Jump to content

За наблюдателните


Recommended Posts

и едно нещо което ми направи силно впе4атление

The dyno numbers on the 4.2 say there are almost 40 hp and 30 lb-ft hiding in the exhaust alone.

Визи.. как става това бе мамка му? ина4е вапросното 4.2 е най-старото 4.2 280 кон4ета ползвано на V8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и едно нещо което ми направи силно впе4атление
The dyno numbers on the 4.2 say there are almost 40 hp and 30 lb-ft hiding in the exhaust alone.

Визи.. как става това бе мамка му? ина4е вапросното 4.2 е най-старото 4.2 280 кон4ета ползвано на V8

Иба ли му мамата? :roll: Предполагам е с тлъсти тръби, които силно се съмнявам, че са полирани, но резултата е на лице. Незнам, явно е хипер истинска exhaust system-a.

Чувал съм от няколко места в Германия вече, че exhaust системата на RS2 е била една от най-истинските въобще на Ауди, но за това Ауди никой нищо такова не е казал.

Няма тунинг на двигател, който да не е само смяна на чип където да не сменят цялата ауспухна система, но все си мислех, че повече от 20 прекосили 30 коня могат да излезнат от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и едно нещо което ми направи силно впе4атление
The dyno numbers on the 4.2 say there are almost 40 hp and 30 lb-ft hiding in the exhaust alone.

Визи.. как става това бе мамка му? ина4е вапросното 4.2 е най-старото 4.2 280 кон4ета ползвано на V8

Иба ли му мамата? :roll: Предполагам е с тлъсти тръби, които силно се съмнявам, че са полирани, но резултата е на лице. Незнам, явно е хипер истинска exhaust system-a.

Чувал съм от няколко места в Германия вече, че exhaust системата на RS2 е била една от най-истинските въобще на Ауди, но за това Ауди никой нищо такова не е казал.

Няма тунинг на двигател, който да не е само смяна на чип където да не сменят цялата ауспухна система, но все си мислех, че повече от 20 прекосили 30 коня могат да излезнат от там.

Утре ще има Дино-резултати от един STI. Още ме е срам да напиша какво поаказа след смяна на изпускателната система...Просто още не мога да повярвам и затова трябва да преспя с информацията. Ако не сънувам кошмари, ще публикувам графиките :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще има Дино-резултати от един STI. Още ме е срам да напиша какво поаказа след смяна на изпускателната система...Просто още не мога да повярвам и затова трябва да преспя с информацията. Ако не сънувам кошмари, ще публикувам графиките  :evil:

Сложете и Графика на A/F да видим колко бързо е паднало под границата на имзерителния уред:evil:

Инак по темата ,кои знае какъв заводски асупсух са му били сложили инжЕнерите ,много зависи от самите катализатори колко пускат след това идва наи-важния момент за Натурална кола - Изпускателните колетори ,и накрая диаметър на тръбите и остатъка. Полирането е за гъзариика (гъзариа на душата що моита тръба примерно само аз знам че е полирана)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще има Дино-резултати от един STI. Още ме е срам да напиша какво поаказа след смяна на изпускателната система...Просто още не мога да повярвам и затова трябва да преспя с информацията. Ако не сънувам кошмари, ще публикувам графиките  :lol:

Сложете и Графика на A/F да видим колко бързо е паднало под границата на имзерителния уред:lol:

Инак по темата ,кои знае какъв заводски асупсух са му били сложили инжЕнерите ,много зависи от самите катализатори колко пускат след това идва наи-важния момент за Натурална кола - Изпускателните колетори ,и накрая диаметър на тръбите и остатъка. Полирането е за гъзариика (гъзариа на душата що моита тръба примерно само аз знам че е полирана)

Всичко ще сложим, споко. За сега има няколко снимки на колата:

http://www.prospeed.bg/galery.php?g=8

Целта е да се довършат настройките и измерванията да са насложени на една и съща скала за да се видят ясно разликите. Фабричната система на Субаруто просто го СМАЗВА...Като го докараха диното показа на колелата с 24% по-малко от колкото е по спесификация на мотора :lol::lol::lol: . Загубите от трансмисията на това скуби не са повече от 18-19%, но 24% вече е мнооооого. Изводът, който си правим е, че най-вероятно заводските данни не са постигнати със street изпускателната система. Просто няма кола с ръчни скорости 4x4, която да дава такива загуби...Резултатът след смяна на системата е смазващ, а днес като се пипне и компютърът не ми се мисли... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пипай и пиши по повечко че и неграмотните да се образоваме.А и се приготви за кръстосан разпит :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Нямаш грижи, питайте, само да не ме пипате :lol::(:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целта е да се довършат настройките и измерванията да са насложени на една и съща скала за да се видят ясно разликите. Фабричната система на Субаруто просто го СМАЗВА...Като го докараха диното показа на колелата с 24% по-малко от колкото е по спесификация на мотора  :lol:  :lol:  :lol: . Загубите от трансмисията на това скуби не са повече от 18-19%, но 24% вече е мнооооого. Изводът, който си правим е, че най-вероятно заводските данни не са постигнати със street изпускателната система. Просто няма кола с ръчни скорости 4x4, която да дава такива загуби...Резултатът след смяна на системата е смазващ, а днес като се пипне и компютърът не ми се мисли... :lol:

Ами 24% си е нормално. Субару-то е мерено на Стенд на Fuji точно така както изисква JIS. От разни трансмисии ,раздака ,диференциали надали губи повече от 7-10% ,всичко останало е JIS до DIN транслации и бензина със които е карано вчера ,преди 2 дена а може би и преди 2 седмици (Ако не сте ресетвали ЕКУ-т0) чисто и просто си остава траина следа върху кривата на изпреварването...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целта е да се довършат настройките и измерванията да са насложени на една и съща скала за да се видят ясно разликите. Фабричната система на Субаруто просто го СМАЗВА...Като го докараха диното показа на колелата с 24% по-малко от колкото е по спесификация на мотора  :lol:  :lol:  :lol: . Загубите от трансмисията на това скуби не са повече от 18-19%, но 24% вече е мнооооого. Изводът, който си правим е, че най-вероятно заводските данни не са постигнати със street изпускателната система. Просто няма кола с ръчни скорости 4x4, която да дава такива загуби...Резултатът след смяна на системата е смазващ, а днес като се пипне и компютърът не ми се мисли... :lol:

Ами 24% си е нормално. Субару-то е мерено на Стенд на Fuji точно така както изисква JIS. От разни трансмисии ,раздака ,диференциали надали губи повече от 7-10% ,всичко останало е JIS до DIN транслации и бензина със които е карано вчера ,преди 2 дена а може би и преди 2 седмици (Ако не сте ресетвали ЕКУ-т0) чисто и просто си остава траина следа върху кривата на изпреварването...

Бензинът е ОМВ 100. Повярвай ми, такъв бензин нито в Япония има, нито в Щатите. Говорим по бензиностанциите. Работата не идва от бензина. Или цитираната мощност от 265 коня на мотора по ДИН не е вярна в брошурата за България или просто послъгват заради екологичните норми...Нормалните загуби от трансмисия 4x4 с ръчна скоростна кутия са 15%, а 8-9% са за предно...Както и да е, утре сутрин ще кача графиките...ECU-то се самообучава АДСКИ бързо. След смяната на изпускателната система точно за 4 пускания на диното си оправи графиките, дръпна бууста по-отрано и се отпуши. Е такива ми ти работи... :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дино графиките са публикувани - 338к.с. на мотора и 90% от въртящия момент между 3500 и 6000 оборота!

http://www.prospeed.bg/galery.php?g=8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...