Jump to content

Ауди 80 охладителна система проблем?


Recommended Posts

Да конденза е нещо нормално. на баща ми преди ремонта работеше на три цилиндара, да не кажа и два чат пат. но ако теча е малък почти не влияе, почне ли да прекъсва да го имаш в предвид. ако си с карборатор(че не разбрах) част от водата минава през всмукателните колектори и ходи до карбуратора(от страни под една капачка от гадна сплав, нагрява една би-метална пластина за автоматичния смукач)там старчат две тръбички на които са наденати маркучите (около фи 12 мисля) те често гният и протичат. може още да е спукан радиатора, ако е малка дупката и протича като загрее трудно се открива щото водата бързо се изпарява.радиатора може да се запои или залепи с течен метал (мисля, че беше poxipol,бате с тва го лепи и издържа доста).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още може да е водната помпа или да са ти стари маркучите, хлабава(на по хлабав маркуч) скоба и др. НЕ СЛАГАЙ НИщО ЗА ЗАПЕЧАТВАНЕ В ВОДАТА, АКО ИМА РЪЖДА В БЛОКА щЕ ЗАПЕчЕ НЕ САМО ТАМ КЪДЕТО ТРЕБЕ, ПО СКОРО СЛОЖИ НЕщО ЗА ПРОчИСТВАНЕ, МА ВНИМАВАЙ КВО Е ДА НЕ РАЗЯДЕ МАРКУчИТЕ И Т.Н.Т. щото на някой места в кожуха се събират много боклуци и ръжда и пречат на доброто охлаждане и циркулацията на водата, което също дига температурата и налягането

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е тази от подписа, т.е. пълна инжекция... Взех я преди около 2 месеца и когато сменях всички консумативи тогава видях, че антифриза който се изля от системата не беше точно антифриз, а неква мътна ръждива течност, дето по скоро мязаше на оранжева боза, отколкото на антифриз... Като нищо има много замърсявания и затлачвания по маркучи, съединения и т.н. Ще го проверим към края на седмицата, ама дано да се размина с това... Аз, обаче, с неопитното си око не виждам нито сълзене нито течове по маркучи или радиатор- единственото място от което виждам течност да пръска от колата е ауспуха...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво става, намери ли каде е проблема? пиши като разбереш каде е. дано е нещо малко. :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам кое може да е проблем при мене' date=' предполагам капачката дава ядове, утре ще направя обстоен преглед на всички маркучи и проводници на охладителната течност и ще оставя колата да работи докато вдигне температура за да видя и перките какво правят....

При това положение, ако има проблем - ще се види, трябва да видя и темростата...

Поздрави,

[b']Sabbath

здрасти Sabbath,

и моето скромно мнение е причината да е в капачката.

при мен при 100 градуса вкл. перката...имах и аз проблем с капачката, от там ми се спука разширителя, защото капачката не отваряше клапана да изпусне налягането и той цъфна...лепих го с какво ли не, но не става...моите майстори ми казаха да търся друг, но не намирам за 100 СС Авант 2.3 88г. Дано се окаже при теб по-малкия дявол!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво става, намери ли каде е проблема? пиши като разбереш каде е. дано е нещо малко. :wink:

Ще пиша веднага щом намеря време да заведа колата до сервиза... Предполагам сл. седмица...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
когато сменях всички консумативи тогава видях' date=' че антифриза който се изля от системата не беше точно антифриз, а неква мътна ръждива течност, дето по скоро мязаше на оранжева

верятно е бил оригинален защото на Ауди - Антифриза е червен по принцип...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато сменях всички консумативи тогава видях' date=' че антифриза който се изля от системата не беше точно антифриз' date=' а неква мътна ръждива течност, дето по скоро мязаше на оранжева

верятно е бил оригинален защото на Ауди - Антифриза е червен по принцип...

На Ауди антифризът никога не е бил "червен по принцип". Червен е този, който е със спецификация G-12. По-старите модели (преди 96 мисля) използват антифриз със спецификация G-11, който е СИН. Съставът на двата е принципно различен и е НЕДОПУСТИМО да се смесват (което си го пише на опаковките на G-12). Най-добре е да се провери какво пише в книжката на колата. Ако се купува G-11 трябва на опаковката изрично да пише, че не съдържа фосфати - в противен случай се повреждат уплътненията. Добър антифриз струва около 8-10 лв за литър концентрат. В аутоплюс съм виждал HEPU (hepu.de) G-11 за около 11лв 1.5л концентрат, G-12 беше около 17 мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това оранжевото за мене е ръжда.

Тази неделя (29.05) смених почти всички маркучи по охладителната система (без 1, че ми искаха за него към 70лв) и като издърпам края на някой маркуча и фланеца е целия ръждясъл. Даже и резервоарчето за антифриза като промивах с вода течеше те това оранжевото - може и да бъркам и да не е ръжда, а нещо друго, ама си е пумия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам подобен проблем с който от сума време се мъчя :?: защото не ми се ходи до сервиз. Писал съм тук/във форума/, преди доливах често и се чудех от къде губи. После забелязах че на най горния дебелия мъркуч където влиза в главата между 3 и 4 цилиндър леко сълзи но постоянно и като капне върху блока се изпарява веднага.

Разкачих всичко и източих половината антифриз, скъсих го с 1 см - нацепил се беше и се задържа ама за около 2-3 месеца - да мине зимата :twisted:.

После пак прокапа и му хакнах оше една скоба по-напред - спря. Но пак се появи мин седмица. Вчера откачих първата скоба и както си е надянат го скъсих с още 1 см :twisted: разхлабих 2-рата и го бутнах напред като намазах с грес преди това после го стегнах и с втората и сега стискам палци и го гледам.

Докгога ли ще го скъсявам :twisted: не знам ама дано се задържи

Та мисълта ми е този теч ми беше на такова място дето като капне горещия блок веднаго го изпаряваше лятото като стана по студено - тогава го видях :bia: а доливах около 0,5 литра

леле че много написах хайде да работя, че ... :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам подобен проблем с който от сума време се мъчя :?: защото не ми се ходи до сервиз. Писал съм тук/във форума/' date=' преди доливах често и се чудех от къде губи. После забелязах че на най горния дебелия мъркуч където влиза в главата между 3 и 4 цилиндър леко сълзи но постоянно и като капне върху блока се изпарява веднага.

.....[/quote']

те в сервиза надали ще направят нещо. На твое място бих сменил маркуча, фланеца и скобата и работата трябва да заспи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пиша веднага щом намеря време да заведа колата до сервиза... Предполагам сл. седмица...

При мен проблема се оказа изгнила тапа на блока... Тая дето единственото и предназначение е да изхвърчи преди да си спукал блок (ако се случи да ти замръзне антифриза)... Струва 3 кинта :twisted: ... За смяната обаче ми взеха 20 щот малко зор се стига до въпросната невзрачна тапичка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...