vladi Публикувано 21 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2010 Ми няма особено, да ти кажа Сивата ще я оправям май месец с документите, че собственика дотогава е извън страната. Синята вече пали, но докато е студена пак не работи като хората. Установих, че температурния датчик не е оригиналния, а е друг, който няма нищо общо. Като се постопли времето ще го сменя и ще видя дали ще се оправи, че сега хем студено, хем и нямам време за нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ради_ Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 Абе аре не се пеави а за картера на GSXR-а намери време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Ангелов Публикувано 13 Март 2010 Доклад Share Публикувано 13 Март 2010 Абе аре не се пеави а за картера на GSXR-а намери време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peter panov Публикувано 15 Август 2010 Доклад Share Публикувано 15 Август 2010 Колеги аз също търся Ауди 200 куатро.Някой знае ли някъде да се продава такова на умерена цена? Предпочитам с ръчни скорости. Не държа на перфектно състояние.Благодаря ви предварително.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 15 Август 2010 Доклад Share Публикувано 15 Август 2010 Аз пък мога да кажа че не съм доволен от този сервиз МОТОМАН и май ми се струва прехвален. Ходих с 2.3 НГ висок разход, под висок разбирай 17 18 литра на 100км. и на горе градско с възможно най икономичното каране ако се гази става страшно. Закачиха гледаха мериха и накрая каза ем сичко работи тва ти е разхода ходи си палти диагностиката. Та не мисля да ходя повече там или да пратя някой.Може да е било няква случйност с мен но... е факт. Дано колегите са доволни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 15 Август 2010 Доклад Share Публикувано 15 Август 2010 Сервиза под моста "Чавдар" се казва Валпе, както е посочено.При интерес ми пишете да Ви дам координатите!Наистина това са "царете" на механичните инжекциони! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 16 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2010 Моя проблем със светването на лампата чек енджин над 4000 оборота на 200-цата си го реших.Оказа се детонационния датчик, сега колицата ускорява ли ускорява - ЖЕЛЕЗЕН автомобил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caligula73 Публикувано 16 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2010 Моя проблем със светването на лампата чек енджин над 4000 оборота на 200-цата си го реших.Оказа се детонационния датчик, сега колицата ускорява ли ускорява - ЖЕЛЕЗЕН автомобил и при мене светна датчика за ''енджина''как разбра от къде идва проблема ти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 16 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2010 Ами порових се в нета,за причините каращи тази лампа да светва:другите бяха дебитомер и датчик на коляновия вал,които при нас са изправни.Накарах бащата да го погледне детонационния датчик,той го поразмърда и лампата спря да светва известно време, но после пак се появи в зоната над 3500 оборота и поръчах един такъв датчик от колегата more и проблема изчезна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване