Jump to content

придърпване и играене на обороти - AGR 90hp


se7en

Recommended Posts

Колеги, днес нещо се бъгна колата. При палене (без значение топла или студена) оборотите се менят от 900 на 1100. Ако е топла... се нормализират сравнително бързо.. няколко минути. В движение, обаче се усеща осезаемо придърпване на 1900/2000/2300/2400/3000об. абе почти на всички, при форсиране на място е същата работа. Без значение и на коя предавка е, прави го на първа, втора и т.н., всички скорости. Миналата есен в един дъждовен ден бе същото, но на следващия ден нямах проблем... незная дали има някаква връзка, но го споменавам, понеже днес също бе дъждовно. При коя да е скорост, без газ си работи равномерно, т.е. не го прави постоянно... като спра на место се нормализират на ~900, но в движение е пълен филма... след ~3200об. си работи що годе нормално.. поддържах си 140/150км/ч почти навсякъде, но при ускорение си насича здраво и това е. Преди днешния филм, си имаше едно замисляне м/у 2800 и 3000об. което го считах за евентуален проблем с дебитомера, като му отлагах смяната за пролетта. Колата е А3, мотора е 1.9тди AGR 90hp. Зареждам главно от Shell, V Power Diesel. Някакви идеи, че изобщо не се трае положението?!

Редактирано от se7en
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...след смяна на масло и филтри, колебанията в оборотите слезнаха на 900/910/920 съвсем леко се усеща завишаването им, но придърпването си остана на всички предавки, около 1400/1500 и 2100/2200 об. ...е някой нещо да обади, възможно ли е дебитомера да прави тия мизерии?! :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом след смяна на филтрите колата се е подобрила,изкарай и сондата в резервоара да почистиш.Откопчаваш тръжичките и кабелите после с чук и отверка развуваш пръстена и после изддърпваш кошницата.Изкормваш я и вътре ще видиш коносовидната сонда вадиш я отдолу и има цедка там ще е пълно с какво ли не почистващ и си ти.

А като я вкараш за по-дълго в прекъсвач гасне ли и после трудно да пали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнеее, нямам никакви проблеми с гаснене и т.н... ми освен да я развием тая цедка.. един приятел вика, че се стигало до нея като извадя резервната гума и там имало капачка някаква която се развивала (поне на голф 3 било така). На прав път ли сме, понеже не съм запознат с този процес, поне досега... не ми се е налагало. И последно питане.. има ли значение какво е количеството гориво или да изчакам да го сваля до резервата? Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

/имам едно предположение свързано с дъжда, ако от някъде ти се пълни резервоара с вода(примерно капачката) е възможно да се получава това придърпване.

Виж когато караш по екстремно, дали подлизва около каачката нафта. Ако излиза нафта през нея то 100% и вода ще влиза само докато вали.

Това ми се е случвало на един форд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...след смяна на масло и филтри, колебанията в оборотите слезнаха на 900/910/920 съвсем леко се усеща завишаването им, но придърпването си остана на всички предавки, около 1400/1500 и 2100/2200 об. ...е някой нещо да обади, възможно ли е дебитомера да прави тия мизерии?! :respekt:

Имах подобни предръпвания,след смяна на Умната дюза се оправиха нещата :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнеее, нямам никакви проблеми с гаснене и т.н... ми освен да я развием тая цедка.. един приятел вика, че се стигало до нея като извадя резервната гума и там имало капачка някаква която се развивала (поне на голф 3 било така). На прав път ли сме, понеже не съм запознат с този процес, поне досега... не ми се е налагало. И последно питане.. има ли значение какво е количеството гориво или да изчакам да го сваля до резервата? Благодаря предварително.

ами незнам каде ти е .Махни стелката на багайника ако не е там ще е под адната седалка.Но щом филтрите са ти са се задрастили до такава степен задължително почисти цедкаа на сондата в резервоара че после да не сменяш помпата че там много боли глава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, все си мисля че има някаква разлика в изработката на форд и на ауди... но благодаря все пак за съвета :respekt:. Нямам никакви подлизвания, течове и т.н. Просто ми направи впечатление, че се появи мин.година пак в дъждовен ден, но и в рамките на същия отшумя проблема. Докато сега си е все така..., когато е студен мотора е осезаемо и постоянно придърпването, а когато стопли вече - единствено на ~1500 и на ~2100об. при рязко подаване на газта, при това невинаги. Вчера минах край един познат, който има сервиз и го помолих като идва някой с ТДИ 90кс, да разменим за малко дебитомерите, да видя поне отпада ли той и дали да търсим друго. Утре ще я връзваме на Ваг-ком да я чекнем за грешки и чакам една схема от ЕТКА за тази цедка на резервоара, че нещо не я намирам до резервната гума.

Дидо, хвърли малко повече светлина относно тая 'умна дюза' ли както там и викаш... :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен таз дюза има датчик(в моя случай именно той беше повреден) към нея,който е вързан към ЕКУ-то на колата,там вече имаше някви центровки и бля,бля......

П.П Иди на свестен майстор :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен таз дюза има датчик(в моя случай именно той беше повреден) към нея,който е вързан към ЕКУ-то на колата,там вече имаше някви центровки и бля,бля......

П.П Иди на свестен майстор :hilezh:

Колега Duno,тази Умна дюза ако е проблемна с VAG-COM, може ли да се хване че прави някакви мизерии.

Питам понеже и на моята кошница,по-някой път има игра на оборотите лекичко (950-960) само на място досега съм го усещал,в движение не съм. И забелязвам че се получава чат-пат след ръчка на къси разстояния.

Редактирано от levis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, все си мисля че има някаква разлика в изработката на форд и на ауди... но благодаря все пак за съвета :hilezh:. Нямам никакви подлизвания, течове и т.н. Просто ми направи впечатление, че се появи мин.година пак в дъждовен ден, но и в рамките на същия отшумя проблема. Докато сега си е все така..., когато е студен мотора е осезаемо и постоянно придърпването, а когато стопли вече - единствено на ~1500 и на ~2100об. при рязко подаване на газта, при това невинаги. Вчера минах край един познат, който има сервиз и го помолих като идва някой с ТДИ 90кс, да разменим за малко дебитомерите, да видя поне отпада ли той и дали да търсим друго. Утре ще я връзваме на Ваг-ком да я чекнем за грешки и чакам една схема от ЕТКА за тази цедка на резервоара, че нещо не я намирам до резервната гума.

Дидо, хвърли малко повече светлина относно тая 'умна дюза' ли както там и викаш... :hilezh:

Дебитомера няма връзка с това, отвсякъде си прилича на електрониката на помпата, но се оправя. Щеше да ми се обаждаш като я закачите на ВАГ-КОМ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Duno,тази Умна дюза ако е проблемна с VAG-COM, може ли да се хване че прави някакви мизерии.

Питам понеже и на моята кошница,по-някой път има игра на оборотите лекичко (950-960) само на място досега съм го усещал,в движение не съм. И забелязвам че се получава чат-пат след ръчка на къси разстояния.

Твоята ако мени обороти на място,вярно може да е управлението на помпата,проблема с дюзата е в движение при ускорение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 Faults Found:

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01269 - Commencement of Injection Valve (N108)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

...след изчистване на грешките и форсиране до 5000об. остан само едната, която не се маха:

1 Fault Found:

00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 Fault Found:

00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Този датчик се намира в електрониката на помпата, но незнам дали го има като резервна част... Инак и ти можеш сам да си го смениш, при желание кажи и ще ти обесня...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..еми утре като се прибера от София, ще и обърна повечко внимание, искам да попитам само има ли някаква вероятност да не са заминали датчиците, а просто да няма връзка с тях... Идеята е да взема един контактен спрей и да мина де що видя букса под капака с него.

Редактирано от se7en
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички датчици си бацат по колата, нафтовата помпа си е запечатана както си е излязла от завода. Датчика за темп. на горивото си отчиташе към 40 градуса по обед, а на Вагком го вади -5,4. Проблема идвал от изходящите пинове от компа, явно са се намокрили някак си онзи ден в дъжда (м/удругото за 2-ри път се случва, 1-я беше по вина на едни малоумни тенекджии, които бяха оставили колата без преден капак в снега за един ден).

В понеделник ще се сваля блока за почистване и мисля да го вакуумирам в един дебеличък найлонов плик и да свършва филма вече :). Благодаря за виртуалната помощ на колегите, които се отзоваха и най-вече на Ванката a.k.a. SpeedyMan за реалната. ;):):lupe::)

Редактирано от se7en
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре е да не го вакумираш, защото тогава се запарва, а от там и ще се окислява, което е по-лошото. Моят съвет е да го сложиш в найлонов плик, на който да пробиеш няколко дупки, при което вода ще прониква доста по-трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре е да не го вакумираш, защото тогава се запарва, а от там и ще се окислява, което е по-лошото. Моят съвет е да го сложиш в найлонов плик, на който да пробиеш няколко дупки, при което вода ще прониква доста по-трудно.

Колега, имах предвид образно казано :P, така или иначе ще има отвор за буксата и др. Прав си за парниковия ефект, съгласен съм. :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...
Колеги, днес нещо се бъгна колата. При палене (без значение топла или студена) оборотите се менят от 900 на 1100. Ако е топла... се нормализират сравнително бързо.. няколко минути. В движение, обаче се усеща осезаемо придърпване на 1900/2000/2300/2400/3000об. абе почти на всички, при форсиране на място е същата работа. Без значение и на коя предавка е, прави го на първа, втора и т.н., всички скорости. Миналата есен в един дъждовен ден бе същото, но на следващия ден нямах проблем... незная дали има някаква връзка, но го споменавам, понеже днес също бе дъждовно. При коя да е скорост, без газ си работи равномерно, т.е. не го прави постоянно... като спра на место се нормализират на ~900, но в движение е пълен филма... след ~3200об. си работи що годе нормално.. поддържах си 140/150км/ч почти навсякъде, но при ускорение си насича здраво и това е. Преди днешния филм, си имаше едно замисляне м/у 2800 и 3000об. което го считах за евентуален проблем с дебитомера, като му отлагах смяната за пролетта. Колата е А3, мотора е 1.9тди AGR 90hp. Зареждам главно от Shell, V Power Diesel. Някакви идеи, че изобщо не се трае положението?!

Здравейте и от мен.След като прочетох проблема ,реших да се включа и аз.Аз го имам същия проблем.Колата ми е абсолютно същата като твоята,мотора е AGR.При мен обаче като завъртя клуча да я паля,стрелката на обортомера отива до 2000,след това пада на 1100.Не винаги го прави,но това е дразнещо.Имам VAC-COM,закачам я дава ми само една единствена грешка и тя е "Engine Coolant Temperature Sensor".Не ми дава да я чистя,незнам защо.А аз понеже не съм много в час с колите и незнам на високи обороти дали има някакви аномалии,аз поне не усещам.Единственото което знам е ,че преди стигаше до 200км/ч.,а сега стигне ли до 180км/ч. като и дам газ забива вместо да дърпа повече.Вообще не ми е ясно какво става,ако някой ми помогне ще съм му много благодарна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 Fault Found:

00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Предлага се като резервна част, поне за АФН - 27,60 лева, в Ауто 1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...