Jump to content

Ел. стъкла


dak

Recommended Posts

Конкретизирай какво имаш предвид?

Да не си свалял акумулатора и сега предните джамове да се движат само докато са натиснати бутоните <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретизирай какво имаш предвид?

Да не си свалял акумулатора и сега предните джамове да се движат само докато са натиснати бутоните :huh:

Не колега,не съм. Значи като сваля джама до някъде и после го натисна веднъж за вдигане вместо да се вдигне се свала малко на долу (няколко сантиметра) после пак същото и на третия път се вдига до горе. Ако държа бутона постоянно няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никва идея, ако ти се занимава си свали кората лесно става и виж машинката, водачите и дали нещо не се е разпаянтило.Само 1 прозорец ли прави така? ако е да това би трябвало да е проблема. Ако и друг прави така трябва да е от компа :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретизирай какво имаш предвид?

Да не си свалял акумулатора и сега предните джамове да се движат само докато са натиснати бутоните :respekt:

Правих го тоя номер аз, и докато се усетя че е от това.. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никва идея, ако ти се занимава си свали кората лесно става и виж машинката, водачите и дали нещо не се е разпаянтило.Само 1 прозорец ли прави така? ако е да това би трябвало да е проблема. Ако и друг прави така трябва да е от компа :blink:

Свалях я,всичко е ОК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лятото когато единия водач ми се счупи и по същия начин стъклото тръгва да се затваря , задържа и почва да се спуска, смених водачите и малко гресчица по новите водачи за да се движи леко стъклото . Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Порше ми казаха че ако си разкача акумолатора компа може да направи грешки и нещо да се прецака. Аз имам проблем с едно от гърнетата , на което има около 1 милиметър дупка, тоест ходих да ми го заварят но пича вика че трябва да махне клемите на акумолатора. Като се замисля за заварката няма да ми вземе кой знае колко но ако нещо се прецака трябва да ходя да ми я качват на диагностика и да го чистат компа а там вече си е цифромания, само с влизането и си 20 лв назад :gmorning: . Общо взето този 1 мм може да ми излезне към 100 кинта и не ми се рискуваше. Кой знае може и сичко да си е ок след разкачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Порше ми казаха че ако си разкача акумолатора компа може да направи грешки и нещо да се прецака. Аз имам проблем с едно от гърнетата , на което има около 1 милиметър дупка, тоест ходих да ми го заварят но пича вика че трябва да махне клемите на акумолатора. Като се замисля за заварката няма да ми вземе кой знае колко но ако нещо се прецака трябва да ходя да ми я качват на диагностика и да го чистат компа а там вече си е цифромания, само с влизането и си 20 лв назад :bia: . Общо взето този 1 мм може да ми излезне към 100 кинта и не ми се рискуваше. Кой знае може и сичко да си е ок след разкачване.

Колега , а защо е необходимо пък заради някаква заварка да си разкачаш акумолатора ? :gmorning:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , а защо е необходимо пък заради някаква заварка да си разкачаш акумолатора ? :bia:

Колега тва е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО или ако не го направиш и имаш борд компютира ще стане само за кофата :gmorning:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... но ако нещо се прецака трябва да ходя да ми я качват на диагностика и да го чистат компа а там вече си е цифромания, само с влизането и си 20 лв назад B) . Общо взето този 1 мм може да ми излезне към 100 кинта и не ми се рискуваше. Кой знае може и сичко да си е ок след разкачване.

Няма какво да се "прецака". С една диагностика и зачистване на грешки работата ще заспи. Кой майстор ти каже повече от 20-30лв за зачистване му прати много поздрави и бегай далеч от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се "прецака". С една диагностика и зачистване на грешки работата ще заспи. Кой майстор ти каже повече от 20-30лв за зачистване му прати много поздрави и бегай далеч от него.

Верно ли ако разкача клемите ще натрупа грешки ??? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам честно казано. Дросела трябва да се адаптира, но това брои ли се за грешка не знам. Никога не съм тествал само от разкачване какъв е резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли ако разкача клемите ще натрупа грешки ??? :flipoff:

Колега няма какво да си измислям и в Порше бг ми го казаха както и в Автотрейд, както и този който щеше да ми завари гърнето.И все пак може и нищо да не стане но може и да стане нещо знаеш ли, аз нерискувах.

1 въпрос да не пускам цяла тема, мислех да си купя рейка че ми потраква звъннах на един приятел дето продава части и леко ме шокира

имам 2 вариянта 860 лева и 920 лева забравих кви марки са щото като ми каза цената щях да захапа гсм-а :hilezh: та наистина ли по толко вървят ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега няма какво да си измислям и в Порше бг ми го казаха както и в Автотрейд, както и този който щеше да ми завари гърнето.И все пак може и нищо да не стане но може и да стане нещо знаеш ли, аз нерискувах.

1 въпрос да не пускам цяла тема, мислех да си купя рейка че ми потраква звъннах на един приятел дето продава части и леко ме шокира

имам 2 вариянта 860 лева и 920 лева забравих кви марки са щото като ми каза цената щях да захапа гсм-а :flehan: та наистина ли по толко вървят ?

Ако е чистонова си е направо евтина :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тва е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО или ако не го направиш и имаш борд компютира ще стане само за кофата :hilezh:

Аз поне 5-6 пъти съм ходил по заварки на гърнетата + махане на катализатора.

Или съм извадил късмет, или нищо не се прецаква като не разкачиш акумолатора B)

Ами не знам честно казано. Дросела трябва да се адаптира, но това брои ли се за грешка не знам. Никога не съм тествал само от разкачване какъв е резултата.

По различни причини ми се е налагало да го разкачвам и след известно време на диагностиката никакви грешки не е имало :flipoff: , може би единствено първият половин час ми играе малко обортомера докато се адаптира дросела и после се оправя :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

"beor" батенце, не се плаши толкова много за тоя акумулатор. По тая логика ако ти свърши акумулатора някога ще си купиш нова кола, защото докато махнеш стария и сложиш новия нещо ще се прецака по "борд.компютъра" Аз пък моя плюс преди около месец реших да го махна ей така за профилактика. Трябваха му точно 10 минути на борд.компютъра да се адаптира към обороти, ел.стъкла и т.н. Отделно че аз трябваше да си ходя така или иначе на диагностика да ми почистят дросела, но излезе и късмет че отидох защото свещите толкова ми бяха свършили че чак нагар е падал върху клапаните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...