Bat Jorko Публикувано 21 Април 2009 Доклад Share Публикувано 21 Април 2009 Привет. Акумулатора ми е сдал багажа и трябва да купувам нов. Настоящия ми не е оригинален и не се сещам къде да погледна за параметрите. Кажете моля колко ампер-часа е заводския акумулатор на А3 1.8Т Quattro, 2000 г.?Благодаря ви предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 21 Април 2009 Доклад Share Публикувано 21 Април 2009 44ач. ама сложи си малко по мощен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L&R Публикувано 21 Април 2009 Доклад Share Публикувано 21 Април 2009 Пише отзад на лепенката с VIN-a.J0D BATTERY 12V/45AH-220A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGEJ0F battery 320 A (70 Ah)J0G battery 265 A (54 Ah)J0H BATTERY 12V/54AH-265A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGEJ0J battery 300 A (63 Ah)J0K battery 45 Ah (export)J0L battery 340 A (70 Ah)J0M battery 360 A (80 Ah)J0N battery 330 A (61 Ah)J0P battery 320 A (50 Ah) duty-free and freeof costJ0Q battery 54 Ah (for export)J0R battery 380 A (80 Ah)J0S battery 220 A (45 Ah) with duty drawbackJ0T battery 320 A (50 Ah) with duty drawbackJ0U battery 265 A (54 Ah) with duty drawbackJ0V battery 300 A (63 Ah) with duty drawbackJ0W battery 410 A (88 Ah)J0X battery 400 A (88 Ah)J0Y battery 480 A (110 Ah)J0Z battery 520 A (110 Ah)J1A battery 380 A (64 Ah)J1B battery 380 A (64 Ah) duty-free and freeof costJ1C battery 380 A (64 Ah) with duty drawbackJ1D battery 380 A (72 Ah)J1E battery 220 A (40 Ah)J1F battery 265 A (50 Ah)J1G battery 450 A (92 Ah)J1L battery 280 A (60 Ah)J1N battery 420 A (75 Ah)J1P battery 220 A (44 Ah)J1R battery 420 A (82 Ah)J1S battery 265 A (55 Ah)J1T battery 300 A (66 Ah)J1U battery 450 A (95 Ah)J1V battery 480 A (85 Ah)J1X battery 375 A (62 Ah)J2A battery 330 A (61 Ah) and battery 480 A (85 Ah)J2B battery 480 A (85 Ah) and battery 480 A (85 Ah)J2C battery 480 A (85 Ah) and battery 520 A (110 Ah)J2D battery 380 A (68 Ah)J2E battery 380 A (72 Ah) and battery 380 A (68 Ah)J2F battery 220 A (44 Ah) and battery 380 A (68 Ah)J2G battery 280 A (60 Ah) and battery 380 A (68 Ah)J2H battery 340 A (70 Ah) and battery 380 A (68 Ah)battery 220 A (44 Ah) "BEM"J3B battery 280 A (60 Ah) "BEM"J3C battery 340 A (70 Ah) "BEM"J3D battery 380 A (80 Ah) "BEM"J3E battery 450 A (95 Ah) "BEM"J3F battery 520 A (110 Ah) "BEM"J3G battery 240 A (48 Ah)J3H battery 600 A (111 Ah) "BEM" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 21 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2009 Колега, благодаря ти за отговора! Кажи моля къде е тази лепенка? Извинявам се за очевидната некомпетентност по въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Triger Публикувано 21 Април 2009 Доклад Share Публикувано 21 Април 2009 Колега, благодаря ти за отговора! Кажи моля къде е тази лепенка? Извинявам се за очевидната некомпетентност по въпроса.При резервната гума, в отвора ще я видиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chaos Публикувано 21 Април 2009 Доклад Share Публикувано 21 Април 2009 Сложи най-големия който пасва в поставката. Колкото по-голям е акумулатора, толкова по-добре. Не се сещам за негативи от монтиране на по-голям акумулатор освен цената Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 21 Април 2009 Доклад Share Публикувано 21 Април 2009 Моята (1,6) е излязла от завода с 44 Ah. Сега като го сменях (с Exide) ми отговориха (от Муни 93), че този, който исках-55 Ah с подсилен стартов ток, бил за малки дизелови мотори и гаранцията от 3 пада на 2 години??? И понеже не го купувах аз (пратих приятел), а и въпросните специалисти бяха непреклонни, се наложи да взема по-голям. 63 Ah.Не ми се занимаваше тогава с тях, в крайна сметка съм доволен от акумулаторчето! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L&R Публикувано 22 Април 2009 Доклад Share Публикувано 22 Април 2009 (Редактирано) +30% от номиналният капацитет не е проблем за алтернатора-никакъв, на новата кола в уравнението при изчисляването има още една променлива- цена, тоест VAG са сложили малко над минимума , намирам твърдения не може вместо 44Ah да се сложи 60Аh за пресилени. Редактирано 22 Април 2009 от L&R Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 22 Април 2009 Доклад Share Публикувано 22 Април 2009 (Редактирано) Ако има значение - на А4-ката ми 1.8Т на алтернатора Валео пише 90А. Моят акумулатор е 85 А/Часа, така си дойде колата от Италия. Предполагам са го сложили заради събуфера и модифицираната музика с която си дойде колата. Факт е че вече повече от 2 години нямам никакви проблеми, а акумулатора монтиран е 2002 година. Но аз не правя къси преходи, до работа ми е 15км в посока, така че има време да се заредиАко даде фира - със сигурност ще сложа поне 65 - голям кеф е да имаш голям акумулатор - слушаш си силно музика на угасена кола без да се тревожиш, абе спокойствие, да забравиш някоя крушка - пак нищо му няма Редактирано 22 Април 2009 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chaos Публикувано 22 Април 2009 Доклад Share Публикувано 22 Април 2009 (Редактирано) А позитивите кои са?Че аз за такива не се сещам .Акумулатора може да се наблюдава като банкова сметка - от която теглиш и след това вкарваш суми. Единствената разлика е, че акумулатора може да бъде изпразнен и напълнен до 50 пъти. След това се калцира и при първото застудяване ни кара да псуваме. Именно в тази крайна цифра - 50 х капацитета е предимството на големия акумулатор. Ако за унищожението на 44Аh ще е достатъчно да му източиш общо 2200Аh, то за да изхвърлиш 60Аh акумулатор, ще трябва да изсмучеш от него 3000Аh. При еднаква консумация това ти дава почти двойно по-дълъг живот. Ако караш само къси разстояния, малкия акумулатор ще се разреди преди големия, логично е - ако вадиш от две различни сметки еднакви суми без да ги захранваш, коя ще свърши първо?както каза и колегата didoya големият акумулатор ти дава резерва при различни ситуации (лошо зареждане, консумация без зареждане и т.н.) Редактирано 22 Април 2009 от chaos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 23 Април 2009 Доклад Share Публикувано 23 Април 2009 (Редактирано) Акумулатора може да се наблюдава като банкова сметка - .......................................................................... А няма ли опастност да остава винаги недозареден? Ако е доста по-голям от предписанието на производителя... Редактирано 15 Август 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 23 Април 2009 Доклад Share Публикувано 23 Април 2009 Всеки акум. ще остане недозареден на къси растояния дори предписания!Защо на такситата им дават половин гаранция за нов акумулатор, колко пъти пали и гаси за по 5-6км. дневно.Както казах в началото МАЛКО ПО МОЩЕН , това ще рече 15-20ач отгоре или от 44ач става до 64ач примерно максимум 70ач при положение че алтернатора е 90. Тука не говорим за 90-120ач акумолатори щото няма как да се зареди тоя китук.Имаме едно Москве -Алеко на село и през него минават всичките ни стари акумулатори (работещи, не бракувани) и понеже се кара само на къси растояния не живеят дълго макс. 1 год. , а машината си зарежда нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 26 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2009 Привет. Акумулатора ми е сдал багажа и трябва да купувам нов. Настоящия ми не е оригинален и не се сещам къде да погледна за параметрите. Кажете моля колко ампер-часа е заводския акумулатор на А3 1.8Т Quattro, 2000 г.?Благодаря ви предварително! Благодаря за съветите. От стикера до резервната гума идентифицирах фабричния акумулатор - 60 А/ч. Настоящия, който е сдал багажа е Бош Силвер 55 А/ч. Купих (ха-ха) пак Бош Силвер - 63 А/ч.Сега трябва да се преборя със сложните ел. конструкции монтирани над акумулатора на А3-ката за да го извадя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 4 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2009 Любопитно е цялото дешифриране на кодовете от етикета. Може би колегата да ни каже откъде го е намерил? Още веднаж благодаря за информацията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 15 Август 2009 Доклад Share Публикувано 15 Август 2009 Любопитно е цялото дешифриране на кодовете от етикета. Може би колегата да ни каже откъде го е намерил? Още веднаж благодаря за информацията! Кодовете означават фабричното оборудване на колата - ск. кутия, екстри и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GogoGT Публикувано 9 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 http://picbg.net/u/14372/30743/347578.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Scott Публикувано 24 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2009 Любопитно е цялото дешифриране на кодовете от етикета...Option_Codes Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 1 Май 2010 Доклад Share Публикувано 1 Май 2010 (Редактирано) Полезно:Данни за маркировката на акумулатори Varta. Редактирано 11 Октомври 2011 от grizzly Линк. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts