ipv Публикувано 12 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2007 (Редактирано) здравейте, колеги. Имам едно такова въпросче. Като паля сутрин колата, за около 5 мин изхвърля бял пушек, изпълва направо целия ауспух. След като загрее пушека изчезва. От какво може да е това? Иначе колата си пали много добре сутрин и като загряла. Редактирано 12 Декември 2007 от ipv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MetalMonster Публикувано 12 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2007 (Редактирано) Здравей, колега. Скромното ми мнение е, че това е напълно нормално, поне количеството (за цвета нямам представа). Когато сутрин колата е студена и я запалиш, гори като невидяла... следователно трябва да има и повече пушек. Друго, когато времето е студено топлите газове се виждат много по-ясно, като това може да значи че и лятото е същото, но просто не го забелязваш. И последно, не съм твърде сигурен но мисля че когато не е загрял двигателя изгарянето на горивото не е оптимално, което също би могло да поражда обилното количество газове. Дано съм бил полезен. Редактирано 12 Декември 2007 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 12 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2007 съгласен съм колега, за пушека, но защо е бял? Карал съм и други дизели, като че ли нямаха подобно явление Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlaa Публикувано 12 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2007 (Редактирано) Това е чисто и просто изпарения от конденза през ноща. Абсолчтно нормално е при всяка кола и се забелязва като е по студено Редактирано 12 Декември 2007 от vlaa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 13 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2007 а може ли да е от горене на масло, или той е друг цвят пушек? Ако е от маслото, не трябва ли да се запазва пушека и като загрее колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 13 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2007 Ако е масло пушека е по скоро сивкав и има характерна миризма. Заставаш зад някое трабантче и помирисваш и после сравняваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 13 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 13 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2007 А антифриза намалява ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cegavara Публикувано 13 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2007 (Редактирано) Бате белият пушак е вода в бензина мен ако питаш. и да не е в бензина вода е това!!! опс в твоя случаи в нафтата Редактирано 13 Декември 2007 от cegavara Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караиванов Публикувано 13 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2007 Не правилно изгаряне на нафтата ако е дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 13 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2007 А антифриза намалява ли?не, нямам проблем с антифриза. А относно недоброто изгаряне на нафта, от какво ще е? Благодаря на всички, които се включихте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlaa Публикувано 15 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2007 Конденз бе хора! То си е вода. Пак казвам напълно нормално е, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 15 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2007 ок vlaa, дано да е от това само! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 16 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2007 ок vlaa, дано да е от това само! а ма май не е. Днес отново като запалих реших да се вгледам малко повече отзад какво излиза. Значи първите секунди няма забележим пушек, вероятно все още свещите подгряват. А после, направо в чудо се видях - в продължение дори бих казал на повече от 5 мин, такъв пушек излиза, че целия двор ми опуши. Мириса не е от масло, имал съм мотор преди знам какво е, но сякаш на неизгорена нафта, на къдеж, както казват възрастните От какво ще е това нещо? Дали центровка е избягала? Сякаш се увеличава този проблем със всяка сутрин. моля за съвети?да добавя и още нещо, че се сетих. Увеличения дим през последните дни да не би да е от това, че свърших добавката и налях обикновена нафта от Лукойл. Възможно ли е добавката да ме е пазела известно време от по-голям пушек? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 16 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2007 (Редактирано) а ма май не е. Днес отново като запалих реших да се вгледам малко повече отзад какво излиза. Значи първите секунди няма забележим пушек, вероятно все още свещите подгряват. А после, направо в чудо се видях - в продължение дори бих казал на повече от 5 мин, такъв пушек излиза, че целия двор ми опуши. Мириса не е от масло, имал съм мотор преди знам какво е, но сякаш на неизгорена нафта, на къдеж, както казват възрастните От какво ще е това нещо? Дали центровка е избягала? Сякаш се увеличава този проблем със всяка сутрин. моля за съвети?да добавя и още нещо, че се сетих. Увеличения дим през последните дни да не би да е от това, че свърших добавката и налях обикновена нафта от Лукойл. Възможно ли е добавката да ме е пазела известно време от по-голям пушек?Провери си нивото на маслото дали не е високо и погледни на дъното на капачката от коята се сипва масло дали няма едно гадно бозаво отлагане. Ако е туй ти е заминала гарнитурата на главата. Губи ли ти антифриз системата??? Редактирано 16 Декември 2007 от KOKO 100 C4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankoltd Публикувано 16 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2007 Приятел така ще си блъскаш главата много ако търсиш случайно. Отиди на дизелджия с газ анализатор и осцилограми да ти направи една диагностика на двигателя, дори и да не прави нищо ще ти каже от какво е точно така на око може само да гадаеш.И аз имах проблеми с мойта кола и така като тебе се блъсках 1 месец, вярвай, че изчетох всичко за тоя моя двигател и проверих какво ли не...в крана сметка се престраших отидох и момчетата след като я пуснаха през анализаторите откриха, че от някъде смуче въздух и то много. И изненада от колекторите 2 бакилитови уплатнения бяха подали, паразитен въздух и така по моя случай.Просто ти давам съвет, поне така като видят ще те насочат какво да смениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 17 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2007 Приятел така ще си блъскаш главата много ако търсиш случайно. Отиди на дизелджия с газ анализатор и осцилограми да ти направи една диагностика на двигателя, дори и да не прави нищо ще ти каже от какво е точно така на око може само да гадаеш.а къде мога да намеря тези с газ анализатори? Може и да прозвучи глупаво, но за първи път чувам за това.а относно "Губи ли ти антифриз системата???", не не ми губи, нямам проблем изобщо с това. Благодаря ви все пак за съветите, ще проверя днес нивото на маслото и капачкта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 18 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 здравейте отново, колеги. Проверих нивото на маслото, всичко е ок, капачката също, изглежда си съвсем добре и нормално. Чакам да ми кажете нещо за тези газ анализатори. А между другото вчера като пътувах извън града и след като се върнах, забелязах, че ауспуха е по-черен от преди около тръбите от външна страна. Странното е, че сутринта пуши бяло, а после става черно ли? Иди го разбери, пък нямаше видим черен дим след мен. Помагайте със съвети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konstantin dimitrov Публикувано 18 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 приятел и аз ште се намеся-помисли за вариянта че времето е студено и ти караш дизел! ништо против дизела!ако една от свештите ти е здала багажа може да се получи този ефект.тогава има сурово изгаряне на нафтата а може и да има от бензиностанцията)касмет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril mitev Публикувано 18 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 приятел и аз ште се намеся-помисли за вариянта че времето е студено и ти караш дизел! ништо против дизела!ако една от свештите ти е здала багажа може да се получи този ефект.тогава има сурово изгаряне на нафтата а може и да има от бензиностанцията)касмет да,и освен това,и аз да кажа-повече гориво,по-малко въздух-неправилно газоразпоеделение(затова на дълък път ти е черен ауспуха).сутрин,бяло-обгаря наслоените преди това сажди.отиди на "газ-анализатор" ,и проблема е решен.успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 18 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 отиди на "газ-анализатор" ,и проблема е решен.успех ами кажете ми къде да ги търся тез газ-анализатори? Вече второ мнение получавам за това, но никой не ми обеснява що за майстори са и къде да ги търся. Благодаря ви все пак.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankoltd Публикувано 18 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 Искам са аз да напиша малко по темата. За дюза или подгряваща свещ не може и се изключва автоматично от схемата..ако има такъв проблем палене и работа на двигателя ще са много неравномерни и тегави.Значи за Газ-анализатора, такова чудо на техниката можеш да намериш във всеки сервиз за авто електроника...или във всеки сервиз, който прави диагностика на двигател.Това е по въпроса.Мога да се съглася, поне от това което чувам защото по приказките ти и накойто и да е много трудно да се разбере какво е на една кола, просто трябва да се види...но определено залагам на газоразпределение.Иди да я погледнат и ако има нужда да ти направят центровка, дефакто регулиране на горивото със въздуха и окислението му.А м/у другото от кой град си?Цената на една една диагностика е около 30 кинта и ще ти кажат какво куца на мотора.Успех и пиши, че ми е интересноА да те питам също в нафтата слагаш ли някви добавки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 18 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 благодаря колега за подробното обяснение. От сливен съм, и съм ходил на диагностика, центровката според добър дизалджия е наред. Относно добавките, да, слагам редекс. Дали има нещо общо с нея, би трябвало обратно да се намаля ефекта на дим. Поне според мойте скромни представи и упътването на производителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k kraev Публикувано 21 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2007 (Редактирано) Дюзите как са?Ако е непълно изгарянето си пуши доста(бял дим и мирише осезаемо на нафта) преди да загрее.Но ако са дюзи ще имаш и неравномерна работа при студен двигател на празни обороти. Редактирано 21 Декември 2007 от k kraev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Iliev Публикувано 22 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2007 приятел и аз ште се намеся-помисли за вариянта че времето е студено и ти караш дизел! ништо против дизела!ако една от свештите ти е здала багажа може да се получи този ефект.тогава има сурово изгаряне на нафтата а може и да има от бензиностанцията)касметНяма такива работи.Ако свещ е сдала багажа няма да пали хубаво, ще тепе на 3 цилиндъра и така. Колега аз съм със същия мотор и е по същия начин, а това е нормално. Сутрин е студено, мотора лапа яко нафта докато обърне температурата и върне обогатитела, а от суровата нафта пуши бяло. На дълго е нормално да пуши черно и ауспуха да е в сажди. Като пътуваш, загледай някоя А8-мица да видиш те как пушат, тва си е нормално за ауди, пуши яко но пък и така върви. Така че всичко ти е 6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване