SpeedyMan Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 90 градуса на маслото и 2 бара налягане при оптимално загрял двг- според мен перфектни показатели.Водата му никога не надвишава 95 а в повечето случаи кове на 90Маслото е Онил 10в602 bar-а би трябвало да държи и при хубаво 5W-40, не е ли така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 (Редактирано) Бях с 5W-40 но нямах тогава уредите, зимата като го сложа пак ще видя как ще е. Редактирано 15 Юли 2008 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Аз ще минавам на 0W-40 ама се чудя CASTROL EDGE или MOBIL1... За сега Мобил ми е фаворита, но CASTROL ми го дават на хубава цена... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 (Редактирано) CASTROL EDGE 10W60 33 лева литъра тука в сервиза до нас.Макар че аз съм на мнението като караш с едно масло да си караш само с него.Ползвам Унил и ще ползвам Унил вече според сезона сменям вискозитета. Редактирано 15 Юли 2008 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 (Редактирано) CASTROL EDGE 10W60 33 лева литъра тука в сервиза до нас.Макар че аз съм на мнението като караш с едно масло да си караш само с него.Ползвам Унил и ще ползвам Унил вече според сезона сменям вискозитета.Аз си мисля че понякога е по-добре да се сменят марките масла, заради разликата в добавките които имат. Иначе няма голяма нужда заради сезона да сменяш вискозитета Спиди да те питам, оптималната температура на маслото колко трябва да е (или е според двигателя).От/до като граници, ясно ми е че зависи и от маслото но все пак.Другото което е има ли сериозен плюс ако се монтира маслен охладител.Ами температурата зависи и от вискозитета на маслото. Колкото е по-гъсто толкова повече загрява. Освен това зависи и от базовите масла. При теб всичко изглежда ОК, по принцип оптималния вискозитет е 10W-40, 5W-40 и може би 0W-40 но това последното ще го пробвам на другата смяна. Оптималната температура зависи и според маслото, защото синтетиката има по-висока точка на кипене и не се пресичат както минералните. Така че температурата да не те притеснява особено.Все пак спортните масла 5W-50, 15W-50, 10W-60 са предвидени за спортни коли, които си имат маслен радиатор. За това трябва да не се правят някакви изгъзици - обикновен мотор със спортно масло Та понеже твоето масло е гъсто (поне според вискозитетен индекс), за това те питах какво е. Защото ако наистина е 10W-60 не може да не позагрява на място. Редактирано 15 Юли 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARI NEMA DEISTVAITE Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 (Редактирано) То тва Приста Ултра го има и в бюлетина на Ауди, но аз се съмнявам че пробата която са дали е със същото качество като маслата в търговската мрежа на България.а на какво основание се съмняваш в качеството на ПРИСТА ? те не могат да излъжат защото си има стандарт за качество при производвството ИСО9000 ИСО9001 ИСО14000 Не дрънкай като не разбираш ! Аз карам само с приста !!! други марки не признавам !! КАСТРАЛ, ИМОБИЛ 1, АсРАЛ, МУТУЛ и други .. те са по скъпи защото са вносни и има ХИПЕР НАДЦЕНКИ на вносителите. ПО СКЪПОТО Е ПО СКЪПО(повече надценка) ... не е по добро !няма да спорим за синтетиката... просто не е подходяща за стари двигатели и сигурно доливате по 1 литър на 100км . ПОЛУ синтетиката си е 90% минерално масло, от 5-10% синтетика особена полза няма. Редактирано 15 Юли 2008 от PARI NEMA DEISTVAITE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 те не могат да излъжат защото си има стандарт за качество при производвството ИСО9000 ИСО9001 ИСО14000хаха по голяма тъпотия не бях чел отдавна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 (Редактирано) ..................Ами съмнявам се защото преди имах достъп до лаборатория, в която се тестваха масла...5-10% може ама в някоя колхозна смеска дето се продава за масло.Я обясни защо синтетиката я гори повече отколкото минералното? Редактирано 15 Юли 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARI NEMA DEISTVAITE Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Ами съмнявам се защото преди имах достъп до лаборатория, в която се тестваха масла...и къде тестват масла ? как се казва тая лаборатория ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Вече не съществува, беше на предприятие което приватизираха. Имах познат в ръководството и нямаше проблем, защото той се занимаваше с транспортната техника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Няма да коментирам самите масла - не съм достатъчно компетентен. Обаче сертификацията е част от служебните ми задължения. Сертификат не се издава току така, всяка сериозна фирма издаваща сертификати (а Порше е достатъчно сериозна) не би издала сертификат на продукт със съмнително качество. По този начин се обезценява името на фирмата и потребителите ще престанат да вярват на сертифициращата фирма и за останалите продукти сертифицирани от нея. Така че наличието на сертификат от Порше е сериозно нещо и не бива да се отминава с пренебрежение.Сертифицирането на една фирма по ISO 9001 само по себе си не означава високо качество на продукцията й - това е сертификат за наличие на система за управление на качеството във фирмата в съответствие с изискванията на стандарта (не става дума конкретно за продуктите). Все пак наличието на такъв сертификат означава, че продуктите на фирмата притежават "повтаряемост" т.е. това което са дали за изпитване в Порше е същото, което излиза и на пазара, и другото е, че при затваряне на кръга на жизнения цикъл на продукта той ще бъде подобрен, а няма да има влошаване на показателите му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 това за сертификатите е вярно, ама като работят българи в тези заводи, за по 500 - 700 лева, мислиш ли че ги интересува дали днескашната партида отговаря с вчерашната, или с тази от преди 2 месеца, аз уважавам приста, ама то в българия на никой да нямаш доверие го докараха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Не съм защитник мито на ревностния привърженик на "Приста", но не взимам страната на опонентите му.Приста правят добри масла, може би най-добрите в България. Защото ползват световно признати присадки и база с доказан произход (мисля от Италия). След като има контрол на качеството, може би маслата дори по световни стандарти са нелоши. Ама аз все пак няма да си сложа такова. Най-малкото защото и "Монбат" (друго предприятие собственост на братя Бобокови) уж е с контролирано качество, а акумулатурните им батерии от години са с уникално калпави - изпробвано и от мен, и от познати. Сиреч, и при акумулаторите има стандарт, ама те го те, какъв е.По темата: Ако един двигател се обслужва добре, няма пречки да му се сложи и пълна синтетика. Дори да е на 500к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 това за сертификатите е вярно, ама като работят българи в тези заводи, за по 500 - 700 лева, мислиш ли че ги интересува дали днескашната партида отговаря с вчерашната, или с тази от преди 2 месеца, аз уважавам приста, ама то в българия на никой да нямаш доверие го докарахаНаличието на сертификат по ISO9001 изисква фирмата да има записи по качеството - с други думи всяка партида да бъде окачествена и резултатите да бъдат документирани и съхранявани. Тези резултати следва да бъдат предоставяни на клиентите при поискване, така че всеки е в състояние да провери, дали има разлика в качеството при отделните партиди. Не искам да взимам отношение по производството, но ми се струва че то е напълно автоматизирано и защитено от човешка грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARI NEMA DEISTVAITE Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 (Редактирано) няма заплати няма произведено в билгария има СТАНДАРТИ ... 99% от телефоните НИОКИА са правени в КИТАЙ от хора със НИСКИ ЗАПЛАТИ !Качеството е ПРЕВЪСХОДНО защото системата е такава !Най-доброто масло за стари автомобили(над 5 години) е ПРИСТА ЛИДЕР !ИМА 10W-40, 15W-40, 20W-40 and 20W-50. варианти !!СПОРЕД ЕВРО СТАНДАРТИТЕ: КЛАС ACEA A3-98; B3-98; E2-96 - HIGH PERFORMANCE Specifications SAE J300-99MB 228.1; 229.1Volvo VDSCummins CES 2007 API CH-4/ SJMAN 271Allison C-4Cummins 20076 ACEA A3-98; B3-98; E2-96 Issue 2VW 501.01 / 505.00MTU Type 1MACK EO-M Plusпо-евтино е защото е произведено в България и няма ОГРОМНИТЕ НАДЦЕНКИ НА западните масла. в САЩ КАСТРОЛ или МОБИЛ1 стуват 1/3 от колкото струва тука .. само храните вносителите плащате 2/3 надценка колеги ... време да се осъзнаете ! цената не прави качеството ! Редактирано 15 Юли 2008 от PARI NEMA DEISTVAITE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 (Редактирано) ...........Ами добре, това и аз го знам, но тогава защо маслата тествани в тази лаборатория се оказа че са с 3 пъти по-малък ресурс от Кастрол? Редактирано 15 Юли 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARI NEMA DEISTVAITE Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 (Редактирано) Ами добре, това и аз го знам, но тогава защо маслата тествани в тази лаборатория се оказа че са с 3 пъти по-малък ресурс от Кастрол?Да едно време може да е било така преди 1998. когато правителството е управлявало фирмата !Сега ПРИСТА ОЙЛ е частна компания с 15% участие на TEXACO и има всички стандарти и системи за качество НЕМА 6-5 братле карам само с ПРИСТА от както се помня и много ама много съм доволен.. като отвориха двигателя(на старото ми ауди2.0 моно) да сменя един клапан .... нямаше нагар по двигателя ... много чист изглеждаше от вътре красота, КРАСТОТА, !а бях минал поне 50 000 км (5 смени) при това на ГАС в българия със обикновенно ПРИСТА 15В 40 минерално масло ! :) Редактирано 15 Юли 2008 от PARI NEMA DEISTVAITE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Тестът е от 2003-та година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Все си мисля, че темата от един момент нататък заприлича на "Платено съобщение".Дано греша! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Не знам. На мене никой не ми плаща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Не знам. На мене никой не ми плаща Нямах предвид теб! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARI NEMA DEISTVAITE Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Нямах предвид теб!Ако си имал предвид мен ... пиша защото се дразна когато някой хора направят нещо КАЧЕСТВЕНО нещо в БЪЛГАРИЯ никои не го признава !хората дето коментират тук даже не са и ползвали ПРИСТА ОЙЛ ! с какво право коментират не знам ?те дори не знаят че има стандарти не само за вискозитета а и за надежността на маслото.ACEA Е2 - стандартно маслоЕ3 - с повишена издръжливост и почистващи и смазочни свойства - Каквото е ПРИСТА ЛИДЕРТЕЗИ ТЕСТОВЕ СЕ ПРАВЯТ ВЪВ ФРАНЦИЯ на в булгаристан и са 100% верни, ако лъжат има наказания и изключване от асоцияциата !неграмотните си купуват КАСТРОЛ Е2 на двойна даже и тройна цена, а могат да вземат ПРИСТА Е3 ... щот било по-хубаво егати филма ОБРАЗУ/о/ВАЙТЕ СЕ ВЕ !http://www.kuttenkeuler.de/KkWeb/WebObject...bjectId=1000460 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Нали? Тука всичките сме прости Едно време семейството ми се занимаваше с автотранспорт, около 200 автобуса, в масла съм се къпал мойто момче, мога да ти кажа и какъв вкус имат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо Audi А3 Тurbo Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Здравейте предстой ми смяна на масло и се чудя дали да не сложа синтетика !!! Досега бях с полусинтетика.според вас уместно ли е или да си продулжа на полусинтетика ???И аз бях в същото положение и бях с полусинтетика 10W40 Coffran и сега съм с 5W40 Mobil - така че слагаи! казваха ми че ще ми гори масло при пълната синтетика - да , ама не! Не ми гори масло и на пълна, което мисля че е добре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARI NEMA DEISTVAITE Публикувано 15 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2008 Не съм защитник мито на ревностния привърженик на "Приста", но не взимам страната на опонентите му.Приста правят добри масла, може би най-добрите в България. Защото ползват световно признати присадки и база с доказан произход (мисля от Италия). След като има контрол на качеството, може би маслата дори по световни стандарти са нелоши. Ама аз все пак няма да си сложа такова. Най-малкото защото и "Монбат" (друго предприятие собственост на братя Бобокови) уж е с контролирано качество, а акумулатурните им батерии от години са с уникално калпави - изпробвано и от мен, и от познати. Сиреч, и при акумулаторите има стандарт, ама те го те, какъв е.По темата: Ако един двигател се обслужва добре, няма пречки да му се сложи и пълна синтетика. Дори да е на 500к.колега синтетиката унищожава гарнитурите и семеренгите и прави масларка от колата, тоест харчи масло !Понижава компресията, намаля мощността(само на износени двигатели*) и влошава екологичните норми. ако са сменяни всички гарнитури и семеренги и колата е след основен ремонт може да се сложи синтетика иначе НИКОГА. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване