Jump to content

Малък проблем с едно ауди 200, 2,2 турбо


vladi

Recommended Posts

Ми няма особено, да ти кажа <_< Сивата ще я оправям май месец с документите, че собственика дотогава е извън страната. Синята вече пали, но докато е студена пак не работи като хората. Установих, че температурния датчик не е оригиналния, а е друг, който няма нищо общо. Като се постопли времето ще го сменя и ще видя дали ще се оправи, че сега хем студено, хем и нямам време за нея :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Колеги аз също търся Ауди 200 куатро.

Някой знае ли някъде да се продава такова на умерена цена? Предпочитам с ръчни скорости. Не държа на перфектно състояние.

Благодаря ви предварително.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мога да кажа че не съм доволен от този сервиз МОТОМАН и май ми се струва прехвален. Ходих с 2.3 НГ висок разход, под висок разбирай 17 18 литра на 100км. и на горе градско с възможно най икономичното каране ако се гази става страшно. Закачиха гледаха мериха и накрая каза ем сичко работи тва ти е разхода :rolleyes: ходи си палти диагностиката. Та не мисля да ходя повече там или да пратя някой.

Може да е било няква случйност с мен но... е факт. Дано колегите са доволни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза под моста "Чавдар" се казва Валпе, както е посочено.

При интерес ми пишете да Ви дам координатите!

Наистина това са "царете" на механичните инжекциони! :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Моя проблем със светването на лампата чек енджин над 4000 оборота на 200-цата си го реших.Оказа се детонационния датчик, сега колицата ускорява ли ускорява - ЖЕЛЕЗЕН автомобил :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя проблем със светването на лампата чек енджин над 4000 оборота на 200-цата си го реших.Оказа се детонационния датчик, сега колицата ускорява ли ускорява - ЖЕЛЕЗЕН автомобил :steinigung:

и при мене светна датчика за ''енджина''

как разбра от къде идва проблема ти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами порових се в нета,за причините каращи тази лампа да светва:другите бяха дебитомер и датчик на коляновия вал,които при нас са изправни.Накарах бащата да го погледне детонационния датчик,той го поразмърда и лампата спря да светва известно време, но после пак се появи в зоната над 3500 оборота и поръчах един такъв датчик от колегата more и проблема изчезна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...