Jump to content

Мнение за покупка на А6


Recommended Posts

Здравейте,

Обмислям покупката на това:

А6 - 2003 г.

TDI - 180 k.c. ( Много ми е интересен този мотор дали е читав )

Типтроник ( Хм... )

Навигация, мулти функц. волан и всичките бла бла..

S-Line

Комби ( Най важното )

Може ли да ми дадете мнение за този тип двигател, издържливост на автомобила спрямо нашите пътища и изобщо нещо друго което имате като мнение?

Ще ви бъда много задължен защото съм на крачка от покупката. До Понеделник - Вторник трябва да реша!

А! Нещо специфично за преглеждане при покупката дали има?

Благодаря предварително.

post-2109-1219423899_thumb.jpg

post-2109-1219423909_thumb.jpg

Редактирано от Satriani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам преди 3,0 тди всички в образни дизелови мотори си имат проблемите на първия 2,5 тди. т.е смяна на валове на 200000 км, течащи гарнитур и т.н. Не съм експерт споделям какво съм чел по форума. Все пак годината е добра. Успех със търсенето.

ПП Гледай да не е мултитроник, че там ремонта е скъп.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм чувал, че точно 180 к.с е друга бира и няма проблемите на първите V6-ци.

Но и двигателят не е много масов, защото е акцизен... като се замисля не се сещам за никой "редовно" пишещ във с такъв. Има доста народ с 150/155/163 к.с, но с 180 - един или двама с по някое мнение

А за автоматика - голяма екстра, но иска своето. Мисля че на 60 000 масло с филтри е над 1500 лв.

Иначе прилична изглежда колицата на снимките..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Обмислям покупката на това:

А6 - 2003 г.

TDI - 180 k.c. (

Благодаря предварително.

Отдавна не си писал тука!А си "стара пушка"

Явно си сменил старото Ауди с НЕ ауди,ама ти е дошъл акъла :hilezh:

Относно колата която искаш да взимаш:кода на мотора АКЕ мисля беше(заводски 180 к.с) ,ако е добре стопанисвана и успееш да я спазариш до 20к взимай я!Макар,че тея от Automoni доста мутреят,а и много Мангали със скъпи коли джиткат с табели на въпросната къща,така,че имай едно на ум!!!

Доколкото знам преди 3,0 тди всички в образни дизелови мотори си имат проблемите на първия 2,5 тди. т.е смяна на валове на 200000 км, течащи гарнитур и т.н. Не съм експерт споделям какво съм чел по форума. Все пак годината е добра. Успех със търсенето.

ПП Гледай да не е мултитроник, че там ремонта е скъп.

Да това е общоприетото мнение,битуващо тук в клуба,а и не само и подклаждано от хора които започват с думите"Доколкото знам ............" Факт е,че само във форума има над 500(поне) А6 (С5) 2.5 ТДИ ,почти 100% т.е. всичките над 200К,но тия които са сменяли валове и кобилици,до един са се похвалили тука,и не са милиони!

Аз пък съм чувал...........

..............А за автоматика - голяма екстра, но иска своето. Мисля че на 60 000 масло с филтри е над 1500 лв.

Същата работа!!!нали знаете приказката за сестрата курва........ Автоматика иска точно 237 лв в Джемини (Масло 5- 6 л+филтър+гарнитура) на 35К км.с техното масло ,иначе с оригиналното се сменя на 60К

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак си в луксозните (в ценови аспект) главоболия, дори и да са по-малко от колкото на АФБ и АКН...

Може ли малко повече конкретика? Благодаря предварително.

Другото колебание е Passat 5-за същата година но Аудито е просто уникално красиво.

Това което казваш за "(в ценови аспект) главоболия" съм го чувал но не знам какво да си представям като цифри... То и цифрите хубаво но - толкова ли се троши тая кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснявам на кратко, за да не те отегча... :steinigung:

2.5тди на ауди от моделна година 98 е болен мотор, не защото е безкрайно гаден а защото в 95% от случаите е много юркан, а не се надявай да попаднеш в тези 5%, в които няма да е юркан. Освен това за времето си мотора е много високо технологичен и е нормално да има болести, а като всеки един 6 цилиндров дизелов мотор не е евтин за поддръжка!

Та по темата, на 180кс мотора гори електроника на помпата по-рядко от колкото на 150, но не е като да не се случва и да е нещо уникално, турбината и всичките джуджавки около нея с високо съдържание на гума и пластмаса няма да ги споменаваме, тъй като те са консуматив и купувайки си кола за 20+ лева трябва да са ти по джоба, иначе не си купувай такава кола..

Чупят се, електроника на помпата както споменах (макар и по-рядко от колкото на 150кс. моторите), в един момент се износват валовете на колата и се налага тяхната подмяна, както и цялостна профилактика на главите, после протичаме от тук от там, ще пипнеш и рейка, която между впрочем е проблем на всеки ваг от въпросното поколение, та и от сегашното, ако колата е автоматик, а тя в повечето случаи е, и там ще приготвиш 2000лв. за турбо и пълно обслужване на скоростите и след това колата става ЧУДЕСНА И МНОГО СЛАДКА ЗА СЛЕДВАЩИТЕ 200 000КМ., които реално погледнато след всичките гимнастики и седене без кола, което обикновено се случва в моментите, когато тя най-много ти трябва, няма да ти се кара... така че се ориентирай, към 163к.с. ръчни скорости без куатро и се вози с кеф... ако държиш да е А6 специално, иначе има и други много прилични модели...

Ако искаш безпроблемна кола, на нормална цена гледай или Б6 или Ц5 или Пасат 5 1.9тди 131кс ръчни скорости... или 2.5тди 163кс на аудито...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иамаш ли нещо свястно от посочените автомобили? Разгледах http://www.autoscana.com ( ако това е правилният сайт ) и не видях... Ако имаш пиши един - два реда :hilezh: Честно казано птредпочитам Пасат комби.

Редактирано от Satriani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм чувал, че точно 180 к.с е друга бира и няма проблемите на първите V6-ци.

Но и двигателят не е много масов, защото е акцизен... като се замисля не се сещам за никой "редовно" пишещ във с такъв. Има доста народ с 150/155/163 к.с, но с 180 - един или двама с по някое мнение

А за автоматика - голяма екстра, но иска своето. Мисля че на 60 000 масло с филтри е над 1500 лв.

Иначе прилична изглежда колицата на снимките..

Виждал съм поне два олроуда разколачени със счупени валове вследствие от изпаднали кобилици така че разлика за мен почти не съществува, последно видях и туарег 2.5тди 2005г. на 120000км. със спукана глава на мотора и изглеждаше доста зле а пък да не говорим че за да му се смени водната помпа трябва да му се извади мотора :hilezh:

Редактирано от Todor Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега щом си склонен да плащаш пари за акциз помисли за БМВ 530 Д мотора е поне 5-пъти по-здрав от тоя на ауди във всичките ми варианти 150-155-163-180 кс.

Верно че интериора на 6 -та е :hilezh: ама подръжката е нещо друго като бивш собственик на а6 с5 ти казвам че ауди с този мотор няма да си взема повече никога :hilezh: да не говорим за конфорт динамика и стабилност. Ако намериш 163 кс и ти стъпва на цена вземи я но моето мнение е че тази кола е прекалено скъпа за подръжка .скоро бях в Линц и видях една такава а6 2003 163 кс ръчка комби 218 000км за 9500 евра но твърдо я подминах инъче къртеше отвсякъде :flipoff:

До колкото си спомням караше много подържана 100-ца въобще не си мисли че а6 с5 се доближава до здравината и непретенциозната подръжка на 100 или с4-ка просто нещата са много различни и прогнозите за такъв автомобил (С5) са облачни :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...