dak Публикувано 24 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2009 Кажете как да си наглаця джама ,че се затваря и отваря на некви степени ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 25 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Кажете как да си наглаця джама ,че се затваря и отваря на некви степени ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 26 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2009 Конкретизирай какво имаш предвид?Да не си свалял акумулатора и сега предните джамове да се движат само докато са натиснати бутоните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 26 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2009 Конкретизирай какво имаш предвид?Да не си свалял акумулатора и сега предните джамове да се движат само докато са натиснати бутоните Не колега,не съм. Значи като сваля джама до някъде и после го натисна веднъж за вдигане вместо да се вдигне се свала малко на долу (няколко сантиметра) после пак същото и на третия път се вдига до горе. Ако държа бутона постоянно няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 26 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2009 По принцип така се държи ако ти заяждат водачите ма знам ли дали и сега е от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beor Публикувано 26 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2009 Никва идея, ако ти се занимава си свали кората лесно става и виж машинката, водачите и дали нещо не се е разпаянтило.Само 1 прозорец ли прави така? ако е да това би трябвало да е проблема. Ако и друг прави така трябва да е от компа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiryakov Публикувано 27 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2009 Конкретизирай какво имаш предвид?Да не си свалял акумулатора и сега предните джамове да се движат само докато са натиснати бутоните Правих го тоя номер аз, и докато се усетя че е от това.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 27 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2009 Никва идея, ако ти се занимава си свали кората лесно става и виж машинката, водачите и дали нещо не се е разпаянтило.Само 1 прозорец ли прави така? ако е да това би трябвало да е проблема. Ако и друг прави така трябва да е от компа Свалях я,всичко е ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djdaka Публикувано 27 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2009 лятото когато единия водач ми се счупи и по същия начин стъклото тръгва да се затваря , задържа и почва да се спуска, смених водачите и малко гресчица по новите водачи за да се движи леко стъклото . Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 27 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2009 А всъщност, къде точно се намират тези водачи (и аз имам подобен проблем) и лесно ли се сменят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djdaka Публикувано 28 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2009 Една тема за ел. стъкла А3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAPI Публикувано 28 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2009 Може да помогне следното:Разкачи клемите на акумулатора за около 5 мин. и ги закачи отново. При мен проработи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beor Публикувано 28 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2009 В Порше ми казаха че ако си разкача акумолатора компа може да направи грешки и нещо да се прецака. Аз имам проблем с едно от гърнетата , на което има около 1 милиметър дупка, тоест ходих да ми го заварят но пича вика че трябва да махне клемите на акумолатора. Като се замисля за заварката няма да ми вземе кой знае колко но ако нещо се прецака трябва да ходя да ми я качват на диагностика и да го чистат компа а там вече си е цифромания, само с влизането и си 20 лв назад . Общо взето този 1 мм може да ми излезне към 100 кинта и не ми се рискуваше. Кой знае може и сичко да си е ок след разкачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 28 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2009 В Порше ми казаха че ако си разкача акумолатора компа може да направи грешки и нещо да се прецака. Аз имам проблем с едно от гърнетата , на което има около 1 милиметър дупка, тоест ходих да ми го заварят но пича вика че трябва да махне клемите на акумолатора. Като се замисля за заварката няма да ми вземе кой знае колко но ако нещо се прецака трябва да ходя да ми я качват на диагностика и да го чистат компа а там вече си е цифромания, само с влизането и си 20 лв назад . Общо взето този 1 мм може да ми излезне към 100 кинта и не ми се рискуваше. Кой знае може и сичко да си е ок след разкачване.Колега , а защо е необходимо пък заради някаква заварка да си разкачаш акумолатора ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beor Публикувано 28 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2009 Колега , а защо е необходимо пък заради някаква заварка да си разкачаш акумолатора ? Колега тва е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО или ако не го направиш и имаш борд компютира ще стане само за кофата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 ..... но ако нещо се прецака трябва да ходя да ми я качват на диагностика и да го чистат компа а там вече си е цифромания, само с влизането и си 20 лв назад . Общо взето този 1 мм може да ми излезне към 100 кинта и не ми се рискуваше. Кой знае може и сичко да си е ок след разкачване.Няма какво да се "прецака". С една диагностика и зачистване на грешки работата ще заспи. Кой майстор ти каже повече от 20-30лв за зачистване му прати много поздрави и бегай далеч от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 29 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 Няма какво да се "прецака". С една диагностика и зачистване на грешки работата ще заспи. Кой майстор ти каже повече от 20-30лв за зачистване му прати много поздрави и бегай далеч от него.Верно ли ако разкача клемите ще натрупа грешки ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 Ами не знам честно казано. Дросела трябва да се адаптира, но това брои ли се за грешка не знам. Никога не съм тествал само от разкачване какъв е резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beor Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 Верно ли ако разкача клемите ще натрупа грешки ??? Колега няма какво да си измислям и в Порше бг ми го казаха както и в Автотрейд, както и този който щеше да ми завари гърнето.И все пак може и нищо да не стане но може и да стане нещо знаеш ли, аз нерискувах.1 въпрос да не пускам цяла тема, мислех да си купя рейка че ми потраква звъннах на един приятел дето продава части и леко ме шокираимам 2 вариянта 860 лева и 920 лева забравих кви марки са щото като ми каза цената щях да захапа гсм-а та наистина ли по толко вървят ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 29 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 Колега няма какво да си измислям и в Порше бг ми го казаха както и в Автотрейд, както и този който щеше да ми завари гърнето.И все пак може и нищо да не стане но може и да стане нещо знаеш ли, аз нерискувах.1 въпрос да не пускам цяла тема, мислех да си купя рейка че ми потраква звъннах на един приятел дето продава части и леко ме шокираимам 2 вариянта 860 лева и 920 лева забравих кви марки са щото като ми каза цената щях да захапа гсм-а та наистина ли по толко вървят ?Ако е чистонова си е направо евтина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beor Публикувано 29 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2009 Босходи бошей , Да си трака !мерси за инфото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 30 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 Колега тва е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО или ако не го направиш и имаш борд компютира ще стане само за кофата Аз поне 5-6 пъти съм ходил по заварки на гърнетата + махане на катализатора.Или съм извадил късмет, или нищо не се прецаква като не разкачиш акумолатора Ами не знам честно казано. Дросела трябва да се адаптира, но това брои ли се за грешка не знам. Никога не съм тествал само от разкачване какъв е резултата.По различни причини ми се е налагало да го разкачвам и след известно време на диагностиката никакви грешки не е имало , може би единствено първият половин час ми играе малко обортомера докато се адаптира дросела и после се оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiryakov Публикувано 2 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2009 Здравейте колеги,"beor" батенце, не се плаши толкова много за тоя акумулатор. По тая логика ако ти свърши акумулатора някога ще си купиш нова кола, защото докато махнеш стария и сложиш новия нещо ще се прецака по "борд.компютъра" Аз пък моя плюс преди около месец реших да го махна ей така за профилактика. Трябваха му точно 10 минути на борд.компютъра да се адаптира към обороти, ел.стъкла и т.н. Отделно че аз трябваше да си ходя така или иначе на диагностика да ми почистят дросела, но излезе и късмет че отидох защото свещите толкова ми бяха свършили че чак нагар е падал върху клапаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване