Jump to content

как загрява вашият автомобил?


stanislavM

Recommended Posts

При мен сутрин на студен двигател (AFN) веднага се включва перката на радиатора. Така ли трябва да е ? Има ли на нея датчик, който следва да сменя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нормално. При включен климатроник перките въртят нон-стоп. С една дума, охлаждал си и без това студен двигател. No comment... :hilezh:

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ъ двигател AJM помпа-дюза и при мен перката е с визкозен съединител,върти се постоянно но си променя оборотите-при студен по-бавно и като започне двигателя да загрява се увеличават.Вентилатора за климатроника е отделен и работи само като е включен климатроника.

Предполагам ,че и за AFN e същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених термостата и сега никъв проблем държи 90 градуса и загрява нормално за около 15 минути стига почти 90... Ама смяната излезе 233 лева :) много го бе да го еба...... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ъ двигател AJM помпа-дюза и при мен перката е с визкозен съединител,върти се постоянно но си променя оборотите-при студен по-бавно и като започне двигателя да загрява се увеличават.Вентилатора за климатроника е отделен и работи само като е включен климатроника.

Предполагам ,че и за AFN e същото.

И при 2.5 тди е така има вискозитетен гел, който при покачване на температурата се втвърдява и перката върти по-силно. Ако гела се е втвърдил (както е при мен) перката постояно върти бързо и трябва да се смени гела, в момента го търся, ако някой знае от къде да се купи да свирка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той вярно, че е на майка си у левия джоб тоя термостат, ама пак си е много.

Педерасете даже и фактура ми издадоха...... :respekt:

Термостат - 52.80 лева

Някъв обтягащ пръстен - 8 лева

Работа - 172.20 лева

Ебасиииии кожодерите....... :bia::):):P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Педерасете даже и фактура ми издадоха...... :hilezh:

Термостат - 52.80 лева

Някъв обтягащ пръстен - 8 лева

Работа - 172.20 лева

Ебасиииии кожодерите....... :f_ck_you:;);):flehan:

Много бе на АЕЛ единствената работа е две болтчета и да се долее после антифриз Отворете тема за такива ''майстори'' че да не ходи никой :rolleyes:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той вярно, че е на майка си у левия джоб тоя термостат, ама пак си е много.

То не у левия джоб ами на майка си в по-друго място е :):):) . Знаеш, че като почнат да разглобяват отпред и докато стигнат до посоченото място на майката, половината двигател го няма

Спокойно, Лазик - нормална е цената, има и по-солени цени за тази услуга

Редактирано от Nasko56
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Здравеите,във форума съм нов и бих желал да задам един въпрос.

От скоро карам дизелова ,,Аудиенция,, преди това имах бензинка та въпроса ми е колко бързо загряват вашите автомобили защото при мен е мъка голяма.

За десет км. достигам не повече от 55-60 градуса.

Благодаря Ви предварително и да знаят всички че в дизела е истината :hilezh:

От Италия ли е докарана ? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...