Jump to content

A4 1.8T


Recommended Posts

Решил съм да си взимам А4 1.8Т и днес гледах и карах едно такова комби.Внос от Италия е и е обсужени колата доста ми хареса но имам няколко въпроса:

1. Като запалихме колата и като се порсира в по високите обороти се чува доста силно и ясно едно виене (подобно като от пр**бан лагер на динамо) нормално ли е?

2.Пича каза,че е сложил изпускателен клапан на турбината и при отпускане на газта се чува мн яко едно съскане.Нормално ли е или пича ме лъже и е нормално за кола с Т?

3.Стрелката за нивото на бензина не работи когато си иска,ако сипеш 30л. отчитала но като стигне до полувината не отчита и показва,че няма бензин при налични поне 20л.Лесно ли се отстранява този проблем?

4.Стартера не върти както трябва,мн гадно пали!

Това е на пръв поглед.Струва ли си тази кола с тез проблеми за цена 8500???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

година, куатро, жанти, екстри, сервизна книга, документи на предишни собственици, снимки на колата?

дай малко повече инфо.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обслужена малко ме съмнява ... нов внос ... а е обслужена ... кой я е обслужил ... някой в Италия я е обслужил и веднага я е продал ...или пък тия тук са я обслужили?:bia:Недей да вярваш на тия неща ... приготви си едни около 900лв-1000лв за обслужване. Аз смених всички ролки по ангренажа и обслужващите ремъци + водната помпа ... ремъците и те са ти 100тина лева ... масло хубаво 100лв.Смени всичко отпред за да не се разглабя цялата предница заради някоя тъпотия след време.Аз така на доверие карам едно Пунто без да съм му сменил ангренажа и ролките ... просто пишеше на капака последната смяна ... и на доверие го карам... ама там и да скъса ангренаж няма да е толкова болезнено и леко я рискувам.:flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решил съм да си взимам А4 1.8Т и днес гледах и карах едно такова комби.Внос от Италия е и е обсужени колата доста ми хареса но имам няколко въпроса:

1. Като запалихме колата и като се порсира в по високите обороти се чува доста силно и ясно едно виене (подобно като от пр**бан лагер на динамо) нормално ли е?

2.Пича каза,че е сложил изпускателен клапан на турбината и при отпускане на газта се чува мн яко едно съскане.Нормално ли е или пича ме лъже и е нормално за кола с Т?

3.Стрелката за нивото на бензина не работи когато си иска,ако сипеш 30л. отчитала но като стигне до полувината не отчита и показва,че няма бензин при налични поне 20л.Лесно ли се отстранява този проблем?

4.Стартера не върти както трябва,мн гадно пали!

Това е на пръв поглед.Струва ли си тази кола с тез проблеми за цена 8500???

1. Никакво виене не е нормално да се чува

2. Като отпускаш газта не се чува никакво съскане, като дадеш газ би трябвало да чуваш съскането, вместо виенето :bia:

3. Еми не звучи добре - ако е много лесно за отстраняване, той ще го е отстранил, щом не е - да не се наложи да сменяш таблото

4. Бившото ми 1.8Т си палеше без значение от температурата, веднага без да му мисли

Колегите са прави, дай инфо за колата, година, екстри, снимки

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със съскането го прави точно защото е сменяна клапата (оригиналната е байпасна клапа и не изпуска нагнетения въздух навън а го превърта пак през турбото, когато отнемеш газта). Звука е як, но не си мисли, че колата е по-мощна с това, то не е само да цапнеш блоу-офф клапа и айде. Сток 1.8Т не съска така. Самият факт, че е слагана тая х**ня (при положение, че всичко друго е сток) може да те навежда на мисъл, че предишният собственик е бил някакъв псевдо рацер тип "виж как върти гуми, виж как съска, виж къв съм келеш". Да не говорим, че ако не е пипано нищо друго, като изкараш въздух от системата количеството му не отговаря на това, което мери дебитомера, следователно имаш промяна в съотношението на горивната смес, от там е възможен лимп мод, висок разход и т.н. Дай все пак повече инфо за колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Никакво виене не е нормално да се чува

2. Като отпускаш газта не се чува никакво съскане, като дадеш газ би трябвало да чуваш съскането, вместо виенето :flehan:

3. Еми не звучи добре - ако е много лесно за отстраняване, той ще го е отстранил, щом не е - да не се наложи да сменяш таблото

4. Бившото ми 1.8Т си палеше без значение от температурата, веднага без да му мисли

Колегите са прави, дай инфо за колата, година, екстри, снимки

Успех

ОК колега много 10Х за отговорите .май друга ще се гледа :hilezh:

Иначе колата е 1.8Т с предно 98г. комби,АБС ,климатр и стандартните екстри за модела,колата е карана тук около 4000км.пича каза,че като я е докарал я е обслужил за да може спокойно да я кара и каза че той и е монтирал изпускателния клапан за налягането!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това виене явно е от турбото.. което никак не е добре. Нон-стоп ли вие?

На моята виеше отвреме-навреме, след което се оправяше, а след като смених маслото не е извило нито един път /* Ицката почуква три пъти отдолу под масата */ , което го свързвам с кофти масло сипано от предишния собственик /жабари, какво да очакваш/.

Незнам, незнам..

Аз смених всички ролки по ангренажа и обслужващите ремъци + водната помпа ... ремъците и те са ти 100тина лева ... масло хубаво 100лв.

МаКсо, не си се пофалил.. кво зема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това виене явно е от турбото.. което никак не е добре. Нон-стоп ли вие?

На моята виеше отвреме-навреме, след което се оправяше, а след като смених маслото не е извило нито един път /* Ицката почуква три пъти отдолу под масата */ , което го свързвам с кофти масло сипано от предишния собственик /жабари, какво да очакваш/.

Незнам, незнам..

МаКсо, не си се пофалил.. кво зема?

Ицо, смени ли маслената магистрала, тя е основния проблем, не маслото.

Колегата ако се интересува, имам едно А4 за продажба, наистина обслужено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със съскането го прави точно защото е сменяна клапата (оригиналната е байпасна клапа и не изпуска нагнетения въздух навън а го превърта пак през турбото, когато отнемеш газта). Звука е як, но не си мисли, че колата е по-мощна с това, то не е само да цапнеш блоу-офф клапа и айде. Сток 1.8Т не съска така. Самият факт, че е слагана тая х**ня (при положение, че всичко друго е сток) може да те навежда на мисъл, че предишният собственик е бил някакъв псевдо рацер тип "виж как върти гуми, виж как съска, виж къв съм келеш". Да не говорим, че ако не е пипано нищо друго, като изкараш въздух от системата количеството му не отговаря на това, което мери дебитомера, следователно имаш промяна в съотношението на горивната смес, от там е възможен лимп мод, висок разход и т.н. Дай все пак повече инфо за колата.

Рацер с комби :lupe::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

викаш без сини пръскалки и бели циферблади няма спорт а чипс?

И задължително профил за алуминиева дограма 95мм на багажника за "анти-крило" в комбинация с кюнец от печка "Перник" на ауспуха :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...