Jump to content

Питане за един контролер


Recommended Posts

Здравейте, значи днес си свалих кората на шофьорската врата и видях един доста странен на вид електронен блок. Чудя се за какво би могъл да служи? Има 3 двойни жици които влизат в него-единия сноп отива в ключалката на вратата, другия в дръжката с която се отваря вратата отвън :lol: и третия е 12V захранване. Някой ако има идея каква е функцията на тази "черна кутия" ще се радвам да науча :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

комфорт модул...?

я пробвай на отворен джам да заключиш и да задържиш ключа да не се връща-дали ще вдигне стъклата...? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

комфорт модул...?

я пробвай на отворен джам да заключиш и да задържиш ключа да не се връща-дали ще вдигне стъклата...? :roll:

не не няма такава функция; а защо и в дръжката - там има някъкъв микропревключвател :lol: Питам защото жиците от ключалката сякаш нищо не правят; мерих им първо напрежение - 0, съпротивлението една към друга с омметър - пак 0; независимо дали е завъртяна ключалката или не; възможно е да има повреда в механизма на ключалката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дръжката може да има ключ който да пали лампите в купето като я цъкнеш. на БМВ съм го виждал-един вид ако е заключена и искаш да погледнеш нещо вътре->цък и ламБата светка без да си отворил вратата.

предположения...

иначе с урОда мериш и дерзаеш-нема начин да не го гепиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно е да е и това :lol: виж за такова нещо не бях се сетил :lol: утре ще пробвам; но сякаш няма кабел който да има смислена функция, в тоя контролер т.е. освен тия кабели от дръжката и ключалаката има само захранване; явно е нещо наистина необичайно щом дори на теб не ти е познато ... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

комфорт модул...?

я пробвай на отворен джам да заключиш и да задържиш ключа да не се връща-дали ще вдигне стъклата...? :roll:

Здрасти, и мнооооооооооооооооого благодаря за инфото.:lol:

Не знаех, че колата ми има такова нещо.!

Като прочетох тука поста, веднага при колата, и хоп джама се вдига!.

Задължен съм и ще черпя Бири по повода! :lol::lol: ,

Поздрави:

Иво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали не е възможно както съм виждал на други коли без рамка на вратата, в момента в който отварям вратата стъклото да трябва да се спусне лекичко, а когато се затваря да се подпъхне под уплътнението? И съответно този контролер да прави точно това ,но да не работи по някаква причина :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

>> Като прочетох тука поста, веднага при колата, и хоп джама се вдига!.

Ако в ключа имаш батерийки, може да вдигнеш стъклата (затвориш шибедаха) дистанционно (до 3 м от колата) като насочиш ключа към средната колонка и задържиш лявата част на бутона на ключа. Удобно е наистина.

А ако имаш готина аларма, може да я настроята при заключване тя да вдига стъклата :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

>> Като прочетох тука поста' date=' веднага при колата, и хоп джама се вдига!.

Ако в ключа имаш батерийки, може да вдигнеш стъклата (затвориш шибедаха) дистанционно (до 3 м от колата) като насочиш ключа към средната колонка и задържиш лявата част на бутона на ключа. Удобно е наистина.

А ако имаш готина аларма, може да я настроята при заключване тя да вдига стъклата :lol:[/quote']

Е създадох си 1-ва работа за утре. Ще ходя за батерийки та да го тествам това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде в БМВ форума четох за една доста полезна екстра, която я имало при всички е 36- при задържана повдигната дръжка на шофьорската врата, се подгравала ключалката, като интервала на задържане е регулируем и стандартно май е 30 секунди. Може и при теб да е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде в БМВ форума четох за една доста полезна екстра, която я имало при всички е 36- при задържана повдигната дръжка на шофьорската врата, се подгравала ключалката, като интервала на задържане е регулируем и стандартно май е 30 секунди. Може и при теб да е така.[/color

Имаш подгряване на ключалката. при мен има подгревателен патрон който влиза в ключалката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за многото мнения по темата :lol: Наистина, като се замисля подгряването на ключалката е най-вероятната функция. Това обяснява дори малкото съпротивление между кабелите, влзащи в ключалката.Eдва ли бих се сетил сам за такава екстра, жалко че научавам за нея чак след края на зимата но за следващата... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...