Jump to content

Recommended Posts

  • Отговори 63
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Йовчо не се излагай ве. Този гроб ше го разминаваш с 80-ката с късите скорости :hilezh: кат спрЕл. :birthday:

Имаш впредвид, когато не е в сервиза А8-цата.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като я напраиш тоталка ко праим...... :birthday:
Само й сложи един EDGE 10W-60 !За всеки случай, да не кажеш че аз съм виновен :hilezh:Иначе няма да я ототаля, сигурен съм ;)
Йовчо не се излагай ве. Този гроб ше го разминаваш с 80-ката с късите скорости ;) кат спрЕл. :D
Как ве? Днес Стара Загора - ТЕЦ1 20 мин.... разстояние - 49 км.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам,обаче съм чувал че това е най-скъпото обслужване на Ауди.За последните не говоря де :flipoff: .Поне спорд мене не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMW-тата не издържат при мене дълго пич...

Сега да не земеш да ни убеждаваш че абк-то е най-джелезно :lach:

От мойте наблюдения никое БМВ не се плаши от здраво каране двигателите им държат обороти непосилни за повечето производители дизел бензин без значение.

Като изключим трошливия тдс ( между другото и той върви много само дето умира при кофти юркане). Мога да направя непосредствено сравнение между 2.5 с чип и 3 Д и нямат нищо общо :hilezh: Дизела на БМВ-то се развърта почти като бензин и при пряко сравнение разликата е като между 1.9 ТДИ и 2.5ТДИ ,нищо че с чипа се изравняват по мощност и на хартия разликата е брутална и ти го казвам абселютно непредубедено :)

Между другото моя познат я разкара а8-та щот му писна от проблеми за 6 месеца няма да ти казвам на ква загуба :flipoff::hilezh:

Електрониката на помпата- капут 700-800 еиро за отскок

Протече като лейка нема проблеми той е майстор- 1-2 часа не знам да ли е слагал нови гарнитури или силиконче :( .. лв

Типтроника се прееба - 6000 х лв за чарколя без труд

Дебитомер явно на всички е консуматив

накладките повече от 20 хк не карат преко сили

Похапва масълце -3-4 литра на 10 х км колата със сигурност е на около 260-70 х км което не е много

По едно време го бъзикахме да си земе тел на некоя фирма с репатрак ,че поне два пъти умре на пътя по тоя повод сигурно ми е спестил инфо за некои ремонти :flipoff:

Инъче много арна кола ма не е за хора на заплати освен ако не ти се кара некой саморазпадащ се бидон :)

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спийдка бате загледай се в А8 ама 2.8 бинджин.Има го 175 и 193 коня.Акциза е 4 и нещо,но поне нема ги дадеш за ремонт на мотора.А и самите екземпляри са по евтини от дизеловите.Една газ инджекция му биеш ако искаш да ти е тънко и караш безпроблемна луксозна кола с тънки разходи за гориво ;)

Сега да не земеш да ни убеждаваш че абк-то е най-джелезно :) От мойте наблюдения никое БМВ не се плаши от здраво каране двигателите им държат обороти непосилни за повечето производители дизел бензин без значение.Като изключим трошливия тдс ( между другото и той върви много само дето умира при кофти юркане). Мога да направя непосредствено сравнение между 2.5 с чип и 3 Д и нямат нищо общо :gut: Дизела на БМВ-то се развърта почти като бензин и при пряко сравнение разликата е като между 1.9 ТДИ и 2.5ТДИ ,нищо че с чипа се изравняват по мощност и на хартия разликата е брутална и ти го казвам абселютно непредубедено :) Между другото моя познат я разкара а8-та щот му писна от проблеми за 6 месеца няма да ти казвам на ква загуба ;):) Електрониката на помпата- капут 700-800 еиро за отскокПротече като лейка нема проблеми той е майстор- 1-2 часа не знам да ли е слагал нови гарнитури или силиконче :gut: .. лв Типтроника се прееба - 6000 х лв за чарколя без трудДебитомер явно на всички е консумативнакладките повече от 20 хк не карат преко силиПохапва масълце -3-4 литра на 10 х км колата със сигурност е на около 260-70 х км което не е многоПо едно време го бъзикахме да си земе тел на некоя фирма с репатрак ,че поне два пъти умре на пътя по тоя повод сигурно ми е спестил инфо за некои ремонти :) Инъче много арна кола ма не е за хора на заплати освен ако не ти се кара некой саморазпадащ се бидон :)
Батя айде малко да те свалим и тебе на земята.Проблема с главите го има и при 2.5 и 3.0 Д.При тех има проблем с дюзите,а те са 6 и една е 600 леа.Също съм виждал 4 такива мотори със задрало бутало па нз от кво каране се плашат.Един носач на тия БМВ-та дето си изброил е от 250 леа нагоре.Отделно биалетки и тампони на мостове се сменят по честичко от на АУДИ.Имат яко течове от дифове и скорости,които след това са съпътствани от весели ремонти.Да някой неща са в плюс на БМВ,но откъм здравина не надминават АУДИ.Всичко е до това на каква кола случиш.Аз се оглеждам в Е39 вече или 124-ка,че с тия теми по форума се заблудих :lol:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Мухахахаха ти като ги пишеш тея тъпни, нали се сещаш, че тук има хора дет са ги карали въпросните коли, а някой притежават такава......

Кви ралти написа ти ве! Значи 3.0d на БМВ е уникален мотор и лайняното 2.5ТДИ на Ауди неможе да му стъпи на малкия пръст.....

Ти като работи в сервиза на БМВ, кви БМВ та искаш да видиш, здрави ли... :) Иди работи в на АУДИ сервиза и там да видиш кви има.....

Относно окачването, това на Е38цата е 100000000000000043575985894953454758943589435 пъти по-здраво от на А8 цата и тва няма да го коментираме....

Искаш ли да ми обясниш и за кутийте и надежността им...... :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич е се успкой малко :gut: Аз ти казвам нещата в истината им.При премиум марките нещата са си кинтеж без значение от марката.Ти що си мислиш,че такива коли съм виждал и карал само в БМВ сървиза а?Я отвори и БМВ форума и виж болежките и оплакванията на феновете там :) Пак,че повторим,че всичко е до състоянието на колата и подръжката и ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич е се успкой малко :hilezh: Аз ти казвам нещата в истината им.При премиум марките нещата са си кинтеж без значение от марката.Ти що си мислиш,че такива коли съм виждал и карал само в БМВ сървиза а?Я отвори и БМВ форума и виж болежките и оплакванията на феновете там :flehan: Пак,че повторим,че всичко е до състоянието на колата и подръжката и ;)
Аз съм си спокоен ве, просто когато някой пише глупости немога да си замълча...НЕ съм фен на BMW, ама грам даже, обаче сравнението между А8 2,5ТДИ и 730д е смехотворно.....А тва, че на теб някой ти е дл да поседиш в колата му или да я покараш 20 километра нищо не значи...Как казваш 7цата колко и е здраво окачването, ти кога имаше 7ца.....? А пък А8 ка е страшна мания, ама не с тея псевдомотори 2.8, 2,5 TDI и 3.3TDI, който също е доста смешна и тракаща погърметина......
Ти що си мислиш,че такива коли съм виждал и карал само в БМВ сървиза а?
Не си мисля, сигурен съм, че в БМВ сервиза НАЙ-МНОГО да са ти дали да изкараш някоя кола от халето на паркинга....Ся не ме обеждавай как ги караш по улиците.....нема ти върже ;)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Достатъчно съм видел,че да знам да говорим.Просто тука не може да се говори и спори.На 7-ца е38 в рамките на 30 000 км тампони на задния мост и нов теч от дифа добре ли е?Стигам до извода,че квито и части да слагаш по наще пътища всички карат по еднакво време.А за мен лично 30-та дизел е най-добрия матор на БМВ,но и той си има свойте ядове и дефекти,които в ценови диапазон са точно,колко на 2.5 ТДИ.Бавариите също като АУДИ страдат от дебиломери.Аз затуй за следваща кола гледам нещо от генерацийте на 3-те марки преди 98 година.

Не си мисля, сигурен съм, че в БМВ сервиза НАЙ-МНОГО да са ти дали да изкараш някоя кола от халето на паркинга....Ся не ме обеждавай как ги караш по улиците.....нема ти върже :hilezh:
Не може да си сигурен в нещо кат не знаеш за кво стаа на въпрос.Нищо не съм карал даже и мойта кола,само с м6-ца скромните 250 по околовръстното ма требваше да идем да кажем на шефа ли?И АЦЕ пич на БМВ се правят доста поечко основни ремонти на моторите спрямо АУДИ.Говорим ти за модели от секви възрастови граници.Ма май щото БНВ-тата поече ги ръчкат,най-вече М-те
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Оффффф незнам как ще се разбият тея тампони на задния мост за 30к км! Аз на 740 ката и врътнах 15 000, като 2 чифта задни гуми ги хвърлих, а тампоните не са мръднали, ама нищо де.....

Естествено че има ядове и дефекти, само че супер рядко проявяващи се за разлика от душегуба......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оффффф незнам как ще се разбият тея тампони на задния мост за 30к км! Аз на 740 ката и врътнах 15 000, като 2 чифта задни гуми ги хвърлих, а тампоните не са мръднали, ама нищо де.....

Естествено че има ядове и дефекти, само че супер рядко проявяващи се за разлика от душегуба......

Имаше една 7-ца 30 дизел от препоследните и смени 3 дебиломера и пак се ебаваше.Нова 645 ци на 5000 за основен ремонт.Кажи как да си земе човек нова кола.Е и вуйчето да ти каже кви дразнещи неща има.И при АУДИ и МЕро е същия кур с новите бангий

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не съм карал даже и мойта кола,само с м6-ца скромните 250 по околовръстното ма требваше да идем да кажем на шефа ли?

Мухахахах аве батка, как я кара тая М6 ве? Кой ти я даде да я изкараш от двора и да се качиш? Нали като я шибнеш и ще ти отрежат главата, а ти си майстор по тотализирането...Стига глупости си писъл! И как се качи да я караш ти, дето имаш от вчера книжка? С гащеризона дет ги праиш ли седна вътре..... :hilezh: Обяснявай за ремонтите, както виждаш не споря, щом си бачкал там 100% поназнайваш някой работи и дефекти, ама не ми обяснявай как караш на клиентите колите! Мен моя майстор ако се качи да ми кара колата без да пита, познай кво ще стане......Аре молим те..... :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я не съм бил баш механик,а помощник.Кат немах работа се подвизавах по-други дейности из Камората :hilezh: Мил съм коли,вкаравал съм ги,ходил съм да ги тествам тея от тенекеджийното.А тея от премиум селекшъна като ходехме да разкарват колите им,че да не се застояват сме правили и офроуд с Х3 и Х5 :flehan: Всичко е,както си го напрайш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи нещо за 124-те и Е класите 4-очки :hilezh:

Върху старата е класа нямам наблюдения, новата съм карал Е220Cdi, незнам защо но ми се стори доста шумна! Може би беше на доста километри! Грам не вървеше......

Карал съм и 320 cdi, както E класа, така и S-класа, ако са с подходящо оборудване, човек нямам какво повече да желае от една кола......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за първата Е-класа от нейните собственици нищо лошо не съм чул.Оглеждам се за 250Д и 300Д на 124-ка.Тия знам,че са вечни матори,както и целите коли.Даже май са 5 цилиндрови

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за първата Е-класа от нейните собственици нищо лошо не съм чул.Оглеждам се за 250Д и 300Д на 124-ка.Тия знам,че са вечни матори,както и целите коли.Даже май са 5 цилиндрови

300Д е шестак редови.... Е-класта старата е много здрава, а новата е съвършенна просто! Няма такава надеждна кола.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:flehan::hilezh::hilezh:

Кажи ве глупав, кво ти е смешно, че се затопли времето и няма да грееш вода за легендата ли.....

Мухахахах ко викаш А4 по-хубаво......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи ве глупав, кво ти е смешно, че се затопли времето и няма да грееш вода за легендата ли.....

Мухахахах ко викаш А4 по-хубаво......

Ми не е по-хубаво, ма аз на друго се забавлявах. Нещо за надеждността идеше реч. :flehan::hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не е по-хубаво, ма аз на друго се забавлявах. Нещо за надеждността идеше реч. :flehan::flop: :flop:

Е кое е смешното за надежността! Че е най-здравата кола след 2000 година ли?

Ти колко пъти си видя такъв за ремонт......Ако вуйката ти е промил мозъка е друг въпроса......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...