venko74 Публикувано 13 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2008 Преди малко си купих един изпарител БРЦ защото на Ловато-то не можях да намеря място за свещСледобед ще отида да го сложа и ще направя снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L&R Публикувано 13 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2008 При толкова излишна топлинна енергия да подгряваме постоянно на ток е престъпление, а и едва ли ще смогва доста килокалории си лапа разширяващата се газ, идеята е само сутрин да не напълниш догоре цилиндите с течна газ Жалко , че на ловатото не става, чакаме подробни снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 13 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2008 Ето малко снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2008 На BRC-то става много добре . На Lovato, обаче няма да стане по този начин за съжаление. Изпарителя за колко го взе и за какви KW-ти двигател е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 13 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2008 На BRC-то става много добре . На Lovato, обаче няма да стане по този начин за съжаление. Изпарителя за колко го взе и за какви KW-ти двигател е?Изпарителят го взех за 100лв със отстъпка и е до 100 KW Само заради това го купих защото на Ловато-то не ставаТъкмо сега ще сравня пряко двете марки как се държат на един и същ мотор,а после ще продам единият Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2008 Ще бъде много ценно сравнение да видиш какъв е разхода и динамиката при един и същ двигател. Пиши за резултатите. Това може да даде насока кой от двата най-масови типа изпарители е по-добър - BRC или Lovato Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 13 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2008 Ще бъде много ценно сравнение да видиш какъв е разхода и динамиката при един и същ двигател. Пиши за резултатите. Това може да даде насока кой от двата най-масови типа изпарители е по-добър - BRC или LovatoКато динамика първите ми впечатления са добриМалко ми се струва по пъргава колата при рязко подаване на газНапълних днес бутилката и ще засека разхода тия дни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 18 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2008 Ако ти е читав акомулатора-никакъв проблем Изпробвано е за 14мин подгряване и акомулатор 44ah си върти без проблем при -6 градусаИ така максимум 5 днити елементарни познания по електрохимия имаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 18 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2008 (Редактирано) Не е лошо да се спре някак и циркулацията на антифриз докато не се стопли.Абе не си е работа това. Ако не сработи механизъма и ти изхвърля водата после. И 50 лева за нов антифриз. Втори термостат освен. Редактирано 18 Януари 2008 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 18 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2008 И така максимум 5 днити елементарни познания по електрохимия имаш ли?Първо никъде не съм казал че всеки ден подгрявам по 14мин3-4 са достатъчниВторо прогнозата ти за 5 то дни "максимум" не се оправда защото днес ми е шестия а на приятеля ми с форда осмия и при това той подгрявя доста по дълго от мен По електрохимия нямам никакви познания но по автомобили имам и това ми е достатъчно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2008 ........... достатъчноБраво, давай все така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2008 Сега по-лесно ли палиш сутрин на газ? Има ли някакви "странични" ефекти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 19 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2008 Сега по-лесно ли палиш сутрин на газ? Има ли някакви "странични" ефекти?Ами за паленето нямам проблеми ама то и времето се постоплиМоят приятел с Форда на когото първо изпробвахме подгряването е много доволен защото той сутрин изобщо не можеше да пали а сега няма проблемиДругото положително нещо което забелязах е че когато изгася колата 2-3 мин. след като съм я запалил и оставя подгряването докато си купувам цигари примерно от магазина после колата пали лесноПреди задължително я оставях запалена защото изпарителя в първите минути става доста по студен отколкото при първоначалното паленеСтранични ефекти засега не съм забелязал както и разлика в разхода между двата изпарителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2008 Това за по-трудното запалване на студен двигател след като е работила 2-3 минути и аз съм го забелязал Но при мен се получава само ако паля после на газ, ако съм на бензин - няма проблем. Явно изпарителя изстива ако се загаси двигателя 2-3 минути след първото палене и затова ако палиш директно на газ се получава тоаи ефект. Но ако палиш на бензин и после минаваш на газ - няма проблем. Можеш ли да премериш каква е консумацията на свещта, когато подгряваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 20 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2008 Това за по-трудното запалване на студен двигател след като е работила 2-3 минути и аз съм го забелязал Но при мен се получава само ако паля после на газ, ако съм на бензин - няма проблем. Явно изпарителя изстива ако се загаси двигателя 2-3 минути след първото палене и затова ако палиш директно на газ се получава тоаи ефект. Но ако палиш на бензин и после минаваш на газ - няма проблем. Можеш ли да премериш каква е консумацията на свещта, когато подгряваш?А как точно да премеря консумацията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2008 (Редактирано) Като м/у свеща и кабела сложиш последователно мултицет в режим "амперметър" на най-високата възможна степен 20А примерно. По-надолу е опасно защото може да изгори мултицета. На повечето мултицети освен диапазона е необходимо да ръгнеш червената сонда в отделен вход в мултицета - там си пише 20А или нещо подобно. Тока мериш докато подгрява. Ако нямаш читав мултицет или не си го правил по-добре не го мери, да не ти се повреди мултицета, че ще ми тежиш на съвестта после . Ако все пак решиш да го мериш да не забравиш след това да си върнеш сондата (червената) обтатно, защото на следващото мерене задължително ще го опукаш. В режим амперметър съпротивлението м/у сондите е пълно късо и ако го ръгнеш да мериш напрежение след това ще стане голяма пуканка Редактирано 20 Януари 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L&R Публикувано 20 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2008 (Редактирано) Мерил съм на дизел подгряващя свещ/ТДИ/ доколкото помня 16А показа Редактирано 20 Януари 2008 от L&R Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2008 Е супер, това ми трябваше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislavM Публикувано 20 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2008 Колеги прочетох в темата,че всички TDI имат три свещи за подгряване на антифриза.Ще Ви бъда благодарен да ме отворите каде се намират,защото аз въпреки че разглобих и сглобих целия мотор май такова нещо не видях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Autohop.bg Публикувано 20 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2008 Колеги прочетох в темата,че всички TDI имат три свещи за подгряване на антифриза.Ще Ви бъда благодарен да ме отворите каде се намират,защото аз въпреки че разглобих и сглобих целия мотор май такова нещо не видяхАбе и аз не съм сигурен за тези подгряващи свещи за TDI...някой може ли да хвърли малко повече светлина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 10 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2010 Има ли някакво развитие по тази тема, че зимата идва и аз замислям да направя някакво подгряване. Но се чудя дали да е на изпарителя или на малкия кръг като при някои дизели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 10 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2010 На малкия кръг с подгрев от Б4 например с допълнителния съд ли ?Сподели някаква идея ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 10 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2010 Най-доброто, което ми хрумва до момента, е да боцна един такъв модул с 4 подгряващи свещи за антифриз: на входа на изпарителя. С голям алтернатор 120А+ акумулатор 72Ah би трябвало да няма проблем. Но още не съм измислил от каква кола да е точно... това на снимката е идейно, но от какво ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 10 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2010 4 свещи са много ,поне според мен голяма консумация деа, какъв е този алтернатор 120а от какво е аз с колко амперов съм на ПМа мога да го направа тоя колектор с 4 фланеца за свещи по стандарт , дори в момента ми идват идейза заготовка дай да доразвиеме темата , ся се оказа че с това устройство затопляме дадено количество антифризнеопходимо изпарителя да започне да работи и то нормално за известен период од времеами помпата като циркулира това топло количество антифриз и после какво решихме че ще стане ?това го бях приложил в казанчето с течността за чистачките но тук ми се струва малко инпосибъл...или поне не толко ефективнотова с този модул да не е на принципа на проточен бойлер ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 10 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2010 Те затова са 4 свещите, за да смогват да затоплят циркулиращия антифриз (в малкия кръг е около 3-4л) докато стигне 40-50 градуса, мисля да го свържа с датчика на таралежа на смукателния колектор. Иначе темата в началото беше само за моментно затопляне на изпарителя, колкото за самото запалване. Аз с паленето проблеми нямам, независимо от температурата, но идеята ми е повече към бързо сгряване на водата в малкия кръг. Това несъмнено ще доведе до комфорт през зимата на къси разстояния, можеш да си пуснеш парното по-бързо, пък и разходът може да падне. Алтернатор 120А има по дизелите и по-големите бензинови двигатели. Аз лично си намерих от голф 3 вр6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване