Boxster Публикувано 17 Април 2005 Доклад Share Публикувано 17 Април 2005 Здравейте, значи днес си свалих кората на шофьорската врата и видях един доста странен на вид електронен блок. Чудя се за какво би могъл да служи? Има 3 двойни жици които влизат в него-единия сноп отива в ключалката на вратата, другия в дръжката с която се отваря вратата отвън и третия е 12V захранване. Някой ако има идея каква е функцията на тази "черна кутия" ще се радвам да науча Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoto1 Публикувано 17 Април 2005 Доклад Share Публикувано 17 Април 2005 комфорт модул...?я пробвай на отворен джам да заключиш и да задържиш ключа да не се връща-дали ще вдигне стъклата...? :roll: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boxster Публикувано 17 Април 2005 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2005 комфорт модул...?я пробвай на отворен джам да заключиш и да задържиш ключа да не се връща-дали ще вдигне стъклата...? :roll:не не няма такава функция; а защо и в дръжката - там има някъкъв микропревключвател Питам защото жиците от ключалката сякаш нищо не правят; мерих им първо напрежение - 0, съпротивлението една към друга с омметър - пак 0; независимо дали е завъртяна ключалката или не; възможно е да има повреда в механизма на ключалката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoto1 Публикувано 17 Април 2005 Доклад Share Публикувано 17 Април 2005 дръжката може да има ключ който да пали лампите в купето като я цъкнеш. на БМВ съм го виждал-един вид ако е заключена и искаш да погледнеш нещо вътре->цък и ламБата светка без да си отворил вратата.предположения...иначе с урОда мериш и дерзаеш-нема начин да не го гепиш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boxster Публикувано 17 Април 2005 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2005 възможно е да е и това виж за такова нещо не бях се сетил утре ще пробвам; но сякаш няма кабел който да има смислена функция, в тоя контролер т.е. освен тия кабели от дръжката и ключалаката има само захранване; явно е нещо наистина необичайно щом дори на теб не ти е познато ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo.mihailovski Публикувано 18 Април 2005 Доклад Share Публикувано 18 Април 2005 комфорт модул...?я пробвай на отворен джам да заключиш и да задържиш ключа да не се връща-дали ще вдигне стъклата...? :roll:Здрасти, и мнооооооооооооооооого благодаря за инфото.Не знаех, че колата ми има такова нещо.!Като прочетох тука поста, веднага при колата, и хоп джама се вдига!.Задължен съм и ще черпя Бири по повода! , Поздрави:Иво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boxster Публикувано 18 Април 2005 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2005 А дали не е възможно както съм виждал на други коли без рамка на вратата, в момента в който отварям вратата стъклото да трябва да се спусне лекичко, а когато се затваря да се подпъхне под уплътнението? И съответно този контролер да прави точно това ,но да не работи по някаква причина :?: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 18 Април 2005 Доклад Share Публикувано 18 Април 2005 на купето не трябва да се сваля и повдига при отваряне и затжаряне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako Публикувано 18 Април 2005 Доклад Share Публикувано 18 Април 2005 >> Като прочетох тука поста, веднага при колата, и хоп джама се вдига!. Ако в ключа имаш батерийки, може да вдигнеш стъклата (затвориш шибедаха) дистанционно (до 3 м от колата) като насочиш ключа към средната колонка и задържиш лявата част на бутона на ключа. Удобно е наистина. А ако имаш готина аларма, може да я настроята при заключване тя да вдига стъклата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo.mihailovski Публикувано 18 Април 2005 Доклад Share Публикувано 18 Април 2005 >> Като прочетох тука поста' date=' веднага при колата, и хоп джама се вдига!. Ако в ключа имаш батерийки, може да вдигнеш стъклата (затвориш шибедаха) дистанционно (до 3 м от колата) като насочиш ключа към средната колонка и задържиш лявата част на бутона на ключа. Удобно е наистина. А ако имаш готина аларма, може да я настроята при заключване тя да вдига стъклата [/quote']Е създадох си 1-ва работа за утре. Ще ходя за батерийки та да го тествам това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 18 Април 2005 Доклад Share Публикувано 18 Април 2005 Някъде в БМВ форума четох за една доста полезна екстра, която я имало при всички е 36- при задържана повдигната дръжка на шофьорската врата, се подгравала ключалката, като интервала на задържане е регулируем и стандартно май е 30 секунди. Може и при теб да е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbsh Публикувано 18 Април 2005 Доклад Share Публикувано 18 Април 2005 Някъде в БМВ форума четох за една доста полезна екстра, която я имало при всички е 36- при задържана повдигната дръжка на шофьорската врата, се подгравала ключалката, като интервала на задържане е регулируем и стандартно май е 30 секунди. Може и при теб да е така.[/colorИмаш подгряване на ключалката. при мен има подгревателен патрон който влиза в ключалката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 18 Април 2005 Доклад Share Публикувано 18 Април 2005 Ето и самата тема тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boxster Публикувано 18 Април 2005 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2005 Благодаря на всички за многото мнения по темата Наистина, като се замисля подгряването на ключалката е най-вероятната функция. Това обяснява дори малкото съпротивление между кабелите, влзащи в ключалката.Eдва ли бих се сетил сам за такава екстра, жалко че научавам за нея чак след края на зимата но за следващата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts