Jump to content

Davide

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Персонална информация

  • Локация
    Veliko Tarnovo

Davide's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Davide

    скоростна кутия...

    Пич, не се занимавай с глупости, не е аксиалния лагер - почти 99,9% съм сигурен, че това е в скоростната кутия или по точно лагер на първичния вал. Имал съм точно такъв проблем, и аз си мислях, че е от аксиалния лагер но не беше. Ако има проблем с аксиалния лагер, то той ще рухоли когато си натиснал съединителя, а когато го пуснеш ще изчезва - при теб е точно обратното. Хубаво е да идеш в сервиз в който разбират от скоростни кутии, защото това е възел които изисква прецизен ремонт, за да нямаш последващи проблеми. При мен на Toyota Celica STi лагера струваше 105лв. а за основен ремонт на скоростната кутия платих 250лв.
  2. Привет колеги, има ли някакво развитие по въпросът, че и аз съм заинтересован от проблема.
  3. Привет колеги, имам следния проблем с моето Ауди 100. Когато загрее и температурата на двигателя достигне 90 градуса и ги надвиши, при освобождаване от скорост доста често оборотите падат толкова, че двигателят изгасва. Ако след като изгасне, колата се движи и я запаля на скорост, повече не го прави този проблем - държи стабилни обороти и не си и помисля да гасне. Пак ви казвам, че това го прави само когато колата е загряла на 90 градуса и над тях. Само да уточня, че колата е на газ, а на бензин този проблем го прави много, много рядко. Някой от вас има ли идея от какво може да е това.
  4. Колега и аз имах същия проблем. От както съм купил моето Ауди никога съм нямал проблеми с маслата, винаги като сменя маслото до следващата смяна нито доливам, дори и на последък не го и проверявах с щеката. Да, но до момента в които не налях Мобил1. На 7 000 км. от смяната, една вечер започна да ми пищи нещо и да мига масльонката на таблото. А междувременно бях забелязал, че и клапаните бяха започнали чукат съвсем леко. Спрях, меря нивото на маслото - една точица отдолу на щеката. На другия ден я закарах в сервиз да и сменят филтрите и маслото, този път сложих ОМВ. Сега съм на около 8 000км. от смяната и нивото на маслото въобще не е мръднало, двигателят ми е много по-тих и го няма това чукане от клапаните. Смятам никога повече да не ползвам масло Мобил1.
  5. Привет коолеги. Проблемът ми е следния - от 2 дни изчезнаха позицийте "HI" и "LOW" на климатроника ми и съответно след 29градуса не следва "HI" ами продължават градусите както следва - 30,31,32 и така до 50 градуса!!! Вместо позицията "LOW" пък градусите стигат до 0 градуса!!! Някой имал ли е този проблем и как да го върна както си беше преди с позицийте "HI" и "LOW"?
  6. Летни Nokian NRV 195/60/15 и зимни Fulda Gravito 195/65/15
  7. Ako изключиш циркулацията/тва каде върти въздуха само в купето/ 100% че няма да имаш ядове с запотени стъкла! И аз съм с климатроник и дории и при сухо време като го забравя тва за циркулацията включено и на мен ми се запотяват стъклата. Да не говорим ако вали дъжд.
  8. За Велико Търново! Моят съвет е Не ходете в Бош сервиза над Спортната зала! Равносметката от посештенията ми в този сервиз е: неправилно зацепен ангренажен ремък, счупен птрон при смяна на клеймореда, излишно сменен термостат и куп други неща съм виждал там които са ме убедили, че в този сервиз разбират от всичко друго само не и от автомобили.
  9. Виж приятел, тва да ти кажат че магарето ти е за смяна ми се струва доста сериозна работа и за това моя съвет е да отидеш в някои друг сервиз,по възможност при твои приятели или познати, да вдигнете колата на подемник и да видите какво е реално положението, защото преди около месец и на мен ми казаха че магарето ми е за смяна и да приготвям 800-1000лв. и да им карам колата, Но се оказа че магарето ми е в перфектно састояние, а имам само около 30см от левия праг които се нуждаят от някаква интервенция защото била тръгнала ръжда!!! Та съвета ми е да провериш доста обстоино положението и след това да търсиш варианти!
  10. За кой модел става въпрос, на стотачката дали го има това? От вас чувам за тая екстра и ще се радвам ако и моята кола я има! :roll: :roll:
  11. Ами да ти кажа честно не съм го сложил все още защото бях забравил за него, а номерата на релетата съм ги записал в телефона си и съм сигурен че са тези. Като си намеря такова реле и като го сложа ще ти дам повече инфо за ефекта, цените и т.н.
  12. Колега аз за моята кола се интересувах точно за това реле и в някакъв руски саит четох, че оригиналното реле се заменя с реле Bosh 0986335058 или Vag 1hm995531a , но пак ти казвам че това е за стотица и не знам дали ще стане за твоята кола!!!
  13. Davide

    Термостат

    При мен проблема е горе-долу сходен- колата загрява до към 100 градуса!!! Смених 2 термостата, след което сложих оригиналния-просто той си работеше най-добре, смених радиатора/и без това си беше за смяна защото сълзеше/, днес в един сервиз ми прочистваха цялата охладителна система, при което НЕ излезна почти никаква мизерия, мръсотия или тиня някаква, купих нова капачка на разширителния съд и след всичко това абсолютно никаква разлика-100 градуса и тва е! Та аз си обяснявам нещата така: най-вероятно, както някой спомена, уреда на таблото дава някаква разлика +10-тина градуса, защото като въведа там оня код на климатроника за температурата на двигателя, мисля 51 беше, и на дисплея ми показва 88 градуса, а на уреда на таблото стрелката е малко преди 100 градуса.
  14. Моята няма, ама не съм сигурен дали всички са така!!!
×
×
  • Create New...