вентилаторите

Явно ми намирисва на сервиз.Някой може ли да ми препоръча някой добър майстор? :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вентилаторите се пробват лесно - откачаш конектора към датчиците, те са под дебелия маркуч, даваш на контакт и окъсяваш клемите в на конектора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...