Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

Нали си виждал кво става като спирачките на Аудито прегреят - EDL-a се изключва и колата остава с отворени диференциали. И на място съответно. При xDrive тоя момент го няма. :icon_arrow:

Редактирано от Ivo-G
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали си виждал кво стане като спирачките на Аудито прегреят - EDL-a се изключва и колата остава с отворени диференциали. И на място съответно. При xDrive тоя момент го няма. :hilezh:

Ти твоята прегряваш ли й спирачките?? :icon_arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те сами си прегряват, щото задържат. :icon_arrow: Aма не е там въпроса. ЕDL си е смех до известна степен. Аll Wheel Drive система, която използва спирачките, за да си лъже диференциалите, нещо не ми изглежда като the ultimate. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те сами си прегряват, щото задържат. :icon_arrow: Aма не е там въпроса. ЕDL си е смех до известна степен. Аll Wheel Drive система, която използва спирачките, за да си лъже диференциалите, нещо не ми изглежда като the ultimate. :hilezh:

E хубу де ама говорим за истинското quattro, нали се сещаш, механичното, торсена :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е хубу де, ама сега Аудитата излизат от завода с 1 ТорСен и 2 отворени дифа + EDL. Кво праим в тоя момент?

Вземи едно шише веро, напълни го с вода и пръскай да се охлаждат :icon_arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста high-tech, не мислиш ли? :hilezh:

HIGH-END е самото действие на този тип QUATTRO в комбинация с ESP и ABS може да прехвърли автоматично въртящия момент на колело без сцепление към колело със сцепление :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама xDrive също го може, дори и по-добре. :rolleyes:

Абе за момента може и така да е (макар че го казвам условно) ама сега пускат векторното Куатро, ще излезе с новото S4, не знам БНВ какво ще направят :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми ние за момента говорим. Като излезе новото - ще видим. Ако е по-добро - идеално, много ще съм щастлив. Както и за каскадното ни бензиново турбо. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми ние за момента говорим. Като излезе новото - ще видим. Ако е по-добро - идеално, много ще съм щастлив. Както и за каскадното ни бензиново турбо. :(

Тва каскадното си го имахме и при TDI :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кой мотор е тва?

При мотора 2.0 TDI - 200 HP, за него бях чувал...

140-200hp 2.0 TDI

Configuration

inline 4 cylinder 1968 cmі TDI

Head

4 valves per cylinder, DOHC, compression ratio 18:1

Fuel system

Common-Rail Injection with 8 nozzle output, piezo elements, pressure up to 1850 bar

Aspiration

turbocharged, intercooled, water cooled Exhaust Gas Recirculation

Aspiration (200hp)

twin registered turbochargers with different diameters

Engine management

Bosch EDC X

exhaust

particulate filter

Output

103 kW (140 hp) @ 3750 to 4150 rpm, 320 N·m @ 1750 to 2800 rpm

105 kW (143 hp) @ 4200 rpm, 320 N·m @ 1750 rpm to 2500rpm

125 kW (170 hp) @ 4200 rpm, 350 N·m @ 1750 to 2500 rpm

147 kW (200hp) @ 4400 rpm, 400 Nm @ 2500 to 3000

Applications

VW Tiguan, Audi A4 MY'08

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като двулитровя дизел на БМВ (123d)...

Иначе на Спийди нещата са му ясни както винаги. Викаш "ти пък кога ще прегрееш спирачките?", а? Два елементарни примера:

- спускане (не толкова вероятна опция, тъй като може да се използват скоростите)

- всички S и RS модели - при натоварване вдигат сериозни температури. Затова и B7 RS4 като го разработваха имаше проблеми с охлаждането на Ринга, оттам и слаби времена, щото толкова прехваленото quattro малко сдаваше багажа.

Сега да не се заядеш пак. За мен старите версии на quattro си остават the real deal, просто хората се опитват да направят по-евтина и същевременно по-ефективна система, която очевадно не работи толкова добре до момента. Дори тази ли, миналата ли зима имаше тестове на 4х4 системи и нашата беше една от НАЙ-слабо представители се. След публикуването на тези тестове минаха няма и 4 седмици и Audi излязоха с информация, че работят върху векторното quattro. Звучи, дано и да се представя добре.

Сега една питанка. Намирате ли нещо странно в това R8...?

9080624.009.Mini3L.jpg

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стария торсен е запазен, просто управлението на диференциалите е електронно. Не вярвам тази система да не е добра, за спирачките не мога да споря, все пак тия коли са правени да ги караш по пътищата, така че реално може и да не ти се случи прегряване на спирачките, но си зависи де.

xDrive викаш по-става :hilezh:

На това R8 са му боядисали панелите зад вратите в цвета на купето... и там линията нещо не е същата

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз няма да коментирам XDrive. Дразни ме, че БМВ в момента имат (според някои) по-добра 4х4 система от Audi, но какво може да се направи...

Иначе за R8-цата:

9080624.009.Mini2L.jpg

9080624.009.Mini1L.jpg

Намерете 10те разлики с нормалното R8. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен боядисаните панели ми се струва че е правена за америка :bia:

Ауспусите не са двойни и отдолу дифузьорите имат разлика, както и тези по праговете. Въздуховодите за охлаждането (зад вратите) са резширени, тва ауди е по-мощно от нормалното R8....

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да кажа само, че това R8 не е с V8 4.2FSI.

Иначе за загряването на спирачките - Спийди, въпроса е не в прегряването при агресивно каране, а в прегряването като се закопаеш някъде. Системата ти бие спирачки, за да кара диференциалите да работят и ако това не ти помогне да излезеш оттам където си се забил, след известно време прегряват, щото ти дефакто стоиш неподвижен, нямаш охлаждане, въртиш гуми, спирачките трият и така... В момента, в който вдигнат определена температура системата се спира сама, за да не се запалиш и оставаш на място с отворени диференциали. Докато не се охладиш и почнеш пак да се мъчиш. Или докато не намериш трактор. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти ровя ли за клипчетата на братушките дето избутват едно А/S6 oт един нищо и никакъв коловоз, щото не може да се мръдне? Обяснявай после на тоя дето е закъсал в 1 педя сняг как спирачите трябвало да предотвратяват боксуването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти ровя ли за клипчетата на братушките дето избутват едно А/S6 oт един нищо и никакъв коловоз, щото не може да се мръдне? Обяснявай после на тоя дето е закъсал в 1 педя сняг как спирачите трябвало да предотвратяват боксуването.

Ти по това ли съдиш? Тези руснаци сигурно са пияни бе :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А А8-цата дето не може да слезе от валяците?

E тва аз съм го постнал още преди повече от година в този форум. Ама кога й прегряха спирачките? Не можах да разбера...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...