Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

:hilezh:

Тва тука нещо се спекохте от тази жега... слагайте CORE 2 DUO, поне някое от ядрата зацепи в случай на такива натоварвания :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЛЕЛЕЕЕЕ направо се схванах като го видях! Страхотия е тва нещо, верно е самолет! Двигател: V10, 4991 куб. см., 580 к.с., 650 Нм. :flipoff::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че ти чак сега ли разбираш за новата RS-ца :lol:

Aми не следя много новините, защото в тая тема повече се спори и се нарежда, отколкото се пускат новини :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе имате си спамилня, имате си тема за Ф1, к'во точно спамите и тук? :D Ако имате смислена НОВИНА свързана с АУДИ - споделете я. Ако не - останете си просто с четене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Рекордни продажби отчита Volkswagen Group

Volkswagen Group регистрира рекордни продажби за периода януари-май 2008 година.

При купувачите са отишли 2,69 млн. машини, което е с 6,6% повече от аналогичния период на 2007 година. Само за май продажбите са нараснали с 2,0% или 553 400 автомобила и то в период, в който продажбите на световния пазар са се понижили до 2,9%.

От всички марки, които принадлежат на Volkswagen Group, най-добре са се продавали автомобилите:

Volkswagen – 1,57 млн. единици(+6,7%),

Audi - 426 200 автомобила (+1,5%),

Skoda-301 500 автомобила (+18,4%).

От моделите на Volkswagen са разпродадени 216 400 броя (+13,4%),.

Bentley – 4 000 автомобила,

Bugatti – 25 автомобила,

Lamborghini 1 100 автомобила.

На „минус" е Seat – 170 000 автомобила, което е с 5,9% по-малко от януари-май 2007 година.

Audi A4 2,0 TDI изразходва само 3,44 л нафта на 100 км

20 случайно избрани читателя на автомобилното списание Auto Bild и екип от двама от Audi, успяха да тестват напълно потенциала за икономия на новото Audi A4 2.0 TDI с мощност от 120 к.с., по време на опита да изминат разстоянието от Безел до Виена и обратно само с един резервоар. Всички единадесет отбора успяха да стигнат до края с между 5 и 9 л нафта в техните резервоари.

В пълна концентрация и високи нива на ентусиазъм от началото до края, участниците в интерес на истината успяха да надскочат и най-смелите очаквания. След общо шофирано време от 22ч със средна скорост между 74 и 81 км/ч, белите Audi A4 автомобили достигнаха своята цел. По този начин стана ясно, колко потенциал се намира в крака на шофьора за намаляване разхода на гориво.

Новия 2.0 TDI агрегат притежава отлични характеристики за икономично шофиране. Със среден разход от 5.1л / 100км и CO2 емисии от 134 гр / км, икономията на най-спортния средно размерен седан е ппросто зашеметителна. В същото време, A4 винаги има възможността да покаже завидните си динамични качества, които отличават всяко Audi на пътя.

Въпреки това, участниците в състезанието на Audi за горивна икономия, значително подобриха дори този впечатляващ среден разход на гориво. Победилия екип имаше нужда от само 3.44л / 100км, което се равнява на 91 гр / км – впечатляващи резултати при средна скорост от 81.4 км/ч. Четири от екипите постигнаха разход под 3.45л, като дори последния екип отбеляза забележителния среден разход от 3.65л.

За постигането на тези изключително ниски стойности, екипите не са ползвали климатиците почти през цялото време. Но в крайна сметка, имайки в предвид количеството гориво в единайсетте Audi A4 останало на края, със сигурност са могли са се насладят на комфортно пътуване от икономичния, но мощен климатик.

[Източник: Audi]

Audi A5 ще получи нов двулитров TFSI мотор

Компания Audi расширит линейку двигателей для купе A5 за счет нового двухлитрового бензинового турбомотора с системой непосредственного впрыска топлива FSI.

Об этом сообщает британское издание Autocar. Отметим, что у Audi также есть другой двигатель аналогичного объема, который предлагается в нескольких вариантах мощности - от 170 до 220 лошадиных сил.

Новый мотор создан на базе 1,8-литрового турбированного агрегата и оснащен системой, управляющей высотой подъема впускных клапанов и регулирующей, тем самым, количество воздуха, который поступает в цилиндры. По словам представителей немецкой марки, подобная система поможет улучшить экономичность и динамические характеристики автомобиля. Мощность нового двухлитрового двигателя составляет 208 лошадиных сил, а максимальный крутящий момент равен 350 Нм, который доступен уже с 1500 оборотов в минуту.

Купе Audi A5 с таким мотором, агрегатированным с шестиступенчатой механической коробкой передач, способно разогнаться до "сотни" за 6,9 секунды, что на семь десятых секунды медленнее аналогичного автомобиля с 3,2-литровой "шестеркой". Максимальная скорость – 250 километров в час. Средний расход топлива на сто километров пробега составляет около 6,6 литра.

Продажи Audi A5 с новым двигателем начнутся на европейском рынке в августе текущего года. Цены на такой автомобиль пока известны только для рынка Великобритании: с передним приводом купе будет стоить 28 тысяч 760 фунтов стерлингов, а полноприводная версия обойдется в более чем 30 тысяч фунтов стерлингов.

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Audi показа новия компресорен двигател 3,0 TFSI

Audi показа новият си V-образен шестцилиндров компресорен двигател 3.0 TFSI.

Както съобщават от пресслужбата на Audi, серийното му производство ще започне още през тази година. Двигателят V6 3.0 TFSI е с работен обем 2995 см3 с директно впръскване на горивото. Максималната му мощност е 290 к.с. при 5000 об/мин, а максималният му въртящ момент е 420 Nm на разположение от 2500 до 4850 об/мин.

Трилитровият V6 отговаря на всички екологични изисквания на стандарта Euro 5, който влиза в сила за новите автомобили през 2009 г.

Двигателят работи с бензин А95 и според производителите ще има разход по-нисък от 10 литра на 100 км.

За разлика от обичайните компресорни двигатели, при 3.0 TFSI компресорът е разположен веднага след дроселовата клапа, където плътността на въздуха е доста ниска. Благодарение на това въртенето на роторите на компресора е силно облекчено и компресорът изразходва за работата си много по-малко енергия.

Степента на сгъстяване в цилиндрите на 3.0 TFSI е 10.5:1, което също има голямо значение за неговата ефективност. Собственото тегло на новия двигател на Audi е само 189 кг.

От фирмата не съобщават на кои свои модели ще започнат серийно да монтират новия агрегат.

източник: [AutoMedia] + http://www.fourtitude.com/news/publish/Aud...icle_4110.shtml

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Неофициални снимки на седана Audi RS6

Малко по-рано през тази година Audi показа снимки и даде информация за новия RS6 Avant, задвижван от V10 би-турбо с мощност 580 к.с. (432kW). Малко учудващо обаче, не бяха дадени никакви информации за седана RS6. Сега в Motorauthority се появиха шпионски снимки на седана, които показват, че при него ще има някои промени в задните светлини, докато останалата част от автомобила няма да се различава в сравнение с комбито.

Освен високата мощност, двигателят V10 на RS6 предлага и впечатляващ максимален въртящ момент от 650Nm. Постоянното предаване на движението quattro към четирите колела оползотворява цялата мощ и държи автомобила сигурно на пътя при всякакви условия. Спирачките са карбон-керамика.

В интериора на седана RS6 също не се очакват големи промени в сравнение с комбито. Много детайли от карбон и алуминий, кожа и волан по избор – мултифункционален с три спици или специален модел за RS с емблема в средата. Таблото с уредите е уникално, като компютърът дава цялата информация за системите на колата.

Макар и с маскировка, личи, че новите задни светлини при седана са по-различни от тези при комби версията. Те са по-малки и по-ъгловати.

Предварителните данни са, че цената на RS6 Sedan, (който ще се появи на пазара в Европа по-късно през тази година, ще започва от около 105 000 евро.

http://www.motorauthority.com/news/sedans/...audi-rs6-sedan/

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Senner Tuning доработва Audi A5 3,0 TDI

Доработката на Senner Tuning е наречена White Speed и е на базата на Audi A5 Coupe 3.0 TDI.

http://www.autoblog.bg/index.php?news_id=1726

http://news.automedia.bg/read/4504.html

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жълто пате от B&B

Базираният в Siegen немски специалист в тунинговането на Audi - B&B показа програмна доработка за модела TT-S.

http://www.autoblog.bg/index.php?news_id=1731

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Audi Q5: The Performance SUV for the Active Lifestyle

http://www.audiworld.com/news/08/q5-in-depth/summary/

и в детайли

http://www.fourtitude.com/news/publish/Aud...icle_4130.shtml

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо капака и калниците ми се струват малко по-различни? Сякаш по-раздути.

Еdit: Май си внушавам. :hilezh:

Редактирано от Ivo-G
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Audi готви най-бързата версия на ТТ

Audi показа новата си серия TT-S през януари на автомобилното шоу в Детройт. След това видяхме и новия дизелов вариант на колата TT 2.0 TDI, както и ТТ с базисен двигател 1.8 TFSI.

С това обаче версиите на новия Audi TT не свършват. Сега предстои да видим една от най-интересните – най-бързия Audi TT произвеждан някога. Това ще бъде варианта Audi TT RS. Той ще се произвежда във версия купе и във версия роудстер, като ще видим серийната версия още преди края на тази година.

Досега доста се спекулира с възможния двигател за новото супер купе на Audi. Най-много са предположенията за модифициран би-турбо вариант на сегашния V6 с обем 3.2 литра, но също така се говори и за възможната поява на изцяло нов пет цилиндров турбодвигател.

Сега обаче се появи ново предположение. Достоверен, но естествено неназован източник от Audi твърди пред MotorAuthority, че двигателят за Audi TT RS ще бъде VR5 с обем 2.3 литра, но в нова турбо версия. Този двигател ще предлага максимална мощност от 308 к.с. (230kW). Ако това стане, има вероятност колата да бъде наречена TT-R.

Най-новите шпионски снимки показват как ще изглежда серийната версия на този автомобил. Главните характеристики са изпъкналите и изтеглени арки над колелата, новите брони и ниското лично тегло на колата. Предполага се, че новият Audi TT RS (TT R) ще бъде показан официално в Париж тази есен.

http://www.motorauthority.com/news/coupes/...009-audi-tt-rs/

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi Q5

"Изглежда си е струвало чакането"

http://www.rs-auto.bg/reviews/article/6123/audi-q5/

Audi Q5

"Силен играч на пазара за компактния SUV"

http://www.rs-auto.bg/reviews/article/6125...%D1%81%D1%82-2/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi R8 Roadster or Spyder?

On March 7th, Audi filed for a trademark on the terms “R8 Roadster” and “R8 Spyder.” It’s no secret a convertible version of the R8 is on the way, but up until now we assumed its name would end in “Convertible” or “Cabriolet.” The Roadster nameplate would follow the TT’s lead, while the Spyder moniker might bolster the car’s exotic image.

In March, it was reported Audi would opt for a targa top, rather than a traditional convertible roof.

TT-RS to be named TTR?

Three days later, on March 10th, Audi filed for a trademark on “TTR.” Could this be the name for the car we’ve been referring to as TT-RS? Possibly. It might also be yet another TT variant, but we think that’s less likely.

As noted in April, Porsche recently took issue with Audi’s use of the letters ‘RS,’ so it’s possible this is the end result.

На 7ми Март Ауди са подали заявление за регистриране на имената “R8 Roadster” и “R8 Spyder” като търговски марки, едно от които да бъдe използванo за бъдещия открит вариант на R8. Името “Roadster” би последвало примера на откритото ТТ, докато по-вероятния избор “Spyder” ще допринесе за екзотичния имидж на колата.

Три дни покъсно е подадено същото заявление за името “TTR”, което най-вероятно ще бъде използвано за очакваната най-силна версия на ТТ. Моделът най-вероятно няма да използва традиционния “RS” суфикс, заради претенциите на Porsche към него.

Източник: LeftLaneNews

Audi RS4, A1, S5 and R8 V10 details

By Ben Pulman

14 July 2008 12:25

The next Audi RS4 will be supercharged, the R8’s V10 will be naturally aspirated and we won’t be seeing an Audi that’s smaller than the A1 supermini any time soon. That’s all according to a high-placed Audi source that CAR sat down with at the recent Q5 4x4 launch. Read on for everything our source had to say about Audi’s secret new model programme.

Следващoтo RS4 ще е с чарджър, V10 R8 ще е атмосфернo и скоро няма да видим Ауди, по-малко от А1. Всичко това идва от високопоставен източник от Ауди.

So tell me everything you found out about future Audis...

Let’s start with the smallest car, the A1. It’s due in 2010 and will eventually be available as a convertible and off-roader, alongside the regular three- and five-door hatches.

Our source calls it Audi’s ‘Mini-killer’ but adamantly says the A1 will not have retro styling. It’ll share its platform with forthcoming Polo, which means the A1 uses the same underpinnings as the new Seat Ibiza. Which makes us think that Audi has some work to do if it wants to match the Mini dynamically...

Will there be anything smaller than an A1 in this oil-sensitive age? Apparently not. Audi has no plans for anything smaller than its supermini until at least 2013.

But the A3 range will grow; Audi is still expanding the A3 range, and next we'll see the Q3 based on the Cross Coupe Quattro concept.

Кажете ми всичко, което знаете за бъдещите Аудита...

Да започнем с най-малката кола - А1. Ще се появи през 2010г. и освен нормалните версии с 3 и 5 врати, ще има открит и off-road вариант.

Източникът ни го нарича "Убиеца на Мини", но твърдо настоява, че няма да има ретро дизайн. Ще използва платформата на бъдещото Поло и новата Сеат Ибиза.

А ще има ли нещо по-малко от А1 в тези, чувствителни на тема "петрол", времена? Очевидно не. Ауди не планират нещо по-малко поне до 2013г.

Но гамата на А3 ще порастне и скоро ще видим Q3 на базата на концепта Cross Coupe Quattro.

What about this forced-induction RS4 then?

The big news is that the next RS4 will get the same 3.0-litre supercharged V6 that will power the S4. When asked whether the market would accept the reduction in cylinder count, our source shrugged, pointing out that the original RS4 was a forced-induction V6 and only when Audi produced the current V8 RS4 did the market follow suit. ‘They [bMW, Mercedes, Lexus] have followed, but now we will go back.'

Why the supercharged V6? 'We want a high torque figure at low rpm,' our engineering mole said. But there won't be an additional turbo or two blowers, as either set-up would be too complex and not worth the extra gain.

Don’t worry though, because our source says the RS4 will be very sporty indeed. And having changed many people's preconceptions with the outgoing RS4 and latest R8, there's a will in Ingolstadt to keep the bar raised high.

Какво ще кажете за това RS4 с принудително пълнене?

Голямата новина тук е, че следващото RS4 ще получи същия 3.0 V6 със суперчарджър, който ще задвижва и S4. На въпроса дали пазара ще приеме това намаляване на броя на цилиндрите, източникът ни сви рамене и изтъкна, че първото RS4 също беше с V6 с принудително пълнене и едва когато Ауди направиха сегашното V8 RS4, пазара последва примера им. "Те [bMW, Mercedes, Lexus] ни последваха, но сега ние ще се върнем обратно."

Защо чарджнат V6? "Искаме високи стойности на въртящия момент още в ниските обороти", отговори нашата "къртица". ( ;) ) Но няма да има допълнителен турбокомпресор или два чарджъра, тъй като и двата варианта биха били твърде сложни и ползите няма да бъдат оправдани.

Но въпреки това, не се притеснявайте - според източника ни RS4-ката ще бъде наистина много спортна. Ауди промениха представите на много хора с RS4 и R8 и в Инголщадт има воля да държим летвата високо вдигната. :)

What's all this about the S5?

We've recently driven the S5 S-tronic, but Audi won't be producing it just yet. Apparently just ten S5 prototypes with the seven-speed dual-clutch transmission have been produced to showcase the transmission. However, the S-tronic 'box is supposed to be sporty and the S5 is all about comfort. That means it will stick with a conventional automatic for now. But we will find the seven-speed ‘box in the S4 and RS4, though manual gearboxes will also be available.

There's not much chance of the S5 getting the supercharged V6 either; apparently Audi sells a high percentage of S5s within the A5 sales mix, and the V8 suits the comfort-oriented nature of the car.

A каква е цялата далавера около S5? (Да се таковам в преводача... :respekt: )

Наскоро тествахме S5 с S-tronic, но Ауди засега не планират да го произвеждат. Очевидно десетте прототипа със седем-скоростни DSG-та са били произведени само за демонстрация на трансмисията. Предполага се, че S-tronic трасмисията трябва да е спортна, а в S5 е комфорта е на първо място. Това значи, че засега ще си остане с конвенционалния автоматик. Но ще открием седем-степенната трансмисия в S4 и RS4, които освен това ще се предлагат и с ръчни трансмисии.

S5 няма много шансове да получи и чарджнатия V6 мотор. Очевидно Ауди и сега продават добре S5-цата, а и V8 мотора подхожда добре на по-комфортно ориентираната натура на колата.

Anything else?

The V10-engined R8 we'll see this autumn will apparently be naturally aspirated. When questioned about the R8 using the twin-turbo engine from the RS6, our source denied this. ‘No, it will use the engine from the S6 and S8.’

And a V12 TDI R8? Not a chance. The engine is apparently too big and heavy, and even if Audi wanted a diesel R8, apparently the V8 TDI could do everything the V12 can.

Which begs the question why is Audi producing a V12 TDI Q7 later in 2008? With just 1500 or so expected to be sold each year, apparently it’s just an image thing.

Нещо друго?

V10 R8-цата, която ще видим тази есен, очевидно ще бъде атмосферна. ( :( ) Източникът ни отрича използването на twin-turbo мотора от RS6. "Не, ще използва мотора от S6 и S8." (Коментар на преводача - Много жалко, че т.нар. ни supercar ще е по-маломощен от семейното ни комби. Doesn't make sense at all... :( )

A V12 TDI R8? Никакъв шанс. Двигателя явно е твърде голям и тежък и дори ако Ауди искаха да произвеждат дизелово R8, очевидно V8 TDI мотора е способен на всичко, което и V12 TDI може. (Не съм съвсем убеден, ама айде. :) )

Което води след себе си въпроса защо Ауди ще произвежда V12 TDI Q7 в края на 2008? С около 1500те бройки, който се очаква да бъдат продавани всяка година, явно това е само един имидж трик.

What about a smaller R8?

A possibility. We’ve reported before about an R4 and our source confirmed that despite Audi offering the TT and R8, there is still room in Audi’s model line-up for more ‘R’ sports cars.

А какво ще кажете за по-малко R8?

Toва е възможност. И преди сме писали за евентуално R4 и нашия източник също потвърди, че въпреки че Ауди предлагат TT и R8, в гамата все още има място за още "R" спортни коли. (In your face, бюджетни Поршове... ;) )

Източник: CAR Magazine

Превод: авторски, на моменти комедиен. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...