Jump to content

каква да е новата ми ( стара ) кола


Recommended Posts

здравейте колеги. няма да крия че съм фен на японските коли, и винаги съм карал такива, в момента съм с колт и мазда ф-ка, но вече са старички и съм тръгнал да си търся по нова кола, за около 7-8 хил. лева. проблема ми е че не мога да си избера кола която да ми харесва и отвън и от вътре. харесах си хонда акорд, но е много дървена от вътре, и няма климатроник, което е недопустимо според мен за 98г кола. и така стигнах до ауди А4 97-98год. доста изчетох тука за него и не знам какво да мисля вече, мненията са противоречиви, едни казват, че е слабо, други казват не толкова. ще ви помоля да си кажете мненията като цяло за тая кола; струва ли си, вози ли твърдо наистина ако не е спортно окачване, какви пари годишно иска за поддръжка и всичко като цяло за модела. в момента се двоумя между А4 и митцубиши галант. ще ме убедите ли че аудиото е по добро и по здраво.

благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и така стигнах до ауди А4 97-98год. доста изчетох тука за него и не знам какво да мисля вече, мненията са противоречиви, едни казват, че е слабо, други казват не толкова. ще ви помоля да си кажете мненията като цяло за тая кола; струва ли си, вози ли твърдо наистина ако не е спортно окачване, какви пари годишно иска за поддръжка и всичко като цяло за модела. в момента се двоумя между А4 и митцубиши галант. ще ме убедите ли че аудиото е по добро и по здраво.

благодаря предварително.

Здравей, мислиш ли, че след като до тук си прочел достатъчно протеворичиви мнения, в твоята тема няма да се повторят същите?

На въпросите ти:

едни казват, че е слабо? - Как ти се струва за 6м.3000 км. и сменен само един носач. А че идват тук в БГ на по 150-200К км. и са си с орегиналното окачване?

струва ли си? - да мисля , че си струва, ако колача е читава и гледана.

вози ли твърдо наистина ако не е спортно окачване? - не мисля, особенно пък и ако е quattro :)

какви пари годишно иска за поддръжка? - зависи от много фактори, най-вече от това, как е карана и поддържана преди и как я караш ти самия.

ще ме убедите ли че аудиото е по добро и по здраво. - Не - в това ти сам би могъл да се убедиш, но пак ти казвам, всичко зависи от това как предишния собственик се е отнасял към колата, която би взел.

Късмет :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

надявам се да си взема здрава кола, все пак няма да ми е първата и мисля че мога да преценя кога една кола си заслужава, но все пак при старите коли нищо не се знае, 3000км са нищо, аз ги минавам за месец и половина , най много два. карам сериозно и ми трябва да е здрава колата, и не съм свикнал да се събуждам с мисълта дали ще ми запали колата, без значение какво е времето. това е добре че на 150-200 хил км е оригиналното окачване, но навън пътищата не са като нашите, въпроса е дали през месец ще съм по сервизите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи на каква кола ще случиш.Мойта А4-ка е на 122к км и е още с орогиналното окачване.Имам приятел с А4 1.8 Quattro 95 ,от 2 години не е пипал нищо по окачването.Върти някъде към 15-20к км на година.Като се има на впредвид,че година и половина я кара с джанти 18-ки.

За бюджете който си посичил бих ти предложи да погледнеш и Вектра Б.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За бюджете който си посичил бих ти предложи да погледнеш и Вектра Б.

много ти благодаря, но вектра :) определено няма да е, имах вече опел, и съм си казал, че и чисто нов да е, повече опел не искам и да виждам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Японските коли са като миксер или сешоар - просто работят, но я няма тази класа.

Ауди е нещо съвсем друго. Окачването на Ауди като иновация и концепция е нещо невероятно. Но си има малко по-висока поддръжка. Не е зле да покараш Ауди преди да вземеш, така можеш да оцениш какво вземаш.

Важното е колата да те кефи, другото за поддръжка и простотии са празни приказки

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е колата да те кефи, другото за поддръжка и простотии са празни приказки

тука си много прав наистина :steinigung:

виж в продавам/купувам има една много лъскава А4-ка с кожен салон за 7999+коментар. Изглежда ми доста добре по снимките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..., 3000км са нищо, аз ги минавам за месец и половина , най много два. карам сериозно и ми трябва да е здрава колата, ...

Грешка :steinigung: , изтървал съм една нула... от 23.03.2007 - до 31.12.2007 имам 37500км.

карам средно по4-5000 на месец :flipoff: и съм много доволен :hilezh: , (да чукна на дърво ;) )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално специално с този Галант от 96-та А4-та до фейслифта като здравина е по-зле и като място в купето и като външна визия. Просто Галанта е малко по-голям. За интериора и качеството на материалите, обаче място за сравнение няма. А4 е в друга лига. Друг плюс е широката гама двигатели и най-вече дизеловите такива, както и quattro-то :steinigung:. Дизеловия Галант е много зле.

Галанта мисля, че върви една идея по-скъпо от А4-ката. А за 8 хиляди в добро състояние и от двете марки ще е трудно да намериш.

Най-добре гледай и от двете марки и от която намериш хубава кола нея взимай. Като цяло и двата модела са добри. За Галанта от опит знам, че хронично криви спирачни дискове. И автоматиците им, ако не са типтроници (като мисля, че до 98-ма не слагат типтроник) са доста трошливи. Поддръжката по ходовата част сравнена с на А4 е по-евтина.

Редактирано от godo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...А че идват тук в БГ на по 150-200К км. и са си с орегиналното окачване?

...

Ще ти покажа моята на 153К км и 4 години в какво състояние е.. може и рЕзко да ти се промени представата на колко точно км идват :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ви за отговорите колеги, общо взето всеки форум си хвали колите ( какво ли ще кажат във форума на митцубиши :hilezh: ) но стигнах до извода , че май поне още едни 1000лв ще трябва да отделя, било то за галант или А4. пък в крайна сметка, каквото намеря по запазено, но май галанти трудно се намират, така че може би ще съм един от вас след месец, най много два надявам се.

Редактирано от japanfen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално специално с този Галант от 96-та А4-та до фейслифта като здравина е по-зле и като място в купето и като външна визия. Просто Галанта е малко по-голям. За интериора и качеството на материалите, обаче място за сравнение няма. А4 е в друга лига. Друг плюс е широката гама двигатели и най-вече дизеловите такива, както и quattro-то :). Дизеловия Галант е много зле.

Галанта мисля, че върви една идея по-скъпо от А4-ката. А за 8 хиляди в добро състояние и от двете марки ще е трудно да намериш.

Най-добре гледай и от двете марки и от която намериш хубава кола нея взимай. Като цяло и двата модела са добри. За Галанта от опит знам, че хронично криви спирачни дискове. И автоматиците им, ако не са типтроници (като мисля, че до 98-ма не слагат типтроник) са доста трошливи. Поддръжката по ходовата част сравнена с на А4 е по-евтина.

ми колега не знам, в нашия сервиз мицубиши идва за ремонт на скорости веднъж в годината, а аудитата всеки ден, може би понеже са по редки мицубишитата и нямат толкова автоматици, но о ауди автоматик, това си е кола за хора с дебели портфейли :respekt: / с риск сега всички да ме оплюете/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...