Jump to content

скоростна кутия...


boko

Recommended Posts

Здравейте колеги, та проблема ми е следния: от скоростната кутия се чува шум, когато двигателя работи на място, а когато натисна съединителя шума изчезва....шума е от рода на рррррррррррррррррр и като натисна съединителя изчезва напълно...вчера я качвахме на канала с чичо ми и той 100% е убеден, че шума идва от скоростната кутия най-вероятно от първичния вал...

...проблема се появи преди едно известно време, когато баща ми се качи в нея и реши да я запали и изтрака нещо като на желязо или тенекия и от тогава се появи този шум..слагах добавка в скоростната кутия на Лики Моли , но шума не изчезна...някои майстори казват аксиален лагер, други пружините на феродовия диск, а чичката е сигурен , че проблема е в скоростната кутия, но не може да каже какъв е...та моля тези от вас които са имали подобен проблем да споделят от какво може да е този шум и с какво са го излекували....

..колата е Ауди 80 1,6 тд с кулер...Благодаря предварително на всички отзовали се и живи и здрави....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без сваляне на кутията , че даже и на съединителя сигурно никой няма да може да ти каже

точно от какво е . Чичо ти също има основание да е прав ,защото при натискане на съединителя

първичния вал спира да се върти. От разрушен акс. лагер също може бръмчи ,може да има счупена

демпферна пружина на феродовия диск ... или някакъв проблем с притискателния .

Както казват докторите - само разреза ще покаже . Дано се разминеш само с аксиален лагер.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без сваляне на кутията , че даже и на съединителя сигурно никой няма да може да ти каже

точно от какво е . Чичо ти също има основание да е прав ,защото при натискане на съединителя

първичния вал спира да се върти. От разрушен акс. лагер също може бръмчи ,може да има счупена

демпферна пружина на феродовия диск ... или някакъв проблем с притискателния .

Както казват докторите - само разреза ще покаже . Дано се разминеш само с аксиален лагер.

Успех.

Добре колега, а възможно ли е да има некъв счупен зъб в скоростната кутия??... и ако е например проблема някъде от твойте предположения т.е. счупена демпферна пружина или аксиален лагер пречи ли му нещо да се кра колата, защото едно сваляне на скоростната кутия е голям панаир и ако съединителя не е за смяна не е оправдано да се прави цялата процедура....карам така вече от нова година и нзасега не ми е направила някъв проблем освен рученето/шума/, който определено дразни...и :multi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като дадеш газ шумът изчезва ли?

определено не се чува, ама като се даде газ тогава пък си идва нормалния шум от мотора и шума от скоростната може би да се заглушава...но определено не се чува..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах такъв шум, който си мислех, че е от скоростната кутия и като натиснех съединителя или подавах газ изчезваше.

Нямаше нищо общо със скоростната кутия. Беше бендиксът!

Редактирано от supervlao
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах такъв шум, който си мислех, че е от скоростната кутия и като натиснех съединителя или подавах газ изчезваше.

Нямаше нищо общо със скоростната кутия. Беше бендиксът!

И кво се оказа на бендикса Владо???...и съответно как отстрани повредата...мога ли да се справя сам или се иска намеса от майстор-това евентуално , ако се окаже бендикса...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми сменя се. Аз лично не бих се справил с такава процедура. 70-80 лв. ми взеха. В сервиза като чуха шума директно казаха, че не е от скоростната кутия и след час и малко колата ми беше готова.

Редактирано от supervlao
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Пич, не се занимавай с глупости, не е аксиалния лагер - почти 99,9% съм сигурен, че това е в скоростната кутия или по точно лагер на първичния вал. Имал съм точно такъв проблем, и аз си мислях, че е от аксиалния лагер но не беше. Ако има проблем с аксиалния лагер, то той ще рухоли когато си натиснал съединителя, а когато го пуснеш ще изчезва - при теб е точно обратното. Хубаво е да идеш в сервиз в който разбират от скоростни кутии, защото това е възел които изисква прецизен ремонт, за да нямаш последващи проблеми. При мен на Toyota Celica STi лагера струваше 105лв. а за основен ремонт на скоростната кутия платих 250лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...