Jump to content

Глупав въпрос за борд компютър


ghostdog

Recommended Posts

колеги имам един тъп въпрос

колата ми не е с големият борд компютър , има ли начин да си сменя таблото с такова с борд ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

демек аз съм с такъв http://www.audidiesels.com/images/98ona6dash.jpg - без дисплей , а искам такъв http://www.kenrockwell.com/audi/images/6784-dash.jpg с дисплей

ако не се изразявам правилно и има някакъв термин за това , съжалявам но не го знам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големия дисплей се води FIS (Fahrer Information System) или на английски DIS (Driver Info. system), работи в комбинация с CHECK System, която проверя състоянието на повечето важни точки в колата.

Ще ти трява и лостчето за управление (отдясно на волана)

иначе предполагам, дори че имаш букса за табло с FIS, обаче!!!!

Може да нямаш някои функции, като примерно изобразяване на информацията на касетофона върху дисплея. Виждал съм лично, какво снопче от 3-4 кабела, тръгват и отиват в таблото.

най-лесно е с проба. Вземи табло със FIS (как, незнам :bia: ) и го закачи на твоята кола.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък ми е интересно какви пари върви табло, че на мойто данните които показва се четат по интуиция :hilezh: Отзад са три букси много културно направени няма начин да объркаш нещо ако дори и сам си свалиш таблото.

Ако можеш да го преживееш колега карай си с твоето табълце яко дразни като се прецака големия борд а за съжаление на всички се случва рано или късно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големия дисплей се води FIS (Fahrer Information System) или на английски DIS (Driver Info. system), работи в комбинация с CHECK System, която проверя състоянието на повечето важни точки в колата.

Ще ти трява и лостчето за управление (отдясно на волана)

иначе предполагам, дори че имаш букса за табло с FIS, обаче!!!!

Може да нямаш някои функции, като примерно изобразяване на информацията на касетофона върху дисплея. Виждал съм лично, какво снопче от 3-4 кабела, тръгват и отиват в таблото.

най-лесно е с проба. Вземи табло със FIS (как, незнам ;) ) и го закачи на твоята кола.

това ли е fis лелее толкова време съм се чудил , ама много съм прост

това лостче зад лоста за чистачките ли е или пред него , не съм обръщал внимание на това ?

Мен пък ми е интересно какви пари върви табло, че на мойто данните които показва се четат по интуиция :hilezh: Отзад са три букси много културно направени няма начин да объркаш нещо ако дори и сам си свалиш таблото.

Ако можеш да го преживееш колега карай си с твоето табълце яко дразни като се прецака големия борд а за съжаление на всички се случва рано или късно ;)

знам разбрах , че пикселизират , то много малко дисплеи от този род живеят дълго , но все пак ми беше интересно

иначе за таблото , всичко може да се намери в ибей , пълно е с табла , по-скоро въпросът ми беше дали не ми липсва някакъш комп или нещо от сорта да ръководи фис-а

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старата ми стотица, сложих таблото с допълнителните три уреда, а моята нямаше такова табло.

Имаше всичко неоходимо, включително кабел и букса. Направо заработи!

На тази А6, FIS-а е доста по сложен. Предполагам, че компютъра го има, защото повечето неща се следят от всеки компютър, разликата е единствено във визуализацията на информацията. Но пък това го говоря малко на изуст, не съм си правил труда да проверявам.

Лостчето е същото като на чистачките, само с повече бутони. Един за включване и изключване (най-отдолу), и един странично за смяна на опциите.

самата CHECK система пък се управлява от бутоните на самото табло (тия за нулиране на километража и т.н.)

Все пак си мисля, че ще стане. Поне табло и лостче ще трябват за да работи FIS-а, за Чек системата незнам, но пък таблото с FIS ще има въпросните функции на бутоните върху него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На старата ми стотица, сложих таблото с допълнителните три уреда, а моята нямаше такова табло.

Имаше всичко неоходимо, включително кабел и букса. Направо заработи!

На тази А6, FIS-а е доста по сложен. Предполагам, че компютъра го има, защото повечето неща се следят от всеки компютър, разликата е единствено във визуализацията на информацията. Но пък това го говоря малко на изуст, не съм си правил труда да проверявам.

Лостчето е същото като на чистачките, само с повече бутони. Един за включване и изключване (най-отдолу), и един странично за смяна на опциите.

самата CHECK система пък се управлява от бутоните на самото табло (тия за нулиране на километража и т.н.)

Все пак си мисля, че ще стане. Поне табло и лостче ще трябват за да работи FIS-а, за Чек системата незнам, но пък таблото с FIS ще има въпросните функции на бутоните върху него.

предполагам , че говориш за това

http://cgi.ebay.de/Lenkstockhebel-MFA-FIS-...bayphotohosting

самоче се появи още един приблем , токущо звъннах в една морга и ми казаха , че имат таблото и ще се разделят с него за някаква неземна цифра , но тава не е проблема ми ,пича ми каза че след смяна на таблото ще трябва да си обучавам наново ключа за това табло !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! което ме втрещи

в последствие видях , че линка не се отварч , както и да е видях какво трябва да е лостчето

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, май има нещо вярно в това. Някъде четох, че тия А6-ци ги крадяли с друго табло. Явно там е имобилайзера.

Аз не бих се занимавал с твоето начинание. Не е като да отвиеш и завиеш 10 болтчета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега сменяше наскоро такова табло и каза, че не било много трудно, но се изискват табло с фис и ключа (ръчките) за мигачите. После се обучава тоя ключ да командва таблото, тоест да сменяш между моментен разход и т.н. чрез VAG-COM.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако така става, супер.

Остава да се намери читаво табло с FIS, че с тия дисплеи...

За мен отговора е единствено ново, защото на втора ръка не се знае колко живот му остава...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен отговора е единствено ново, защото на втора ръка не се знае колко живот му остава...

Абсолютно съм съгласен. Аз май не съм виждал 9-10 годишна А6-ца на която да не е тръгнал FIS-a. Включително и моя :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега сменяше наскоро такова табло и каза, че не било много трудно, но се изискват табло с фис и ключа (ръчките) за мигачите. После се обучава тоя ключ да командва таблото, тоест да сменяш между моментен разход и т.н. чрез VAG-COM.

хм къде са му обучили ключа ако не е тайна , ако някой знае къде могат да ми обучат още един ключ , че моята кола има само един и той е в окаяно състояние (простия немец не е дал другите) и евентуално възможно ли е да си обуча от новите ключоцве които са след 2006 , предияната ми а6-ца беше с такъв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
засега е края, после постепенно идва момента, в който ти се иска да не имал FIS :blackey:

хм като се разчетох , гледам че всички пищят от тоя борд , май започвам да се разубеждавам

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то заради цената не си струва, но пък кеф цена няма.

не се занимавай викам аз

като се замисля новото А6 колко дисплеи (Фисове :birthday: ) има и ме избива студена пот.

той Демир си ми го каза де, "твоята А6 ще ти се стори проста като Волга пред новата 6-ца"

нямам коментар :hilezh:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
то заради цената не си струва, но пък кеф цена няма.

не се занимавай викам аз

като се замисля новото А6 колко дисплеи (Фисове :birthday: ) има и ме избива студена пот.

той Демир си ми го каза де, "твоята А6 ще ти се стори проста като Волга пред новата 6-ца"

нямам коментар :hilezh:

брат тия дето имат пари сега да си купуват новите а6-ци не ги мисли , ние да му мусли като станат на по 6-7-8години

П.П. съгласен съм за кефа ,аз винаги съм разсъждавал така , още повече каквото направя по колата го правя за себеси

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз за нас говоря, затуй се заглеждам по А3-ките.

там FIS-а е серийно. Климатроника също е сериен, обаче задните стелки са опция :birthday:

Аз ти предлагам да се огледаш за табло от фейслифта на нашите А6. На него пише коя година е, 2002-2003 надали ще е заминал FIS-а

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз за нас говоря, затуй се заглеждам по А3-ките.

там FIS-а е серийно. Климатроника също е сериен, обаче задните стелки са опция :birthday:

Аз ти предлагам да се огледаш за табло от фейслифта на нашите А6. На него пише коя година е, 2002-2003 надали ще е заминал FIS-а

чесно да ти кажа намерих доста тъбла , в бг 2 и то от автомат точно каквото ми трябва , но започнах да се замислям дали си струва усилията

още не съм се отказал , но реших да не избързвам , понеже имам други малко по-належащи разходи по колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мене тая интервенция е много рискована. Аз имам фарове за смяна и сега като ми каза колегата, представител на Хела, че струват 650 лв. оригиналдъ и ме заболя главата. Тука ми предлагаха едни на 191 лв. бройката, незнам ква марка, но май ще се спра на тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как започва и моето по малко да загива.

В горната си част с жълтите пиксели "OK" това го прави на топло време

006631228.jpg

в същото време ,обаче с червените пиксели няма проблем :bia:

006631225.jpg

междудругото, този работещ дисплей, беше еднаот причините да си купя колата. Всички други, които гледах бяха отврат.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
За мене тая интервенция е много рискована. Аз имам фарове за смяна и сега като ми каза колегата, представител на Хела, че струват 650 лв. оригиналдъ и ме заболя главата. Тука ми предлагаха едни на 191 лв. бройката, незнам ква марка, но май ще се спра на тях.

преди 1-2 седмици продадох оригинални хелла на един колега от форума , обявата седя доста време , ако я беше видял можеше да имаш хелла на 300лв

П.П. на твоите какво им е , ако са матирали можеш да ги оправиш за 20-тина лв максимум стига да си намериш машинка за полиране , драсни едно лс ако ти е такъв проблема да си поговорим

междудругото, този работещ дисплей, беше еднаот причините да си купя колата. Всички други, които гледах бяха отврат.

докато си купуваме коли втора употреба така ще е , аз като си купувах моята ламя чесно да ти кажа не търсих определени екстри , а свестна кола , да не говорим че бях тръгна за а4-ка хаха

а то какво стана от а6-ца седнах пак в а6-ца

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1-2 седмици продадох оригинални хелла на един колега от форума , обявата седя доста време , ако я беше видял можеше да имаш хелла на 300лв

П.П. на твоите какво им е , ако са матирали можеш да ги оправиш за 20-тина лв максимум стига да си намериш машинка за полиране , драсни едно лс ако ти е такъв проблема да си поговорим

Моите са матирани отвънка. Като изгорели от слънцето седят, ще ги снимам да ти ги покажа утре. На всичкото отгоре и единия ми взима вода (прави конденз) и е ужас.. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...