Jump to content

LeMans серии


SpeedyMan

Recommended Posts

Поздравления за Лъвчетата...

Кофти, но все пак имайте в предвид, че кола не се прави за 1 година, даже и идеята да е генялна трябва време и реалин опит за да се тунне... споко така да има интрига и да се види, че който бута поече кинти и работа той печели ... а не Ауди винаги :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 478
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

само не разбрах Speedy Гонзалез какво има против дизайна на GT-R, нали се сещаш че е всичко по външния вид на колата е с цел да е максимално аеродинамична, и това което е, според мен поне, е и страшно красива, защото има примери, където колата е супер аеродинамична обаче пък и е най-грозното нещо ,което човек може да си представи( имаше някаква дет производителите и твърдят че генерира толкова много притискаща сила че може да кара с главата на долу в тунел и да не пада)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз като видях този нисан ми се придрайфа. И така и не можах да свикна с него. Естетическото излъчване на този кофтор е като на БТР или МТЛБ по-скоро :wall:

Не знам защо не ги правят тъмно зелени, матово, ще им подхожда най-много :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

примери, където колата е супер аеродинамична обаче пък и е най-грозното нещо ,което човек може да си представи( имаше някаква дет производителите и твърдят че генерира толкова много притискаща сила че може да кара с главата на долу в тунел и да не пада)

Няма как да определяш общ критерии, има хора на които им допада дизайна. И кое му е общото с Lemans ?

post-8390-1245230209_thumb.jpg

Редактирано от EzRoLiT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумперта е не е толкоз грозен, не знам какво му е грозното. Просто е много по-различен от итал-стайла дето се наложи при суперкарите.

Ама нисана ее.... бахти отврата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизайна на нисана е страхотен, комбинира традиционните черти на ГТР с модерната линия на нисаните и като цяло е нещо неповторимо, на живо като го гледам наистина не прилича на кола, това си е нова епоха в автомобилния дизайн. Но все пак външния вид си е до вкус, по важното е как шляпа поршетата къде ги фане , което е и главната причина спийдимен да не го харесва щото е комплексиран от японската мощ. :flipoff::blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ве то ся остава да кажеш че от GUMPERT-а ще е по-добър на пистата :D

Все пак Gumpert е маскирано Ауди :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е ти па кво каза... GT-R маже поршетата па кво остава за аудитата(за жалост) ;)

0703_z2007_gumpert_apollo_sport1.jpg

викате не е грозна ;) сългасен съм че е до вкус и разбирания, ама просто има някои неща които са си ГРОЗНИ, други които са КРАСИВИ и тва е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Те точнo тази грозна кола искам. :hilezh:

Бал съм ти нисана смотан ;)

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тънката разлика е, че вероятно и чисто хипотетично можеш един ден да имаш "смотания" Нисан, но едва ли ще имаш това по-горе :bia: . Дет се вика хубаво е да си фен.....ма сиренето е с пари!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О, бъди сигурен че нисана ще изкара, същото нещо важи за него, което Кларксън каза за вейрона, че тази кола дори и при много високи скорости се държи нормално, не е шумна, не трака не чука не се усеща, че всеки момент ще се разпадне, което е характерно за някои "много спортни" коли като тоя гъмперт горе...

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм фен на Топ Гиър, повечето от нещата които казват не са проверени.

Както и за ладата дето била с алуминиеви барабани... то вярно че са алуминиеви ама вътре са със стоманени втулки :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм фен на Топ Гиър, повечето от нещата които казват не са проверени.

Както и за ладата дето била с алуминиеви барабани... то вярно че са алуминиеви ама вътре са със стоманени втулки :flipoff:

така е, но за тва конкетно, което споменах се вижда най-малкото от разните клипчета на дадени коли... са аз не съм голем фен на Нисан, ама GT-R е просто....нещо уникално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Нисана въртиш и бегаш към морето - нисан означава разумен.

Дрън, дрън нищо подобно пич. Нисан абсолютно нищо незначи на японски. Айде бегаи ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Аве не знам ама японските коли нямат ремонт, чупиш-фърляш... :bia:

Повечето изобщо нямат възможност за основен ремонт, ако прецакаш нещо по мотора купуваш ново, няма шлайф няма такива благи екстри...

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

24 Hours Le Mans 2009: Peugeot Ends Audi’s Winning Streak!

This weekends 2009 Le Mans 24 Hours turnued out to be a revelation as Peugeot finished 1-2 ending Audi’s long domination of the race. Audi’s new R15 TDi racer only managed to come in a distant third.

When the chequered flag was finally dropped the Audi R15 was a full seven laps behind the race winning Peugeot # 9. The winning Peugeot was being driven by Marc Gene, David Brabham, and Alexander Wurz while the 2nd placed # 8 Peugeot had Sйbastien Bourdais, Franck Montagny and Stйphane Sarrazin, finishing a lap behind.

The two other Audi’s didnt complete the race as one slammed into a barries while the other had problems with high-pressure fuel injection pump.

Impressively 007 Lola Aston Martin managed to finish in fourth place, just a lap down on the third placed and the only Audi.

”If you win the 24 Hours of Le Mans five times in succession and eight times overall this doesn’t happen by chance.” said Rupert Stadler, Chairman of Audi.

He added that ”We know how difficult it is to win Le Mans. Also Peugeot, who we congratulate on this well deserved victory, needed three attempts.”

Audi also said that the cancellation of the traditional test day also meant that they hadnt got enough time to tune their R15 race car properly. The drivers reported of excessive understeer which was later corrected by fitting a different front body piece and sidepod-mounted intercooler which were getting clogged resulting in reduced engine power, needing them to be cleaned repeatedly.

Audi’s Head of Audi Motorsport, Dr Wolfgang Ullrich, said that ”There is absolutely no doubt that race did not run as we had imagined. We have once again seen why the 24 Hours of Le Mans is justifiably regarded as the world’s toughest car race and why absolutely everything must be correct if you want to win. This was definitely not the case with us this time. We had unexpected problems with our new R15 TDI, which we will now analyze in peace and must solve. However, especially in the second half of the race we saw just how much potential the car has. We will build on this before making a new attempt next year.”

http://www.cubiccapacity.com/24-hours-le-m...winning-streak/

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дрън дрън оправдания.....да бяха направили малко тестове на колата и щяха да разберат на какъв хал е....а не в процеса на състезанието да се чудят как да закърпят "дупките". Не съм голям оптимист за догодина....освен ако не позасилят двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен колата е ОК. Спечели 12-те часа на Себеринг. Просто тази година победата на Пежо беше може би договорена.

А някой разбра ли какво чистиха на радиаторите, щото аз видях че все чистят нещо ама нищо не изкараха :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наслагваха се парчета гума и боклуци колата губеше мощност и даже можеше да прегрее .От ауди намаляваха темпото и влизаха в бокса.

До година нещата ще си дойдат на мястото и ауди пак ще бият но тази година не мисля че имаха шанс според това което видях е абсурд да има договорка :rolleyes: Подходиха със свръх самочувствие и бяха наказани все пак Пежо не са кои да е в автомобилния спорт пък и три години еволюция не се компенсира само с един двигател и пет минути тестове дори да си най-добър в техниката :motz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те тестовете вярно бяха 5 минути :rolleyes:...на Себринг спечелиха заради спукана гума на водещото Пежо....инак и там щяха да пият студена вода. А тва да те затворят със 7 обиколки си е бая срам. То самочувствието е хубаво нещо, но не компенсира разликата в мощността на двигателите.....а Ауди карат на самочувствие вече втора година :motz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве за тия пари толкоз :rolleyes: Миналите години се състезаваха във всички състезания... ама тази явно са ограничили бюджета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...