ghostdog Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 колеги имам един тъп въпрос колата ми не е с големият борд компютър , има ли начин да си сменя таблото с такова с борд ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 24 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 демек аз съм с такъв http://www.audidiesels.com/images/98ona6dash.jpg - без дисплей , а искам такъв http://www.kenrockwell.com/audi/images/6784-dash.jpg с дисплейако не се изразявам правилно и има някакъв термин за това , съжалявам но не го знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 (Редактирано) Големия дисплей се води FIS (Fahrer Information System) или на английски DIS (Driver Info. system), работи в комбинация с CHECK System, която проверя състоянието на повечето важни точки в колата.Ще ти трява и лостчето за управление (отдясно на волана)иначе предполагам, дори че имаш букса за табло с FIS, обаче!!!!Може да нямаш някои функции, като примерно изобразяване на информацията на касетофона върху дисплея. Виждал съм лично, какво снопче от 3-4 кабела, тръгват и отиват в таблото.най-лесно е с проба. Вземи табло със FIS (как, незнам ) и го закачи на твоята кола. Редактирано 24 Юли 2008 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 Мен пък ми е интересно какви пари върви табло, че на мойто данните които показва се четат по интуиция Отзад са три букси много културно направени няма начин да объркаш нещо ако дори и сам си свалиш таблото.Ако можеш да го преживееш колега карай си с твоето табълце яко дразни като се прецака големия борд а за съжаление на всички се случва рано или късно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 24 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 Големия дисплей се води FIS (Fahrer Information System) или на английски DIS (Driver Info. system), работи в комбинация с CHECK System, която проверя състоянието на повечето важни точки в колата.Ще ти трява и лостчето за управление (отдясно на волана)иначе предполагам, дори че имаш букса за табло с FIS, обаче!!!!Може да нямаш някои функции, като примерно изобразяване на информацията на касетофона върху дисплея. Виждал съм лично, какво снопче от 3-4 кабела, тръгват и отиват в таблото.най-лесно е с проба. Вземи табло със FIS (как, незнам ) и го закачи на твоята кола. това ли е fis лелее толкова време съм се чудил , ама много съм просттова лостче зад лоста за чистачките ли е или пред него , не съм обръщал внимание на това ?Мен пък ми е интересно какви пари върви табло, че на мойто данните които показва се четат по интуиция Отзад са три букси много културно направени няма начин да объркаш нещо ако дори и сам си свалиш таблото.Ако можеш да го преживееш колега карай си с твоето табълце яко дразни като се прецака големия борд а за съжаление на всички се случва рано или късно знам разбрах , че пикселизират , то много малко дисплеи от този род живеят дълго , но все пак ми беше интересноиначе за таблото , всичко може да се намери в ибей , пълно е с табла , по-скоро въпросът ми беше дали не ми липсва някакъш комп или нещо от сорта да ръководи фис-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 На старата ми стотица, сложих таблото с допълнителните три уреда, а моята нямаше такова табло.Имаше всичко неоходимо, включително кабел и букса. Направо заработи!На тази А6, FIS-а е доста по сложен. Предполагам, че компютъра го има, защото повечето неща се следят от всеки компютър, разликата е единствено във визуализацията на информацията. Но пък това го говоря малко на изуст, не съм си правил труда да проверявам.Лостчето е същото като на чистачките, само с повече бутони. Един за включване и изключване (най-отдолу), и един странично за смяна на опциите.самата CHECK система пък се управлява от бутоните на самото табло (тия за нулиране на километража и т.н.)Все пак си мисля, че ще стане. Поне табло и лостче ще трябват за да работи FIS-а, за Чек системата незнам, но пък таблото с FIS ще има въпросните функции на бутоните върху него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 24 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 (Редактирано) На старата ми стотица, сложих таблото с допълнителните три уреда, а моята нямаше такова табло.Имаше всичко неоходимо, включително кабел и букса. Направо заработи!На тази А6, FIS-а е доста по сложен. Предполагам, че компютъра го има, защото повечето неща се следят от всеки компютър, разликата е единствено във визуализацията на информацията. Но пък това го говоря малко на изуст, не съм си правил труда да проверявам.Лостчето е същото като на чистачките, само с повече бутони. Един за включване и изключване (най-отдолу), и един странично за смяна на опциите.самата CHECK система пък се управлява от бутоните на самото табло (тия за нулиране на километража и т.н.)Все пак си мисля, че ще стане. Поне табло и лостче ще трябват за да работи FIS-а, за Чек системата незнам, но пък таблото с FIS ще има въпросните функции на бутоните върху него.предполагам , че говориш за това http://cgi.ebay.de/Lenkstockhebel-MFA-FIS-...bayphotohostingсамоче се появи още един приблем , токущо звъннах в една морга и ми казаха , че имат таблото и ще се разделят с него за някаква неземна цифра , но тава не е проблема ми ,пича ми каза че след смяна на таблото ще трябва да си обучавам наново ключа за това табло !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! което ме втрещив последствие видях , че линка не се отварч , както и да е видях какво трябва да е лостчето Редактирано 24 Юли 2008 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 Абе, май има нещо вярно в това. Някъде четох, че тия А6-ци ги крадяли с друго табло. Явно там е имобилайзера.Аз не бих се занимавал с твоето начинание. Не е като да отвиеш и завиеш 10 болтчета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 Един колега сменяше наскоро такова табло и каза, че не било много трудно, но се изискват табло с фис и ключа (ръчките) за мигачите. После се обучава тоя ключ да командва таблото, тоест да сменяш между моментен разход и т.н. чрез VAG-COM. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 Ако така става, супер.Остава да се намери читаво табло с FIS, че с тия дисплеи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 Ако така става, супер.Остава да се намери читаво табло с FIS, че с тия дисплеи...За мен отговора е единствено ново, защото на втора ръка не се знае колко живот му остава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denis Публикувано 24 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2008 За мен отговора е единствено ново, защото на втора ръка не се знае колко живот му остава...Абсолютно съм съгласен. Аз май не съм виждал 9-10 годишна А6-ца на която да не е тръгнал FIS-a. Включително и моя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 Така е. И моят започва да се проявява лекинко в горната си част . Колата ми е вече на почти 8 години Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 25 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 Един колега сменяше наскоро такова табло и каза, че не било много трудно, но се изискват табло с фис и ключа (ръчките) за мигачите. После се обучава тоя ключ да командва таблото, тоест да сменяш между моментен разход и т.н. чрез VAG-COM.хм къде са му обучили ключа ако не е тайна , ако някой знае къде могат да ми обучат още един ключ , че моята кола има само един и той е в окаяно състояние (простия немец не е дал другите) и евентуално възможно ли е да си обуча от новите ключоцве които са след 2006 , предияната ми а6-ца беше с такъв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 Голям проблем са тия FIS-ве и моя е щом загрее колата горния ляв край изчезва ((( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 засега е края, после постепенно идва момента, в който ти се иска да не имал FIS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 25 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 (Редактирано) засега е края, после постепенно идва момента, в който ти се иска да не имал FIS хм като се разчетох , гледам че всички пищят от тоя борд , май започвам да се разубеждавам Редактирано 25 Юли 2008 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 (Редактирано) то заради цената не си струва, но пък кеф цена няма.не се занимавай викам азкато се замисля новото А6 колко дисплеи (Фисове ) има и ме избива студена пот. той Демир си ми го каза де, "твоята А6 ще ти се стори проста като Волга пред новата 6-ца"нямам коментар Редактирано 25 Юли 2008 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 25 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 (Редактирано) то заради цената не си струва, но пък кеф цена няма.не се занимавай викам азкато се замисля новото А6 колко дисплеи (Фисове ) има и ме избива студена пот. той Демир си ми го каза де, "твоята А6 ще ти се стори проста като Волга пред новата 6-ца"нямам коментар брат тия дето имат пари сега да си купуват новите а6-ци не ги мисли , ние да му мусли като станат на по 6-7-8годиниП.П. съгласен съм за кефа ,аз винаги съм разсъждавал така , още повече каквото направя по колата го правя за себеси Редактирано 25 Юли 2008 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 (Редактирано) ами аз за нас говоря, затуй се заглеждам по А3-ките.там FIS-а е серийно. Климатроника също е сериен, обаче задните стелки са опция Аз ти предлагам да се огледаш за табло от фейслифта на нашите А6. На него пише коя година е, 2002-2003 надали ще е заминал FIS-а Редактирано 25 Юли 2008 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 25 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 ами аз за нас говоря, затуй се заглеждам по А3-ките.там FIS-а е серийно. Климатроника също е сериен, обаче задните стелки са опция Аз ти предлагам да се огледаш за табло от фейслифта на нашите А6. На него пише коя година е, 2002-2003 надали ще е заминал FIS-ачесно да ти кажа намерих доста тъбла , в бг 2 и то от автомат точно каквото ми трябва , но започнах да се замислям дали си струва усилията още не съм се отказал , но реших да не избързвам , понеже имам други малко по-належащи разходи по колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 За мене тая интервенция е много рискована. Аз имам фарове за смяна и сега като ми каза колегата, представител на Хела, че струват 650 лв. оригиналдъ и ме заболя главата. Тука ми предлагаха едни на 191 лв. бройката, незнам ква марка, но май ще се спра на тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 25 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2008 (Редактирано) Ето как започва и моето по малко да загива. В горната си част с жълтите пиксели "OK" това го прави на топло времев същото време ,обаче с червените пиксели няма проблем междудругото, този работещ дисплей, беше еднаот причините да си купя колата. Всички други, които гледах бяха отврат. Редактирано 25 Юли 2008 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Юли 2008 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2008 (Редактирано) За мене тая интервенция е много рискована. Аз имам фарове за смяна и сега като ми каза колегата, представител на Хела, че струват 650 лв. оригиналдъ и ме заболя главата. Тука ми предлагаха едни на 191 лв. бройката, незнам ква марка, но май ще се спра на тях.преди 1-2 седмици продадох оригинални хелла на един колега от форума , обявата седя доста време , ако я беше видял можеше да имаш хелла на 300лв П.П. на твоите какво им е , ако са матирали можеш да ги оправиш за 20-тина лв максимум стига да си намериш машинка за полиране , драсни едно лс ако ти е такъв проблема да си поговориммеждудругото, този работещ дисплей, беше еднаот причините да си купя колата. Всички други, които гледах бяха отврат.докато си купуваме коли втора употреба така ще е , аз като си купувах моята ламя чесно да ти кажа не търсих определени екстри , а свестна кола , да не говорим че бях тръгна за а4-ка хахаа то какво стана от а6-ца седнах пак в а6-ца Редактирано 28 Юли 2008 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 28 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2008 преди 1-2 седмици продадох оригинални хелла на един колега от форума , обявата седя доста време , ако я беше видял можеше да имаш хелла на 300лв П.П. на твоите какво им е , ако са матирали можеш да ги оправиш за 20-тина лв максимум стига да си намериш машинка за полиране , драсни едно лс ако ти е такъв проблема да си поговоримМоите са матирани отвънка. Като изгорели от слънцето седят, ще ги снимам да ти ги покажа утре. На всичкото отгоре и единия ми взима вода (прави конденз) и е ужас.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване