Jump to content

Не иска да изпуши черно AFN


Warrer

Recommended Posts

колега и аз имам подобен проблем, самоче ГНП-то е ново. и аз за дюзите си мисля?!?! Тресе ли ти на точно определениобороти? Аз съм чупил ГНП и да ти кажа проблема тогава стана отведнъж. Нямаше такива "ама не върви не работи стабилно...." просто колата спря и влезе в авариен режим! А и от др хора съм чувал че ГНП-то в повечето случаи си отива изведнъж. Иначе това с компенсациите е вярно но не мисля че точно там е проблема. Ако имаш напредък пиши!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Благодаря за предложението колега,обмислям го сериозно наистина.Не мисля че проблема е в софтуера защото колата си вървеще супер с него до преди няколко месеца.По скоро мисля че помпата е проблемна,колегата Зиното спомен по горе че има начини за компенсиране на горивоподаването.Предполагам че ти си наясно,и имаш идея за какво става въпрос.Малко ме притеснява финансовата страна на въпроса,знаеш как е след празнизите.Пиши ми някаква ориентировъчна цена ако искаш и на ЛС да знам за какво става въпрос и ще ти се обадя да се разберем нещо.Мерси за вниманието!Може и така да е!Аз мисля че са за различните дюзи защото под стойностите пише cil1 cil 2 cil 3 cil 4 или нещо подобно от съкращение на цилиндър,както и да е според вагкома дюзите са наред.

Абе тая кола автоматик ли е?Че ми се въртат разни мисли....?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги само да се похваля че колата се оправи от самосебе си!Не знам как!Ходих да и купя горивен филтър,последният който не беше сменен,след това се отбих до едно приятелче да го видя,пихме кафенце и тръгвам да се прибирам да сменя филтъра.Това беше последната ми идея,щях да ходя на майстор после,паля колата тръгвам и О ЧУДо колата си върви както преди,педала на газта е чувствителен само при леко натискане тръгва да ускорява,при това беше със заводските чипове.Викам си баси мамата луда работа!Вече изгорих един резервоар нафта от тогава,ходих до пловдив и обратно яко ръчка,из града само в червеното,поне като се счупи другия път да знам че е от каране.Разхода ми падна и сега е като преди проблема 50:50 градско и извънградско с един резервоар докато ми светне лампата 1000км.Доволен разход за това зверско каране.Между другото да ви кажа че по принцип не карам така,но най много мразя да не ми върви колата.За това колеги с турбини НЕ СИ ГАЛЕТЕ КОЛИТЕ И ТЕ ИМАТ НУЖДА ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ ДА ПОЛУДЕЯТ МАЛКО!Благодаря на всички които се включиха по темата с инфо и предложения,дано не ми се налага да я подновявам скоро!Поздрави на всички!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... А пък аз да те питам, ти къде ходиш в Сливен за ваг-ком или сам си имаш?

хубаво, че нещата са се решили от само себе си, но така и не ми отговори на въпроса, колега :rolleyes:

Редактирано от ipv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам такъв проблем...но при мен веднъж върви, друг път не...ваг-кома нищо не ми подсказва за сега....няма грешки...и аз си мисля за дюзи или помпа ...ама как да разбера кое е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много кофти проблем,пробвай N-75 може да е от него,иначе пробвай при някой от колегите които разбират от помпи.Аз като я взех имах същия проблем,като реши да върви върви като каже няма да вървя не върви,ставаше толкова тромава че направо ме побъркваше.Сега за мое голямо щастие върви перфектно от 3000 км насам и свали разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много кофти проблем,пробвай N-75 може да е от него,иначе пробвай при някой от колегите които разбират от помпи.Аз като я взех имах същия проблем,като реши да върви върви като каже няма да вървя не върви,ставаше толкова тромава че направо ме побъркваше.Сега за мое голямо щастие върви перфектно от 3000 км насам и свали разхода.

С чисто нов съм преди 4-5 месеца го смених...тогава на Ваг-а си каза че не баца и го смених, дори смених температурния датчик който е там по тръбопровода на турбото. Сложил съм немски уж хубави...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Явно не е от филтъра в багажника.Вървя 2 месеца идеално и скоро пак и стана нещо и пак се спъна.Ще я водя на доктор в най скоро време,само да остана малко свободен.Предполагам нещо не прави добър контакт или някой датчик се ебава с бай Брадър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Ей тая кола ще ме побърка,точно вече и смених всичко и вече не би трябвало да се чупи и пак спря да върви.Пак стана супер тромава мама и мръсна и таралясница,на някой случайно да му идва нещо ново на ум?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тая кола ще ме побърка,точно вече и смених всичко и вече не би трябвало да се чупи и пак спря да върви.Пак стана супер тромава мама и мръсна и таралясница,на някой случайно да му идва нещо ново на ум?

едно не мога разбера...,що си мразите колите,а не "майсторите" при които ги водите за "диагностика" и "ремонт"(например)?Ми това си е неодушевен предмет ве :hilezh: ,купчина ламарини дет са вика,понякога са неправилно подредени и правят проблеми,ама що ги псувате тях? :)

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тая кола ще ме побърка,точно вече и смених всичко и вече не би трябвало да се чупи и пак спря да върви.Пак стана супер тромава мама и мръсна и таралясница,на някой случайно да му идва нещо ново на ум?

Колега не съм чел всички постове в темата но да попитам дебитомера как е? откачи го и пробвай как върви без него, при мен също беше тромава - все едно караш чист дизел, но смених дебитомера и сега излита :hilezh: , поогледай вакумните маркучета около клапани Н75, Н18

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление проблема не е в нито едно от тези неща,според вагкома дебитомера си работи нормално,маркучите са си здрави,подмемени са с нови лично аз съм си ги сменял.Моя проблем сигурно е някаква голяма простотия,с времето се задълбочава и след като вече доста осезаемо не върви идва един момент в който нещата се оправят колата си върви нормално,като и дам газ и направо подскача,вдига 200 за норматив,след което постепенно почва да зазлява зазлява докато не дойде момента пак да се оправи и тая цялата врътка става за 4-5 месеца без значение от сезон или други атмосферни условия.

Някой знае ли къде е датчика за атмосферното нялягане,след като всичко останало си е наред възможно ли е той нещо да не е наред,това което написах може и да е някоя глупост ама и аз не знам вече какво да мисля.

Имам един приятел който работи от няколко години в сервиз на Ауди в Германия,споделих проблема с него и той се консултира с тамошните батки разбиратели,хората казаха те таковеа животно нема.Колата или върви или не,баси майсторите и те май като нашите нищо не вдяват.,почнаха да ми обясняват за всички неща изписани в тая тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление проблема не е в нито едно от тези неща,според вагкома дебитомера си работи нормално,маркучите са си здрави,подмемени са с нови лично аз съм си ги сменял.Моя проблем сигурно е някаква голяма простотия,с времето се задълбочава и след като вече доста осезаемо не върви идва един момент в който нещата се оправят колата си върви нормално,като и дам газ и направо подскача,вдига 200 за норматив,след което постепенно почва да зазлява зазлява докато не дойде момента пак да се оправи и тая цялата врътка става за 4-5 месеца без значение от сезон или други атмосферни условия.

Някой знае ли къде е датчика за атмосферното нялягане,след като всичко останало си е наред възможно ли е той нещо да не е наред,това което написах може и да е някоя глупост ама и аз не знам вече какво да мисля.

Имам един приятел който работи от няколко години в сервиз на Ауди в Германия,споделих проблема с него и той се консултира с тамошните батки разбиратели,хората казаха те таковеа животно нема.Колата или върви или не,баси майсторите и те май като нашите нищо не вдяват.,почнаха да ми обясняват за всички неща изписани в тая тема.

Колега защо не посетиш някой клубен майстор , после се усеща разликата след добре свършената работа.

Лично моята кола след посещение при клубен майстор се усети разликата.

А защо не направиш един лог файл с ваг ком на турбото и дебитомера, и да го качиш тук.

Поздрави.

Редактирано от djdaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето ауди е същото АФН мотор 1.9 тди.. правише така казаха ми че може да е от турбото и ми казаха да изкарам маркуча от турбото и да видя дали е вкарало масло вътре ,погледнах го и имаше съвсем малко но това било нормално... пушеше много .. сменихме въздушния филтър и се оправи а за тромавоста горивната помпа сменихме че беше се задръстила и се оправи сега си е пълна бегачка :steinigung::hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най близкия клубен майстор е в Карлово,това означава че трябва да си загубя един цял ден или да го занимавам с моите глупости през почивните дни,което не е приятно за никой майстор.Сега разгледах един лог от края на февроари,когато колата вървеше долу горе добре и има разминавания в показанията на дебитомера,утре ако остане малко време ще я закача пак да видим сега като не върви дали ще има по големи разлики в показанията.По нова година както не вървеше всичко беше идеално като показания.Дали е възможно тъпия дебитомер да полудява от време на време?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най близкия клубен майстор е в Карлово,това означава че трябва да си загубя един цял ден или да го занимавам с моите глупости през почивните дни,което не е приятно за никой майстор.Сега разгледах един лог от края на февроари,когато колата вървеше долу горе добре и има разминавания в показанията на дебитомера,утре ако остане малко време ще я закача пак да видим сега като не върви дали ще има по големи разлики в показанията.По нова година както не вървеше всичко беше идеално като показания.Дали е възможно тъпия дебитомер да полудява от време на време?

Да дебитомера върти кофти номера, защото и моят дебитомер е за смяна. Като се застуди времето и колата литва, същевременно и показанията му достигат 850 единици, стопли ли се ....ужас едвам 500 единици, а колата само ръмжи и невърви.

Аз отлагам смяната на моя от преди зимата, защото го почистих със спрей, но бе временно явление.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя не е чак толкова зле,колата наистина сутрин върви малко по добре.Моя е на година и половина,сменях го малко след като купих колата.Може ли за толкова кратко време да се прецака,при положение че сменям най редовно въздушния филтър?Как да дам още вдеста и кусур лева и да знам че след година две пак ще се прецака,някой не знае ли дали няма някъкви по издържливи дебитомери,дори и по скъпи да са?Що за глупост е това да си купиш опигинална резервна част и тя да се скапе след толкова кратък период,при положение че оригиналната с която колата е излязла от завода е издържала 8-9 годин!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей, колега! съжалявам за ядовете, които береш в момента, но напълно е възможно да е дебитомера. Преди да сменя моя карах с един втора употреба, който обаче ту вървеше, ту не вървеше. Консултирах с едни познати от Бургас, и ми казаха, че това е проблем не толкова на замърсяванията, колкото на електрониката вътре в него (платка или каквото и да е там). Така, че виж, напълно е възможно проблема да ти е от него. А ти какъв си купил миналата година? Да не би от тези "оригинални" които ги предлагат в VW/Audi представителствата, които изобщо не се знае кой ги произвежда, щото са без никакви надписи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...