r.s.m.f. Публикувано 18 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 Колеги, предстои ми смяна на радиаторчето на парното, но от решетките излизат парчета дунапрен така че предполагам, че се е скапал. Някъде четох, че един колега е сложил естествена кожа и алуминеово фолио, другаде четох за неопрен - кажете как се рециклира мисля че ще полезно на много хора с Б4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 Колеги, предстои ми смяна на радиаторчето на парното, но от решетките излизат парчета дунапрен така че предполагам, че се е скапал. Някъде четох, че един колега е сложил естествена кожа и алуминеово фолио, другаде четох за неопрен - кажете как се рециклира мисля че ще полезно на много хора с Б4 Колега,на бившата ми каручка(също Б4-ка) имах същия проблем итогава си купих едни уплътняващи дунапренени ленти за прозорци ,от едната страна с готов лепкав слой.Свършиха перфектна работа,като помня,че единствения проблем беше,че са мааалко по-дебели от желаното,но това се коригира с търпение,точна ръка и бръснарско ножче.А да,старите трябва да са идеално изстъргани и повърхноста да е гладка и перфектно обезмаслена-прашена и ...абе чиста.Дори накъде из долапите имам още едно роле,ама де да ровя да го снимам.....Така я продадох и преди няколко дена се видяхме с момчето,повози ме и парното си бачаше лудо(а интервенцията стана 2003-та). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 18 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 (Редактирано) Колега,на бившата ми каручка(също Б4-ка) имах същия проблем итогава си купих едни уплътняващи дунапренени ленти за прозорци ,от едната страна с готов лепкав слой.Свършиха перфектна работа,като помня,че единствения проблем беше,че са мааалко по-дебели от желаното,но това се коригира с търпение,точна ръка и бръснарско ножче.А да,старите трябва да са идеално изстъргани и повърхноста да е гладка и перфектно обезмаслена-прашена и ...абе чиста.Дори накъде из долапите имам още едно роле,ама де да ровя да го снимам.....Така я продадох и преди няколко дена се видяхме с момчето,повози ме и парното си бачаше лудо(а интервенцията стана 2003-та).Колеги аз като правих на климатика бутоните и свалях средната конзола и на мен на клапата дунапрена е изгнил и направих грешката да го махна, сега като пусна да духа долу и спра средната клапа свири като гайда.Сега го затварям на 1/3 преди напълно затворено положение иначе свирка. Редактирано 18 Декември 2007 от krasi85_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан68 Публикувано 18 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 Колега, при моя ремонт на клапите използвах подложка за ламиниран паркет - най-тънката! За залепване използвах ацетоново лепило "Moment"! Резултата е идеален! Важното е да се залепи здраво, защото при температурите и едно разлепване се обезмисля целият ти труд! Не зная дали дунапена е най-подходящия материал в случая! Когато са проиизвеждани тези коли ги е нямало съвременните материали все пак!:0) Успех ти желая и много търпение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mi_60 Публикувано 18 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 На старата ми кола Г2 използвах лента за залепване на бризент,сива на цвят и много здрава. Купих я от Бриколаж,и опаковах с нея клапите на Голфа. И вече 4 години няма проблеми. Приложено на поне 20 Аудита и Фаувета след това и без рекламаций. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 19 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2007 Така, до тук -лента за брезент, подложка за паркет, ленти за прозорци - не е като да нямам избор .Мерси за отговорите колеги! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forest Публикувано 19 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2007 Самозалепващо алуминиево фолио, продава се на ролки. Бързо, лесно и ефикасно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-fen Публикувано 19 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2007 Самозалепващо алуминиево фолио, продава се на ролки. Бързо, лесно и ефикасно.то повъпроса от един изпатилв никакъв случаи не слага и материял които провеждаиначе няма парнозащото се умешва въздуха от топло обмена трябва да използваш материал които изолирааз първо сложих алуминии и една зима хладко парноно втория път си сложих тепих с лепило на гърба и нема ядове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 20 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2007 аз ползвах някъв екстудиран материал, да кажем стиропор, ама си имаше търговско име3 или 4 мм дебелкъм 4 лв беше 1 лист около 1 квадратен метър в бриколажи нарочно лепилоа мой познат гърба на пластмасови папки и телбод Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roberto Публикувано 21 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2007 На старата ми кола Г2 използвах лента за залепване на бризент,сива на цвят и много здрава. Купих я от Бриколаж,и опаковах с нея клапите на Голфа. И вече 4 години няма проблеми. Приложено на поне 20 Аудита и Фаувета след това и без рекламаций.И моите клапи са с такава лента за брезент и нямам никакви забележки, мисля, че това е най-добрия избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WIZARDS Публикувано 21 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2007 И моите клапи са с такава лента за брезент и нямам никакви забележки, мисля, че това е най-добрия избор.А какво представлява тази "лента за бризент"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 26 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2007 А какво представлява тази "лента за бризент"?лентата за бризент е сива на цвят с допълнителни текстилни нишки вътре в нея,от рода на по редък бинт продава се в магазините за инструменти и строителни или авто аксесоари, и аз съм вършил тази операция с алуминиева лента и нямам забележки парното и след това си духаше вряло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktor69 Публикувано 1 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2008 аз залепих от двете страни на клапата обикновен картон и отгоре го омотах яко с някакъв термоустойчив изолирбанд и нямам проблем от есента на 2005 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshe Публикувано 4 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2008 И аз съм с тая лента ,не знаех че е за бризент.По съм чувал и съм я ползвал за облепяне на изпускателните тръби,и там върши чудеса.От 2 г. съм с такова чудо и е О.К. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts