Kompota Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 При мен сутрин на студен двигател (AFN) веднага се включва перката на радиатора. Така ли трябва да е ? Има ли на нея датчик, който следва да сменя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 15 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2008 (Редактирано) Нормално. При включен климатроник перките въртят нон-стоп. С една дума, охлаждал си и без това студен двигател. No comment... Редактирано 18 Февруари 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho_d8 Публикувано 16 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2008 Аз съм ъ двигател AJM помпа-дюза и при мен перката е с визкозен съединител,върти се постоянно но си променя оборотите-при студен по-бавно и като започне двигателя да загрява се увеличават.Вентилатора за климатроника е отделен и работи само като е включен климатроника.Предполагам ,че и за AFN e същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazik Публикувано 21 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2008 Смених термостата и сега никъв проблем държи 90 градуса и загрява нормално за около 15 минути стига почти 90... Ама смяната излезе 233 лева много го бе да го еба...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATETO 77 Публикувано 22 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2008 КОЛКО? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 22 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2008 Той вярно, че е на майка си у левия джоб тоя термостат, ама пак си е много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokola Публикувано 26 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2008 Аз съм ъ двигател AJM помпа-дюза и при мен перката е с визкозен съединител,върти се постоянно но си променя оборотите-при студен по-бавно и като започне двигателя да загрява се увеличават.Вентилатора за климатроника е отделен и работи само като е включен климатроника.Предполагам ,че и за AFN e същото.И при 2.5 тди е така има вискозитетен гел, който при покачване на температурата се втвърдява и перката върти по-силно. Ако гела се е втвърдил (както е при мен) перката постояно върти бързо и трябва да се смени гела, в момента го търся, ако някой знае от къде да се купи да свирка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho_d8 Публикувано 26 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2008 Мисля че се сменя целия съединител,а не само гела.Доколкото си спомням в сервиза на Ауди във Варна беше към 450 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazik Публикувано 1 Март 2008 Доклад Share Публикувано 1 Март 2008 Той вярно, че е на майка си у левия джоб тоя термостат, ама пак си е много.Педерасете даже и фактура ми издадоха...... Термостат - 52.80 леваНякъв обтягащ пръстен - 8 леваРабота - 172.20 леваЕбасиииии кожодерите....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valers Публикувано 21 Март 2008 Доклад Share Публикувано 21 Март 2008 Педерасете даже и фактура ми издадоха...... Термостат - 52.80 леваНякъв обтягащ пръстен - 8 леваРабота - 172.20 леваЕбасиииии кожодерите....... Много бе на АЕЛ единствената работа е две болтчета и да се долее после антифриз Отворете тема за такива ''майстори'' че да не ходи никой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko56 Публикувано 22 Март 2008 Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 (Редактирано) Той вярно, че е на майка си у левия джоб тоя термостат, ама пак си е много.То не у левия джоб ами на майка си в по-друго място е . Знаеш, че като почнат да разглобяват отпред и докато стигнат до посоченото място на майката, половината двигател го нямаСпокойно, Лазик - нормална е цената, има и по-солени цени за тази услуга Редактирано 22 Март 2008 от Nasko56 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sparco Публикувано 6 Април 2008 Доклад Share Публикувано 6 Април 2008 Моята TDI-ка за 5 мин нормално каране и е вече на 90 градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXtrusioN Публикувано 7 Април 2008 Доклад Share Публикувано 7 Април 2008 Здравеите,във форума съм нов и бих желал да задам един въпрос.От скоро карам дизелова ,,Аудиенция,, преди това имах бензинка та въпроса ми е колко бързо загряват вашите автомобили защото при мен е мъка голяма.За десет км. достигам не повече от 55-60 градуса.Благодаря Ви предварително и да знаят всички че в дизела е истината От Италия ли е докарана ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване