EvgeniLalov1 Публикувано 30 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 Колеги сега тази вечер и предните дни се загледах като натисна AUTO бутона ми се включва компресора а гледам че температурата навън е +1C / +2C.....как е при вас пробвали ли сте го?Имам в предвид ,че нали само над +4-5С се включва.Другото нещо което е , на 19c ми дава стойности 5.1/5.2 и на 18с 4.9/5.0 .... Някой нещо по въпроса може ли да каже.Благодаря ви мн предварително!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniLalov1 Публикувано 30 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 Колегиии айде де кажете нещо,сякаш нищо никой незнае.Това не го вярвам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico74 Публикувано 31 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2009 моя под 4-5 градуса не се включваше даже като натискам снежинката на дисплея пак неще Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buky Публикувано 31 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2009 Колегиии айде де кажете нещо,сякаш нищо никой незнае.Това не го вярвам! и при мен е такамоя под 4-5 градуса не се включваше даже като натискам снежинката на дисплея пак нещеи при мен е така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoi4o1974 Публикувано 31 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2009 Включва само че трябва да натиснеш бутона за исушаване на предното стъкло ако не е натиснат този бутон не включва при температура под +4 градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniLalov1 Публикувано 31 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2009 Включва само че трябва да натиснеш бутона за исушаване на предното стъкло ако не е натиснат този бутон не включва при температура под +4 градусаНе е точно така колега,даже бих казал че твоето твърдение за мен не е вярно.Компресора се включва при натискане на бутон AUTO ; бутона за изсушаване на предното стъкло и бутона за обръщане на въздуха в купето.Сутринта пък като слязох и гледам на климатроника беше температура +1 С и тогава като натсиках бутона AUTO не се включваше.А другото което забелязах снощи след като колата беше загряла на 90 градуса и я изчаках пред нас да поработи на свободен хо около 5 - 6 минутки.Гледах преди това температурата навън по климатроник беше 1 градус.Прибрах се в нас да си разглабям плеъра и след около час слезнах пред блока да си го оставя пак в колата.Пуснах климатроника и на 55c гледам температура показва 7 градуса.Не ми се вярваше и си извадих телефона и гледам в интернет за Ловеч пишеше 1 градус...Как си го обеснявате колеги.Аз иам обяснение но не искам да го казвам за да не подвеждам никой.Първо вас искам да чуя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 31 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2009 Моя под 4-5 градуса не ще да отлепи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 31 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2009 Че за 1 час какъв е проблема да не се охлади напълно. Все пак датчиците не са на тавана на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniLalov1 Публикувано 31 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2009 Че за 1 час какъв е проблема да не се охлади напълно. Все пак датчиците не са на тавана на колата.Така си е де Ма нали тва е целта на темата - "сондирам мнения" Ето например сега си ходих до нас да обядвам,влязох и погледнах че на климатроника показва +3С а в wather.yahoo.com/Lovech ми показва +1С това вече ми е ясно,че има разминаване с 2 до 4 градуса.Но на +3С пак си ми се пунса компресора.То не е проблем според мен де ,аз и аз кво съм се вгледал,по-добре да си включва от колкото да не включва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 31 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2009 моя при +2 и нагоре включва, при +1 и надолу не включва , това е защита на компресора да не работи под 2 градуса ама защо и аз не знам.Така са го измислили VAG инженерите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 31 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2009 Докато ми беше здрав компресора и колата седеше в топъл гараж изключваше около 1-2 градуса по дисплея на километража. Понякога и по-рано... Не е проблемMоя компресор се оказа голям звяр: без грам фреон и без капка масло, с дупка в корпуса се включва и жули като ярмомелка! Спря чак, когато му изключих жицата... Е това се вика немска техника Zexel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drago_kz Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 моя при +2 и нагоре включва, при +1 и надолу не включва , това е защита на компресора да не работи под 2 градуса ама защо и аз не знам.Така са го измислили VAG инженерите. и при мен е така като на колегата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MJay_z Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 Много често ми се случва, когато е доста студено да не пуска компресора. И аз като колегата ползвам климатроника главно на авто режим, но когато достигне температура двигателя, съм забелязал че тръгва компресора дори и на +1,+2 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 Според мене разминаване в показанията на външната температура е допустима. Но аз съм си сравнявал над 20 пъти датчика с външен термометър и разлика е нямало. Предполагам, че при всеки е различно де... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 (Редактирано) Колега,тъй като съм решил да си слагам на моята кола климатик, и в тази връзка съм разглеждал доста ел.схеми на автоклиматици/вкл. и допълнително монтирани/.При повечето от тях в захранващата верига на компресора на климатика има три датчика ,които влияят за пускането и спирането му с цел да го предпазят от дефектиране-датчик за ниско налягане на фреона,датчик за високо налягане на фреона и датчик за външната температура.Та точно този датчик,който следи външната температура не би трябвало да позволява на компресора да стартира при околни температури под 5 градуса.Сега защо при теб се получава пускане може само да се гадае.Причините могат да бъдат доста-неправилна работа на тампературния датчик,некоректно отчетена температура на дисплея на климатроника-има клими,които имат два отделни датчика,като единия е за управление на компресора,а другия дава инфо за визуализация на околната температура.Не съм специалист,но според мен проблема ти не е сериозен,щом все пак при по-ниски температури,компресора ти не се включва и защитата си върши работата. Редактирано 1 Февруари 2009 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniLalov1 Публикувано 1 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 Значу изводите ,които мога да си вадя с ваште мнения колеги ,за тези от нас на които им се включва компресора при малко по ниска температура е ,че компресорите ни са мн яки и са здрави все ощее А това за разликите в температурите аз го допускам ,защото в дадена част на града е една температурата ,а на друго място е различна.а пък и все пак колкото и да не е топлината от мотора и автомобила предполагам също оказва влиание,колкото и да е малко то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 баце,ако датчика ти за външна температура е наред,значи компресора НЕ БИВА И НЯМА да се включи под 7,или 5 градуса по Целзий,това са двата варианта на настройки на климатроника.НЕ ме питай защо са два и аз скоро го разбрах.Всичко друго е девиация и логиката "спряла кола-загрял двигател-съответно стоплен моторен отсек=на затоплен датчик на външна температура=на работещ компресор" не е вярна.Вярно е,че се получава понягога,но е много рядко и за много кратко,иначе имаш проблем,било с датчик,било с компресор,било с управлението на климатроника,било с нещо комплексно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniLalov1 Публикувано 1 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 баце,ако датчика ти за външна температура е наред,значи компресора НЕ БИВА И НЯМА да се включи под 7,или 5 градуса по Целзий,това са двата варианта на настройки на климатроника.НЕ ме питай защо са два и аз скоро го разбрах.Всичко друго е девиация и логиката "спряла кола-загрял двигател-съответно стоплен моторен отсек=на затоплен датчик на външна температура=на работещ компресор" не е вярна.Вярно е,че се получава понягога,но е много рядко и за много кратко,иначе имаш проблем,било с датчик,било с компресор,било с управлението на климатроника,било с нещо комплексно.мм това на VAG-com няма ка да го разбера май ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване