Jump to content

4x4 ТЕСТ


Spidercho

Recommended Posts

Ааа аз се сетих ама после <_< Там има един голям паркинг и от паркинга в ляво имаше баир мисля?

А иначе вчера съм бил ходил тук http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&...mp;t=h&z=15 От ул. Мала Кория нагоре и наляво по черните пътища. Всъщност е същата местност, но от другата страна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се поразходих нагоре от Горна Баня. Има едни много хубави заснежени пътчета вдясно от пътя след "На върха" ей тук http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&...&iwloc=addr

Много интересно хълмче имаше което изорах няколко пъти нагоре надолу, а и други интересни места има в района - има сняг, разнообразен терен без много дупки.

post-4601-1230911531_thumb.jpg

После отидох до паркинга от където започва пътя към манастира точно вляво имаше едно хълмче, за което може би говорите, но имаше и много хора наоколо и не можах много да тествам, но от три опита - до средата само... втората гърбица е доста стръмна и с дупка и просто въртят 4те гуми и до там. Няма какво повече да направят системите, а гумите ми са Toyo Tranpath S/U - не точно зимни ;) Виждат се следите до къде стигат:

post-4601-1230911922_thumb.jpg

По-тъпо ми е от друго - тествах на едно място закантарване на една предна и една задна гума като се качвам с едната на едно хълмче и едната задна си върти, а другата задна не помръдва :) А по EPC-то трябва да имам заден LSD, който обаче явно не бачка или искам прекалено много - на едно колело да придвижи колата нагоре. VDC нямам, не помагат и газ с леко спирачка или hold, 1,2 степен на автомата...

Редактирано от BAlexandrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да питам, въпроса е сходен с темата.

В мултимедийното ръководство за А4 пише че, серийно всички А4 quattro имат EDS (ел.блокировка на дифа), как мога да пробвам или провера дали бачка? Сега е подходящо навън има сняг ,заледяване и т.н . По принцип се вкючва автоматично и така се и излк. при скорост над 40км/ч .

На таблото трябва ли да светне индикация че е вкл. EDS ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да питам, въпроса е сходен с темата.

В мултимедийното ръководство за А4 пише че, серийно всички А4 quattro имат EDS (ел.блокировка на дифа), как мога да пробвам или провера дали бачка? Сега е подходящо навън има сняг ,заледяване и т.н . По принцип се вкючва автоматично и така се и излк. при скорост над 40км/ч .

На таблото трябва ли да светне индикация че е вкл. EDS ?

сещам се за варианта двама да гледат отстрани гумите ти а ти да даваш газ тъпо но не виждам друг вариант

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сещам се за варианта двама да гледат отстрани гумите ти а ти да даваш газ тъпо но не виждам друг вариант

друг вариант за тест на EDS

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

друг вариант за тест на EDS

Tака най - добрия вариант окантарваш колата (демек две колела да са във въздуха или с малко сцепление),пробваш да тръгнеш боксува ако присветне една лампата и не се помръдваш значи не работи.

Да се пробва с леко подаване на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

погледнете този клип ,но след 4-тата минута и ми кажете това може ли да го направи кола с предно или задно http://clip4e.com/play_audi_quattro_na_snqg.htm или само quattroto може да го направи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

погледнете този клип ,но след 4-тата минута и ми кажете това може ли да го направи кола с предно или задно http://clip4e.com/play_audi_quattro_na_snqg.htm или само quattroto може да го направи

Баце нещо като по филмите май искаш да правиш ама нестава, пързалката е голяма а и куатрото с повечко газ става като магаре на лед.

Нямам на близо по-широк полигон да подрифтя и аз малко. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе аз прав не можех да стоя

http://clip4e.com/play_audi_quattro_na_snqg_2.htm

а това е кайто в анимацийките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

куатрото с повечко газ става като магаре на лед.

Нещо такова ли? http://vbox7.com/play:f50dec97

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е готино, но моята прогноза е че няма да се намерят мераклии от други марки(освен оффроудърите). Просто си знаят че ще се изложат. :hilezh:

Аз съм мераклия - преди карах куатро, сега - 4motion. И на мен ми е мерак да направим такъв тест, защото много съм спорил кое е по-добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм мераклия - преди карах куатро, сега - 4motion. И на мен ми е мерак да направим такъв тест, защото много съм спорил кое е по-добро.

Това 4motion синхрото на фолксваген ли е?Ако е така я пробвай и кажи на завой като подадеш газ поднася ли ти задницата някой да гледа отвън въртят ли се 4-те колела?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм мераклия за едно тестче на хлъзгаво аз съм с Киа 4WD то уж джипка се води, ама не е баш. Тъкмо ще я видя колко може на автоматично и ръчно включено 4х4 че съотношението било различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 4motion синхрото на фолксваген ли е?Ако е така я пробвай и кажи на завой като подадеш газ поднася ли ти задницата някой да гледа отвън въртят ли се 4-те колела?

Да но няма общо със синхрото. Иначе ако даваш много газ завърта и задницата защото голяма част от въртящия момент отива към нея. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но няма общо със синхрото. Иначе ако даваш много газ завърта и задницата защото голяма част от въртящия момент отива към нея. :)

ами ІV и V може би и VІ серия на пасата са с надлъжно разположен двг като аудито да не би и там да са с торсен,които са с 4motion?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами то си е значи чисто quattro крадци и сеат го направиха и те ще имат куатро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ІV и V може би и VІ серия на пасата са с надлъжно разположен двг като аудито да не би и там да са с торсен,които са с 4motion?

Колега Integrale и Toshko4,

искам само да ви поправя за Пасат В6 - в тази версия VW вече НЕ използва Torsen, a Haldex! И двигателите при В6 4Motion са напречно разположени. Предишният е по-истински в пъти по отношение на 4WD.

Ето конкретно инфо:

On the four-wheel drive version Passat В6, called 4motion, the transverse-engine platform dictated a switch from the Torsen centre differential of the B5, to the Haldex Traction multi-plate clutch. This change also changes the handling closer to a front-wheel drive car, with better fuel economy and a more spacious interior. The Haldex can direct torque more unequally than the Torsen, which was limited to 75:25 to 25:75 in the B5 Passat. Haldex is a reactive type system, behaving as a front-wheel-drive vehicle until slippage is detected, at which point up to a maximum of 50% of the torque can be transmitted to the rear axle.

Линк към сайта на Haldex ТУК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Integrale и Toshko4,

искам само да ви поправя за Пасат В6 - в тази версия VW вече НЕ използва Torsen, a Haldex! И двигателите при В6 4Motion са напречно разположени. Предишният е по-истински в пъти по отношение на 4WD.

Ето конкретно инфо:

On the four-wheel drive version Passat В6, called 4motion, the transverse-engine platform dictated a switch from the Torsen centre differential of the B5, to the Haldex Traction multi-plate clutch. This change also changes the handling closer to a front-wheel drive car, with better fuel economy and a more spacious interior. The Haldex can direct torque more unequally than the Torsen, which was limited to 75:25 to 25:75 in the B5 Passat. Haldex is a reactive type system, behaving as a front-wheel-drive vehicle until slippage is detected, at which point up to a maximum of 50% of the torque can be transmitted to the rear axle.

Линк към сайта на Haldex ТУК

Да прав си! Thanks за поправката! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...