Vanko S.Z. Публикувано 5 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2008 Здравейте,имам следният проблем :колата пуши ,не съм доливал масло от септември месец/не е и необходимо по щеката не е мръднало/разход градско 8-10-15L/това показва компютъра/ извънградско със 120 км/h 4-5-6L .Лятото беше угаснала от веднъж но ходих при един майстор и той ми каза че преинсталирал софтуера на помпата и тръгнала.а преди това пак бях викал един майстор и той ме беше уверил че блока за управление ми е заминал.Сега ходих за тоя проблем с пушенето при трети той каза че имало някаква грешка в компа поради грешка в датчика на помпата да съм го сменял с оригинален и ще се оправи, а ако не се оправи да съм давал помпата за поправка.Иначе останалите показатели са в норми.Вашият съвет какъв е ?Имал ли е някой такъв проблем.Предварително благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boiski Публикувано 5 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2008 малко сложна работа, дано да се намери някой да помогне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 5 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2008 Непрекъснато ли пуши или само като я настъпиш? Явно е въпрос на диагностика, това с преинсталирането на софтуера на помпата и мене ме изненада. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanko S.Z. Публикувано 6 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2008 може да се каже че си пуши непрекъснато, като давам газ особенно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 6 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2008 Здравейте,имам следният проблем :колата пуши ,не съм доливал масло от септември месец/не е и необходимо по щеката не е мръднало/разход градско 8-10-15L/това показва компютъра/ извънградско със 120 км/h 4-5-6L .Лятото беше угаснала от веднъж но ходих при един майстор и той ми каза че преинсталирал софтуера на помпата и тръгнала.а преди това пак бях викал един майстор и той ме беше уверил че блока за управление ми е заминал.Сега ходих за тоя проблем с пушенето при трети той каза че имало някаква грешка в компа поради грешка в датчика на помпата да съм го сменял с оригинален и ще се оправи, а ако не се оправи да съм давал помпата за поправка.Иначе останалите показатели са в норми.Вашият съвет какъв е ?Имал ли е някой такъв проблем.Предварително благодаряАми аз бих те посъветвал да идеш на диагностика във фирмения сервиз на АУДИ. Разни майстори са ми леко съмнителни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shveda Публикувано 6 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2008 На диагностика да си провериш дюзите,това е по евтиния и по лесния вариант!Може една или няколко дюзи да не са в нормата и да пикаят,резултата е голямо пушене защото,няма пълно изгаряне!Ако е помпата диагностиката би трябвало да покаже,но когато си отива блока колата започва да пали много трудно когато е топла и оборотите на празен ход играят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanko S.Z. Публикувано 6 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2008 да диагностиката показа някакви грешки именно в тоя датчик на помпата ,а къде правят диагностика на дюзитеколата пали от раз и в най -големият студ не мени обороти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shveda Публикувано 6 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2008 За Стара Загора питай Speedymen но иначе в някой сервиз където правят помпите ще могат да ти ги хванат дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanko S.Z. Публикувано 21 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2008 който казва че ауди 2.5 тди се кара с на обороти има грешка. колата трябвало да се държи между 2000 и 3000 оборота с това се оправи пушенето, иначе заминавало и турбото ако е в ниски обороти , Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goggito Публикувано 21 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2008 и мойта каручка доста припушва особено при палене в малко по-студено време прави супер голям облак дим и оборотите докато загрее са непостоянни на празен ход , а също така доста трудно пали кат се застуди малко ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fory Публикувано 21 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2008 Отиваш при Мишо в Горубляне, прави диагностика, ако е необходимо ти сипва една присадка в нафтата която чисти дюзите, караш с нея и след това пак при него за диагностика да ти оправи софтуеъра дето са ти го разбъзикали. Vanko S.Z. Posted Yesterday, 21:22 който казва че ауди 2.5 тди се кара с на обороти има грешка. колата трябвало да се държи между 2000 и 3000 оборота с това се оправи пушенето, иначе заминавало и турбото ако е в ниски обороти Ванко ела да ти покажа как карам моето, само си вземи памперси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valers Публикувано 23 Март 2008 Доклад Share Публикувано 23 Март 2008 Оправи ли се и как Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanko S.Z. Публикувано 24 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2008 ПОВТАРЯМ който казва че ауди 2.5 тди се кара с на обороти има грешка. колата трябвало да се държи между 2000 и 3000 оборота с това се оправи пушенето, иначе заминавало и турбото ако е в ниски обороти , Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valers Публикувано 25 Март 2008 Доклад Share Публикувано 25 Март 2008 да ама понякога се налага да изпревара ,трудно без да дигна над 3000 и тогава права димна завеса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valers Публикувано 1 Април 2008 Доклад Share Публикувано 1 Април 2008 Извадено маркуче отляво дето е ваздушниа филтър ,пушека намаля значително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dj_donich Публикувано 19 Април 2008 Доклад Share Публикувано 19 Април 2008 Здравейте,имам следният проблем :колата пуши ,не съм доливал масло от септември месец/не е и необходимо по щеката не е мръднало/разход градско 8-10-15L/това показва компютъра/ извънградско със 120 км/h 4-5-6L .Лятото беше угаснала от веднъж но ходих при един майстор и той ми каза че преинсталирал софтуера на помпата и тръгнала.а преди това пак бях викал един майстор и той ме беше уверил че блока за управление ми е заминал.Сега ходих за тоя проблем с пушенето при трети той каза че имало някаква грешка в компа поради грешка в датчика на помпата да съм го сменял с оригинален и ще се оправи, а ако не се оправи да съм давал помпата за поправка.Иначе останалите показатели са в норми.Вашият съвет какъв е ?Имал ли е някой такъв проблем.Предварително благодаряКато си закупих аз колата и на мен ми пушеше много,самоче пушекът беше черен предимнно.Проблема беше в подгреващите свещи и тръбата за турбото беше откачена.Смених свещите , оправих тръбата и всичко си стана ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daylight Публикувано 19 Април 2008 Доклад Share Публикувано 19 Април 2008 По принцип пушенето е признах че не му стига въздух на двигателя. Пробвай със смяна на въздушния филтър и си сложи от хубавата нафта на ОМВ. Ако продължава да пуши може да е от дебитомера или както каза от някой от датчиците. Аз преди съм карал френски дизел там имат едни клапи които спират притока на въздух уж за екология. Мисля че ако дебитомера регулира притока на въздух то значи трябва да се провери да не би да не пуска достатъчно. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karadjov_1666 Публикувано 1 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2008 При мен също пушеше и се оказа,че маркуча на турбото е спукан,смених го и вече всичко е 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване