Jump to content

Обороти на празен ход !


Recommended Posts

Някой знае ли как и дали става лесно регулирането на оборотите на празен ход ? Понякога моите падат около 700 което малко ме смущава. Колко трябва да бъдат по каталог за АБК мотор (Б4, 2.0Е) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро имаше едно такова писание по въпроса и там беше споделено ,че по каталог за този мотор оборотите трябва да са 840.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен са 750. Когато колата загрее заковават там и не мърдат, двигателя си работи спокойно и равномерно. Толкова са и лятото, и зимата.

Кога ти падат оборотите? При мен се случва 2-3 пъти в месеца (само зимата) да играят за половин-една минута и след това изчезва. Мисля, че е от клапата за празен ход на студен двигател, която отваря да влезе топъл въздух, абе не разбирам много та малко наизуст го описах. Имаше някъде във форума тема по въпроса. При мен интересното е, че се случва точно когато навън е около 0 градуса и колата е загряла към 60 градуса. Рядко се появява когато е по-студено, а пък при топло никога. До колкото знам има няква би-метална пластина при тази клапа, може тя да прави номера....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли как и дали става лесно регулирането на оборотите на празен ход ? Понякога моите падат около 700 което малко ме смущава. Колко трябва да бъдат по каталог за АБК мотор (Б4' date=' 2.0Е) ?[/quote']

Доста лесно става, мини през Мишо и ще погледне за 5 мин. дали е центровка или друга боза :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По каталог оборотите трябва да са 820+-50 и не се регулират пряко (управлява ги компютъра). При подмяна на компютъра се прави "напасване" (или базова настройка) на новия компютър към двигателя (това става в сервиз с компютърен стенд) при което той (компютъра на колата) сам си наглася оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
vie ste mnoo zle

Може и да сме зле, но ти си още по-зле! :flehan:

Колега, ако си представяш да хванеш една права отверка и да завъртиш някой винт и оборотите да заспят- забрави! На този двиател това не става. ако ти играят оборотите на празен ход виж си стъпковото моторче как ти е- това е едно черно цилиндърче дето седи точно върху капака на клапаните. Свали го (откачаш клемата и двете маркучета) и го промий- препоръчително със спрей за карбуратори.

Друга алтернатива- на управляващия плунжер на газта има един стопорен винт- който спира плунжера в определена позиция като пуснеш газта- пробвай с него лекичко да вдигнеш оборотите. (ефекта е все едно не пускаш никога напълно газта, т.е. не затваряш дроселната клапа- идеята е, че при всички системи за реглаж на празния ход се прави една бай-пас клапа, чиийто диаметър се регулира със спец винт имено количеството въздух, което минава през този байпас е решаващ за оборотите на празен ход). Но както пишат колегите по-горе вместо да проявяваш творческа самодейност иди при Мишо. Ще спестиш нерви и време а и няма да направиш някой сакътлак! (или бИля).

А да не говорим, че няка да те упрекват и че си многооооо зле! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
vie ste mnoo zle

Може и да сме зле' date=' но ти си още по-зле! :idea:

Колега, ако си представяш да хванеш една права отверка и да завъртиш някой винт и оборотите да заспят- забрави! На този двиател това не става. ако ти играят оборотите на празен ход виж си стъпковото моторче как ти е- това е едно черно цилиндърче дето седи точно върху капака на клапаните. Свали го (откачаш клемата и двете маркучета) и го промий- препоръчително със спрей за карбуратори.

Друга алтернатива- на управляващия плунжер на газта има един стопорен винт- който спира плунжера в определена позиция като пуснеш газта- пробвай с него лекичко да вдигнеш оборотите. (ефекта е все едно не пускаш никога напълно газта, т.е. не затваряш дроселната клапа- идеята е, че при всички системи за реглаж на празния ход се прави една бай-пас клапа, чиийто диаметър се регулира със спец винт имено количеството въздух, което минава през този байпас е решаващ за оборотите на празен ход). Но както пишат колегите по-горе вместо да проявяваш творческа самодейност иди при Мишо. Ще спестиш нерви и време а и няма да направиш някой сакътлак! (или бИля).

А да не говорим, че няка да те упрекват и че си многооооо зле! :gut:[/quote']

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...