Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

Най-икономичните суперавтомобили според Forbes

Списание Forbes определи "Топ-10" на най-икономичните спортни автомобили. При съставянето на рейтинга списанието е използвало своя собствена формула.

Първо автомобилите са класирани във възходящ ред по мощност и по разход на гориво. След това съставят списък при който оценката за разход на гориво има два пъти по-голяма тежест от тази за мощност.

В крайна сметка класирането на Forbes изглежда така:

http://news.automedia.bg/read/6992.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABT AS5 Cabrio

Спортните и елегантните черти не са задължително изключващи се едни други – поне когато са намесени дизайнерите на ABT Sportsline. „Важно е да уловим характера на автомобила и да подчертаем неговата уникалност”, заяви Ханс-Юрген Абт, Изпълнителен директор за ABT Sportsline, обяснявайки поставените изисквания към отдела за разработки. Резултатът е секващо дъха кабрио, което демонстрира произхода си от Алгау, не само с двата си двойни ауспуха отзад. Предницата с ABT решетка, която допълнително акцентира върху зоната около фаровете и халогените, бронята и отворите в края – всички те придават на откритото AS5 още по-голяма доза уникалност. Задната броня с изпускателните отвори перфектно прилягат визуално на изключителното превозно средство. За завършването на прекрасното излъчване на творението на ABT, компанията предлага своите BR джанти в размер 19 или 20 цола, които, разбира се, вървят с комплект високопроизводителни гуми.

AS5 се отличава освен с прекрасната си визия, така и с динамичните си показатели, за което гарантират техниците на ABT Sportsline. Компанията предлага четири пакета за подобрение на производителността: с ABT POWER, който представлява оптимизация на електрониката за двигателя, 2.0л TFSI достига вече 275 к.с., вместо базовите 180 или 211. При 2.7л TDI, пакета позволява разполагането не с 190, а с 230 к.с. Другите две възможностите са за най-големия 3.0 TDI агрегат, който вместо стандартните 240, може да достигне 282 или 310 к.с. с 610 Nm въртящ момент. Разбира се цялата тази производителност ще може да бъде и овладявана, посредством нови спирачни или спортни апарати от ABT, отговарящи подобаващо на възможностите на модела.

Откритото AS5 доставя, разбира се, огромно удоволствие от шофирането, особено когато грее слънце. Но дори при вдигнат покрив, красивия кабриолет оставя изключително завладяващ. Независимо дали се използва като автомобил за пътувания или бизнес срещи, последното творение на ABT Sportsline е идеалния придружител във всяка ситуация.

af4b580f77.jpg

95bf314085.jpg

e2b594c144.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Wörthersee GTI meeting in Austria

Концепти на Ауди и други от VAG

http://carscoop.blogspot.com/2009/05/worth...lery-audis.html

Worthersee-12.jpg

Worthersee-1.jpg

Worthersee-8.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електрическо Audi R8 във Франкфурт

Автомобилното изложение във Франкфурт, което ще се проведе през месец септември, ще бъде използвано от Audi по възможно най-добрия начин. На него ще дебютират A5 Sportback и дългоочаквания R8 Spyder, а немското издание Auto Motor und Sport твърди, че там ще бъде показана и концепция на електрически R8, наречена e-Version.

За момента не се споменават никакви подробности за R8 e-Version, като не е ясно дали автомобилът ще е снабден само с електрически двигател или ще има и такъв с вътрешно горене.

p_23437.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Новото купе на Audi TT RS

340 кс - 5 цилиндъра - 450 Nm - 4,7 сек 100 км/ч

http://www.auto-motor-und-sport.de/fahrber...246.html?item=0

Малко класика (видео)

http://www.motor-klassik.de/rennsport/silb...-c-1268987.html

java script:;

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Audi раздават бонуси за 2008г., докато BMW и Mercedes казаха “Не”

Единствено Audi от трите немски премиум автопроизводителя ще раздаде част от печалбата си за 2008г. на своите работници. Ръководствата на другите две компании - BMW и Mercedes решиха да не заделят никакви средства за персонала си.

Оперативната печалба на Audi AG за 2008г. е 2,77 милиарда евро, като бордът на директорите е взел решение да задели 157 милиона от тях за своите 43 000 квалифицирани работници и служители в Инголщат и Некарсулм, което е средно по 3 651 евро на човек.

:birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Германци и китайци с единен проект за хибриди и ел. коли

Volkswagen подписа Меморандум за разбирателство с китайската автомобилна компания BYD (BYD - “Build Your Dreams”).

Двете страни ще си сътрудничат в областта на хибридните и електрическите превозни средства, задвижвани с литиеви батерии.

Официалната церемония се състоя във Волфсбург, след което бе последвана от специални тестови изпитания и демонстрации на Golf twinDrive и нов автомобил с електрическо задвижване. На събитието присъстваше Мартин Винтеркорн - председател на управителния борд на Volkswagen AG, и Ванг Чуанфу, председател на управителния борд на BYD.

„Volkswagen ще продължи да развива успешната си програма BlueMotionTechnologies, както и прототип на електрически автомобил, коментира Улрих Хекенберг, член на борда за техническото развитие на Volkswagen. - Хибридите и електрическите автомобили ще бъдат от все по- голямо значение. Потенциалните партньорства, като това с BYD, ще ни помогнат за бързото развитие на нашата дейност, особено на китайския пазар.”

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi разработва електрическа версия на R8

- 01 Юни 2009, 10:48

Компанията планира да представи електрическата концепция през септември във Франкфурт.

Неофициален източник пусна информация относно разработването на изцяло електрическа версия на Audi R8.

Според Carsuk.net Audi все още не са завършили с изработването на EV платформа. Плановете на компанията са да представи електрическата концепция през септември на автомобилния салон във Франкфурт.

Въпреки изтеклата информация много по-вероятно e Audi да произведат първо хибридна версия на R8, следвайки примера на Ferrari. Очаква се също така през септември компанията да покаже нов дизелов 4,2-литров V8 агрегат, който ще бъде монтиран в R8 на мястото на по-големия дизелов V12.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корекция: Няма да има R8 e-Version

Компанията опроверга слуха за електрическа версия на R8.

Миналата седмици ви информирахме за слух, който гласеше, че на автосалон Франкфурт 2009 ще бъде представена зелена версия на спортната кола.

Така нареченият слух се превърна във водеща новина на повечето европейски автомобилни издания. Цитираното от нас издание, дори даде подробности за двигателя на R8 e-Version. Вариантите бяха два - изцяло електрически или хибрид, съчетаващ дизелов агрегат и електрически мотор.

audi-r8-front-end-big(1).jpg

Както и да е, вече е сигурно, че през септември във Франкфурт няма да видим зелена версия на спортната кола. Този път информацията е достоверна и идва от говорител на компанията.

Вероятно най-щастливи от този факт са Tesla Motors, чийто модел Roadster остава без пряка конкуренция.

Въпреки това, че във Франкфурт няма да бъде представен R8 e-Version, очаквайте там да блесне откритата версия на спортната кола.

http://news.automedia.bg/read/7083.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам днес в новините наш'те хора пуснали Льо-Манско Ауди спротняк с печков мотор ТДИ :) . Дано ги смачка! :bia:

Немският автомобилен концерн “Ауди“ официално представи новия си прототип R15 TDI за състезанията от сериите “Льо Ман“. Шпионски кадри на колата се появиха още през февруари, но чак днес бе официално представена.

По официални данни новият турбодизелов мотори е с мощност 600 конски сили :flehan: и в сравнение с предшественика си е по-икономичен, по-компактен и по-лек. Радиаторната система за охлаждане е пренесена по-напред, за да създаде по-голямо притискане на предните колела.

Особено внимание е било отделено на аеродинамиката на новия прототип, който коренно се отличава от предишния модел. Отличителни черти на новия R15 TDI са широкия нос, задното антикрило и монтираните светодиодни фарове.

Линк към оригиналната тема: http://auto.dir.bg/2009/03/10/news4116445.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hohenester HS 650 Audi A4 Quattro: Газова атака

Модифицираният от немската тунинг фирма Hohenester Audi A4, е официално най-бързият автомобил в света на биогаз.След няколко неуспешни опита модифицираният Audi A4 достигна върха с терминална скорост от 364 км/ч, задвижван само и единствено от биогаз. Тя има октаново число между 120 и 140, което позволява извличането на повече мощност от бензина при еднакъв работен обем.

Зад волана на колата-рекордьор застана немският състезател Юрген Хоенстер. Световният рекорд е направен на пистата край Папенбург, провинция Долна Саксония, Германия и е одобрен официално от книгата за рекордите на Гинес. За впечатляващата динамика се грижи заимстваният от 2002 Audi S4 двигател V6, чийто работен обем е увеличен от 2,7 на 3,0 литра. При нормални обстоятелства HS 650 може да генерира 800 к. с., но мощноста е намалена на 700 к. с. от съображения за сигурност. Но и това е твърде далеч от оригиналните 265 к. с., които предоставя немодифицираният 2,7-литров битурбо V6.

novsport.com

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi ще сваля тегло

През следващите няколко години Audi ще промени радикално начинът по който конструира новите си модели.

Според Михаел Дик (Michael Dick), директор по техническото развитие на марката, в бъдеще ударението ще бъде поставено върху три основни неща. Това ще бъдат хибридните модели, електромобилите и олекотяването на конструкциите на всички нови модели създавани на платформата на Audi MLP (modular longitudinal platform).

Audi(8).jpg

Според Дик значимото намаляване на теглото на автомобила е изключително важно за бъдещето на отрасъла, защото на негова база ще се постигне „електрифицирането на автомобилите”. Тази програма за радикално намаляване на теглото на автомобилите ще бъде от полза и за задвижваните по конвенционален начин коли.

Ниското собствено тегло ще позволи да се постигне много по-леко управление и по-добро поведение на пътя, при това със значително по-малко енергия. В основата на проектите за по-леки бъдещи автомобили в Audi са поставили MLP.

Първият прототип, който е създаден от тази програма е специална версия на купето S5, което има с 400 кг. по-ниско собствено тегло в сравнение с произвежданата сега серийно версия.

audi-s5-580.jpg

Според Дик най-важното предизвикателство е да се намали теглото на каросерията и платформата (на така наречената структура на колата). „Ако там успеем да намалим теглото с около 150 кг. ще предоставим много по-добра динамика на автомобила”, казва Дик.

Експерименталният автомобил модел S5 на Audi е с двигател с четири цилиндъра и мощност 230 к.с. Това е със 100 коня по-малко от серийната версия с V8. В същото време олекотената версия прави с 8 секунди по-бърза обиколка на Нюрбургринг в сравнение със серийната кола с двигател V8, съобщава Дик.

Прототипът на S5 с олекотено тегло има „стоманено-алуминиево тяло”. Конструкторите могат да смесват различни обеми от алуминий в структурата на колата, като така решават най-доброто съотношение между тегло и допълнителни разходи.

http://news.automedia.bg/read/7136.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mariani даде още сила на Audi S8

Тунинг експертите от Mariani показаха своята версия на Audi S8 V10.

mini-Mariani-Audi-S8-V10-1.jpg

Немските тунери са променили двигателя, както и каросерията на автомобила. Доработеният V10 повишава мощността на Audi S8 до 501 к.с. Стандартно двигателят с обем 5.2 литра предлага максимална мощност от 450 к.с.

mini-Mariani-Audi-S8-V10-2.jpg

Освен повишената с 51 коня мощност, от Mariani са оборудвали Audi S8 V10 с ново спотно и по-стегнато окачване, което приближава автомобила до пътя с 55 до 60 мм. Нова е и цялата изпускателна система.

mini-Mariani-Audi-S8-V10-3.jpg

Моделът на Mariani е с червен спирачен механизъм, променена радиаторна решетка и лети джанти с размер 19 цола.

mini-Mariani-Audi-S8-V10-4.jpg

http://news.automedia.bg/read/7139.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi Q5 с най-високи оценки за безопасност от IIHS и NHTSA

През последните години безопасността на пътниците в автомобила е грижа номер едно за повечето производители.

Когато се купува (особено семеен) автомобил този показател е сред най-важните решаващи избора.

На пазара в САЩ автомобилните производители се стремят да получат възможно най-висока оценка от двете агенции изпитващи безопасността на моделите IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) и NHTSA( National Highway Traffic Safety Administration).

mini-Audi_Q5_main.jpg

Тези дни стана ясно, че Audi Q5 модел 2009 е постигнал максималния резултат при тестовете и на двете организации. Загрижеността на Audi за водача и пътниците е дала резултат и Audi Q5 постига изключително добър резултат в теста на IIHS - Top Safety Pick.

mini-audi-q5-interior1.jpg

За да получи най-добрата оценка, автомобилът подлаган на изпитание трябва да има максимални оценки от тестовете при страничен удар, при челен удар и при удар отзад. Колата трябва да има още в стандартното си оборудване системата за контрол на стабилността. Почти по същото време модел 2009 на Audi Q5 получи максималните 5 звездички за защита на водача и на пътниците от теста на NHTSA.

mini-audi-q5-1.jpg

Всички модели на Audi внасяни в САЩ имат стандартно системата ABS и четири дискови спирачки, електронна система за контрол на стабилността, дневни LED светлини и монитор за налягането на гумите. При Q5 имаме стандартно и постоянно предаване на движението към четирите колела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi готви хибриден Q5

Стана ясно, че модела се подготвя от началото на годината.

За хибридната версия на Audi Q5 се заговори още преди модела да стъпи на пазара. В последствие се чуха слухове, че тази модификация на Q5 е спряна, но сега директно от компанията съобщиха, че ще има хибридна версия на Q5.

Екологичното возило ще се появи най-рано през 2010 година, но е по-вероятно да видим хибридната технология през 2011 г., интегрирана в ревизираната версия на модела.

Audi-Q5_2009_800x600_wallpaper_2a(1).jpg

Както знаем Audi предпочита и залага повече на зелените дизелови агрегати, отколкото на хибридите, работещи с гориво и електричество. Директорът по разработката на двигатели в Audi, Волфганг Хатц (Wolfgang Hatz), шеговито заяви, че компанията ще пусне хибридна версия на Q5 само, за да покаже, че е способна да конструира такъв тип превозни средства.

За сега от компанията не споделят повече информация за Audi Q5 Hybrid, но е възможно електрическият двигател на бъдещото возило да бъде съчетан със зелен дизелов агрегат.

http://news.automedia.bg/read/7176.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички модели на Audi внасяни в САЩ имат стандартно системата ABS и четири дискови спирачки, електронна система за контрол на стабилността, дневни LED светлини и монитор за налягането на гумите. При Q5 имаме стандартно и постоянно предаване на движението към четирите колела.

сигурно и гуми има, 4 на брой :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откритата версия на Audi R8 е готова

Точно навреме за идващото лято, Audi R8 сваля горнището си.

Тези сензационни шпионски снимки са хванали най-новото допълнение към семейство R8 – версия Spyder. Колата е била забелязана на пистата Нюрбургринг.

Audi2(3).jpg

Личи ясно автоматичния сгъваем покрив от мека материя, по подобие на този при Lamborghini Gallardo Spyder. Очевидно мекият покрив е избран за да намали теглото, докато твърдия сгъваем покрив има по-сложен и тежък механизъм, който несъмнено би се отразил на динамиката на автомобила, а и би вдигнал центъра на тежестта на Audi R8 Spyder.

Audi3(4).jpg

Интересно е, че за разлика от купето, при Spyder липсват характерните странични отвори за въздух, сега те са по-различни и вероятно това е направено за да се промени външния вид на откритата версия.

Audi4(2).jpg

Очаква се Audi да направи световна премиера на V8 R8 Spyder във Франкфурт през септември, а около 6 месеца по-късно да се появи и версията на Spyder с двигател V10.

Audi5.jpg

http://news.automedia.bg/read/7203.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Audi A5 Sportback

След положителните реакции спрямо прототипа Audi Sportback Concept ето, че идеята на автомобила се качва на конвейера.

Sportback ще бъде третата модификация от моделната линия A5 след купето и кабриолета.

От Инголщат определят каросерията на колата като първото в света купе с пет врати. Динамичният силует е резултат от плавната линия на покрива, 36 мм по-ниска от тази на А4, и на голямото междуосие – 2810 мм. Багажникът на A5 Sportback побира 480 л, като обемът му може да достигне до 980 л при спуснати задни седалки.

В началото колата ще излезе на пазара с два бензинови и три дизелови двигателя.

Базовият бензинов мотор е 2-литров TFSI с 211 к.с. и 350 Нм въртящ момент. По-мощният пък е добре познатият 3,2-литров FSI агрегат с максимална мощност от 265 к.с. И двата ще предават тягата си към четирите колела през системата quattro.

"Входният" нафтов вариант е 2,0 TDI със 170 к.с. и 350 Нм, 6-степенна ръчна трансмисия и серийна старт/стоп електроника. Над него е 2,7-литровата машина със 190 к.с. и 400 Нм, а топ моторът е 3,0 V6 TDI с 240 к.с. и 500 Нм.

Четириместният A5 може да се екипира опционално с drive select пакет, който позволява избор от 3 различни позиции. Те се различават по реакцията на педала на газта, точките на превключване на 7-степенната S-tronic или multitronic трансмисия, както и по директността на кормилното управление. При налична MMI система получавате още една, четвърта позиция с възможност за ръчни настройки.

За топ моторите 3,0 TDI и 3,2 FSI се предлага също и спортен диференциал.

Автомобилът ще излезе на немския пазар през септември с базова цена от 36 050 евро за 2,0 TDI.

http://speed-press.com/?pageId=12164

http://www.youtube.com/watch?v=78_4LAnpugo

http://germancarscene.com/2009/06/17/the-n...ack/#more-17895

Q7 и АВТ

abt-q7-1-6.jpg

500 HP (368 kW) and 1000 Newton metre ---> 560 HP (412 kW) and 1200 Newton metre

For clarification: with its 6-gear tip-Tronic the 2.6 tonne vehicle slingshots itself on 100 km/h from standing in just 5.3 seconds and reaches 258 km/h.

http://germancarscene.com/2009/06/15/the-m...rpassed-itself/

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес Audi публикува първата официална снимка и малко информация за своя нов модел A5 Sportback.

За съжаление снимката е тип тийзър и показва само част от задницата на колата, която немските производители наричат „купе с пет врати”.

Този модел на Audi ще се появи на пазара в Европа през септември ще бъде третата модификация на „петицата”, след кабриолета и купето.

В сравнение със седана Audi A4, А5 Sportback е с 36 мм по-къс, ще има по-малък превес и отпред и отзад, а колесната база ще бъде удължена с 2 мм до 2810 мм.

Прозорците на вратите ще бъдат без рамка, а обемът на багажника е 480 литра, което е само с 10 литра по-малко от комби версията на A4. При сгънати задни седалки полезното пространство за багаж се увеличава до 980 литра.

Първоначално A5 Sportback ще се предлага с два бензинови двигатели – двулитров турбоагрегат с мощност 211 к.с. и шестцилиндров с обем 3.2 литра и мощност 265 к.с.,

който ще се комбинира с предаване на движението към четирите колела (Quattro). При дизеловите версии ще видим двигатели с обем 2.0, 2.7 и 3.0 литра и

мощност съответно 170, 190 и 240 к.с. Трите дизела ще имат максимален въртящ момент съответно 350, 400 и 500 Nm.

Според представители на Audi, след известно време ще се появят и версии с по-икономични двигатели. Предполага се че „купето с пет врати” ще получи бензиновите агрегати TFSI с обем 1.8 и 2.0 литра и мощност 160 и 180 к.с.

В Германия цената на Audi A5 Sportback ще започва от 36 500 евро.

Източник:automedia.bg

9240697241537961651245652896ZNYaQatB810xMxw1xgwm.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...