Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

Доста глуповато е тва М3.

Глуповато казваш, а f88f6744a0b615d4.gif

Викаш RS4 много по-добро f88f6744a0b615d4.giff88f6744a0b615d4.giff88f6744a0b615d4.gif

Audi A4 2.0 TDI с начална цена 30 800 евро в Германия

Днес Audi заяви, че началната цена с която стартира дизеловия агрегат 2.0 TDI на А4 ще струва около 30 800 евро в Германия. Според информацията на автомобилната компания, седана ще дава разход от 4,6 литра на 100 км.

Вредните емисии, които отделя са 119 грама C02 на километър, което го прави най-добрият в своя клас. Комби версията Avant ще отделя малко повече.

Дву-литровия двигател интегриран в новия А4 е с мощност 136 конски сили, като този агрегат се комбинира с механична трансмисия от шест предавки. За да ускори от 0 100 км/ч ще са му нужни 9,5 секунди, а максималната скорост която развива е електронно ограничена до 215 км/ч.

pid.510.jpg

Редактирано от Kiril Lalov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови модели на Audi

Audi официално потвърди, че по повод 100 годишнината на фирмата ще бъде представен нов модел.

Честванията ще бъдат четири дни и започват от 16 юли в Инголщад. Информацията за новия модел е дадена лично от шефът на Audi Рупърт Стадлер пред американското издание Inside Line.

Макар той да не уточнява за какъв модел става дума, повечето експерти са на мнение, че новината ще бъде изцяло електрически автомобил, който ще стане родоначалник на ново семейство електромобили – от компактни градски автомобили до спортни коли.

Засега тези модели се обозначават само с вътрешни за фирмата кодове – от E1 до E5. Първият от тях ще бъде мини електромобил, произведен на базата на концепцията Volkswagen Up!.

mini-audi_a1_metroproject_quattro2.jpg

В близките няколко години се очакват доста нови модели от Audi. Да споменем компактния хечбек A1, чието производство ще започне още тази година в завода на Audi в Брюксел и новото поколение на модел A2, което очакваме през следващата година.

http://news.automedia.bg/read/6796.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi 2.0 TDI „е” с разход 4.6 литра на 100 км

От началото на юни европейските клиенти ще могат да закупят нова версия на Audi A4 с дизелов двигател, обозначена като 2.0 TDI "e".

За нея от фирмата твърдят, че ще има среден разход от 4.6 литра на 100 км.

За да се получи подобен разход, от Audi са монтирали в този автомобил редица най-съвременни технологии, като start-stop, спирачна система регенерираща кинетичната енергия в електроенергия "складирана" в акумулатора, модернизирана механична скоростна кутия, гуми с ниско съпротивление (205/60 R 16), намален пътен просвет с 20 мм и някои аеродинамични допълнения по каросерията.

mini-Audi1(4).jpg

Промени има и в електронното управление на дизеловия двигател с обем два литра. Според данните на Audi, двигателят с мощност 136 к.с. има ускорение от място до 100 км/час за 9.5 секунди и има максимална скорост от 215 км/час.

Версия седан на Audi 2.0 TDI „е” ще струва в Германия 30 800 евро, а версия комби със същия двигател и разход на гориво 4.9 литра на 100 км. ще има цена 32 800 евро.

http://news.automedia.bg/read/6805.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

p_22387.jpg

p_22395.jpg

Audi иска да надникне в бъдещето през погледа на млади и талантливи студенти от Мюнхехския университет, спонсорирайки проекта „Intelligent Emotion".

Резултатът от тази програма са 11 наистина впечатляващи концепции, които варират от хибриден суперавтомобил до иновативен суперолекотен интериор. Общата цел на проекта е да представи Audi като компания, която гледа в бъдещето и се стреми да е пионер в технологиите и дизайна.

От централата на Audi в Инголщат са пуснали снимки само на някои от проектите, които Ви показваме. Фотоси на останалите концепции са поместени в книгата „Audi Design Projekt”, предлагаща се на цена от 29,90 евро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MTM Audi R8: Въпрос на вкус

Последното предложение на изтъкнатия немски тунер представлява покрит с отровно зелен лак модифициран R8.

Каросерията на суперспортния модел от Инголщат е снабдена с аеродинамичен кит от карбон, който включва преден сплитер, странични прагове и заден дифузьор. Завършек на визуалния тунинг представляват черните олекотени 20-цолови колела.

Към стандартния 4,2-литров V8-двигател на R8 е прикрепен механичен компресор, повишаващ мощността от 420 на 560 "коня". Тягата от друга страна е увеличена с цели 34 процента до 580 Нм. За 10-цилиндровия FSI се предлага препрограмиране на електронния блок за управление на мотора, като крайният резултат тук отново е 560 к. с.

Други опции на болида са изпускателна система с контрол на налягането и поддаващо се на настройка окачване, което може да повдига предния и задния мост с до 40 милиметра.

Снимки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха кефи ме къв "разбирач" ги пише тия статии :birthday: интересно от кога задния и предния мост могат да се повдигат :birthday:

@mishellka, дай да видим другите, че тия 2-те, както споменах, не са особено красива гледка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха кефи ме къв "разбирач" ги пише тия статии :lol: интересно от кога задния и предния мост могат да се повдигат :lol:

@mishellka, дай да видим другите, че тия 2-те, както споменах, не са особено красива гледка...

Също не радват окото, но ето ги p_22388.jpg

p_22389.jpg

p_22390.jpg

p_22392.jpg

p_22394.jpg

p_22396.jpg:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi хвърли ръкавица на BMW и Mercedes

Новата реклама на А6 - защо да изберем Audi пред конкурентите от BMW и Mercedes.

В последната реклама на новата А6, популярният актьор Джейсън Стейтъм (Jason Statham), в ролята на беглец, сменя няколко автомобила, докато намира най-добрия - Audi А6.

Той се опитва да избяга от преследвачите си, карайки, недозавиващ Mercedes и адски трудно за управление BMW. И двете коли, разбира се отиват в автоморгата, а след като Стейтъм е загубил надежда, открива новата Audi А6. С нея успява да избяга по ефектен начин, като оставя преследвачите си без никакъв шанс...

http://news.automedia.bg/read/6149.html

След средния пръст на Бентли, според Вас докъде може се стигне? Предположения:nixweiss:?

Редактирано от dimpetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

<h1 style="color: rgb(165, 0, 0); font-size: 12px;">Идва най-ефективното Audi - E1(Automedia.bg)

</h1>

30.04.2009

В Audi подготвят за пазара нов мини модел, наречен Е1.

За него експерти от фирмата твърдят, че ще възроди идеологията на оригиналният Mini (преди преминаването му към BMW). Колата ще бъде супер ефективна, предназначена главно за движение в града. Audi E1 ще бъде произвеждан на платформата на бъдещия VW up! и ще завоюва за луксозната фирма нови пазарни територии.

mini-Audi11.bmp.jpg

В концепцията на Audi и Volkswagen Group, това ще бъде модел позициониран под А1, който ще се произвежда на платформата на Polo и ще се появи на пазара идната година.

Бъдещият Audi E1 ще бъде на пазара през 2011 и ще се превърне в първият модел на фирмата носещ обозначението „E”. След него ще се появят още няколко нови модели от група „Е”, които ще променят значително общата картина в Audi, в полза на екологичните и ефективни модели.

Дизайнът на автомобила е в стила на най-новите модели на фирмата и лесно позволява мини автомобилът да бъде разпознат като типично Audi. Характерната голяма радиаторна решетка, футуристичните предни и задни LED светлини, високата задна част са отличителни белези за бъдещия Е1.

В интериора ще видим обичайния лукс за модел на Audi, висококачествени материали и безупречна изработка. Колата ще предлага портативна сателитна навигация, сателитен телефон, MP3 плейър с чувствителен дисплей. Колата ще се стартира с карта, влизаща в отвор разположен в централната конзола.

Колата ще предлага конфигурация от типа на тази при Toyota iQ, което значи 2+1 с много простор отпред и достатъчно място за багаж отзад (когато там няма някой дребен пасажер)

mini-Audi12.bmp.jpg

С Audi E1 ще се предлагат доста двигатели, но безспорно най-интересна ще бъде изцяло електрическата версия. В нея ще се комбинира електромотор задвижващ предните колела с литиево-полимерни батерии. Колата ще бъде идеална за градско движение с достатъчна динамика за градските улици. Ускорението от 0 до 100 км/час ще бъде за около 10 секунди. С едно зареждане (от стандартната електрическа мрежа) електромобилът ще изминава 160 км. Колата ще има спирачна система регенерираща кинетичната енергия в електрическа.

В допълнение към електрическия вариант на Е1 ще има и бензинови и дизелови версии на колата. Сред тях ще бъдат и новите турбодвигатели (бензинов и дизелов) с два цилиндъра и обем 600 см3. При тях вредните емисии CO2 ще бъдат под 100 г/км, а средният разход на гориво няма да надвишава 2.5 литра на 100 км. Вероятно ще има и вариант с трицилиндров бензинов двигател с обем 1.2 литра.

Вече е известно, че Audi E1 ще се произвежда в завода на VW Group в Братислава, Словакия. Там ще правят и VW up!, включително и вариантите с марката на Skoda и SEAT.

Предварителните очаквания са цената на Audi E1 да бъде около 13 000 евро, което ще го направи силен съперник на бъдещия електрически Smart ForTwo и хибридния Fiat 500.

В много страни от Европейския съюз ще се полага държавна помощ за всеки закупил електромобил. Например във Великобритания от 2011 г. ще се дават до 5000 паунда (около 5 800 евро) на всички купувачи на електрически и хибридни автомобили. Това означава, че бъдещият Audi E1 ще струва на поданиците на Кралица Елизабет Втора само около 7 000 евро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi RS6 Avant стана още по-бърз!

Тунер ателието AVUS Performance доработи Audi RS6 Avant като му придаде още конски сили под предния капак. Стандартното комби RS6 се захранва от 5,0 литров FSI V10 турбо-двигател, който е с максимална мощност 580 к.с. придружавани от 650 Нм въртящ момент. Според берлинската компания, новия "семеен автомобил" трябва да стане още по-бърз и спортен. Затова екипа от AVUS Performance го оборудва с изцяло нова изпускателна система, състезателни катализатори и най-вече чип тунинг (ECU Software). Крайният резултат, е че мощността му е нараснала с малко повече от 100 "коня" - станал е 700 к.с. с макс. въртящ момент 800 Нм.

При тези данни на техническите му параметри, бялото RS6 Avant спринтира от място до 100 км/ч за 3,9 секунди, от 0-200 км/ч - 12,1 секунди. Максималната скорост, която развива електронно е ограничена до 340 км/ч.

avus-performance-audi-rs6-02.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кой знае колко са отдалечили оборотите нужни за макс въртящ момент щото те заводсйо са доста малко, мисля 1650, я след тоя тунинг кой знае... а тва всъщност е доста важно, да са ниски тия обороти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A5 Sportback ще има премиера във Франкфурт

04.05.2009 07:05Най-новата версия на Audi A5 – Sportback, ще има световната си премиера през септември на автомобилния салон във Франкфурт.mini-audi-a5-sportback.jpgДо края на годината колата ще се продава в Европа, като по това време ще се появи и „горещата” версия RS на стандартното купе А5. От шпионските снимки на A5 Sportback личи, че колата ще има относително плавен и висок профил, но доста ниска задна част. Отпред колата е доста подобна на купето A5 Coupe. Макар дизайнът да е като при купе с четири врати, високият й силует и стръмно спускащата се като при хечбек задна част поставят новия Sportback в самостоятелен сегмент. Базовият модел ще бъде с предно предаване, но версия 4х4 с най-новото поколение на системата Quattro, способна да разпредели движещият момент и между двете задни колела, ще бъде предлагана на пазара. Автомобилът ще бъде с двигатели като тези при A5, да споменем V8 FSI с обем 4.2 литра, който ще бъде най-силният предлаган с А5 Sportback. www.automedia.bg

AVUS представи матово черно Audi A5p_22770.jpgВ рамките на няколко дни AVUS Performance разкриват втори свой проект. След мощната доработка на Audi RS6 Avant, от което тунерите са изстискали цели 700к.с., сега немците показват и версията си на Audi A5.За разлика от предишния автомобил, при Audi A5 AVUS са наблегнали повече на външния вид и по конкретно на цвета на купето, като са боядисали всички елементи в черен мат.Мощността на дизеловия 3.0-литров двигател е увеличена от стандартнте 240к.с. на 275к.с., посредством модифицирано ECU. Агрегатът може да се похвали и с по-висок въртящ момент от 600Нм, при стандартни 500Нм.Тунерите от AVUS Performance са оборудвали Audi A5 също с ново регулируемо окачване, 21-инчови джанти Jofiel в черен мат и LED светлини на стоповете.p_22773.jpg

Редактирано от mishellka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A3 Hybrid през 2012

От Инголщад съобщиха, че бъдещите им планове за техния компактен автомобил А3 са да въведат хибридна версия, която ще е част от Volkswagen TwinDrive. Наред с "мъника" А3 и новото поколение на Golf ще получи хибридна система.

Audi A3 Hybrid ще бъде "екипиран" с дизелов двигател TDI от обем 1,6 литра с 4-цилиндъра, който ще възпроизвежда максимална мощност 105 конски сили. Този агрегат ще се комбинира с електромотор, чиято мщност е 30 кВт на предните колела и 30 кВт на задните. Според британското издание AutoCar, хибридната "А3-ка" ще се предлага и с двойно задвижване на колелата, quattro.

За сега това е информацията, с която разполагаме, носят се слухове че късно през 2012 г. ще започне продажби бъдещия модел на Audi.

pid.542.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еййййййй най-накрая некой да се сети да сложи ДИЗЕЛОВ мотор в хибридна кола, за кво все ги бутаха тия бензинови мотори в хибридите не ми беше особено ясно... дизела е къде по-икономичен и чист, а всъщност нали това е идеята на хибрида

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PPI показа серийния RAZOR GTR, базиран на Audi R8

p_22810.jpg

Немската тунинг компания PPI представи серийната версия на RAZOR GTR по време на завършилото изложение „Top Marques 2009” в Монако. Автомобилът е базиран на Audi R8 и е една от най-екстремните доработки на модела.

Екстремното возило е получило агресивен бодикит, чиито елементи са изработени от крабон и са тествани в аеродинамичен тунел. Арките на калниците са разширени, за да се поместят под тях масивните джанти, които са с размер 19 инча отпред и 20 инча отзад.

PPI RAZOR GTR може да се похвали още със спирачна система с 6-бутални дебеломери и дискове с размер 380мм. отпред и 356мм. отзад, както и с ново окачване с хидравлична система, позволяваща на автомобила да се повдига с 45мм., когато прави маневри по малки улички и при паркиране.

Двигателят на тунингованото Audi R8 е 5.2-литров V10, чиято мощност е увеличена от стандартните 525 на 580к.с., а максималният му въртящ момент е нараснал от 530 на 600Нм. PPI RAZOR GTR ускорява от 0-100км/ч. за 3.7сек. и развива 332км/ч., като за сравнение при стандартното R8 V10 тези показатели са 3.9сек. и 316км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са първите компютърни образи на новия Audi A3, който ще бъде на пазара от началото на 2011 г.

Британското списание AutoCar съобщава, че за първи път при семейството на А3 ще се появи и седан, предназначен за пазара в САЩ. Заедно с него ще видим традиционния хечбек, sportback и кабриолет.

Решението да се добави седан към разновидностите на А3 се определя от експертите като добро, защото версията на А4 с четири врати доста нарасна по размери през последните години. От 1994 г. когато се появи първото поколение на А4, тя увеличи дължината си с цели 320 мм, широчината се увеличи с 90 мм, а височината с 15 мм.

Сега новият седан Audi A3 ще има размери подобни на тези които предлага Volkswagen Jetta с дължина около 4550 мм. За разлика от доста консервативната Jetta, новият седан A3 ще има профил на купе, но ще предлага и много място за багаж с обем на багажника от над 500 литра. Това е със 130 литра повече от това което предлага днешния A3 Sportback.

Бъдещето поколение на А3 ще бъде произвеждано на нова платформа, която ще служи и на модели на „роднинските” Seat, Skoda и Volkswagen.

Окачването ще запази комбинацията от MacPherson отпред и четири раменна конструкция отзад.

Новият A3 няма да предложи радикални промени в дизайна, както личи от компютърните образи, като ще запази стила, който помогна на автомобила да реализира повече продажби в много европейски страни от Серия-1 на BMW и А-Клас на Mercedes-Benz.

Audi ще представи новото поколение на A3 с базисен турбодвигател TFSI с обем 1.2 литра и мощност 105 к.с. Това е малко повече от мощността на днешния базисен двигател на А3, бензиновия 1.6, като новият двигател обаче ще има с 15% по-нисък разход на гориво. След него ще идва версията с двигател с обем 1.4 литра и мощност 140 к.с., следван от 1.8 с мощност 170 к.с. и 2.0 TFSI с мощност 210 к.с. „Горещият” S3 quattro ще остане с 2.0 turbo, но с повишена мощност с 15 коня до 280 к.с.

При дизеловите двигатели за А3, базисен ще бъде 1.6 TDI с мощност 105 к.с. При него стандартно ще бъде монтирана системата stop-start и той ще има среден разход на гориво от под 4 литра на 100 км. Сред другите дизелови агрегати ще бъде и двулитровия с две разновидности на мощността - 140 и 170 к.с. В Audi работят и върху версия на този двигател с две турбини, като казват, че ще постигнат мощност подобна на тази при двулитровия би-турбо на BMW – 204 к.с.

Стандартно новото Audi A3 ще бъде със задвижване на предните колела, но ще има и версия със система 4х4. Освен механичната скоростна кутия с шест степени, която ще бъде базисна, ще се предлага и трансмисия със седем предавки и два съединителя.

post-23663-1241698879_thumb.jpg

post-23663-1241698914_thumb.jpg

Редактирано от ^AUDI_FEN^
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови модели за 100-годищнината

По време на церемонията за 100-годишнината на Audi на 16 юли 2009 г. компанията ще представи нови модели на R8 Spyder, A1 minicar, A5 / A7 Sportback, Q3 small SUV и RS versions на A3 и A5 Coupe.

http://4.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/SfIa...portback-33.jpg

Audi-Sportback-33.jpg

Audi-Sportback-34.jpg

Audi-A1-Sportback-1.jpg

Audi-A1-Sportback-2.jpg

Audi001.jpg

http://carscoop.blogspot.com/2009/04/audi-...on-july-16.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...