Jump to content

Колеги, роблем


penko_pulev

Recommended Posts

Проблема е следния. Преди два дни ставам сутринта паля върша си работа прибирам се и после като излезнах да паля колата няма никой. Викам си акумулатора е за зареждане. Зареждам го цял ден и нощ, слагам го и пак няма никой. Стартера едвам завъртя един оборот. Запалих на бутане и отидох да взема от един приятел акумулатора неговия. Зареждам и него слагам го сутринта и пак нищо. Паля на бутане, че трябваше да пътувам тази сутрин. Ходих до Пловдив, после до София и обратно. Някъде около 500 километра навъртях. Прибирам се гася колата и въртя за да запали но пак нищо. Мислех си, че за тези километри трябваше да се зареди акумулатора. Дайте идея какво може да е. Ако е генератора не би ли трябвало да немога и да запаля или само неможе да зарежда акумулатора. Може би четки на стартера. А може би зарядното за акумулатора неще да ми зарежда както трябва. Дайте идеи ако ви се мисли сега по празниците де :steinigung: пък аз утре ще сложа друг акумулатор пресен и ще пробвам и с него да видя какво става. Лека и безаварийна и весело посрещане на празниците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чеки да фърлим боб.... :steinigung:

Щом не пали и с друг акумулатор който приемаме за пълен остава да е стартер.

Ма ако дадеш 5лв и ШЕЙСЕ стинки за един мултицет и попремериш ще е по-добре от БОБа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да са износени четките на стартера,дано да е тази дреболия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

grizzly, здравей. Идеята за боба е добра ама идеята за мултицета е още по- добра ;) . Работата е там обаче, че не съм учил достатъчно електротехника в техникума (само един срок) и съм малко скаран с тока и незнам какво трябва да се замери. А ако разбера какво трябва да се замери пък незнам какви стойности трябва да показва мултицета за да разбера дали всичко е в норма ;) Съжалявам но съм неграмотен в тази област и за това се обърнах към Вас :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да старият който е на 3 години е монбат а новия който взех за временно ползване и той такъв само че е повечко ампери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Brum_Brum имаше такъв проблем,оказа се тънката жица на стартера.Хваща окиси и ръжда и не прави хубав контакт,особедно ако си без кора под двигателя.Освен това ако няма ток в акумулатора ще ти светят слабо светлините на таблото

Редактирано от bubsan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ще е на боб работата. :) Утре4 на трезво ще му се мисли какво е станало пък ще пиша да Ви информирам тва дет съм го забъркал дали мирише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и съм малко скаран с тока и незнам какво трябва да се замери. А ако разбера какво трябва да се замери пък незнам какви стойности трябва да показва мултицета за да разбера дали всичко е в норма ;) Съжалявам но съм неграмотен в тази област и за това се обърнах към Вас :stupid:

Няма да мериш ток а напрежение.

Мултицета на обхват 20 Волта и мериш колко има на акумулатора. Общо взето около 12.5 Волта е средно зареден акумулатор.

Като работи двигателя трябва да има около 14 Волта на акумулатора.

Като дадеш на стартер не трябва да пада под 8 Волта примерно. Колкото по-малко пада -> по-добре.

Най-добре намери някой който може да мери.

Виж ремъка на генератора да не е хлабав - не трябва да може да завъртиш генератора на ръка при спрян двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си уникален човек. Имам чувството че си като енциклопедия. :stupid: Благодаря за информацията. Утре ще мерим с един да видим какво ще излезе. Колкото до ремъка той си е добре. Утре ще пиша какво сме направили ако ми обърне внимание тва приятелче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отзовалите се. Проблема е решен. Оказа се, че зарядното което взех от дядо ми зарежда на 20 волта. Сега вкъщи си имам два скапани акумулатора които незнам дали ще тръгнат въобще. Единия в момента се зарежда с друго зарядно но едва ли ще се съживи. Все пак доста си е поврял при тези 20 волта. Grizzly благодарен съм Ви за информацията какво трябва да се замерва <_< и само информативно да кажа, че всичко е в норма както ти си го написал. Поне сега съм с нов акумулатор. Смятам, че можем да приключим темата. Благодаря Ви колеги и весело посрещане на празниците!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...