Jump to content

следните проблемчета с окачване и разход на гориво


zekey

Recommended Posts

Ами значи всичко започна от ходенето ми до един сервиз да ми сменят маслото и филтъра, бях засичал разхода на гориво преди това и бе6е извун градско около 6-7 на 100 км,след смяната на маслото с много старание успявам да го сваля до 9 10 извън градско ( за 250км 23 литра последния път). Понеже скоро и си купих колата и преди да я взема минах през един сериозен за града ни сервиз при един познат и ми каза че нямам проблеми с окачването,а и като карам нито носи нито тропа нито нищо,ама тези дето ми сменяха маслото казаха че трябвало да сменя 6 носача защото биле хлабави ли нещо и на ръка се местят.Та вапроса ми е може ли да са разбутали нещо при смяната на маслотои филтъра което да ми е вдигнал разхода на гориво, и ако носачите са за смяна не трябва ли нещо да тропа поне или да носи колата ?

Редактирано от zekey
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно разхода:щом скоро си я купил много е възможно продавача да е слагал добавка и след смяната да се е изгубил ефекта от нея.Друг вариант е кофти бензиностанция и съответно кофти гориво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решението на проблема ти е диагностика с ваг-ком. Може да е температурен датчик, ламбда сонда, аванс на запалването. Па и зависи колко ти е тежък десния крак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си засичла разхода с горивото, което е било в резервоара(не българското) разликата преди и след това е съвсем нормална... Все пак горивото ни е ебаси боклука.Ако си сложил и скалано масло нещата си отиват към нормалното... С какъв мотор и какви километри/обороти ти дава тоя разход ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами мотора 1.8 без турбо дето е 125к.с.,самата модфикация нея знам как се води.колата е от 1997 година, на 186 000 км карана в италия от българин(не много добра комбинация) иначе колата е доста запазена, скороста е предимно 80 - 100 км и оборотите са от 3000 до 3500 на 5 скорост(мъчих се максимално икономично а и пътищата са разбити). 6те ходя на заплата на сервиз и дано там намерят проблма ако има такъв,колкото до бензина си прав че в БГ го месят с разни пумии, или го подгряват да наливат повече и какви ли не щуротии, ма да фърля 2 3 литра .. незнам. можеби проблма ми е комбинират от няколко фактора,кофти бензин,кофти маистори и ново масло. в другия сервиз дано разберат проблема

Редактирано от zekey
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами мотора 1.8 без турбо дето е 125к.с.,самата модфикация нея знам как се води.колата е от 1997 година, на 186 000 км карана в италия от българин(не много добра комбинация) иначе колата е доста запазена, скороста е предимно 80 - 100 км и оборотите са от 3000 до 3500 на 5 скорост(мъчих се максимално икономично а и пътищата са разбити). 6те ходя на заплата на сервиз и дано там намерят проблма ако има такъв,колкото до бензина си прав че в БГ го месят с разни пумии, или го подгряват да наливат повече и какви ли не щуротии, ма да фърля 2 3 литра .. незнам. можеби проблма ми е комбинират от няколко фактора,кофти бензин,кофти маистори и ново масло. в другия сервиз дано разберат проблема

Първо махнете катализатора и после проверете ламбада сондата и дебиломера.Тя диагностиката ще си покаже, но катализатора си е заминал на 100%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първоначално и аз като си купих колата, докато боязливо и внимателно трупах първи впечатления разхода ми беше 14 -15 л./100км. С течение на времето посвикнах с вървенето ,отпуснах се , десния крак ми натежа повече в стремежа да си доставям по-голямо удоволствие и разхода надвиши 16-17л./100км. За ходовата част ти препоръчвам да посетиш и трети сервиз. Когато чувам противоречиви диагнози аз така правя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...