Jump to content

Лампата за маслото не гасне веднага


more

Recommended Posts

Здравейте колеги ,

от вчера става нещо странно с аудито след като го запаля като е престояло 2-3 часа лампата за маслото не гасне както и датчика за налягане на маслото не мърда и след около 5 сек. работа на изгасва лампата и стрелката на налягането започва да отчита нормално колата е AUDI 100 2.6 ABC motor .

Като я запаля след престой от 30 минути до 1 час всичко е нормално маслото е 5w-50 kron oil .

Oт какво може да се получава това ?

Датчика за налягане и лампата от едно и също място ли вземат сигнал ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика за налягане и лампата от едно и също място ли вземат сигнал ?

За лампата на таблото(ниското налягане) и уреда- да, това е прословутия скъп датчик, алтернативата на ФАЕ е 60лв.

Аз не бих сменял датчика веднага- виж нивото на маслото, какъв му е пробега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спасе, не е от маслото сигурация защото с него са мнозина и всеки би ми докладвал за проблем. Явно с датчик е проблема и ми пиши или се обади за какво се съмняваш. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За лампата на таблото(ниското налягане) и уреда- да, това е прословутия скъп датчик, алтернативата на ФАЕ е 60лв.

Аз не бих сменял датчика веднага- виж нивото на маслото, какъв му е пробега?

Маслото е ок , а къде се намира датчика требва да имам един нали на 2.8 е същия?

Спасе, не е от маслото сигурация защото с него са мнозина и всеки би ми докладвал за проблем. Явно с датчик е проблема и ми пиши или се обади за какво се съмняваш. :hilezh:

ок КОКО какво стана с маслото имали доставка вече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика се намира малко над конзолата за масления филтър, от дясно на мотора, долу, ниско, близо до картера почти.

Изглежда като този на снимката и на 2,8 е същия :)

o632827064821250000.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика се намира малко над конзолата за масления филтър, от дясно на мотора, долу, ниско, близо до картера почти.

Изглежда като този на снимката и на 2,8 е същия :)

o632827064821250000.JPG

Мерси много колега :bia:

Да не е от студа нещо, че тва време ни еба мамата на колите?

Онзи ден като ми го направи за първи път беше бая студено ама и днеска същото ,все пак може да е допринесло и студеното време утре ще го сменя да видиме дали е от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от кофти маслен филтър. Ако клапана му не задържа маслото се стича в картера и след това трябва да мине време да качи нормално налягане - все едно си сменил маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от кофти маслен филтър. Ако клапана му не задържа маслото се стича в картера и след това трябва да мине време да качи нормално налягане - все едно си сменил маслото.

Възможно е въпреки ,че филтъра е MANN от тия усилените скъпите.

Да точно по същия начин прави все едно токущо е сменено маслото .

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-вероятно е да е от масления филтър. Датчиците за лампата и за уреда са отделни. Не е възможно и двата да показват грешно. Незная кога си сменял маслото, но може някое боклуче да е застанало на клапана на филтъра и наистина като постои да пада налягането - все едно току си сменил маслото. Опитай с друг филтър първо. Незная кои маслени филтри са най-удачни. Аз скоро пак ще сменям маслото и се чудя какъв филтър да си купя :hilezh: . Ако някой колега може да предложи качествен маслен филтър и масло ще съм му благодарен. За сега съм със син SHELL, а филтъра не помня какъв беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчиците за лампата и за уреда са отделни. Не е възможно и двата да показват грешно.

Смея да твърдя, че бъркаш :hilezh:

Наистина има два датчика, но единия е за високото налягане(бял, 1,8- 5 бара) и той е за зумера, който сработва след като се вдигне много налягането.

Другия е двоен, със сигнали за лампата на таблото и за допълнителния уред за налягането на маслото.

В това съм 100% убеден, понеже си пазарувах чисто нови датчиците, монтира ми Ваското1 допълнителните уреди към таблото и бях 'изял с кориците' цялата ел.инсталация, за да видя кой кабел от къде идва, къде отива и възможно ли е да присадя въпросните уреди ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-вероятно е да е от масления филтър. Датчиците за лампата и за уреда са отделни. Не е възможно и двата да показват грешно. Незная кога си сменял маслото, но може някое боклуче да е застанало на клапана на филтъра и наистина като постои да пада налягането - все едно току си сменил маслото. Опитай с друг филтър първо. Незная кои маслени филтри са най-удачни. Аз скоро пак ще сменям маслото и се чудя какъв филтър да си купя :respekt: . Ако някой колега може да предложи качествен маслен филтър и масло ще съм му благодарен. За сега съм със син SHELL, а филтъра не помня какъв беше.

И аз така мисля. Днес тамън запретнах ракави да сменя филтъра и взе че се оправи :hilezh: маслото ми е на 5000 км .

За филтъра какво да ти кажа мисля че съм взел приличен и на мене ми се струва че нещо е било заседнало на клапана ще си покаже времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се на колегата, че му се мешам в темата, но имам сл въпрос- откъде мога да си купя темп датчик с 4 крачета\AAH engine\,тък като в Порше е 182лв, а пък в Нелас- 25 и нещо ме съмнява.Благодаря на отзовалите се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно при някои мотори може и да е от ниско ниво на маслото, ако е близо до минимума и я спираш леко наклонена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смея да твърдя, че бъркаш :hilezh:

Наистина има два датчика, но единия е за високото налягане(бял, 1,8- 5 бара) и той е за зумера, който сработва след като се вдигне много налягането.

Другия е двоен, със сигнали за лампата на таблото и за допълнителния уред за налягането на маслото.

В това съм 100% убеден, понеже си пазарувах чисто нови датчиците, монтира ми Ваското1 допълнителните уреди към таблото и бях 'изял с кориците' цялата ел.инсталация, за да видя кой кабел от къде идва, къде отива и възможно ли е да присадя въпросните уреди :bia:

Възможно е и да бъркам колега :gut: , но аз имам 3 отделни датчика (ще погледна утре сутринта да не би да бъркам :stupid: ). Два са монтирани отгоре - голям за уреда, подобен на този от снимката, но с едно краче и един за лампата. Третия датчик ми е монтиран отдолу зад масления филтър и е бял за зумера (сменял съм го защото протече един прекрасен ден :stupid: ). Но аз съм с друг двигател и може да има разлика при мен.

Поздрави :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И що веднага за датчиците се ловите,може маслената помпа да е сдала багажа

Правило Номер1: Почва се от най- евтиния ремонт :)

Датчика се проверява елементарно- завива се 'сервизен' манометър на мястото на датчика, мери се с него налягането, ако не е ОК- търси се причината- помпа, филтър, биелни лагери и така нататък по веригата, ако е ОК- датчик за смяна :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.................... Другия е двоен, със сигнали за лампата на таблото и за допълнителния уред за налягането на маслото. .....

Погледнах днес сутринта как е при мен, колега абсолютно си прав за големия маслен датчик :2gunsfiring_v1: . С два извода е - един за лампата и един за уреда. Втория датчик отгоре е за температурата на маслото и оттам съм останал с впечатлението, че са отделни датчиците :) .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнах днес сутринта как е при мен, колега абсолютно си прав за големия маслен датчик :) . С два извода е - един за лампата и един за уреда. Втория датчик отгоре е за температурата на маслото и оттам съм останал с впечатлението, че са отделни датчиците :hilezh: .

Хехехе, изпревари ме, тъкмо и аз щях да си кажа, че не е 100% вярно, че трябва е с два изхода датчика, тъй като се продават датчици за налягане само за уред и ако на някой му се е видял скъп датчика, може да си е сложил обикновен за лампата и такъв само за уреда за налягане посредством тройник :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно да ти кажа колега Ivo_Dinkov, немците не са го измислили добре. При това положение никога не може да си сигурен, както в случая, налягане ли не вдига на маслото или датчика не е в ред. За сигурност, според мен, е трябвало да го направят с отделни датчици. :)

Поздрави,

Вальо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,при мене се получава пък следното-докато колата не е стигнала 90 градуса,уреда който показва налягянето на маслото не пата под 2 бара-като си загрее пада под 2 бара само когато е на обороти или на ниски обороти-именно тогава при мене светва дисплея с масльонката, но е за кратко мръднат ли оборотите на горе-минава 2 бара и се оправя веднага-и аз незнам в кое да се съмнявам ,датчик или помпа- и защо докато не стигне 90 градуса не ги прави тези магарии!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,при мене се получава пък следното-докато колата не е стигнала 90 градуса,уреда който показва налягянето на маслото не пата под 2 бара-като си загрее пада под 2 бара само когато е на обороти или на ниски обороти-именно тогава при мене светва дисплея с масльонката, но е за кратко мръднат ли оборотите на горе-минава 2 бара и се оправя веднага-и аз незнам в кое да се съмнявам ,датчик или помпа- и защо докато не стигне 90 градуса не ги прави тези магарии!

По принцип докато е студен мотора налягънето на маслото е много по добро.Но ако не е от датчик проблема става сериозен компресия лагери и.т.н.Не трябва при загрял мотор да светва дисплея.

Редактирано от bobsen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,при мене се получава пък следното-докато колата не е стигнала 90 градуса,уреда който показва налягянето на маслото не пата под 2 бара-като си загрее пада под 2 бара само когато е на обороти или на ниски обороти-именно тогава при мене светва дисплея с масльонката, но е за кратко мръднат ли оборотите на горе-минава 2 бара и се оправя веднага-и аз незнам в кое да се съмнявам ,датчик или помпа- и защо докато не стигне 90 градуса не ги прави тези магарии!

Смени маслото с някакво с висок индекс на загрял мотор, втората цифра да е 50 или 60. Примерно 5w50 или 10w60. Като загрее маслото ти изтънява и не държи нужното налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Milen Petrov и аз мисля, че по-скоро е проблем с налягането на маслото. Опитай с друго масло и ако резултата не е добър - най-добре отиди да ти замерят с външен манометър налягането на маслото при напълно загрял двигател. При мен на ниски обороти налягането е 2+ атм при напълно загрял двигател. Може да имаш проблем с помпата или недай Боже с лагерите на коляновия вал. Не отлагай проверката :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...