Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)
Следващото нещо което искам да питам, какво става след като М-ката направи няколко обиколи на пистата? Не й ли прегряват задните спирачки? Или по-скоро колелото което най-често се ползва от ESP-то му? :hilezh:

Абе като завива колата надясно кое колело не се върти :hilezh:

Никой ли не знае :hilezh:

Редактирано от Fory
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе като завива колата надясно кое колело не се върти <_<

Никой ли не знае :hilezh:

Предно външно (в случая ляво) на практика. Сори, грешката е моя.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предно външно няма как да спре, щото при завой то е най-натоварено от 4те. Да не говорим, че баце Фори се ебава с един стар лаф, но ти очевидно не загряваш. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

<_<

Audi показа новово А3 и А3 Sportback

Audi разкриха новото лице на гамата A3 и A3 Sportback. A3 е зашеметяващ бестселър за Audi, откакто бе пусната първата генерация през 1996 година. От тогава досега са продадени над 1,9 милиона автомобила, като с рестилизираната версия най-вероятно този успех ще продължи. Сред причините за това са и многото технологии, които обикновено не се предлагат в този сегмент.

Новата линия A3 сега е налична и със 7-степенната S-tronic скоростна кутия с двоен съединител, магнитно адаптивно окачване и асистент при паркиране отпред и отзад. Друга новост при модела Sportback е, че ще бъде предлаган във версия S3 с добре познатия 2,0-литров TFSI двигател с мощност от 265 к.с. и quattro задвижване.

Детайлите с нова визия са предна броня, капак на двигателя, рестилизирана предна решетка, нови фарове с опция за би-ксенон и LED дневни светлини, странични огледала с интегрирани мигачи и нови дръжки на вратите.

Audi ще предложи моделите A3 и A3 Sportback на пазара с осем различни агрегата - пет бензинови и три дизелови. Моделната гама включва 1,6-литров бензинов двигател с мощност от 102 к.с., 1,4-литров TFSI двигател с мощност от 125 к.с., 1,8- и 2,0-литрови TFSI съответно с 160 и 200 к.с. На върха ще бъде 3,2-литровия V6 атмосферен с 250 к.с. Дизеловите са 1,9-литров агрегат със 109 к.с. и два 2,0-литрови TDI със 140 и 170 к.с.

1,6-литровият бензинов двигател е проектиран да работи и с етанолово гориво, а най-икономичен се явява 1,9-литровият TDI със среден разход от 4,5 литра на сто.

Доставките ще започнат в средата на годината със стартови цени от малко над 20,000 евро (Германия).

1025513_t.jpg1025515_t.jpg

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предно външно няма как да спре, щото при завой то е най-натоварено от 4те. Да не говорим, че баце Фори се ебава с един стар лаф, но ти очевидно не загряваш. <_<

Абе не знам кой се ебава, ама R8 е по-добро от великото М3 на писта... и едва ли ползва ESP толкоз колкото БМВ в мокрото :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа... както винаги Разбирачев е дал компетентни мнения по въпроса.

М3-ката в тестовете на мокро е тествана СЪС (малко по-слаби времена) и БЕЗ ESP (изисква се по-добро владеене на колата, но от там и по-добри времена), за разлика от S4-ката, която със и без ESP дава по-слаби времена. Това на мокро да подчертая.

И ако имаше поне малка представа от физика, щеше да знаеш, че задните няма начин да прегреят преди предните.

И как си позволяваш да сравняваш М3 със R8!!?? Нещо класовете ги бъркаме май, а? Що не вземем да сравним R8 със SLR тогава? Или със McLaren F1 <_< Даже и V10 TFSI да изкарат от Audi със 650 к.с. пак F1-цата ще го размазва на каквото се сетиш. Събуди се.

А изказването ти, че на Ринга се било карало бавно показва, че си повече от ... нещо по-меко да изберем... неинформиран. Има завои, които се взимат със 260+ (зависи от к.с. и окачването), има права, на която колата може да се издуе почти до 400 км/ч (пак к.с. и челно съпротивление). Въртящия момент, с който разполага Вейрона е убийствен, което прави излизането от всеки завой супер бързо. На правата сигурно ще удари 360++ км/ч. Извод - 7:40 е просто смешно.

Не ми анализирай Ринга, щото не си прочел и ред за него, не си карал на него, дори симулация, нито пък имаш някаква представа какво и що.

Стокова 911 Карера си пали спирачките само за 2 обиколки. Под пали разбирай, че излиза огИн и се палят и гумите :hilezh: И това при каране от непрофесионалист. Про ще ги довърши за 1 обиколка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как си позволяваш да сравняваш М3 със R8!!?? Нещо класовете ги бъркаме май, а? Що не вземем да сравним R8 със SLR тогава? Или със McLaren F1 <_< Даже и V10 TFSI да изкарат от Audi със 650 к.с. пак F1-цата ще го размазва на каквото се сетиш. Събуди се.

Ами много просто бе чичовото, колите са около 1600 кила с 420 коня. Баланс почти идеален. Аудито е 4wd, БМВ-то е rwd. Аудито бие БМВ-то на Нордшлайфе.

Говоря за V8, 420 коня. Всичко е точно, Аудито е по-добро

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам кой се ебава, ама R8 е по-добро от великото М3 на писта... и едва ли ползва ESP толкоз колкото БМВ в мокрото :hilezh:

Разликата е 1сек. в полза на mid-engined AWD колата срещу тази с предноразположен мотор, RWD и същата мощност. Според мен 1сек победа в тоя случай не е никва победа, ама ти щом казваш, че трябва да се радваме... :bia:

Да не говорим, че Е46 CSL e 15сек надолу. Where's the catch? <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е 1сек. в полза на mid-engined AWD колата срещу тази с предноразположен мотор, RWD и същата мощност. Според мен 1сек победа в тоя случай не е никва победа, ама ти щом казваш, че трябва да се радваме... :hilezh:

Да не говорим, че Е46 CSL e 15сек надолу. Where's the catch? <_<

Цяла една секунда е тва. На мокро ги смятай 1 минута.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо точно трябваше да ми дреме на мокро как би било, че нещо ми убягна идеята ти?

Aми тогава се вижда предимството бе. Как искаш две коли с еднаква маса и баланс, с еднаква мощност да са различно бързи на писта с завои??? Какво като е 4WD едната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мокро ти обясних, че добре балансирания автомобил позволява по-бързо шофиране. Ако това е R8, следователно той би бил победителя. Плюс това 1 сек на Ринга е НИЩО!

И пак да кажа - не може да си толкова глупав*, че да сравняваш R8 със M3. Ако го кажеш това в Audi ще ти се смеят.

"Как искаш две коли с еднаква маса и баланс, с еднаква мощност да са различно бързи на писта с завои???"

*... така като се замисля може и да си...

Редактирано от trespasser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oй, завалията. :stupid:

Аве има ли как да те игнорна, да не ти чета мъдростите? :nixweiss:

Edit: Аве Васе, ти па кога успя да драснеш преди мен, да те ева? :hilezh::flehan:

Редактирано от Ivo-G
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мокро ти обясних, че добре балансирания автомобил позволява по-бързо шофиране. Ако това е R8, следователно той би бил победителя. Плюс това 1 сек на Ринга е НИЩО!

И пак да кажа - не може да си толкова глупав*, че да сравняваш R8 със M3. Ако го кажеш това в Audi ще ти се смеят.

"Как искаш две коли с еднаква маса и баланс, с еднаква мощност да са различно бързи на писта с завои???"

*... така като се замисля може и да си...

Секундата си е секунда :nixweiss:

Със секунда и световен шампион се става. А от Ауди едва ли ще ми се смеят :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на колега:

"бе като завива колата надясно кое колело не се върти" :nixweiss:

И първата и последна риба хванала се на куката е...

Цитат на Спидо-Хитрия:

Предно външно (в случая ляво) на практика.

На какво ще се смеят от Ауди?

На постиженията си - НЕ. На теб - ДА. Много.

Как успяваш в едно изречение да изръсиш толкова много глупости??? Предно??? Външно??? Практика??? :hilezh:

Ивчо, сериозно те питам - как се игнорират мнения на потребител? Плащам ремонта right away!

Редактирано от trespasser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно вие двамата не вярвах те че RS6 ще бие и АМГ-то и М5 на писта, ама аз си знаех. Ама както и да е :nixweiss:

Иначе евала на БМВ, правят хубави седани, но да видим новата RS4 как ще се представи :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още си чакам времената от Ринга, макар че там Audi ще наваксва много по правите...

Айде малко радост за феновете на drifta:

Редактирано от trespasser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на колега:

"бе като завива колата надясно кое колело не се върти" :nixweiss:

И първата и последна риба хванала се на куката е...

Цитат на Спидо-Хитрия:

Предно външно (в случая ляво) на практика.

На какво ще се смеят от Ауди?

На постиженията си - НЕ. На теб - ДА. Много.

Как успяваш в едно изречение да изръсиш толкова много глупости??? Предно??? Външно??? Практика??? :hilezh:

Ивчо, сериозно те питам - как се игнорират мнения на потребител? Плащам ремонта right away!

Да бе, то с трици маймуни ловиш :flehan:

Този лаф го знам още преди да си се сетил че в колите има крик :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивчо, сериозно те питам - как се игнорират мнения на потребител? Плащам ремонта right away!

Мамка му и прасе, само ЛС-тата могат да се блокират. :nixweiss::hilezh:

Дай да спрем да му пишем, че ще отиде темата зян и бат' Вици ще ни дърпа ушите, щот аз лично му обещах преди време да не пишем глупости в нея. Ама Mr. Aз-си-знаех... :stupid: Бахти, нямам думи... Тегло е, сигурен съм. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...