Deyan Bochukov Публикувано 9 Март 2008 Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 Здравейте колеги,много харесвам А3-ките, но нямам много информация за тях. Реших този път да посъбера информация преди да скоча в дълбокото. Ще съм много благодарен ако ми помогнете да си отговоря на тези Въпроси: - Каква е причината А3 да държи по-висока цена в сравнение с А4 от същата год.? - Кой вид мотор е най-добър за А3 (от бензиновите и от дизеловите). Кой най-малко създава проблеми? Какво ще кажете за 1.6i 101 к.с., 1.8i 125 к.с. или 1.9 TDI 90, 110 к.с. - Какви са разликите м/у А3 и А4 в окачването и ходовата част? Носачите на А3 алуминиеви ли са? Лесно ли разбиват предниците като А4-ките?Предварително благодаря за вниманието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 9 Март 2008 Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 Здравейте колеги,1. Много харесвам А3-ките...2. Каква е причината А3 да държи по-висока цена в сравнение с А4 от същата год.?3. Кой вид мотор е най-добър за А3 (от бензиновите и от дизеловите). Кой най-малко създава проблеми? Какво ще кажете за 1.6i 101 к.с., 1.8i 125 к.с. или 1.9 TDI 90, 110 к.с. 4.Какви са разликите м/у А3 и А4 в окачването и ходовата част? Носачите на А3 алуминиеви ли са? Лесно ли разбиват предниците като А4-ките?1. Хубаво правиш.2. 3. За мен най-добър е 1,8Т, но и 1,9тди 110к. на А3-ка няма да е толкова зле. 4. Голяма. Не е с алуминиеви носачи. Много здрава предница. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deyan Bochukov Публикувано 9 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 1. Хубаво правиш.2. 3. За мен най-добър е 1,8Т, но и 1,9тди 110к. на А3-ка няма да е толкова зле. 4. Голяма. Не е с алуминиеви носачи. Много здрава предница.Чувал съм, че турбините са много капризни, често се скапват и са доста скъпи. Така ли е? За това съм се насочил към атмосферните двигатели. Ако ще турбина по-добре да е TDI. А3 с 1.6i 101 к.с. хем е по-икономичен от останалите бензинови, хем е пъргав. Не е ли така? Какво ви е мнението за този мотор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 9 Март 2008 Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 Аз знам, че 1.8 20V 125к.с. са най-хубавите мотори както и на Голф 4-ка. Иначе и дебитомерите са доста капризни... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladii Публикувано 9 Март 2008 Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 ако не искаш двигател с турбо виж 1.8 аэ от 6 години карам такъв и не ми е дал никакъв проблем,върви повече от 1.6 и гори почти съштото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deyan Bochukov Публикувано 9 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 ако не искаш двигател с турбо виж 1.8 аэ от 6 години карам такъв и не ми е дал никакъв проблем,върви повече от 1.6 и гори почти съштотоКаква е раликата в горенето и във вървенето м/у двата мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tazman Публикувано 9 Март 2008 Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 Аз лично ти препоръчвам 1.9 ТДИ 110 , а относно 1.8 и 1.8 Т колегите споменават че едната върви осезаемо повече а разхода е почети един и същМного сериозно трябва да се замислиш кара ли ти се толкова бъра кола или какво по точно търсиш.Ако ще я караш и доста извънградско безспорно трябва да се замислиш над дизеловия вариант 1.9 ТДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deyan Bochukov Публикувано 9 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 Аз лично ти препоръчвам 1.9 ТДИ 110 , а относно 1.8 и 1.8 Т колегите споменават че едната върви осезаемо повече а разхода е почети един и същМного сериозно трябва да се замислиш кара ли ти се толкова бъра кола или какво по точно търсиш.Ако ще я караш и доста извънградско безспорно трябва да се замислиш над дизеловия вариант 1.9 ТДИНе искам кола която да върви много, защото гори много. Но не искам и кола, която да е тромава, защото хем не върви хем харчи много. Искам кола, която да е с оптималния за нея мотор. Мисля, че за А3 това са: 1.6i 101 hp, 1.8i 125 hp и 1.9 TDI 90, 110 hp. (като дизелите са малко по капризни, малко по чупливи и с по-скъпа поддръжка). За мен стандартния мотор без турбини и разни други екстри е по-евтин и по-лесен от към поддръжката. А що се отнася за скоростта - няма тромаво А3.А от както разбрах, че А3 не са с алуминиеви носачи и с много здрави предници, Определено ще си купя А3.А как са със задното окачване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 9 Март 2008 Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 Аз съм с 1.9 ТДИ,110 к.с.Много съм доволен от разхода и вървенето на колата!Карам е предимно в града,при по-агресивно шофиране разхода е около 8!За двигателя много хора казват че са милионерки:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 9 Март 2008 Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 Не искам кола която да върви много, защото гори много. Но не искам и кола, която да е тромава, защото хем не върви хем харчи много. Искам кола, която да е с оптималния за нея мотор. Мисля, че за А3 това са: 1.6i 101 hp, 1.8i 125 hp и 1.9 TDI 90, 110 hp. (като дизелите са малко по капризни, малко по чупливи и с по-скъпа поддръжка). За мен стандартния мотор без турбини и разни други екстри е по-евтин и по-лесен от към поддръжката. А що се отнася за скоростта - няма тромаво А3.А от както разбрах, че А3 не са с алуминиеви носачи и с много здрави предници, Определено ще си купя А3.А как са със задното окачване? Тук си в голяма грешка за горенето. 1.8Т гори съвсем малко повече от 1.6, точно колкото 1.8, но върви фрапиращо повече и от дватаАко е А3 нека да е 1.8Т или 1.9 ТДИ, това са моторите!Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 9 Март 2008 Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 Аз лично бих ти препоръчал 2 вариянта1.8Т1.9ТДИ 131 коняОт втория вариянт доста трудно се намира сръвнително запазена кола, но пък ако намериш ще останеш много впечатлен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 10 Март 2008 Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 Не съм карал бензиново A3, но от TDI 110 к.с. съм много доволен. Вярно е, че има турбо и си е скъпа част ако се развали. И точно турбото прави колата по-динамична. През зимата градско каране не ми е качила над 7/100 разход, при условие че подгрявам по 10 мин. преди тръгване. Извънградско - около 5/100. Лятото разхода и пада. Гледал съм таблици със сравнение за общ разход на км. като се сравняват A3 бензин и дизел. При над 10К км годишно - най-евтино ти идва да караш дизел. Да не говорим, че градско в София бензиновия двигател може да ти даде и 15/100 разход. За газови уредби няма да коментирам - карал съм на газ и въобще съм далече от тази мисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Giuliano Публикувано 10 Март 2008 Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 Не съм карал бензиново A3, но от TDI 110 к.с. съм много доволен. Вярно е, че има турбо и си е скъпа част ако се развали. И точно турбото прави колата по-динамична. През зимата градско каране не ми е качила над 7/100 разход, при условие че подгрявам по 10 мин. преди тръгване. Извънградско - около 5/100. Лятото разхода и пада. Гледал съм таблици със сравнение за общ разход на км. като се сравняват A3 бензин и дизел. При над 10К км годишно - най-евтино ти идва да караш дизел. Да не говорим, че градско в София бензиновия двигател може да ти даде и 15/100 разход. За газови уредби няма да коментирам - карал съм на газ и въобще съм далече от тази мисъл.Още един вот за 1.9 tdi/110 к.с.! С малко по-агресивно шофиране и на мен ми дава около 8/100 л градско. Пъргава, динамична и икономична. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Март 2008 Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 Аз пък ти препоръчвам 1.8 125к.с..Дори и с риска да бъда порицан от повечето колеги,мисля че това е най-здравия и балансиран двигател.1.6 не върви добре,а и харчи,1.8 върви супер и разхода е почти същия,на мене примерно с нормално градско вече ми дава 10-10,5 ! 1.8Т върви повече,но разхода е с поне литър повече,а и турбините са наистина капризни,пък и може това че вирви повече да е предпоставка да е повече ръчкан.Като окачване наистина е здраво,аз си смених всичките втулки на носачите и тампоните на стабилизиращата щанга за 114 лв.с работа и оригинални части.Относно дизела и аз се колебаех,но като сложиш по-високата покупна цена,цената на нафтата,по-скъпата поддръжка ми се вижда напълно безмислено,а и както вече се написа-дизелите са на повече километри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 10 Март 2008 Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 1.8 125k.с. 20v е един много, ама много издръжлив двигател.Само бензин наливаш и газ колко може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 10 Март 2008 Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 Аз съм за 1.8 20V 125HP -> липсата на турбина е плюс , предвид това, че колата ще е на около поне 250 000км ... а и стига с тези заблуди, че ще дадеш примерно 4000Eur отгоре защото просто ти се иска да имаш малко повечко кончета под капака .... 1.8Т се купува за КАРАНЕ и то бързо каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef_nikolaev Публикувано 10 Март 2008 Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 Аз съм за 1.8 20V 125HP -> липсата на турбина е плюс , предвид това, че колата ще е на около поне 250 000км ... а и стига с тези заблуди, че ще дадеш примерно 4000Eur отгоре защото просто ти се иска да имаш малко повечко кончета под капака .... 1.8Т се купува за КАРАНЕ и то бързо каране. Само незнам защо Raino реши, че 1.8Т харчи с литър отгоре, при положение че по каталожни данни харчи с 1 литър по-малко ? Повечко въздух значи по-добро горене и по-добро КПД.Освен това на 1.8Т може да се смени програмата в компютъра - вариант за повече коне или за максимална икономичност. Колкото до това, че турбината се износва - ами един приятел си взе а4-ка с читава турбина и вече над 80 хил. км няма проблеми, а кара зверски. Аз също съм с 1.8Т и дори някой ден да ми се скапе турбината няма да съжалявам, оправям старата за 400лв или взимам нова за хилядарка, парите си заслужават, голям кеф са си 180 магарета под капака, а като разход - ми колегата с 1.6 ходи по сервизи, понеже неговата харчи повече и си мисли че нещо не й е наред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Март 2008 Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 Я пак си погледни каталожните дани,защото е пред мен каталога и смятам че съм прав в това което казах.Освен дани по каталог гледам и мненията на колегите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3x Публикувано 11 Март 2008 Доклад Share Публикувано 11 Март 2008 аз съм с турбина 1.8 150 кончета и винаги бих препоръчал бензин (по желание газ) по тих и пъргав мотор, пред нафта - кремиковци ми е пре достатъчен а и тракането не го понасям , но не мога да разбера какъв е този спор за това кой колко гори . За мен разхода на гориво не е от значение който не обича да му трака кара бензин, който има откъде да си намира нафта по левче логично кара дизел А и я погледнете от друг ъгъл : пътен данък + минетка + ГО + каско + малко части + една , две диагностики, минетка + загуба на стойност = на ок 2-4000 лв / годишно ...т.е след като губим по 10 кинта на ден има ли въобще значение какво ще е горивото ;-)))Ауди А3 - поне 1.6Ауди А4 - поне 1.8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо Audi А3 Тurbo Публикувано 11 Март 2008 Доклад Share Публикувано 11 Март 2008 (Редактирано) [/quнаистина много хубаво 1. и аз ги харесвам, дори повече от тебе 2. А3 се появява по-късно като модел от А4 и съответно по-нов и по скъп!3.Базспорно 1.8Турбо е най-добрият двигател аз карам такова4.Разликата е наистина голяма. Не е с алуминиеви носачи. Уверявам те-много здрава и стегната предница и много устойчиво поведение на пътя, но и то си има граници . Редактирано 11 Март 2008 от Любо Audi А3 Тurbo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Giuliano Публикувано 11 Март 2008 Доклад Share Публикувано 11 Март 2008 Колеги, кажете на човека някакви реални стойности за разхода, различни от 1 л повече и/или 1 л по-малко. С моя колежка разговаряхме (тя кара 1.8/125 к.с., а аз 1.9 tdi/110 к.с. и реалността е:1. Моята изпива 8/100 дизел градско при умерено шофиране2. Нейната - 12.5-13/100 бензин, също при умерено шофиранеПоздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 11 Март 2008 Доклад Share Публикувано 11 Март 2008 (Редактирано) .....Е вече казахме че 1.8 без Т само арчи и не върви (колкото и трудно е да повярвате накрая ще взема да снимам книжката на колата да видите разходите), спрямо него дизела 1.9 ТДИ е отвсякаде за предпочитане.1.8Т и 1.9ТДИ са на кантар като предимства/недостатъци и вече е въпрос на вкус. Но определено са най-добрите мотори от двигателната гама като разход/динамика.Колегата да отнася един от двата мотора и да се кефи, ако 1000 лева евентуални (пак казвам - евентуални) за ремонт на турбината при 1.8Т и 1.9ТДИ го притесняват то Ауди не е марката за него. Редактирано 11 Март 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 11 Март 2008 Доклад Share Публикувано 11 Март 2008 Моята 1.8Т градско харчи 10.5/100 извънградско 7-8/100 в зависимост от карането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aa3 Публикувано 11 Март 2008 Доклад Share Публикувано 11 Март 2008 (Редактирано) мойта а3-ка 1.8 125кончета,кат' и настъпя газта повдига муцуната и почва нервно да души за най близкото ОМВ -това в кръга на шегатана бензин 10,5градско на газ 11/100км пак градско нормално каране и на бенц,и на газ около 8,5/9/100км. и излиза доста по ефтинко от дизеляците да си патъркам с него. Редактирано 11 Март 2008 от aa3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef_nikolaev Публикувано 11 Март 2008 Доклад Share Публикувано 11 Март 2008 мойта а3-ка 1.8 125кончета,кат' и настъпя газта повдига муцуната и почва нервно да души за най близкото ОМВ -това в кръга на шегатана бензин 10,5градско на газ 11/100км пак градско нормално каране и на бенц,и на газ около 8,5/9/100км. и излиза доста по ефтинко от дизеляците да си патъркам с него.Ето малко данни за моята 1.8Т с чип +30 к.с. :10-11 на сто градско.11-12 на сто градско при висене по най-големите задръствания на път за работа и на връщане и нормално каране, т.е. тръгвам заедно с другите коли (малко по-бързо).Ако някой има а3 1.8Т и разхода му е доста по-голям, нещо не му е наред по двигателя според мен.Максимална скорост (някой питаше) - 245 по километраж и 236 по климатроник, преди чипа беше с 17 км/ч по-малко.Май ако караш повече от 50км на ден е по-добре 1.9TDI (разбира се с червеното I ако може), иначе 1.8Т . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts