puhy Публикувано 10 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2008 (Редактирано) Здравейте на всички в този подфорум! Въпросът ми е към колегите с AEL - дими доста при ускорение и то не само в началото, спира само като върна педала на газта. Иначе ускорение има, за разход нямам наблюдение да е скочил драстично, общо взето само дето замъглявам всичко около мен. Препоръчаха ми да сменя "разпръсквачи" не знам правилен ли е термина. Има ли колеги сблъсквали се с този проблем и какво е решението му?Колата е на 340 000 км.Извинявам се много, аз обърнах целия подфорум на А6 преди да пускам тема, а то имало раздел за дизели.... Там се ориентирах, но все пак ако има подобни случаи моля споделете опит. Редактирано 10 Октомври 2008 от puhy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 10 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2008 Здравейте на всички в този подфорум! Въпросът ми е към колегите с AEL - дими доста при ускорение и то не само в началото, спира само като върна педала на газта. Иначе ускорение има, за разход нямам наблюдение да е скочил драстично, общо взето само дето замъглявам всичко около мен. Препоръчаха ми да сменя "разпръсквачи" не знам правилен ли е термина. Има ли колеги сблъсквали се с този проблем и какво е решението му?Колата е на 340 000 км.Извинявам се много, аз обърнах целия подфорум на А6 преди да пускам тема, а то имало раздел за дизели.... Там се ориентирах, но все пак ако има подобни случаи моля споделете опит.Пухчо ти пак ли смени Аудито?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
puhy Публикувано 10 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2008 Не Кокич, това е служебно. Но аз го карам и го поддържам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 11 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2008 А на празен ход пуши ли ? Ако не - на мен ми прилича на спукан маркуч/кулер.. особено ако караш само градско не се усеща много че ти пуска налягане..Другия вариант е да пробваш някаква добра почистваща добавка, за да видиш дали ще се повлиаят разпръсквачите и пушилката.Трети вариант е дебитомера, ако фиряса качествено може да имаш много богати смеси...Защо не ходиш да я види Мишо Вчера там имаше 2 С4-ки с AEL-и за настройка и чипосване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 11 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2008 Има ли някой с AEL който да не пуши,или такъв който да се е справил с този му недъг? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 11 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2008 Всички AEL-и пушат при кик-даун, особено след чип и след махнат катализатор..Но със спукан мъркуч как пуши - направо като минеш през някое село и кокошките си лягат, защото слънцето изчезва за час-два...Та от припушване до пушене има доста разлика... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 11 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2008 Абе пушат си и това е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 11 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2008 като минеш през някое село и кокошките си лягат, защото слънцето изчезва за час-два... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kbarterov Публикувано 19 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2008 колега и мойта от като махнах катализаторите започна да пуши при кик-даун, не само кокошките си легаха, а днеска реших да видя в какво състояние е кулера и като свалих маркуча от него към колекторите видях че се беше спукал на две места.много кофти работа, закърпих го с подръчни материали, измих радиатора, и като я подкарах сега, ми се струва че вече не чади, а само припушва по малко при рязко подаване на газ, което е съвсем нормално.Та в тая връзка сега ще трябва да го търся въпросният маркуч някъде, ако някой знае да свирка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 19 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2008 (Редактирано) колега и мойта от като махнах катализаторите започна да пуши при кик-даун, не само кокошките си легаха, а днеска реших да видя в какво състояние е кулера и като свалих маркуча от него към колекторите видях че се беше спукал на две места.много кофти работа, закърпих го с подръчни материали, измих радиатора, и като я подкарах сега, ми се струва че вече не чади, а само припушва по малко при рязко подаване на газ, което е съвсем нормално.Та в тая връзка сега ще трябва да го търся въпросният маркуч някъде, ако някой знае да свирка!Когато аз гръмнах маркуча, ми обясниха, че налягането което се създава в системата е толкова голямо, че с каквито и подръчни материали или някакъв маркуч, който не е предвиден за такива налягания, няма да издържи дълго. Затова си купих нов, някъде към 250лв струваше преди 3 години.Да ви кажа чесно, забелезах, че накрая моята (преди да я продам) спря да пуши или поне не така както в началото. Нарочно я изтезавах до към 4000 оборота и си пропушваше нормално, щом невиждах дим в огледалото за обратно виждане . Бях с чип, без катализатор и спортен филтър, карах я с OMV обикновена нафта. Чак на моменти почвах да си мисля, че нещо и е станало.... пък си вървеше и си харчише нормално. Редактирано 19 Октомври 2008 от morfei1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване