Jump to content

колата припушва


Vanko S.Z.

Recommended Posts

Здравейте,

имам следният проблем :колата пуши ,не съм доливал масло от септември месец/не е и необходимо по щеката не е мръднало/разход градско 8-10-15L/това показва компютъра/ извънградско със 120 км/h 4-5-6L .Лятото беше угаснала от веднъж но ходих при един майстор и той ми каза че преинсталирал софтуера на помпата и тръгнала.а преди това пак бях викал един майстор и той ме беше уверил че блока за управление ми е заминал.Сега ходих за тоя проблем с пушенето при трети той каза че имало някаква грешка в компа поради грешка в датчика на помпата да съм го сменял с оригинален и ще се оправи, а ако не се оправи да съм давал помпата за поправка.Иначе останалите показатели са в норми.

Вашият съвет какъв е ?Имал ли е някой такъв проблем.Предварително благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Непрекъснато ли пуши или само като я настъпиш? Явно е въпрос на диагностика, това с преинсталирането на софтуера на помпата и мене ме изненада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

имам следният проблем :колата пуши ,не съм доливал масло от септември месец/не е и необходимо по щеката не е мръднало/разход градско 8-10-15L/това показва компютъра/ извънградско със 120 км/h 4-5-6L .Лятото беше угаснала от веднъж но ходих при един майстор и той ми каза че преинсталирал софтуера на помпата и тръгнала.а преди това пак бях викал един майстор и той ме беше уверил че блока за управление ми е заминал.Сега ходих за тоя проблем с пушенето при трети той каза че имало някаква грешка в компа поради грешка в датчика на помпата да съм го сменял с оригинален и ще се оправи, а ако не се оправи да съм давал помпата за поправка.Иначе останалите показатели са в норми.

Вашият съвет какъв е ?Имал ли е някой такъв проблем.Предварително благодаря

Ами аз бих те посъветвал да идеш на диагностика във фирмения сервиз на АУДИ. Разни майстори са ми леко съмнителни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На диагностика да си провериш дюзите,това е по евтиния и по лесния вариант!Може една или няколко дюзи да не са в нормата и да пикаят,резултата е голямо пушене защото,няма пълно изгаряне!Ако е помпата диагностиката би трябвало да покаже,но когато си отива блока колата започва да пали много трудно когато е топла и оборотите на празен ход играят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да диагностиката показа някакви грешки именно в тоя датчик на помпата ,а къде правят диагностика на дюзитеколата пали от раз и в най -големият студ не мени обороти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

който казва че ауди 2.5 тди се кара с на обороти има грешка. колата трябвало да се държи между 2000 и 3000 оборота с това се оправи пушенето, иначе заминавало и турбото ако е в ниски обороти ,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и мойта каручка доста припушва особено при палене в малко по-студено време прави супер голям облак дим и оборотите докато загрее са непостоянни на празен ход , а също така доста трудно пали кат се застуди малко ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш при Мишо в Горубляне, прави диагностика, ако е необходимо ти сипва една присадка в нафтата която чисти дюзите, караш с нея и след това пак при него за диагностика да ти оправи софтуеъра дето са ти го разбъзикали.

Vanko S.Z. Posted Yesterday, 21:22

който казва че ауди 2.5 тди се кара с на обороти има грешка. колата трябвало да се държи между 2000 и 3000 оборота с това се оправи пушенето, иначе заминавало и турбото ако е в ниски обороти

Ванко ела да ти покажа как карам моето, само си вземи памперси :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

ПОВТАРЯМ

който казва че ауди 2.5 тди се кара с на обороти има грешка. колата трябвало да се държи между 2000 и 3000 оборота с това се оправи пушенето, иначе заминавало и турбото ако е в ниски обороти ,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Здравейте,

имам следният проблем :колата пуши ,не съм доливал масло от септември месец/не е и необходимо по щеката не е мръднало/разход градско 8-10-15L/това показва компютъра/ извънградско със 120 км/h 4-5-6L .Лятото беше угаснала от веднъж но ходих при един майстор и той ми каза че преинсталирал софтуера на помпата и тръгнала.а преди това пак бях викал един майстор и той ме беше уверил че блока за управление ми е заминал.Сега ходих за тоя проблем с пушенето при трети той каза че имало някаква грешка в компа поради грешка в датчика на помпата да съм го сменял с оригинален и ще се оправи, а ако не се оправи да съм давал помпата за поправка.Иначе останалите показатели са в норми.

Вашият съвет какъв е ?Имал ли е някой такъв проблем.Предварително благодаря

Като си закупих аз колата и на мен ми пушеше много,самоче пушекът беше черен предимнно.

Проблема беше в подгреващите свещи и тръбата за турбото беше откачена.

Смених свещите , оправих тръбата и всичко си стана ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип пушенето е признах че не му стига въздух на двигателя.

Пробвай със смяна на въздушния филтър и си сложи от хубавата нафта на ОМВ.

Ако продължава да пуши може да е от дебитомера или както каза от някой от датчиците. Аз преди съм карал френски дизел там имат едни клапи които спират притока на въздух уж за екология.

Мисля че ако дебитомера регулира притока на въздух то значи трябва да се провери да не би да не пуска достатъчно.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...