Jump to content

Въпрос за Мултитроник


Recommended Posts

ПРИВЕТ НА ВСИЧКИ ФЕНОВЕ НА АУДИ. ИМАМ А 6 2002 Г. ВКАРАХ Я ПРЕДИ 1 МЕСЕЦ ОТ ГЕРМАНИЯ. НАПРАВИ МИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ ЧЕ КОГАТО КАРАМ БАВНО И С НИСКИ ОБОРОТИ 1000-1300 ПРИ ЗАГРЯТ МОТОР СЕ ПОЛУЧАВА ЕДНО ПРЕТРИСАНЕ. СЛЕД ТЕЗИ ОБОРОТИ ТОВА НЕ СЕ ПОЛУЧАВА. ОТ 1500-2000 КОЛАТА СЕ ДВИЖИ МНОГО ПЛАВНО БЕЗ НИКАКВИ ПРЕДЪРПВАНИЯ. НАБИРА ПЛАВНО. ОТ 1500 ОБРОТА ПРИ НАТИСКАНЕ РЯЗКО НА ПЕДАЛА СЕ УСКОРЯВА ОТЛИЧНО. АКО НЯКОЙ ИМА НЯКАКВА ИДЕЯ НЕКА ПИШЕ. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДО СЕГА НЕ МИ Е НАПРАВИЛО ТАКОВА ВПЕЧАТЛЕНИЕ. СПИРА СИ МНОГО ДОБРЕ. ТОВА ПРЕТРИСАНЕ СЕ НАБЛЮДАВА КОГАТО НАКИСКАМ ПО МАЛКО ГАСТА. КОГАТО НАТИСНА РЯЗКО ГАСТА НАД 1500-2000 ТОВА НЕЩО ГО НЯМА. ПРОСТО ЗАЛЕПИ ЗА СЕДАЛКАТА И УСКОРИ. А И КОГАТО ПРЕВКЛЮЧА НА РЪЧЕН РЕЖИМ ТОВА ПОЧТИ ГО НЯМА. ИЛИ ГО ИМА НО ПОЧТИ НЕУСЕТНО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо: ако е МУЛТИТРОНИК просто неможе да има "претрисане" (ако е изправен), защото за разлика от другите трансмисии (зъбчатите) МУЛТИТРОНИКА е БЕЗСТЕПЕННЕН. това което се усеща при ускорение независимо от скоростта е ... ускорение! Типтроника обаче има подобен проблем проблем: при движение с по ниска скорост (до към 60 км/ч) се усеща тласък при смяна на предавките. Такаче ако кутията ти е МуЛТИТРОНИК я провери - в порше в юнитреид или някаде другаде..(тази кутия въпреки несравнимия си комфорт се нуждае от подръжка), а ако е типтроник и тва което усещаш е тласък значи си ок... и межсусругото ползвай търсачката има много инфо в този форум от което ще ти се изяснят доста неща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето къде да ти погледнат мултитроника:

http://multitronic-box.com/home.html

А в Порше няма смисъл да ходиш - те и без това пращат "проблемните" си мултита в сервиза, който ти препоръчах :flehan:

А за придърпването: предполагам, че ти е поизносена вече веригата, сега е топло, маслото е по-редичко и луфтовете в кутията се усещат повечко. И не я опъвай на max преди да са ти я прегледали, че ако скъсаш веригата по време на движение кутията става на салата и ремонта е невъзможен.

Успех

Веско

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е че от кутията не се чува никакъв шум, нито ручене, просто спи. Върви си плавно, набира плавно. Претрисането са появава когато загрее, и карама много бавно 20-30 км на ниски обороти. На ръчен режим днес я пробвах няма претрисане. Странна работа. Колата е на 166 000 реални, с куп сервизни документи. Незнам дали да пробвам със смяна на масло. Мисля че щом студена не се появава това нещо значи маслото е поизносено и е по-рядко, а когато загрее става още по рядко. Някой знае ли колко излиза смяната на маслото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...А в Порше няма смисъл да ходиш - те и без това пращат "проблемните" си мултита в сервиза, който ти препоръчах ;)....

Мисля , че си в грешка ! В Порше мултитроници се правят от 2005г. , и до момента са отремонтирани доста такива ск. кутии, вкл. и смяна на софтуер за управляващ блок, както и някои кампании за оптимизиране на процеса на управление . Считай информацията за достоверна. Просто, не обичам, поднасянето на некоректна информация по този начин...Sorry.

Ако, колегата vasko_sh , има някакви съмнения относно работата на ск.кутия , не е зле да се направи консултация в сервиз -тук, ще четеш само предположения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарайте автомобила на равна отсечка, като се опитате да го държите на D между 1500 и 2000 оборота. Не трябва да има никакви сътресения и придърпвания!

Ако си Мулти направо отивай да я погледнат

http://multitronic-box.com/advices.html

Редактирано от danvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДА ПРОБВАЛ СЪМ И ТЕЗИ СЪВЕТИ. НА D МЕЖДУ 1500 И 2000 КОЛАТА ВЪРВИ ПЕРФЕКТНО. ОТ 1500 ОБОРОТА ПРИ РЯЗКО НАТИСКАНЕН НА ЛЕПИ ЗА СЕДАЛКАТА, ПРИ ПРЕВКЛЮЧВАНЕ НА СКОРОСТИТЕ НА СЕ ЧУВА УДАР И Т.Н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел... не ти разбирам питането с тва "колко струва" - има един такъв лаф "Кара бЕл Мерцедес, ама спи на пружина!" - като си си купил кола 2002-ра година трябва да си готов да си плащаш съответстващата поддръжка без компромиси и без питания...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, по симптомите които казваш съм склонен да мисля , че дисковете на мултитроника са ти за смяна, ремонта е около 400лв + филтър и масло 580лв. Отделно е труда по сваляне и качване на скоростната кутия.

Редактирано от piaplovdiv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛКО ИЗЛИЗА СМЯНАТА НА МАСЛОТО И ФИЛТЪРА

~ 1000 лв.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се прави на всеки 60 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: :hilezh: :flipoff:

Няма филтър ако не знаете. Сменя се само при ремонт или подмяна на скоростната кутия. Външен е струва ~ 600-800 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото четох в сайта има външен И вътрешен?

Ти в сайта си чети колкото искаш. Аз чета ELSAWin za AUDI.

:bia::) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КАДЕ МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ ТОЗИ РЕМОНТ ЗА ТЕЗИ ЦЕНИ. ТУКА КАЗВАТ САМО МАСЛОТОИ ФИЛТЪРА Е 1000 ЛВ, А piaplovdiv КАЗВА МАСЛО И ФИЛТЪР 580 ЛВ, КЪДЕ ГИ ИМА ТЕЗИ ЦЕНИ.КАЖЕТЕ МИ ВСИЧКО КОЛКО ЩЕ МИ ИЗЛЕЗЕ ЗА СМЯНА ТА ТЕЗИ ДИСКОВЕ СЪС ТРУД И МАСЛО И КЪДЕ, ЧЕ НЕЩО ВСЕ РАЗЛИЧНИ ЦЕНИ МИ КАЗВАТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КАДЕ МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ ТОЗИ РЕМОНТ ЗА ТЕЗИ ЦЕНИ. ТУКА КАЗВАТ САМО МАСЛОТОИ ФИЛТЪРА Е 1000 ЛВ, А piaplovdiv КАЗВА МАСЛО И ФИЛТЪР 580 ЛВ, КЪДЕ ГИ ИМА ТЕЗИ ЦЕНИ.КАЖЕТЕ МИ ВСИЧКО КОЛКО ЩЕ МИ ИЗЛЕЗЕ ЗА СМЯНА ТА ТЕЗИ ДИСКОВЕ СЪС ТРУД И МАСЛО И КЪДЕ, ЧЕ НЕЩО ВСЕ РАЗЛИЧНИ ЦЕНИ МИ КАЗВАТ.

Обади се в Порше Запад или Фолксваген Център София и ги попитай колко струва смяната на масло в мултитроник кутията, което се прави на всеки 60 000 км - да ти дадат оферта. Приготви си шасито на автомобила ще те питат за него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кутията има външен и вътрешен филтър. Външния се сменя на 60 000 заедно с маслото, в multitronic-box.com смяната излиза около 850-900 лева. Само филтъра е 600 лв в Порше БГ..

Вътрешния филтър се сменя при инспекция на кутията, някъде на 180 000 - 200 000 км.

А за колегата, който твърди че няма външен филтър - чети си по-внимателно елзата. Филтъра е в метален корпус, един вид е филтър + метален капак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеита колеги!!!Като 4етох по нагоре доста глупости има исписани."ВЕСКО" ти дава наи то4на информация.казвам го от опит понеже имах по4ти сащия проблем.смени си филтара ван6ния(намира се зад десния ти фар-едно метално цилиндар4е) и маслото.Цените са филтар 580-630 масло 42-48 лв на литар кутията взема 6л.Ако има6 механи4ен проблем и това нема да ти помогне.Има6 и друг вариянт.Може6 да пробва6 смяна с доста по евтино масло за да разбере6 дали проблема е в него(саответно и вав филтара)има масло са6то ATF по 13лв литара,и ако има6 промяна(положителна)си смени филтара и си сложи хубаво масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кутията има външен и вътрешен филтър. Външния се сменя на 60 000 заедно с маслото, в multitronic-box.com смяната излиза около 850-900 лева. Само филтъра е 600 лв в Порше БГ..

Вътрешния филтър се сменя при инспекция на кутията, някъде на 180 000 - 200 000 км.

А за колегата, който твърди че няма външен филтър - чети си по-внимателно елзата. Филтъра е в метален корпус, един вид е филтър + метален капак.

:bia: Чети внимателно постовете, не съм написал, че няма външен филтър просто при обслужване на 60 000 км не се сменя.

И тъй като внимателно четеш ELSAWin ето ти две снимки на англ. и нем. език

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

N9 от твоята схема не е външния филтър..

Външния филтър е плосък, от външната страна изглежда като оребрен алуминиев капак...

Тука имах снимка на един такъв разрязан с "научна" цел, ма не мога да го изровя.. Ще ти снимам един филтър до няколко дни и ще ти постна снимката.

П.С. Не се опитвам да се заяждам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове коя е тая Елза бе ? Дашна ли е ? Питайте за трима като я уговаряте :(

Мисля , че си в грешка ! В Порше мултитроници се правят от 2005г. , и до момента са отремонтирани доста такива ск. кутии, вкл. и смяна на софтуер за управляващ блок, както и някои кампании за оптимизиране на процеса на управление . Считай информацията за достоверна. Просто, не обичам, поднасянето на некоректна информация по този начин...Sorry.

Много мислиш :P

НАП твърди че ПОРШЕ ИНТЕР АУТО БГ - ЕООД е регистрирано по ДДС на 25.09.2007

Надали фирма голяма като Порше ще седи без регистрация по ДДС от 2005-та до 2007ма

а и аз нямам спомени да съществуваха 2005-та порше. Имаше един изложбен център до София Ленд ама май си беше 2005-та все още на Аутотехника.

А магазино/сервиза на Христофор Колумб (към летището) все още не беше построен.

Така че кажи ми къде точно викаш са ги правили 2005-та ? като най-малкото данните за чарковете за мултитроник се появиха края на август 2007-ма в ЕТКА-та а пък изобщо възможността да ги пипнеш като продажба от ауди от декември 2007-ма. И то не на всички части...

Или ако смяната на маслото се смята за ремонт на кутията - ОК ! Правили са ! тогава аз си правя основен ремонт на двигателя на всеки 3000 км отвивайки капачката и доливайки масло :)

Чакайте само да проверя в Елзата какви са стъпките:

За да направите основен ремонт на двигателя са необходими:

- кола Ауди (по възможност)

- ключове от колата

- квалифицирано лице от оторизирания сервиз

- туба с масло

- руло кухненска хартия

Стъпки:

1. Доближавате колата от към шофьорската страна.

2. Отваряте колата.

3. Намирате ръчката за предния капак - обикновенно под волана долу ляво.

4. Дърпате към вас - внимавайте да не откъснете волана от зор.

5. Излизате от колата

6. Заставате от страната на десния калник

7. Намирате капачка на която пише 710 (опс май беше OIL)

8. Отвивате по посока на часовниковата стрелка (ако сте от Шумин въртете по чесовниковата стрелка)

9. Доливате на око или докато прелее

10. Забърсвате с кухненската хартия внимателно и прилежно.

11. Трясвате капака с две ръце и засилка !

опс. смачкахме капачката на маслото между калника и капака :(

12. Основния ремонт на двигателя приключи ( или беше с пълен член - Основният ? )

вЕрвайте ми, по достоверен източник мисля че сте в грешка ! Всичките ! А аз съм прав ! И ще ви изкажа всичките на Моля-Другарката ! Ме-ме ме меее ме ! :P

Аз пък обичам да поднасям некоректна информация по този или онзи начин :(

Като сте се започнали със снимките ето ви и от мен малко порно:

ext_filter_1.jpgext_filter_2.jpgint_filter.jpg

P.S. това на последната картинка с номер 7 не е джойстик :( или декоративен пенис за бюро :)

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...