Jump to content

Скакво да рециклирам изгорелия дунапрен ?


r.s.m.f.

Recommended Posts

Колеги, предстои ми смяна на радиаторчето на парното, но от решетките излизат парчета дунапрен така че предполагам, че се е скапал. Някъде четох, че един колега е сложил естествена кожа и алуминеово фолио, другаде четох за неопрен - кажете как се рециклира мисля че ще полезно на много хора с Б4 :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, предстои ми смяна на радиаторчето на парното, но от решетките излизат парчета дунапрен така че предполагам, че се е скапал. Някъде четох, че един колега е сложил естествена кожа и алуминеово фолио, другаде четох за неопрен - кажете как се рециклира мисля че ще полезно на много хора с Б4 :hilezh:

Колега,на бившата ми каручка(също Б4-ка) имах същия проблем итогава си купих едни уплътняващи дунапренени ленти за прозорци ,от едната страна с готов лепкав слой.Свършиха перфектна работа,като помня,че единствения проблем беше,че са мааалко по-дебели от желаното,но това се коригира с търпение,точна ръка и бръснарско ножче.А да,старите трябва да са идеално изстъргани и повърхноста да е гладка и перфектно обезмаслена-прашена и ...абе чиста.Дори накъде из долапите :rolleyes: имам още едно роле,ама де да ровя да го снимам.....Така я продадох и преди няколко дена се видяхме с момчето,повози ме и парното си бачаше лудо(а интервенцията стана 2003-та).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,на бившата ми каручка(също Б4-ка) имах същия проблем итогава си купих едни уплътняващи дунапренени ленти за прозорци ,от едната страна с готов лепкав слой.Свършиха перфектна работа,като помня,че единствения проблем беше,че са мааалко по-дебели от желаното,но това се коригира с търпение,точна ръка и бръснарско ножче.А да,старите трябва да са идеално изстъргани и повърхноста да е гладка и перфектно обезмаслена-прашена и ...абе чиста.Дори накъде из долапите :stupid: имам още едно роле,ама де да ровя да го снимам.....Така я продадох и преди няколко дена се видяхме с момчето,повози ме и парното си бачаше лудо(а интервенцията стана 2003-та).

Колеги аз като правих на климатика бутоните и свалях средната конзола и на мен на клапата дунапрена е изгнил и направих грешката да го махна, сега като пусна да духа долу и спра средната клапа свири като гайда.

Сега го затварям на 1/3 преди напълно затворено положение иначе свирка.

Редактирано от krasi85_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при моя ремонт на клапите използвах подложка за ламиниран паркет - най-тънката! За залепване използвах ацетоново лепило "Moment"! Резултата е идеален! Важното е да се залепи здраво, защото при температурите и едно разлепване се обезмисля целият ти труд! Не зная дали дунапена е най-подходящия материал в случая! Когато са проиизвеждани тези коли ги е нямало съвременните материали все пак!:0) Успех ти желая и много търпение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старата ми кола Г2 използвах лента за залепване на бризент,сива на цвят и много здрава. Купих я от Бриколаж,и опаковах с нея клапите на Голфа. И вече 4 години няма проблеми. Приложено на поне 20 Аудита и Фаувета след това и без рекламаций.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, до тук -лента за брезент, подложка за паркет, ленти за прозорци - не е като да нямам избор :steinigung: .Мерси за отговорите колеги!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самозалепващо алуминиево фолио, продава се на ролки. Бързо, лесно и ефикасно.

то повъпроса от един изпатил

в никакъв случаи не слага и материял които провежда

иначе няма парно

защото се умешва въздуха от топло обмена

трябва да използваш материал които изолира

аз първо сложих алуминии и една зима хладко парно

но втория път си сложих тепих с лепило на гърба и нема ядове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ползвах някъв екстудиран материал, да кажем стиропор, ама си имаше търговско име

3 или 4 мм дебел

към 4 лв беше 1 лист около 1 квадратен метър в бриколаж

и нарочно лепило

а мой познат гърба на пластмасови папки и телбод :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старата ми кола Г2 използвах лента за залепване на бризент,сива на цвят и много здрава. Купих я от Бриколаж,и опаковах с нея клапите на Голфа. И вече 4 години няма проблеми. Приложено на поне 20 Аудита и Фаувета след това и без рекламаций.

И моите клапи са с такава лента за брезент и нямам никакви забележки, мисля, че това е най-добрия избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моите клапи са с такава лента за брезент и нямам никакви забележки, мисля, че това е най-добрия избор.

А какво представлява тази "лента за бризент"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво представлява тази "лента за бризент"?

лентата за бризент е сива на цвят с допълнителни текстилни нишки вътре в нея,от рода на по редък бинт продава се в магазините за инструменти и строителни или авто аксесоари, и аз съм вършил тази операция с алуминиева лента и нямам забележки парното и след това си духаше вряло :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз залепих от двете страни на клапата обикновен картон и отгоре го омотах яко с някакъв термоустойчив изолирбанд и нямам проблем от есента на 2005 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с тая лента ,не знаех че е за бризент.

По съм чувал и съм я ползвал за облепяне на

изпускателните тръби,и там върши чудеса.

От 2 г. съм с такова чудо и е О.К. :flamingdevil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...