Jump to content

Кодове според които да разберете колко Ah ви е бил акумулатора при излизане от завода.


Recommended Posts

Привет. Акумулатора ми е сдал багажа и трябва да купувам нов. Настоящия ми не е оригинален и не се сещам къде да погледна за параметрите. Кажете моля колко ампер-часа е заводския акумулатор на А3 1.8Т Quattro, 2000 г.?

Благодаря ви предварително! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пише отзад на лепенката с VIN-a.

J0D BATTERY 12V/45AH-220A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE

J0F battery 320 A (70 Ah)

J0G battery 265 A (54 Ah)

J0H BATTERY 12V/54AH-265A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE

J0J battery 300 A (63 Ah)

J0K battery 45 Ah (export)

J0L battery 340 A (70 Ah)

J0M battery 360 A (80 Ah)

J0N battery 330 A (61 Ah)

J0P battery 320 A (50 Ah) duty-free and freeof cost

J0Q battery 54 Ah (for export)

J0R battery 380 A (80 Ah)

J0S battery 220 A (45 Ah) with duty drawback

J0T battery 320 A (50 Ah) with duty drawback

J0U battery 265 A (54 Ah) with duty drawback

J0V battery 300 A (63 Ah) with duty drawback

J0W battery 410 A (88 Ah)

J0X battery 400 A (88 Ah)

J0Y battery 480 A (110 Ah)

J0Z battery 520 A (110 Ah)

J1A battery 380 A (64 Ah)

J1B battery 380 A (64 Ah) duty-free and freeof cost

J1C battery 380 A (64 Ah) with duty drawback

J1D battery 380 A (72 Ah)

J1E battery 220 A (40 Ah)

J1F battery 265 A (50 Ah)

J1G battery 450 A (92 Ah)

J1L battery 280 A (60 Ah)

J1N battery 420 A (75 Ah)

J1P battery 220 A (44 Ah)

J1R battery 420 A (82 Ah)

J1S battery 265 A (55 Ah)

J1T battery 300 A (66 Ah)

J1U battery 450 A (95 Ah)

J1V battery 480 A (85 Ah)

J1X battery 375 A (62 Ah)

J2A battery 330 A (61 Ah) and battery 480 A (85 Ah)

J2B battery 480 A (85 Ah) and battery 480 A (85 Ah)

J2C battery 480 A (85 Ah) and battery 520 A (110 Ah)

J2D battery 380 A (68 Ah)

J2E battery 380 A (72 Ah) and battery 380 A (68 Ah)

J2F battery 220 A (44 Ah) and battery 380 A (68 Ah)

J2G battery 280 A (60 Ah) and battery 380 A (68 Ah)

J2H battery 340 A (70 Ah) and battery 380 A (68 Ah)

battery 220 A (44 Ah) "BEM"

J3B battery 280 A (60 Ah) "BEM"

J3C battery 340 A (70 Ah) "BEM"

J3D battery 380 A (80 Ah) "BEM"

J3E battery 450 A (95 Ah) "BEM"

J3F battery 520 A (110 Ah) "BEM"

J3G battery 240 A (48 Ah)

J3H battery 600 A (111 Ah) "BEM"

label.jpg

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, благодаря ти за отговора! Кажи моля къде е тази лепенка? Извинявам се за очевидната некомпетентност по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, благодаря ти за отговора! Кажи моля къде е тази лепенка? Извинявам се за очевидната некомпетентност по въпроса.

При резервната гума, в отвора ще я видиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи най-големия който пасва в поставката. Колкото по-голям е акумулатора, толкова по-добре. Не се сещам за негативи от монтиране на по-голям акумулатор освен цената :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята (1,6) е излязла от завода с 44 Ah. Сега като го сменях (с Exide) ми отговориха (от Муни 93),

че този, който исках-55 Ah с подсилен стартов ток, бил за малки дизелови мотори и гаранцията от 3 пада на 2 години???

И понеже не го купувах аз (пратих приятел), а и въпросните специалисти :rolleyes: бяха непреклонни,

се наложи да взема по-голям. 63 Ah.

Не ми се занимаваше тогава с тях, в крайна сметка съм доволен от акумулаторчето!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+30% от номиналният капацитет не е проблем за алтернатора-никакъв, на новата кола в уравнението при изчисляването има още една променлива- цена, тоест VAG са сложили малко над минимума :hilezh:, намирам твърдения не може вместо 44Ah да се сложи 60Аh за пресилени.

Редактирано от L&R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има значение - на А4-ката ми 1.8Т на алтернатора Валео пише 90А. Моят акумулатор е 85 А/Часа, така си дойде колата от Италия. Предполагам са го сложили заради събуфера и модифицираната музика с която си дойде колата. Факт е че вече повече от 2 години нямам никакви проблеми, а акумулатора монтиран е 2002 година. Но аз не правя къси преходи, до работа ми е 15км в посока, така че има време да се зареди:flehan:

Ако даде фира - със сигурност ще сложа поне 65 - голям кеф е да имаш голям акумулатор - слушаш си силно музика на угасена кола без да се тревожиш, абе спокойствие, да забравиш някоя крушка - пак нищо му няма:hilezh:

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А позитивите кои са?Че аз за такива не се сещам :hilezh: .

Акумулатора може да се наблюдава като банкова сметка - от която теглиш и след това вкарваш суми. Единствената разлика е, че акумулатора може да бъде изпразнен и напълнен до 50 пъти. След това се калцира и при първото застудяване ни кара да псуваме. Именно в тази крайна цифра - 50 х капацитета е предимството на големия акумулатор. Ако за унищожението на 44Аh ще е достатъчно да му източиш общо 2200Аh, то за да изхвърлиш 60Аh акумулатор, ще трябва да изсмучеш от него 3000Аh. При еднаква консумация това ти дава почти двойно по-дълъг живот.

Ако караш само къси разстояния, малкия акумулатор ще се разреди преди големия, логично е - ако вадиш от две различни сметки еднакви суми без да ги захранваш, коя ще свърши първо?

както каза и колегата didoya големият акумулатор ти дава резерва при различни ситуации (лошо зареждане, консумация без зареждане и т.н.)

Редактирано от chaos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора може да се наблюдава като банкова сметка - ..........................................................................

А няма ли опастност да остава винаги недозареден? Ако е доста по-голям от предписанието на производителя... :hilezh:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки акум. ще остане недозареден на къси растояния дори предписания!

Защо на такситата им дават половин гаранция за нов акумулатор, колко пъти пали и гаси за по 5-6км. дневно.

Както казах в началото МАЛКО ПО МОЩЕН , това ще рече 15-20ач отгоре или от 44ач става до 64ач примерно максимум 70ач при положение че алтернатора е 90. Тука не говорим за 90-120ач акумолатори щото няма как да се зареди тоя китук.

Имаме едно Москве -Алеко на село и през него минават всичките ни стари акумулатори (работещи, не бракувани) и понеже се кара само на къси растояния не живеят дълго макс. 1 год. , а машината си зарежда нормално.

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Акумулатора ми е сдал багажа и трябва да купувам нов. Настоящия ми не е оригинален и не се сещам къде да погледна за параметрите. Кажете моля колко ампер-часа е заводския акумулатор на А3 1.8Т Quattro, 2000 г.?

Благодаря ви предварително! :lol:

Благодаря за съветите. От стикера до резервната гума идентифицирах фабричния акумулатор - 60 А/ч. Настоящия, който е сдал багажа е Бош Силвер 55 А/ч. Купих (ха-ха) пак Бош Силвер - 63 А/ч.

Сега трябва да се преборя със сложните ел. конструкции монтирани над акумулатора на А3-ката за да го извадя. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любопитно е цялото дешифриране на кодовете от етикета. Може би колегата да ни каже откъде го е намерил? :birthday:

Още веднаж благодаря за информацията! :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
Любопитно е цялото дешифриране на кодовете от етикета. Може би колегата да ни каже откъде го е намерил? :hilezh:

Още веднаж благодаря за информацията! :hilezh:

Кодовете означават фабричното оборудване на колата - ск. кутия, екстри и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...

Полезно:

Данни за маркировката на акумулатори Varta.

Редактирано от grizzly
Линк.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...