Antonio_G Публикувано 16 Април 2008 Доклад Share Публикувано 16 Април 2008 здравейте ,колеги!от два дни имам проблем с парното на моята колица ауди 100 2.3е.онзи ден нещо ми беше топло и си бях пуснал климатика на 20 градуса ,и така карам си но по едно време усетих че стана адска жега ,все едно го бях пуснал на HI започна да пари вместо да охлажда.очудих се започнах да натискам копчетата да сменям градусите но никакъв резултат само жега и то каква .по едно време като го сложих на 18 на парно взе да охлажда малко но на 20 пак топло .вчера не съм го пускал, но днес се наложи и нова изненада сега само студено духа ,и на LO и на HI все едно само студено . това е накратко ситуацията .ако сте имали подобни проблеми ще съм ви благодарен да споделите опита си и да ми дадете съвет. събота и неделя съм почивка и ми се иска да го оправя,тъкмо като разглобявам да си оправя и клапата за предното стъкло наи после.дали ще се справя за двата дни.благодаря ви Антонио Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 16 Април 2008 Доклад Share Публикувано 16 Април 2008 Най вероятно ти задържа централната клапа. Виж разрови се из старите теми има много писано и снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Antonio_G Публикувано 27 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2008 Най вероятно ти задържа централната клапа. Виж разрови се из старите теми има много писано и снимки.liubo оправи се тая гадина започна да духа и топло и студено ,но до кога не знам .намерих старите теми VBI доста е писал по въпроса ще го питам това онова да знам като разглобявам за предното стъкло да направя профилактика и на това .мерси за инфото проверих какви грешки ми дава но сега не ми е ясно какво точно означават ,в смисъл то си пише но дали с почистване ще се размина . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 27 Април 2008 Доклад Share Публикувано 27 Април 2008 Здрасти Тони ,честит празник и на тебе. Значи все пак не стигна до разглобяване на таблото, от самосебеси ли се оправи? Щом го е направило един път сигурно пак ще се появи проблема. Намери ли снимките за сваляне на таблото?Напиши какви грешки ти дава на първи канал, може още някой да даде мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Antonio_G Публикувано 27 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2008 докато духаше само студено ми даде 08,5 11.7 13.5 15.1 след това се оправи и ми показа тези 08.7 11.7 13.5 15.3 това е което показва и в момента . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Един_Луд Публикувано 27 Април 2008 Доклад Share Публикувано 27 Април 2008 (Редактирано) При мен го имаше точно описания проблем, но грешката ми беше само 8.5...оказа се, че моторчето за регулиране на клапата за студен/топъл въздух е дало фира - като му подавам 7-8-9 V напрежение въобще не се завърта. Таблото не се сваля - целия ремонт е откъм двигателя. Моторчето е под кората пред челното стъкло, на голямата бахумба отстрани. Свалят се кората пред челното стъкло (на щипки), чистачките + мотора на чистачките, капака от лявата страна на бахумбата (гледано от шофьорското място, гледано отпред е отдясно) и под капака е моторчето - една правоъгълна кутийка с ел. моторче и 2-3 зъбни колела вътре.Моето го смених с втора употреба, но и то отказа...след което намерих същото от радиоуправляема количка на 7 V и положението заспа срещу 4-5 лв...в магазина ново е 350 лв Редактирано 27 Април 2008 от Един_Луд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Април 2008 Доклад Share Публикувано 27 Април 2008 докато духаше само студено ми даде 08,5 11.7 13.5 15.1 след това се оправи и ми показа тези 08.7 11.7 13.5 15.3 това е което показва и в момента .Щом имаш 13.5 - това е приводния механизъм за обдухването на предното стъкло. Както ти писах на ЛС е много неприятно ако ти откаже на път в затворено положение - стъклата се потят яко, особено при дъжд или влажно време. За да се оправи обаче е необходимо сериозно разглобяване. По-лесния вариант е да се отвори ръчно клапата - става за 10мин. Тогава винаги ще духа на предното стъкло без значение какви копчета натискаш на климатроника. Иначе за централната клапа както казва колегата Един_Луд - ремонта се прави отпред и е сравнително лесно. Има цяла тема със снимки как се оправя. За да изчезнат грешките дори и след оправянето на проблемите ще ти е нужен лаптоп с VAG-COM.Тези моторчета и аз се чудех къде съм ги виждал - а то в радиоуправляемите колички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 28 Април 2008 Доклад Share Публикувано 28 Април 2008 Хаиде сега в магазина за радиоуправляеми колички! Тони, щом ти дава 08.7 значи точно , че е блокирала и после се е оправила(клапа за регулиране на темп.-непостоянно блокирала).Вярно , че тя беше отвън което много те улеснява, но останалите(за предното стъкло , за отпред и за краката) са вътре и трябва да се маха таблото. За клапата на предното стъкло послушай VBI и я откачи ръчно, да духа постоянно, аз например съм го нагласил да духа винаги и на предния джам, даже и да не е изпотен независимо , че моята работи. Няма смисъл да разглобяваш вътре , заради една клапа, освен ако не се преебе и нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Април 2008 Доклад Share Публикувано 28 Април 2008 Честно казано мисля да пробвам тия дни да извадя приводния механизъм (на тази за стъклото) през отвора за касетофона и климатроника. Тя се държи на 2 винта отстрани и два винта на клапите. Ако стане ще е добре, обаче ако не излезе не ми се разглобява цялото табло само заради нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 28 Април 2008 Доклад Share Публикувано 28 Април 2008 Бат АНТОНИО прави си куклата и ако трябва нещо свиркай да помагаме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Antonio_G Публикувано 29 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2008 Бат АНТОНИО прави си куклата и ако трябва нещо свиркай да помагаме мерси ако имам нужда обезателно ще се обадя ще се възползвам от предложението.куклата е добре слуша ме тя .ще я пооправя тези дни съм по свободен .ти докъде я докара твоята хубавица.взех си пастата която ми препоръча ефекта е поразителен .започвам с парното след 2 дни и ще имам доста въпроси за вас ,колеги . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Antonio_G Публикувано 29 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2008 Хаиде сега в магазина за радиоуправляеми колички! Тони, щом ти дава 08.7 значи точно , че е блокирала и после се е оправила(клапа за регулиране на темп.-непостоянно блокирала).Вярно , че тя беше отвън което много те улеснява, но останалите(за предното стъкло , за отпред и за краката) са вътре и трябва да се маха таблото. За клапата на предното стъкло послушай VBI и я откачи ръчно, да духа постоянно, аз например съм го нагласил да духа винаги и на предния джам, даже и да не е изпотен независимо , че моята работи. Няма смисъл да разглобяваш вътре , заради една клапа, освен ако не се преебе и нещо друго. здравейте мислите ли че ще имам нужда от ново моторче нали се оправи ,няма ли да се получи само с профилактика да го почистя да пръсна с нещо . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 29 Април 2008 Доклад Share Публикувано 29 Април 2008 пробвай най-простия вариант първо.Като сдуха тотално сменяй Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Април 2008 Доклад Share Публикувано 30 Април 2008 При мен централната клапа се оправи само с почистване - дано и при теб да е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Antonio_G Публикувано 30 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2008 При мен централната клапа се оправи само с почистване - дано и при теб да е така.дано надявам се и аз на този вариант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
madison Публикувано 30 Април 2008 Доклад Share Публикувано 30 Април 2008 Предварително се извинявам за офтопика, но все пак да питам, а и предполагам, че за хората без VAG-COM ще им е полезно.Натрупването на грешките при климатроника в какво се записват - някакъв статичен или динамичен EPROM ? Питам, с идеята за чистене на грешки по метода WINDOWS. Т.е. "Рестартирай и ще се оправи". А именно - откачаме акумулатора, държим го така N на брой минути, където N клони към минута две. Освен ако няма автономно захранване за компютъра на климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Май 2008 Доклад Share Публикувано 1 Май 2008 (Редактирано) Само с VAG-COM за съжаление http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=2749...st&p=324828 Редактирано 1 Май 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Един_Луд Публикувано 1 Май 2008 Доклад Share Публикувано 1 Май 2008 При мен грешката 8.5 от моторчето се изчисти сама след като отстраних проблема...но сега, след като сменях радиаторчето на парното и бях забравил да включа една букса при сглобяването, ми седят две грешки - 7.3 и 3.3, които не искат да се изчистят, въпреки че проблем няма. Май ще трябва и аз да си сглобявам кабел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Май 2008 Доклад Share Публикувано 1 Май 2008 Само някои грешки се изчистват сами и то ако са свързани (предполагам) с променлива работа на съответния механизъм/датчик. Същото съм наблюдавал за грешка 13.хх (приводен механизъм за обдухване на предното стъкло и краката) ако примерно известно време карам на Manual с натисната "долна стрелка" - да духа само в краката (моята е блокирала в това положение). Ако обаче включа на AUTO или ръчно натисна "горната" стрелка грешката се появява веднага. Така, че за изчистване на грешките си е необходим VAG-COM. Чудно ми е защо след като са направили диагностичен режим в климатроника не са предвидили канал за RESET на грешките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване