Jump to content

маркуч за хидравликата


vladi

Recommended Posts

привет, колеги :blink:

днес ми протече маркуча за високото налягане на хидравликата от помпата до рейката :hilezh: имам следните въпроси:

1. Някой от вас купувал ли е нов и знае ли колко пари струва горе-долу?

2. Чух за рециклиране, но при този вариант не слагали клапанчето, дето се намира в маркуча?

В краен вариант ще купя втора употреба, въпреки че и той е на поне 10 години и не се знае след колко дена ще протече :flehan:

Благодаря предварително за отговорите :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

Провери си рейката преди да слагаш нов маркуч!Аз имах същия проблем и докато не почистиха рейката,маркучите ми направо гърмяха,а не само да протичат :hilezh:

Иначе има един чичко дето ги прави мн добре,даже и клапан слага в новия маркуч и всичко това с около 200лв по-евтинко от оригиналния.Ако искаш мога да ти изнамеря координатите на тоя човек :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не я чистих аз:bia:

Моя майстор я е разглобил и каза,че вътре е имало много гадости,почти е била затлачена.

Ще ти потърся координатите на човека и ще ти ги дам веднага щом мога:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Читав майстор за рейки ще е от полза, но не е сигурно, че тече от рейката - на много Аудита от тоя модел им протича, и моя също, но доливам. Между другото откакто смених хидравличното масло тече много по-малко, нивото си стои дълго време. Маркуча струва около 350-400 лв. нов. Според мен не си струва риска да сложиш правен, да не смениш после заради евтинийката и хидравлична помпа и маркуч, този път с нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи моята рейка не тече, само маркуча някъде по средата има една миниатюрна дупчица, все едно с игла си го пробол :blink: това е, просто капе от него, ама си прави и локва де :bia: иначе маслото съм го сменил пред 2 месеца

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят само сълзи от свръзката в предната част, при тебе явно е доста по-сериозно. Стегни го с нещо да не тече толкова, може да пробваш да го залепиш по някакъв начин, а отвън може да го стегнеш с тефлонова лента и меална скобичка. Може да помогне, но не е сигурно, просто като временно решение. Иначе - 400 лв. или втора ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИМАМ ЕДИН ВЪПРОС: какво ще стане ако сложа маркуч без клапан? и наистина ли в маркуча е клапана, щото ме съмнява? по ми се вярва да е в рейката или помпата :hilezh: щото днес говорих с един познат дето прави маркучи за хидравликите по камионите и ми изпя доста съблазнителна цена, само че забравих да го питам за клапана :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина клапана е в маркуча. И наистина с правен маркуч може да ти отиде помпата. Пусни в търсачката "маркуч за хидравлика", изчети всичко писано по темата - не си първия, няма да си и последния с течащ маркуч и си прави сметката както искаш. Лично аз съм решил да дам 400 лв за нов, когато се наложи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз го смених тоя маркуч преди наколко години!

:icon_biggrin:

жътре няма клапан!

;)

това е по скоро нещо като компенсатор на напрейението... обира едни разлики които додят до поавата на шум подобен на скърцане.

както понакога се случва ж старите водопроводи да се чува едно тракане.

аз свалих стария маркуч,и на го занесох да ми запресоват друг ...

струваше около 40 лева...

слойих си маркуч за хидравлика на мотокар...

сервото си ба4ка идеално,оба4е ми скърца понякога!

;)

ама аз не се трогвам от такива дреболии!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е именно колега!

И аз карах по едно време без клапан и адски ме дразнеше:hilezh:)))

Като правим нещо,защо да не е като хората:bia:

p.s. цената е една и съща

Редактирано от hrisimov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

значи положението е следното:

отидох при един човек, дето прави маркучи за хидравлики по камиони и т.н. и му казах ако може да прехвърли този прословут клапан(то даже се оказа калиброван отвор) :hilezh: човека каза че ще го направи срещу 50 лева.

Днес монтирах маркуча и мога да кажа че няма никакво виене (дори и като въртя волана на място) на помпата и други странични ефекти :hilezh: волана си е лек, с две думи всичко си е както преди :D

Редактирано от vladi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи положението е следното:

отидох при един човек, дето прави маркучи за хидравлики по камиони и т.н. и му казах ако може да прехвърли този прословут клапан(то даже се оказа калиброван отвор) :hilezh: човека каза че ще го направи срещу 50 лева.

Днес монтирах маркуча и мога да кажа че няма никакво виене (дори и като въртя волана на място) на помпата и други странични ефекти :hilezh: волана си е лек, с две думи всичко си е както преди :blink:

Колко ти излезе цялата интервенция?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Колко ти излезе цялата интервенция?

ми 50 лева, дето съм ги дал за маркуча :steinigung: друго не съм плащал :hilezh:

Редактирано от vladi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми 50 лева, дето съм ги дал за маркуча :hilezh: друго не съм плащал :hilezh:

Дай адреса/телфона/ на този човек да го знаем като стане нужда.

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай адреса/телфона/ на този човек да го знаем като стане нужда.

Благодаря

значи телефона му го нямам, и адреса не знам, но мога да обясня къде се намира :)

като карате по Първа българска армия посока Хаджи Димитър, на светофара за Малашевци завивате в ляво и после втората пряка вдясно. След около 200 метра от ляво си пише "маркучи за хидравлика" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

И при мен шурна този прословут маркуч.Днес измих хубаво да съм сигурен от къде точно тече,но ми се струва,че е от надата с металната част.

Там как е осъществена връзката м/у двете части?Ще свършили работа една скоба на първо време докато си намеря друг?

И свалянето на този маркуч изисквали сваляне на сервото или ще може да се бръкне до болта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно ли тече?

И на мен оттам от металната част ми капе. Пробвай да го стегнеш, но е съмнително дали ще помогне. Като го гледам може и да не се налага сваляне на сервото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа,че тече но е силно омаслено.За около седмица наближава долната граница.Вчера го измих хубаво и днес е зацапано интересното е че и в двата края на маркуча е омаслено.Как пък по едно и също време е сдало багажа?Прави ми впечатление че двата маркуча не са едни и същи,имам впредвид,че този за високото налягане/които тече/е по-нов от другия.И преходите им от мъркуча към металната тръбичка са малко по различни.В понеделник ще бягам да питам в Ауди колко пари е новия маркуч и съответно маслото.

Моля някой който е сменял този маркуч да каже сваля ли сервото или може да се бръкне с ключ,защото аз едвам го напипвам с пръсти.А и как се сваля сервото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
Не мога да кажа,че тече но е силно омаслено.За около седмица наближава долната граница.Вчера го измих хубаво и днес е зацапано интересното е че и в двата края на маркуча е омаслено.Как пък по едно и също време е сдало багажа?Прави ми впечатление че двата маркуча не са едни и същи,имам впредвид,че този за високото налягане/които тече/е по-нов от другия.И преходите им от мъркуча към металната тръбичка са малко по различни.В понеделник ще бягам да питам в Ауди колко пари е новия маркуч и съответно маслото.

Моля някой който е сменял този маркуч да каже сваля ли сервото или може да се бръкне с ключ,защото аз едвам го напипвам с пръсти.А и как се сваля сервото?

здравейте днес си купих този прословут маркуч за 386,00лв, и на мен ми сълзеше но ме беше страх да не се сцепи някаде на път и реших да го сменя. каде ли не ходих за втора употреба но цената си е от 100 до 150 лв. но никаде не дават гаранция вземеш ли го край. питах много майстори те ми казват всичките че този маркуч втора ръка и той е на поне 15 години и да го чакам всеки момент да протече и той. питах много хора за рециклация повечето ми казаха че заради клапаните в маркуча да не рискувам че ще имам ядове със помпата или рейката . други казваха че става но има шумене или виене от към помпата , направо изумях мислих много и реших купих нов като дадох парите ми стана лошо толкова много пари за един керлив маркуч но както и да е вече го бях взел. при смяната доста се измъчих. значи свалих бубината със комутатора после свалих една планка която е закрепена на помпата на сервото на нея има 2 букси , изместих кабелите в страни до колкото може и покрай сервото се бърка но растоянието си е малко но става , отвих болта със прав ключ 19 но става бавно и така по обратния път и с новия маркуч при слагането е по трудно има 2 шайби на болта които ми изпадаха поне 20 пъти преди да успея да завия леко болта за рейката и то с 2 пръста защото мястото е доста малко после леко по леко със ключа и така до затягането му . от страната на помпата е лесно има място. поизмъчих се но спестих 50 лв за смяната на маркуча в сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за този край на маркуча трябва да си гинеколог,заврян е на .....

Ще търся някой ключ с дълго рамо или аз ще го удължавам,но да е като тресчотка,че няма ход там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София на Симеон има едно магазинче до магазина на Дино,казва се Бате Рафи,държи го един арабин.Той прави тези маркучи.Слага им клапанчето и са като оригиналния.Аз си взех преди две години от него и съм много доволен.Не може да се ползват щуцерите на нашите оригинални маркучи защото не могат да се запресоват втори път и затова всичко е ново.Тогава ми взе двеста лева което е почти наполвина.Най хубавото е ,че след време може да се сменят само самите маркучи ,като клапана и щуцерите остават.Ако някой се интересува за точния адрес,може да го види в нета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...