Jump to content

B4 2.0 AБТ или AБК на газ


hami

Recommended Posts

Здравейте

Интересуваме каква е разликата между АБТ и АБК (съжалявам за глупавия въпрос, но просто не съм се занимавал с ауди досега). Кои от 2-та двигателя е по добър за газ и как се чувства колата с газта? Ако може някой да даде компетентно мнение ще съм много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да колега стават, ама може ли да вметна нещо. АВТ-то е без дебитомер щото е моно и става по добре за газ без много пари. обаче пък ако ти се дават пари за газов инжекцион и АВК-то става, ако пък ли не един дебитомер нов е 700лв. а втора около 250лв. значи АВТ без много пари става на газ, а АВК с малко повече също така че както каза колегата И ДВЕТЕ СТАВАТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

РАЗЛИКАТА Е ОГРОМНА.

АБК е инжекцион, АБТ е механичен карбуратор.

аз карам ABT много по-добър е за газ от АБК.

Не му се слага газов инжекцион а такъв за карбуратор, уредбата е на ПОЛОВИН ЦЕНА и никога не прави проблеми.

не се занимавай с газови инжекциони !!!

АБТ му е майката ! :hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам Б4 90 Коня на газ АБТ мотор :hilezh:

АБТ на газ си е немощен мотор, :respekt:

това е единственият му минус

но пък харчи малко и е здрав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам АВК на газ с обикновенна газова уредба само дето има ЕМУЛАТОР/не знам дали го написах правилно но нещо такова/за ламбда сондата.тихите обороти са по добри от на бензин.но не че на бензин са ми лоши.до 120км доста трябва да познаваш колата за да осетиш разликата.Е разбира се нагоре вече си личи преимуществото на бензина но и на газ много коли ми лапат пушека.гори ми между 9 и10 извън градско а в града не знам но е доста.този разход ако ти се струва много просто ще ти трябва друга марка коли ако пък станеш колега ЧЕСТИТО ЩЕ СЕ РАДВАШ.Най големия проблем е че хем караш на газ хем резервоара ти е най малко до 1/3 с бензин щото често се кара на бензин иначе колата МНОГО ИМА ДА ПЛАЧЕ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Хайде да не говориме така за цената защото е малко дразнещо! При цена на бензина 2 лева + просто не си заслужава, аз съм свикнал да се качвам на колата за щяло и нещяло а мразя незаслуженото харчене на пари. Мисля че колата трябва да работи за мен а не аз за нея! Готов съм да дам добри пари за Ауди Б4 ако е в добро състояние, но ме интересува коя е по добра!!!!! Затова писах с такова питане коя е по По

Гзаовия инжекцион струва от 1200 на горе такаче АБК трябва да е доста по добра за да си заслужи по скъпата газова система. А когато бензина стане левче няма да ме интересува толкова. ( това го пиша за този последния които ми писа че цената ми е била определяща)

Редактирано от hami
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок бе бате, без лоши чувства, нали това викам и аз, ама без ирония...

С АБК ти казвам ще береш ядове ако е с обикновена газова(шанса е 50/50) - личен опит!

Пак ти казвам вземи си АБТ - в пъти по-лесно му се слага газ..., най-вече заради дебитомера!

Та нали са 14-15г. кочини какво да ги жалиш на бензин...

П.П.И аз като се зачетох в предния си пост виждам да се прокрадва ирония, каквато не съм вложил!

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо пък от AUDI си тръгнал да търсиш икономия? Ако ще го товариш, вземай една астра моно и не се занимавай с глупости! Ей тея тънки сметки, които си ги правят оунърите на малолитражките винаги не са ме радвали, но все пак това си е ваш проблем, не мой :( Изразява мнение, да не вземете сега да се обидите нещо :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, как Ви се струва данък МПС за 2008 ( Варна ) - АВК '94г. - 211 лв с/у АВТ '93 - 44,50 лв? :flipoff: В газ това е един месец каране Free of Charge! :(

П.С. Хубаво АВТ може да върви и повече от куцо АВК!!! :steinigung:

Best regards to All

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АBT е 90 коня и е моноинжекцион

ABK е 115 коня и е мулти инжекцион

Спор няма, че конете са си коне и че АБТ е скопен спрямо съперника си...

но при работа на газ на моноинжекцията се слага безпроблемно, докато при мулти инжекиона има вероятност от гърмежи и съответно разходи за счупени дебитомери или счупени пластмаси на въздушния филтър.

Тука има доста колеги с АБК които си карат на газ и нямат проблеми, всичко зависи от подръжката на колата - сменени консумативи по запалителната система.

Моят съвет е ако не си капризен относно мощността на мотора - търси моноинжекция, ако избереш другия вариант ще имаш мощност, но е възможно и повечко проблеми при работа на газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година платих 95лв данък на мойто АБК в Пловдив, не мисля, че това трябва да е критерии при избора на кола.

Общо взето според мен ако колегата мисли, че няма да се дразни от по-мудното возило да скача на АБТ, иначе по-скъпо или не - АБК. То няма и друг подходящ двигател освен тези май...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б4 92 ==> 18лв...това плащам от 2-3 години насам...преди беше 26 <_<

Та нали са 14-15г. кочини какво да ги жалиш на бензин...

Па мойта е на 16 и никога не е имала газ...жаля си я още. Първата кола и първата жена се помнят цял живот :hilezh:

Аз бих взел АБК с ГИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...