Ivo-G Публикувано 24 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2008 (Редактирано) Нали си виждал кво става като спирачките на Аудито прегреят - EDL-a се изключва и колата остава с отворени диференциали. И на място съответно. При xDrive тоя момент го няма. Редактирано 24 Юни 2008 от Ivo-G Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 24 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2008 Нали си виждал кво стане като спирачките на Аудито прегреят - EDL-a се изключва и колата остава с отворени диференциали. И на място съответно. При xDrive тоя момент го няма. Ти твоята прегряваш ли й спирачките?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 24 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2008 Те сами си прегряват, щото задържат. Aма не е там въпроса. ЕDL си е смех до известна степен. Аll Wheel Drive система, която използва спирачките, за да си лъже диференциалите, нещо не ми изглежда като the ultimate. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 24 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2008 Те сами си прегряват, щото задържат. Aма не е там въпроса. ЕDL си е смех до известна степен. Аll Wheel Drive система, която използва спирачките, за да си лъже диференциалите, нещо не ми изглежда като the ultimate. E хубу де ама говорим за истинското quattro, нали се сещаш, механичното, торсена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 24 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2008 Е хубу де, ама сега Аудитата излизат от завода с 1 ТорСен и 2 отворени дифа + EDL. Кво праим в тоя момент? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 24 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2008 Е хубу де, ама сега Аудитата излизат от завода с 1 ТорСен и 2 отворени дифа + EDL. Кво праим в тоя момент?Вземи едно шише веро, напълни го с вода и пръскай да се охлаждат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 24 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2008 Доста high-tech, не мислиш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 24 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2008 Така не работеше ли и 4матик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 24 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2008 Доста high-tech, не мислиш ли? HIGH-END е самото действие на този тип QUATTRO в комбинация с ESP и ABS може да прехвърли автоматично въртящия момент на колело без сцепление към колело със сцепление Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 24 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2008 Да, ама xDrive също го може, дори и по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 24 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2008 Да, ама xDrive също го може, дори и по-добре. Абе за момента може и така да е (макар че го казвам условно) ама сега пускат векторното Куатро, ще излезе с новото S4, не знам БНВ какво ще направят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 24 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2008 Aми ние за момента говорим. Като излезе новото - ще видим. Ако е по-добро - идеално, много ще съм щастлив. Както и за каскадното ни бензиново турбо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 24 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2008 Aми ние за момента говорим. Като излезе новото - ще видим. Ако е по-добро - идеално, много ще съм щастлив. Както и за каскадното ни бензиново турбо. Тва каскадното си го имахме и при TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 24 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2008 И кой мотор е тва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2008 (Редактирано) И кой мотор е тва?При мотора 2.0 TDI - 200 HP, за него бях чувал...140-200hp 2.0 TDIConfiguration inline 4 cylinder 1968 cmі TDIHead 4 valves per cylinder, DOHC, compression ratio 18:1Fuel system Common-Rail Injection with 8 nozzle output, piezo elements, pressure up to 1850 barAspiration turbocharged, intercooled, water cooled Exhaust Gas RecirculationAspiration (200hp) twin registered turbochargers with different diametersEngine managementBosch EDC Xexhaust particulate filterOutput103 kW (140 hp) @ 3750 to 4150 rpm, 320 N·m @ 1750 to 2800 rpm105 kW (143 hp) @ 4200 rpm, 320 N·m @ 1750 rpm to 2500rpm125 kW (170 hp) @ 4200 rpm, 350 N·m @ 1750 to 2500 rpm147 kW (200hp) @ 4400 rpm, 400 Nm @ 2500 to 3000Applications VW Tiguan, Audi A4 MY'08 Редактирано 25 Юни 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 25 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2008 Като двулитровя дизел на БМВ (123d)...Иначе на Спийди нещата са му ясни както винаги. Викаш "ти пък кога ще прегрееш спирачките?", а? Два елементарни примера:- спускане (не толкова вероятна опция, тъй като може да се използват скоростите)- всички S и RS модели - при натоварване вдигат сериозни температури. Затова и B7 RS4 като го разработваха имаше проблеми с охлаждането на Ринга, оттам и слаби времена, щото толкова прехваленото quattro малко сдаваше багажа.Сега да не се заядеш пак. За мен старите версии на quattro си остават the real deal, просто хората се опитват да направят по-евтина и същевременно по-ефективна система, която очевадно не работи толкова добре до момента. Дори тази ли, миналата ли зима имаше тестове на 4х4 системи и нашата беше една от НАЙ-слабо представители се. След публикуването на тези тестове минаха няма и 4 седмици и Audi излязоха с информация, че работят върху векторното quattro. Звучи, дано и да се представя добре.Сега една питанка. Намирате ли нещо странно в това R8...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2008 (Редактирано) Стария торсен е запазен, просто управлението на диференциалите е електронно. Не вярвам тази система да не е добра, за спирачките не мога да споря, все пак тия коли са правени да ги караш по пътищата, така че реално може и да не ти се случи прегряване на спирачките, но си зависи де.xDrive викаш по-става На това R8 са му боядисали панелите зад вратите в цвета на купето... и там линията нещо не е същата Редактирано 25 Юни 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 25 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2008 Аз няма да коментирам XDrive. Дразни ме, че БМВ в момента имат (според някои) по-добра 4х4 система от Audi, но какво може да се направи...Иначе за R8-цата:Намерете 10те разлики с нормалното R8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2008 (Редактирано) Освен боядисаните панели ми се струва че е правена за америка Ауспусите не са двойни и отдолу дифузьорите имат разлика, както и тези по праговете. Въздуховодите за охлаждането (зад вратите) са резширени, тва ауди е по-мощно от нормалното R8.... Редактирано 25 Юни 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 25 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2008 Мога да кажа само, че това R8 не е с V8 4.2FSI. Иначе за загряването на спирачките - Спийди, въпроса е не в прегряването при агресивно каране, а в прегряването като се закопаеш някъде. Системата ти бие спирачки, за да кара диференциалите да работят и ако това не ти помогне да излезеш оттам където си се забил, след известно време прегряват, щото ти дефакто стоиш неподвижен, нямаш охлаждане, въртиш гуми, спирачките трият и така... В момента, в който вдигнат определена температура системата се спира сама, за да не се запалиш и оставаш на място с отворени диференциали. Докато не се охладиш и почнеш пак да се мъчиш. Или докато не намериш трактор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2008 Абе нали целта на спирачките е да предотвратят точно буксуването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 25 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2008 Да ти ровя ли за клипчетата на братушките дето избутват едно А/S6 oт един нищо и никакъв коловоз, щото не може да се мръдне? Обяснявай после на тоя дето е закъсал в 1 педя сняг как спирачите трябвало да предотвратяват боксуването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2008 Да ти ровя ли за клипчетата на братушките дето избутват едно А/S6 oт един нищо и никакъв коловоз, щото не може да се мръдне? Обяснявай после на тоя дето е закъсал в 1 педя сняг как спирачите трябвало да предотвратяват боксуването.Ти по това ли съдиш? Тези руснаци сигурно са пияни бе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 25 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2008 А А8-цата дето не може да слезе от валяците? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2008 А А8-цата дето не може да слезе от валяците?E тва аз съм го постнал още преди повече от година в този форум. Ама кога й прегряха спирачките? Не можах да разбера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts