Jump to content

A3, неработещи ел.стъкла


ralenekov

Recommended Posts

  • Отговори 113
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако е с две врати А3ката - става :blink:

Супер...това ми трябваше. С две врати е колата и наскоро и шофьорското стъкло сдаде багажа....При него проблема е същия, като описания в темата - вдига се до някъде и после автоматично пада.

На другата врата обаче като тръгнеш да вдигаш стъклото след първите няклко сантиметра се чува щракане и след това стъклото пада надолу, а машинката продължава да работи - Дали и там проблема е във водачите?

Редактирано от Geraka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя машинката като усети, че не може нагоре и го сваля сама... Ама не знам дали точно това значи, че работи... Махни и 2те кори преди да вземеш конкретна бройка водачи и виж. Иначе имаш ролки и една зъбчатка (пластмасова) на електромотора за стъклото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя машинката като усети, че не може нагоре и го сваля сама... Ама не знам дали точно това значи, че работи... Махни и 2те кори преди да вземеш конкретна бройка водачи и виж. Иначе имаш ролки и една зъбчатка (пластмасова) на електромотора за стъклото.

Ами на едното стъкло се получава точно това - почва да се вдига и в един момент машинката си го сваля надолу и спира.

На другото обаче го вдига до някъде - чува се някакво щракане и след това стъклото пада свободно(все едно нищо не го държи), а машинката продължава да работи и да се вдига :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
Ами на едното стъкло се получава точно това - почва да се вдига и в един момент машинката си го сваля надолу и спира.

На другото обаче го вдига до някъде - чува се някакво щракане и след това стъклото пада свободно(все едно нищо не го държи), а машинката продължава да работи и да се вдига :hilezh:

Най-накрая остана време и свърших тая работа. На едното стъкло бяха счушени и двата водача и за това падаше цялото стъкло. На другото беше счупен само единият водач и увисваше и се включваше защита и стъклото се смъкваше до долу. С новите водачи всичко заспта. Сега и двете стъкла работят. Като цяло към 4 часа ми отне процедурата и за двете стъкла. Но са си нужни наистина 4 ръце ;) Доста приятна работа е :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много полезна тема :hilezh:

Трябва вече като се позатопли още малко и аз да мина през тази процедура :flehan:

Вече 3години подпирам с ръка шофьорското стъкло в задната част при затваряне :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Аз пък установявам шум от вратата/кората на шофьорското място при неравности по пътя и се дразня, та мисля да махна кората и да видя на какво може да се дължи това тракане. Въпросът ми е като следвам процедурата по свалянето на кората дали трябва да имам предвид после някои работи за връщането й обратно - например тя фабрично лепена ли е освен че се държи на тези 5 винта, изолация или обезшумяване ако липсва или е повредено какво мога да измисля като заместител, че да спре да трака? Много хора ми се оплакват от тракащи кори и искам да разбера как най-ефективно да се справя с проблема. Сори ако не е най-подходящото място тази тема, но я намерих търсейки как се маха кората на вратата и не искам да спамя другаде излишно... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък установявам................

Държи се на винтовете само,махаш ги и надигаш нагоре.На мен така ми тракаше жилото за дръжката(опираше някъде).

МОЛЯ НЕ ЦИТИРАЙ ЦЕЛИЯ пост на който отговаряш!

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги този проблем с вдигането до "половината" на прозореца на пасажерската врата се получи и при мен. Но само веднъж , след това се оправи и вече 3-та седмица няма проблем (аз постоянно го пробвам дали няма да се обади пак ,но нямам проблем) .

Въпросът ми е щом 1 път се е пояил този проблем да го очаквам ли отново или повече няма да ме притеснява ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли... Може просто жилата ти да се движат по-трудно или ако точно тогава си влезнал в дупка и друснало (на мен ми се е случвало 2-3 пъти, преди да смажа хубаво жилата и ролките). Докато не тръгне да го прави постоянно не би трябвало да има повод за притеснения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Като махнах кората установих откъде е бил шумът - именно от релсите, по които се спуска стъклото навътре във вратата - най-долу се опират в долната рамка, обаче явно не са захванати за нищо и от вибрациите са се чували тези звуци. Иначе водачите при мен са ония сините та явно не са сменяни(нали резервните са червени гледам), но всичко бачка мазно и гладко. Принципно ако опре някъде или види повече зор заради счупен водач, тогава връща стъклото обратно, та проверявайте дали не е попаднал някакъв боклук по релсите или пък дали някое уплътнение не се разместило така, че да затруднява хода на стъклото.

Редактирано от A3_Ambition
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да ми помогне някой с фейслифово А3 2001 година...още със свалянето на кората имам проблем :o

ето снимки

post-48677-1277321221.jpgpost-48677-1277321172.jpgpost-48677-1277321203.jpg

аз поне не виждам никакви винтове..

При четривратките няма винчета при дръжката. Отгоре в двата края на вратата са скрити под двете пласмаски които се махат с права отвертка с повдигане на горе( поставяш правата отвертка между кората и една от тези гумено-пласмасови капачки и буташ с отвертката в посока нагоре)

Редактирано от mario9900
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте днес и аз смених 2 водача на дясната врата малко е по трудно с водача до огледалото . Ако имате време мои съвет е да свалите и двете кори и да смажете с грес релсите и на двете врати за да нямате проблеми аз така направих че на лявата врата бяха сухи сега след като ги смазах стъклото върви мн по добре от преди. Цялата процедура смяна на водачите и гресиране на двете врати ми отне 45 мин.но трябва и помощник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

звънях в юнитрейд, но ми казаха, че водачи се предлагат само за А3, а аз съм с А4. Знаете ли дали тези ще станат на а4-та ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

звънях в юнитрейд, но ми казаха, че водачи се предлагат само за А3, а аз съм с А4. Знаете ли дали тези ще станат на а4-та ?

За съжаление не стават. Стъклото на А3 е различно... на А4 няма тези удължения.

Ако се побългари може и да стане, но на мен лично не ми се занимаваше. Захвата на водачите към релсите е идеален, само държача на стъклото не знам как може да се закрепи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намерих водачи за а4 от тук - http://www.mikrondocev.com/kontakt.htm

Обаче се оказа, че на мен жилото ми се било скъсало и трябвало нов стъкло повдигач. Обиколих няколко морги, имаше само в две и ми искат по 150 лв :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами иди направо при тях. Те правят и жила.

На мен преди 2 години някъде подмяна на жилото с двата водача и труд ми излезе 80лева.

тия по моргите ги зарежи.... нов механизма е към 150-200лв

Редактирано от Shubert
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Здравейте, намерих аз тези водачи в един магазин по 8лв. Но като махна зелената пластмаса от стария счупен водач и като я сложа на новия има едни пъпчици които не не са предвидени на новия модел и от долната страна не пасва. Вие как се справихте с този проблем, аз мисля да ги отрежа с макетното ножче или да го оставя да стърчи от долната страна?

Благодаря Ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...