kiki boy Публикувано 10 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2008 Здравейте колеги.Преди няколко дена смених маншона на кормилната рейка.Два дена след това взе нещо да скърца Та въпроса ми е трябва ли да се пълни с грез или не???Ако не от къде се появи това скърцане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 11 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2008 Доколкото ми е известно в маншона не се слага грес.От скърцане при смяна на този маншон скоро се оплакваше и мой познат,явно е от качеството . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DomToreto Публикувано 12 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2008 Здравейте колеги.Преди няколко дена смених маншона на кормилната рейка.Два дена след това взе нещо да скърца Та въпроса ми е трябва ли да се пълни с грез или не???Ако не от къде се появи това скърцане... И аз съм сменял маншона!!! Мойта не само скърца от време на време,а и потропва чат-пат!!!! Нормално е,износена е!!! Смяната е единственото решение,ама не ми го препоръчват!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 12 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2008 (Редактирано) Като чуя за х-рейка си намразвам живота!Преди година ми я рециклираха в София,сега е на същото положение:маншона се накъса,леко просълзява и(стига съм се уплаквал) Взел съм една 2ра употреба пък какво ще стане-кой да ти каже Редактирано 12 Февруари 2008 от Strong Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simplex Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 Здравеите колеги.Лесно ли се сменя маншона на реиката,че моят се е скъсал.Гледам,че има два болта след като се развият ще излезе ли маншона?Колата е Б4 АБТ моно 2000 кубика 90 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4VS2 Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 и аз го смених миналата година но нямам скърцане до този момент. Но да скърца така че да го чуваш в купето?Не ми се вярва да е от него.А какво точно е скърцането? Като на стар креват ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki boy Публикувано 27 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 Ми не БЕШЕ приятно но се оказа че е другаде проблема.Така или инъче аз му сложих малко грез....и за сега нямам ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simplex Публикувано 28 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2008 Колеги някои сменял ли си е сам маншона на реиката?Ще съм благодарен за мнения,зор ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simplex Публикувано 29 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2008 Колеги никои ли не е сменял тоя маншон на реиката,даите мнения.АБТ 2000 куб 90 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki boy Публикувано 29 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2008 (Редактирано) Махаш акумулатора под него има една тарелка,махаш я и се получава дупка на стойката на акумулатора.biggrin.gifНавиваш волана леко на дясно и виждаш два болта.Отдолу има контра гайки.Развиваш първо тях и после болтовете.Изнизваш стария маншон и скобата която остава на рейката.Има една шайба която се слага на маншона и сглобяваш по обратен ред.....УСПЕХ....P.S. Можеш спокойно да въртиш волана да си го наместваш да пасне.Издърпай щеката на маслото че аз трошнах удължителя пластмасовия.По едно левче са ама мен ме е яд като стане така.ГОВОРЯ ЗА Б4 Редактирано 29 Юни 2008 от kiki boy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simplex Публикувано 29 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2008 Махаш акумулатора под него има една тарелка,махаш я и се получава дупка на стойката на акумулатора.biggrin.gifНавиваш волана леко на дясно и виждаш два болта.Отдолу има контра гайки.Развиваш първо тях и после болтовете.Изнизваш стария маншон и скобата която остава на рейката.Има една шайба която се слага на маншона и сглобяваш по обратен ред.....УСПЕХ....P.S. Можеш спокойно да въртиш волана да си го наместваш да пасне.Издърпай щеката на маслото че аз трошнах удължителя пластмасовия.По едно левче са ама мен ме е яд като стане така.ГОВОРЯ ЗА Б4Да за Б4,много съм ти благодарен колега.Това за под акомулатора не го знаехл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valerka Публикувано 1 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2008 (Редактирано) Здравеите колеги.Лесно ли се сменя маншона на реиката,че моят се е скъсал.Гледам,че има два болта след като се развият ще излезе ли маншона?Колата е Б4 АБТ моно 2000 кубика 90 коня.Елементарно е колега . Сваляш акомулатора, от долу има една алуминиева тарелка.Махаш е завивиаш волана на дясно и имаш да развиеш 2 болта-с- контра гаики от долу. След това ако имаш елементарни умения -ОК. Цялата операция е не повече от 20 минути АКО имаш проблеми пиши Редактирано 1 Юли 2008 от valerka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simplex Публикувано 2 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2008 Благодаря за инфото.Тези дни ще го сменям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simplex Публикувано 31 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2008 Бихте ли дали съвет как да нанижа маншона,че на реиката има една пластмасова шаиба през която трябеа да мине и се страхувам да не го скъсам.Ще съм благодарен за помощ.Между другото тая пластмасова шаиба която е на реиката дали не се вади по някакъв на4ин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki boy Публикувано 31 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2008 (Редактирано) Аз я намуших на обратно и от другата страна на маншона (с голения отвор.)Шайбата трябва да излезе...... Редактирано 31 Юли 2008 от kiki boy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniLalov1 Публикувано 31 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2008 хахах баси ... на мен ми разправяха за смяна на маншона че се сваляла цялата рейка ... си го сменя сам ... а горе долу колеги да знаете цена на качествен маншон.Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simplex Публикувано 31 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2008 Значи колега,като развих двата болта с контрагаиките откачих реиката от кормилната щанга.Но от лявата страна на маншона има една пластмасова шаиба на която е закрепен маншона която е с диаметъра на маншона.Старият го извадих с доста дърпане защото малкоят диаметър на маншона преминава доста трудно през тази шаиба но не го жалих.Но като доиде ред да нанизвам новият ме достраша да не го скъсам и за това някои ако знае дали се вади тая шаиба която се намира в лявата част на реиката да сподели ще сам благодарен.А за цената маншона го взех комплект със скобите и смазката за 14.00 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki boy Публикувано 31 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2008 При мен тая шайба излезе с стария маншон,отвън я на сложих на новия стегнах със скобата после болтовете и с това приключих.Нямам идея какво е станало при теб. Тази пластмасова шайба (нямам спомен при мен дали е такава) но излезе със маншона.Пусни едно фото да видим за какво иде реч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simplex Публикувано 1 Август 2008 Доклад Share Публикувано 1 Август 2008 Тази шаиба изобшо не помръдва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki boy Публикувано 1 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2008 Същата е..нямам идея защо не излиза.Явно ще трябва на място да го нанижеш.Намажи хубаво маншона отвътре със смазката или малко масло (да се хлъзга и го мятай)...Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simplex Публикувано 1 Август 2008 Доклад Share Публикувано 1 Август 2008 Значи колеги проблема е решен.След като качих снимките забелязах,че шаибата е помръднала и започнах с леки почуквания и я избих-но беше доста плътно набита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
walkman95 Публикувано 4 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2009 колеги как се свля кормилна реика на ауди Б4 тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2009 Колега,за какво искаш да я сваляш,защото има доста разглобяване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
walkman95 Публикувано 5 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2009 (Редактирано) колга тече масло иманшоните са скъсани . помогни ако можеш Редактирано 5 Ноември 2009 от walkman95 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2009 Той маншона е един,ти си го видял,но ако ти губи доста масло нещата не са добре.Нова рейка е доста скъпа и отиваме към втора употреба.Та гледай тази рейка(втората употреба) да не е омазнена,евнтуално да не е измита(то си личи) и ако е читава се почва пазарлък.Не искам да се ангажирам с цена,но около 100 лв. може би.....А относно свалянето доколкото си спомням като сменях мойта е следният: Сваляш волана,после демонтираш пакета с лосчетата,отваряш кората под таблото.Там има скоба на кормилния прът,която го държи към шлица на рейката.Развиваш скобата и освобождаваш пръта от рейката.Някои кормилни прътове са от две части,така че ако и твоят е такъв няма нужда да махаш волана и пакета,а само долната част,която е забита в шлиците на рейката.След това развиваш кормилните щанги от рейката.Те са хванати с два болта и имат контрагайки отдолу.Ще трябва канал и гедория с дълго рамо,зада ги развиеш.Камъка на гедорията е 17.Преди това волана плътно в дясно.Източваш маслото от системата,даже не е лошо да го смениш след това.Самата рейка е хваната един път към купето с две гайки М8 и още веднъж е хваната към левия подкалник отново с две гайки.Вдигаш колата на крик,сваляш гумата и ще я видиш.В общи линии е това колега.Като махаш старата рейка и слагаш новата внимавай да не скъсаш някоя тръбичка на спирачките,че минават близо до нея.Успех.Ако имаш затруднения пиши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване