dak Публикувано 6 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2008 Решил съм да си взимам А4 1.8Т и днес гледах и карах едно такова комби.Внос от Италия е и е обсужени колата доста ми хареса но имам няколко въпроса:1. Като запалихме колата и като се порсира в по високите обороти се чува доста силно и ясно едно виене (подобно като от пр**бан лагер на динамо) нормално ли е?2.Пича каза,че е сложил изпускателен клапан на турбината и при отпускане на газта се чува мн яко едно съскане.Нормално ли е или пича ме лъже и е нормално за кола с Т?3.Стрелката за нивото на бензина не работи когато си иска,ако сипеш 30л. отчитала но като стигне до полувината не отчита и показва,че няма бензин при налични поне 20л.Лесно ли се отстранява този проблем?4.Стартера не върти както трябва,мн гадно пали!Това е на пръв поглед.Струва ли си тази кола с тез проблеми за цена 8500??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 6 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2008 (Редактирано) година, куатро, жанти, екстри, сервизна книга, документи на предишни собственици, снимки на колата?дай малко повече инфо. Редактирано 6 Февруари 2008 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 6 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2008 Обслужена малко ме съмнява ... нов внос ... а е обслужена ... кой я е обслужил ... някой в Италия я е обслужил и веднага я е продал ...или пък тия тук са я обслужили?Недей да вярваш на тия неща ... приготви си едни около 900лв-1000лв за обслужване. Аз смених всички ролки по ангренажа и обслужващите ремъци + водната помпа ... ремъците и те са ти 100тина лева ... масло хубаво 100лв.Смени всичко отпред за да не се разглабя цялата предница заради някоя тъпотия след време.Аз така на доверие карам едно Пунто без да съм му сменил ангренажа и ролките ... просто пишеше на капака последната смяна ... и на доверие го карам... ама там и да скъса ангренаж няма да е толкова болезнено и леко я рискувам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMilen Публикувано 6 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2008 Решил съм да си взимам А4 1.8Т и днес гледах и карах едно такова комби.Внос от Италия е и е обсужени колата доста ми хареса но имам няколко въпроса:1. Като запалихме колата и като се порсира в по високите обороти се чува доста силно и ясно едно виене (подобно като от пр**бан лагер на динамо) нормално ли е?2.Пича каза,че е сложил изпускателен клапан на турбината и при отпускане на газта се чува мн яко едно съскане.Нормално ли е или пича ме лъже и е нормално за кола с Т?3.Стрелката за нивото на бензина не работи когато си иска,ако сипеш 30л. отчитала но като стигне до полувината не отчита и показва,че няма бензин при налични поне 20л.Лесно ли се отстранява този проблем?4.Стартера не върти както трябва,мн гадно пали!Това е на пръв поглед.Струва ли си тази кола с тез проблеми за цена 8500???1. Никакво виене не е нормално да се чува2. Като отпускаш газта не се чува никакво съскане, като дадеш газ би трябвало да чуваш съскането, вместо виенето 3. Еми не звучи добре - ако е много лесно за отстраняване, той ще го е отстранил, щом не е - да не се наложи да сменяш таблото 4. Бившото ми 1.8Т си палеше без значение от температурата, веднага без да му мислиКолегите са прави, дай инфо за колата, година, екстри, снимкиУспех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doc_mc Публикувано 6 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2008 Това със съскането го прави точно защото е сменяна клапата (оригиналната е байпасна клапа и не изпуска нагнетения въздух навън а го превърта пак през турбото, когато отнемеш газта). Звука е як, но не си мисли, че колата е по-мощна с това, то не е само да цапнеш блоу-офф клапа и айде. Сток 1.8Т не съска така. Самият факт, че е слагана тая х**ня (при положение, че всичко друго е сток) може да те навежда на мисъл, че предишният собственик е бил някакъв псевдо рацер тип "виж как върти гуми, виж как съска, виж къв съм келеш". Да не говорим, че ако не е пипано нищо друго, като изкараш въздух от системата количеството му не отговаря на това, което мери дебитомера, следователно имаш промяна в съотношението на горивната смес, от там е възможен лимп мод, висок разход и т.н. Дай все пак повече инфо за колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 6 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2008 Май това е напълно достатъчно да се откажеш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doc_mc Публикувано 6 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2008 Май това е напълно достатъчно да се откажеш...Е не исках да го казвам, ама... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 7 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 1. Никакво виене не е нормално да се чува2. Като отпускаш газта не се чува никакво съскане, като дадеш газ би трябвало да чуваш съскането, вместо виенето 3. Еми не звучи добре - ако е много лесно за отстраняване, той ще го е отстранил, щом не е - да не се наложи да сменяш таблото 4. Бившото ми 1.8Т си палеше без значение от температурата, веднага без да му мислиКолегите са прави, дай инфо за колата, година, екстри, снимкиУспехОК колега много 10Х за отговорите .май друга ще се гледа Иначе колата е 1.8Т с предно 98г. комби,АБС ,климатр и стандартните екстри за модела,колата е карана тук около 4000км.пича каза,че като я е докарал я е обслужил за да може спокойно да я кара и каза че той и е монтирал изпускателния клапан за налягането! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 Това виене явно е от турбото.. което никак не е добре. Нон-стоп ли вие? На моята виеше отвреме-навреме, след което се оправяше, а след като смених маслото не е извило нито един път /* Ицката почуква три пъти отдолу под масата */ , което го свързвам с кофти масло сипано от предишния собственик /жабари, какво да очакваш/. Незнам, незнам.. Аз смених всички ролки по ангренажа и обслужващите ремъци + водната помпа ... ремъците и те са ти 100тина лева ... масло хубаво 100лв.МаКсо, не си се пофалил.. кво зема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 Това виене явно е от турбото.. което никак не е добре. Нон-стоп ли вие? На моята виеше отвреме-навреме, след което се оправяше, а след като смених маслото не е извило нито един път /* Ицката почуква три пъти отдолу под масата */ , което го свързвам с кофти масло сипано от предишния собственик /жабари, какво да очакваш/. Незнам, незнам.. МаКсо, не си се пофалил.. кво зема?Ицо, смени ли маслената магистрала, тя е основния проблем, не маслото.Колегата ако се интересува, имам едно А4 за продажба, наистина обслужено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 7 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 Колегата ако се интересува, имам едно А4 за продажба, наистина обслужено.Дай да го видим ,цена мотор и екстри! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 цената е височка за кола с такива проблеми..................помисли хубаво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 Дай да го видим ,цена мотор и екстри!1.8t quattro10 000 левасменено турбо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
QUATTRO_BG Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 (Редактирано) Решил ли си моята да взимаш Ще ти отива на ипхонето Редактирано 7 Февруари 2008 от QUATTRO_BG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 ного е лачена твойтане е за прости оракат стани Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChioChips Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 Това със съскането го прави точно защото е сменяна клапата (оригиналната е байпасна клапа и не изпуска нагнетения въздух навън а го превърта пак през турбото, когато отнемеш газта). Звука е як, но не си мисли, че колата е по-мощна с това, то не е само да цапнеш блоу-офф клапа и айде. Сток 1.8Т не съска така. Самият факт, че е слагана тая х**ня (при положение, че всичко друго е сток) може да те навежда на мисъл, че предишният собственик е бил някакъв псевдо рацер тип "виж как върти гуми, виж как съска, виж къв съм келеш". Да не говорим, че ако не е пипано нищо друго, като изкараш въздух от системата количеството му не отговаря на това, което мери дебитомера, следователно имаш промяна в съотношението на горивната смес, от там е възможен лимп мод, висок разход и т.н. Дай все пак повече инфо за колата.Рацер с комби Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 Рацер с комби викаш без сини пръскалки и бели циферблади няма спорт а чипс? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doc_mc Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 викаш без сини пръскалки и бели циферблади няма спорт а чипс?И задължително профил за алуминиева дограма 95мм на багажника за "анти-крило" в комбинация с кюнец от печка "Перник" на ауспуха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 Има и доста бързи комбита не така,всички ги знаете и специално от четворките РС4 първите са само комбита ) така че........... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 7 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 1.8t quattro10 000 левасменено турбоМн висока цена колега!Ти си знаеш де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 7 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2008 висока еземи за 8500 и смени турбто за 1500тогава пак ставаме на 10000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване