Jump to content

проблем с tdi


mihi4a

Recommended Posts

здравейте, колеги:hilezh: дойде време и аз да взема участие във форума поради следната причина: от известно време след като запаля колата(б4 1z) започва да ми мига лампата за подгряване??мислих си, да не е от таблото, защото чат- пат ми спират обортомера и километража, но сега след като застуди започна да пали по-трудно и ми се струва ,че е друго.свещите ги проверих на акумулатор и всички работят.по принцип преди лампата ми светваше само зимата под 5 градуса и не съм има проблем с паленето.някой има ли идея за какво иде реч?

Редактирано от mihi4a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това за мен е проблем с кабелите. Може би има притрита изолация на кабела за лампата, замасява и за това светва. Не виждам друга причина за проблема. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

закачи я на компютър,имаш проблем някакъв,мисля това е индикация

Редактирано от The Dirty Mechanic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте, колеги:flehan: дойде време и аз да взема участие във форума поради следната причина: от известно време след като запаля колата(б4 1z) започва да ми мига лампата за подгряване??мислих си, да не е от таблото, защото чат- пат ми спират обортомера и километража, но сега след като застуди започна да пали по-трудно и ми се струва ,че е друго.свещите ги проверих на акумулатор и всички работят.по принцип преди лампата ми светваше само зимата под 5 градуса и не съм има проблем с паленето.някой има ли идея за какво иде реч?

Смени си горивния филтър или поне пусни дренажа отдолу да изтече-имаш събрана вода в горивния филтър и за това ти мига лампата-отдолу под горивния филтър имаш завит датчик за наличие на вода в горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като,че ли ще излезе от таблото,но ще погедна и филтъра. за него и за други проблеми с електрониката би следвало да свети лампа check??..откачих датчика на блока за подгряването и сега подгрява постоянно при контакт и пали от четвърт...дано нещо не се прецака ако карам така, защото ми увеличи оборатите,но так ще е:steinigung:.....а и по-трудното палене без подгряване май загатва за копресийка,но времето ще покаже:hilezh:

Редактирано от mihi4a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като,че ли ще излезе от таблото,но ще погедна и филтъра. за него и за други проблеми с електрониката би следвало да свети лампа check??..откачих датчика на блока за подгряването и сега подгрява постоянно при контакт и пали от четвърт...дано нещо не се прецака ако карам така, защото ми увеличи оборатите,но так ще е:).....а и по-трудното палене без подгряване май загатва за копресийка,но времето ще покаже:steinigung:

Не можеш да си сигурен за компресия без да си я мерил. Щом с по-богата смес (защото, освен че подгрява впръсква и по-голяма порция като е откачен датчика) пали от четвърт най-вероятно проблема е с електронния блок или тоя датчик, който си откачил не показва вярно. Като е откачен казва на компа, че е максимално студено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...