vladi Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 привет, колеги днес ми протече маркуча за високото налягане на хидравликата от помпата до рейката имам следните въпроси:1. Някой от вас купувал ли е нов и знае ли колко пари струва горе-долу?2. Чух за рециклиране, но при този вариант не слагали клапанчето, дето се намира в маркуча?В краен вариант ще купя втора употреба, въпреки че и той е на поне 10 години и не се знае след колко дена ще протече Благодаря предварително за отговорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hrisimov Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 Колега,Провери си рейката преди да слагаш нов маркуч!Аз имах същия проблем и докато не почистиха рейката,маркучите ми направо гърмяха,а не само да протичат Иначе има един чичко дето ги прави мн добре,даже и клапан слага в новия маркуч и всичко това с около 200лв по-евтинко от оригиналния.Ако искаш мога да ти изнамеря координатите на тоя човек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 7 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 (Редактирано) ми няма да е лошо Благодаря а иначе как си я почистил твоята? Редактирано 7 Май 2008 от vladi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hrisimov Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 Не я чистих азМоя майстор я е разглобил и каза,че вътре е имало много гадости,почти е била затлачена.Ще ти потърся координатите на човека и ще ти ги дам веднага щом мога Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 Читав майстор за рейки ще е от полза, но не е сигурно, че тече от рейката - на много Аудита от тоя модел им протича, и моя също, но доливам. Между другото откакто смених хидравличното масло тече много по-малко, нивото си стои дълго време. Маркуча струва около 350-400 лв. нов. Според мен не си струва риска да сложиш правен, да не смениш после заради евтинийката и хидравлична помпа и маркуч, този път с нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 7 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 значи моята рейка не тече, само маркуча някъде по средата има една миниатюрна дупчица, все едно с игла си го пробол това е, просто капе от него, ама си прави и локва де иначе маслото съм го сменил пред 2 месеца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 Моят само сълзи от свръзката в предната част, при тебе явно е доста по-сериозно. Стегни го с нещо да не тече толкова, може да пробваш да го залепиш по някакъв начин, а отвън може да го стегнеш с тефлонова лента и меална скобичка. Може да помогне, но не е сигурно, просто като временно решение. Иначе - 400 лв. или втора ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 7 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 ИМАМ ЕДИН ВЪПРОС: какво ще стане ако сложа маркуч без клапан? и наистина ли в маркуча е клапана, щото ме съмнява? по ми се вярва да е в рейката или помпата щото днес говорих с един познат дето прави маркучи за хидравликите по камионите и ми изпя доста съблазнителна цена, само че забравих да го питам за клапана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 Наистина клапана е в маркуча. И наистина с правен маркуч може да ти отиде помпата. Пусни в търсачката "маркуч за хидравлика", изчети всичко писано по темата - не си първия, няма да си и последния с течащ маркуч и си прави сметката както искаш. Лично аз съм решил да дам 400 лв за нов, когато се наложи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hrisimov Публикувано 8 Май 2008 Доклад Share Публикувано 8 Май 2008 Аз карам повече от година и половина с правения маркуч,и нямам никакви проблеми,но това вече е въпрос на личен избор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest angel40 Публикувано 8 Май 2008 Доклад Share Публикувано 8 Май 2008 аз го смених тоя маркуч преди наколко години!жътре няма клапан!това е по скоро нещо като компенсатор на напрейението... обира едни разлики които додят до поавата на шум подобен на скърцане.както понакога се случва ж старите водопроводи да се чува едно тракане.аз свалих стария маркуч,и на го занесох да ми запресоват друг ...струваше около 40 лева...слойих си маркуч за хидравлика на мотокар...сервото си ба4ка идеално,оба4е ми скърца понякога!ама аз не се трогвам от такива дреболии! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hrisimov Публикувано 9 Май 2008 Доклад Share Публикувано 9 Май 2008 (Редактирано) Е именно колега!И аз карах по едно време без клапан и адски ме дразнеше)))Като правим нещо,защо да не е като хоратаp.s. цената е една и съща Редактирано 9 Май 2008 от hrisimov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 16 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2008 (Редактирано) значи положението е следното:отидох при един човек, дето прави маркучи за хидравлики по камиони и т.н. и му казах ако може да прехвърли този прословут клапан(то даже се оказа калиброван отвор) човека каза че ще го направи срещу 50 лева. Днес монтирах маркуча и мога да кажа че няма никакво виене (дори и като въртя волана на място) на помпата и други странични ефекти волана си е лек, с две думи всичко си е както преди Редактирано 16 Май 2008 от vladi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 17 Май 2008 Доклад Share Публикувано 17 Май 2008 значи положението е следното:отидох при един човек, дето прави маркучи за хидравлики по камиони и т.н. и му казах ако може да прехвърли този прословут клапан(то даже се оказа калиброван отвор) човека каза че ще го направи срещу 50 лева. Днес монтирах маркуча и мога да кажа че няма никакво виене (дори и като въртя волана на място) на помпата и други странични ефекти волана си е лек, с две думи всичко си е както преди Колко ти излезе цялата интервенция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 17 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2008 (Редактирано) Колко ти излезе цялата интервенция?ми 50 лева, дето съм ги дал за маркуча друго не съм плащал Редактирано 17 Май 2008 от vladi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kire Публикувано 19 Май 2008 Доклад Share Публикувано 19 Май 2008 Браво, щом са могли да го прехвърлят. Безпроблемнно каране и успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan Публикувано 19 Май 2008 Доклад Share Публикувано 19 Май 2008 ми 50 лева, дето съм ги дал за маркуча друго не съм плащал Дай адреса/телфона/ на този човек да го знаем като стане нужда.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 19 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2008 Дай адреса/телфона/ на този човек да го знаем като стане нужда.Благодарязначи телефона му го нямам, и адреса не знам, но мога да обясня къде се намира като карате по Първа българска армия посока Хаджи Димитър, на светофара за Малашевци завивате в ляво и после втората пряка вдясно. След около 200 метра от ляво си пише "маркучи за хидравлика" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 18 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2009 И при мен шурна този прословут маркуч.Днес измих хубаво да съм сигурен от къде точно тече,но ми се струва,че е от надата с металната част.Там как е осъществена връзката м/у двете части?Ще свършили работа една скоба на първо време докато си намеря друг?И свалянето на този маркуч изисквали сваляне на сервото или ще може да се бръкне до болта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 19 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 19 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2009 Силно ли тече?И на мен оттам от металната част ми капе. Пробвай да го стегнеш, но е съмнително дали ще помогне. Като го гледам може и да не се налага сваляне на сервото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 19 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2009 Не мога да кажа,че тече но е силно омаслено.За около седмица наближава долната граница.Вчера го измих хубаво и днес е зацапано интересното е че и в двата края на маркуча е омаслено.Как пък по едно и също време е сдало багажа?Прави ми впечатление че двата маркуча не са едни и същи,имам впредвид,че този за високото налягане/които тече/е по-нов от другия.И преходите им от мъркуча към металната тръбичка са малко по различни.В понеделник ще бягам да питам в Ауди колко пари е новия маркуч и съответно маслото.Моля някой който е сменял този маркуч да каже сваля ли сервото или може да се бръкне с ключ,защото аз едвам го напипвам с пръсти.А и как се сваля сервото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hari1975 Публикувано 13 Март 2010 Доклад Share Публикувано 13 Март 2010 Не мога да кажа,че тече но е силно омаслено.За около седмица наближава долната граница.Вчера го измих хубаво и днес е зацапано интересното е че и в двата края на маркуча е омаслено.Как пък по едно и също време е сдало багажа?Прави ми впечатление че двата маркуча не са едни и същи,имам впредвид,че този за високото налягане/които тече/е по-нов от другия.И преходите им от мъркуча към металната тръбичка са малко по различни.В понеделник ще бягам да питам в Ауди колко пари е новия маркуч и съответно маслото.Моля някой който е сменял този маркуч да каже сваля ли сервото или може да се бръкне с ключ,защото аз едвам го напипвам с пръсти.А и как се сваля сервото?здравейте днес си купих този прословут маркуч за 386,00лв, и на мен ми сълзеше но ме беше страх да не се сцепи някаде на път и реших да го сменя. каде ли не ходих за втора употреба но цената си е от 100 до 150 лв. но никаде не дават гаранция вземеш ли го край. питах много майстори те ми казват всичките че този маркуч втора ръка и той е на поне 15 години и да го чакам всеки момент да протече и той. питах много хора за рециклация повечето ми казаха че заради клапаните в маркуча да не рискувам че ще имам ядове със помпата или рейката . други казваха че става но има шумене или виене от към помпата , направо изумях мислих много и реших купих нов като дадох парите ми стана лошо толкова много пари за един керлив маркуч но както и да е вече го бях взел. при смяната доста се измъчих. значи свалих бубината със комутатора после свалих една планка която е закрепена на помпата на сервото на нея има 2 букси , изместих кабелите в страни до колкото може и покрай сервото се бърка но растоянието си е малко но става , отвих болта със прав ключ 19 но става бавно и така по обратния път и с новия маркуч при слагането е по трудно има 2 шайби на болта които ми изпадаха поне 20 пъти преди да успея да завия леко болта за рейката и то с 2 пръста защото мястото е доста малко после леко по леко със ключа и така до затягането му . от страната на помпата е лесно има място. поизмъчих се но спестих 50 лв за смяната на маркуча в сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 14 Март 2010 Доклад Share Публикувано 14 Март 2010 Да за този край на маркуча трябва да си гинеколог,заврян е на .....Ще търся някой ключ с дълго рамо или аз ще го удължавам,но да е като тресчотка,че няма ход там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
100 Quattro Публикувано 15 Март 2010 Доклад Share Публикувано 15 Март 2010 В София на Симеон има едно магазинче до магазина на Дино,казва се Бате Рафи,държи го един арабин.Той прави тези маркучи.Слага им клапанчето и са като оригиналния.Аз си взех преди две години от него и съм много доволен.Не може да се ползват щуцерите на нашите оригинални маркучи защото не могат да се запресоват втори път и затова всичко е ново.Тогава ми взе двеста лева което е почти наполвина.Най хубавото е ,че след време може да се сменят само самите маркучи ,като клапана и щуцерите остават.Ако някой се интересува за точния адрес,може да го види в нета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване