шопов Публикувано 21 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2007 Здравеите колеги, имам следният въпрос- не ми се включва компресора на климатроника?, нормално ли е това или имам проблем?Когато натисна снежинката тя светва и угасва, веднага, дори и да включа режима за изсушаване на стъклата пак не се включва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GAD71 Публикувано 21 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2007 Здравей.И при мен е така,доколкото разбрах това е нормално-при минусови температури компресора не се включва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
шопов Публикувано 21 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2007 Здравей.И при мен е така,доколкото разбрах това е нормално-при минусови температури компресора не се включва.дано да е от минусовите температури колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 21 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2007 Здравей.И при мен е така,доколкото разбрах това е нормално-при минусови температури компресора не се включва.И при мен е така и на мен така казаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanka Публикувано 21 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2007 И при мен е така и на мен така казаха Taka e, не се тревожете карайте спокойно и безаварийно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 21 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2007 Под 5 градуса не трябва да включва - нормално е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
шопов Публикувано 21 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2007 Под 5 градуса не трябва да включва - нормално е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6kata Публикувано 30 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2008 Здравей.И при мен е така,доколкото разбрах това е нормално-при минусови температури компресора не се включва.колега,на моята и правих самодиагностика.после ще се опитам да отъкрия нещо в компа,ако е останало.та проблемите могат да са много.за ауди незнам как е,и когато е климатроник,но на сестра ми форда е с клима и ж наи големия студ започва да духа студено.аз сам си правя диагностика на климатроника.ако имагрешка някаде,то тои ще ти я покаже.ЩЕ МИ ПОВЯРВАШ ЛИ АКО ТИ КАЖА ЧЕ КЛИМАТРОНИКА ТИ МОЙЕ ДА Е И СКОРОСТОМЕР И ОБОРОТОМЕР?audi_100_displei_klimatronik.docaudi_100_displei_klimatronik.doc Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victordhrobo Публикувано 30 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2008 А климатроника при А6 (Ц5) '99-а има ли тези "удобства"?Да показва определени кодове,обороти и скорост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6kata Публикувано 31 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2008 А климатроника при А6 (Ц5) '99-а има ли тези "удобства"?Да показва определени кодове,обороти и скорост?незнам!ама те конзолите за оправление мился че са еднакви битрябвало да може.но когато го открих бях изумен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladim Публикувано 17 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2008 колега,на моята и правих самодиагностика.после ще се опитам да отъкрия нещо в компа,ако е останало.та проблемите могат да са много.за ауди незнам как е,и когато е климатроник,но на сестра ми форда е с клима и ж наи големия студ започва да духа студено.аз сам си правя диагностика на климатроника.ако имагрешка някаде,то тои ще ти я покаже.ЩЕ МИ ПОВЯРВАШ ЛИ АКО ТИ КАЖА ЧЕ КЛИМАТРОНИКА ТИ МОЙЕ ДА Е И СКОРОСТОМЕР И ОБОРОТОМЕР?Съжалявам че пиша в чужда тема . Свалих докоментацията за климатроника задържам бутона за циркулация на въздуха в купето но нищо колата е А6 95г 2.5ТDI. Дали аз нещо бъркам или от студа навън не мога да влклуча кодовете за диагностика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 17 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2008 Бъркаш в това че трябва да задържиш бутона за циркулация на въздуха в купето + и този най-отгоре едновременно след което с + и - набираш кода натискаш пак САМО бутона за циркулация на въздуха в купето и ти излиза веднага като цифрова стойност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladim Публикувано 17 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2008 Бъркаш в това че трябва да задържиш бутона за циркулация на въздуха в купето + и този най-отгоре едновременно след което с + и - набираш кода натискаш пак САМО бутона за циркулация на въздуха в купето и ти излиза веднага като цифрова стойностТочно така е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PiMPi Публикувано 20 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2008 Бъркаш в това че трябва да задържиш бутона за циркулация на въздуха в купето + и този най-отгоре едновременно след което с + и - набираш кода натискаш пак САМО бутона за циркулация на въздуха в купето и ти излиза веднага като цифрова стойностДали може по-подробно да обясниш кой бутон се натиска за да се влезе в режима как се променят стойностите (с кои бутони) които искам да видя и как се излиза. Даже ако може с иконките на бутоните ще е супер. Като го схвана обещавам да спретна едно PDF-че HOW TO да го има и за други на които не им е ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2008 Виж тук: http://audibg.com/forum/index.php?act=attach&...st&id=13512Специално съм преправил първия абзац на файла и го конвертирах като PDF миналата година, защото и аз като теб първия път много се чудех как да влезна в диагностичен режим . Все пак колегите преди мен много точно са те посъветвали как да влезнеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordany Публикувано 21 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2008 Виж тук: http://audibg.com/forum/index.php?act=attach&...st&id=13512Специално съм преправил първия абзац на файла и го конвертирах като PDF миналата година, защото и аз като теб първия път много се чудех как да влезна в диагностичен режим . Все пак колегите преди мен много точно са те посъветвали как да влезнеш А тези кодове и комбинации дали важат за климатроник за В4 с цял дисплей DIAVIA, потърсих из форума и къде ли не още не открих инфо. Ако някои знае моля да ми помогне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2008 Мисля, че не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6kata Публикувано 24 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2008 Съжалявам че пиша в чужда тема . Свалих докоментацията за климатроника задържам бутона за циркулация на въздуха в купето но нищо колата е А6 95г 2.5ТDI. Дали аз нещо бъркам или от студа навън не мога да влклуча кодовете за диагностика ами няма логика да е от студа!но чети внимателно аз вече непомня каква беше комбинацията!но със сигурност не е само задържане на едно копче!доколкото си спомням беше с бутоните за ръчна настройка на въздуха!но нали съм ви пратил схемите,наи добре е да си ги разпечатате! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts