brunobanani Публикувано 27 Април 2009 Доклад Share Публикувано 27 Април 2009 Бреййй тея още малко ще стигнат пословичния ми разход с яйцето От началото на юни европейските клиенти ще могат да закупят нова версия на Audi A4 с дизелов двигател, обозначена като 2.0 TDI "e".За нея от фирмата твърдят, че ще има среден разход от 4.6 литра на 100 км. За да се получи подобен разход, от Audi са монтирали в този автомобил редица най-съвременни технологии, като start-stop, спирачна система регенерираща кинетичната енергия в електроенергия "складирана" в акумулатора, модернизирана механична скоростна кутия, гуми с ниско съпротивление (205/60 R 16), намален пътен просвет с 20 мм и някои аеродинамични допълнения по каросерията. Audi 2.0 TDI „е” с разход 4.6 литра на 100 кмПромени има и в електронното управление на дизеловия двигател с обем два литра. Според данните на Audi, двигателят с мощност 136 к.с. има ускорение от място до 100 км/час за 9.5 секунди и има максимална скорост от 215 км/час. Версия седан на Audi 2.0 TDI „е” ще струва в Германия 30 800 евро, а версия комби със същия двигател и разход на гориво 4.9 литра на 100 км. ще има цена 32 800 евро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 27 Април 2009 Доклад Share Публикувано 27 Април 2009 Демек ще харчи около 6 на 100 среден. Нищо ново под слънцето. Ако някой ми покаже 1 кола която в реални условия на пътя харчи толкова колкото инжинерите са изчислили в изолирана среда (демек колкото пише по книжката или рекламата) ще го черпя. Тя и мойта печка харчи толкова сега ама не струва 30 000 евро Вече ми се реве от съжаление към тия дилъри като прочета някъде разхода на колата дето рекламират или продават. Винаги наум +1,5л на 100 към това от брошурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 27 Април 2009 Доклад Share Публикувано 27 Април 2009 Е аз пък ако съдя по скромния ми опит всичките са горели точно колкото ги дава производителя...... Нали не попрескачаш малко колега фактора бг гориво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 27 Април 2009 Доклад Share Публикувано 27 Април 2009 Е да колега това си е фактор който трябва да се има предвид. Прав си и не го бях взел предвид. Но все пак има разлика между реалния и лабораторният разход, просто няма как да караме колите си на динота Движим се по път с неравности, имаме съпротивление с въздуха и т.н. А заводските данни идват от тест в лаборатория където дори колата не се движи а е качена на стенд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 27 Април 2009 Доклад Share Публикувано 27 Април 2009 Така е, а по-горе пише "среден разход", което звучи като смесен... Ма кой знае... Все пак и двете ми кочини при същия тип каране и градско, и извън моментално качват кило - кило и половина разход в Бг... Дали е щото като пише на колонката 50л са реално 48, или щото не струва нафтата.... дерзай......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 27 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2009 (Редактирано) Не изключвай и фактора "задкормилно устройство". На една и съща кола едни постигат завидни резултати, а други реват, че им гори като трактор. Сигурен съм, че ако минете един курс в някоя немска школа за икономично каране и спокойно ще свалите разхода си с 10 до 15% и ще достигнете заводските данни. Редактирано 27 Април 2009 от brunobanani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 27 Април 2009 Доклад Share Публикувано 27 Април 2009 Може и с 20% ама после кой ще плаща успокоителните и посещенията при психолога? А и жвота ми е много къс за да карам така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Снейк Публикувано 28 Април 2009 Доклад Share Публикувано 28 Април 2009 Те тия инжинери (за Ауди инжинерите говоря) го смятат тоя разход по немските аутобани с техните горива! Там понятието "дупка на пътя" е непознато, а да не говорим за понятието "разредена/кофти нафта"... Искам да кажа, че те колиците най-вероятно толкова биха горели там, но не и в България Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
supervlao Публикувано 28 Април 2009 Доклад Share Публикувано 28 Април 2009 Не изключвай и фактора "задкормилно устройство". На една и съща кола едни постигат завидни резултати, а други реват, че им гори като трактор. Сигурен съм, че ако минете един курс в някоя немска школа за икономично каране и спокойно ще свалите разхода си с 10 до 15% и ще достигнете заводските данни. Напълно съм съгласен.Карам барака на 20 години - Б3 1.6 ТД. По книжка й дават 3.8 ако караш с 90 на извънградско(който не вярва мога да му я сканирам като се прибера в Бургас). Съвсем спокойно докарвам 4.5 като карам равномерно със 100-110 (по километраж - реално малко по-малко). Склонен съм да вярвам, че когато колата е излязла от завода е била способна на разхода си по книжка имайки предвид как се държи в момента на 400 хил. километра без основен ремонт.П.С Не знам среден разход да се мери на стендове ама може и да бъркам ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 28 Април 2009 Доклад Share Публикувано 28 Април 2009 мога да споделя на тая тема малко от възгледите му върху 1.9TDI помпа дюза мотора, не знам колко го дават градско, ама с темпомата пада значително разхода, и човека колкото и да опитва и квото и да прави с педала на газта не може да стигне тоя нисък разход, който е когато скороста се подържа чрез темпомата. Та с тоя кораб( Touran) тва двигателче с темпомата гори между 3 и 4 литра по равен път. Та си мисля че с нужните техники и технологии може да се достигне в реални условия, от нас, разхода, определен от производителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 28 Април 2009 Доклад Share Публикувано 28 Април 2009 мога да споделя на тая тема малко от възгледите му върху 1.9TDI помпа дюза мотора, не знам колко го дават градско, ама с темпомата пада значително разхода, и човека колкото и да опитва и квото и да прави с педала на газта не може да стигне тоя нисък разход, който е когато скороста се подържа чрез темпомата. Та с тоя кораб( Touran) тва двигателче с темпомата гори между 3 и 4 литра по равен път. Та си мисля че с нужните техники и технологии може да се достигне в реални условия, от нас, разхода, определен от производителя.всички коли, които съм имал/карал с темпомат, харчат повече при включен такъв! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 29 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2009 Може и с 20% ама после кой ще плаща успокоителните и посещенията при психолога? А и жвота ми е много къс за да карам така На много хора живота им се е скъсил опитвайки се опитали да опровергаят друга заводска стойност - тази за максималната скорост. Аз предпочитам да гоня нисък разход, отколкото да се гоня с рейсъри по булеварди и междуселски пътеки. Мен лично бързото каране ме натоварва и изнервя много повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ggatwo Публикувано 29 Април 2009 Доклад Share Публикувано 29 Април 2009 всички коли, които съм имал/карал с темпомат, харчат повече при включен такъв!Поддържам това мнение!!!Разстоянието Пловдив - Виена на отиване с темпомат, а на връщане без /естественно карано горе-долу с еднакви скорости и темпомат навсякъде, където може /, ми даде разлика от 1,2 литра среден разход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 29 Април 2009 Доклад Share Публикувано 29 Април 2009 всички коли, които съм имал/карал с темпомат, харчат повече при включен такъв!ами конкретно за тоя VW с 2-те си очи видях че с темпомата гореше по-малко, при подържане на скорост с газта не падаше под 4.5 литра, а с темпомата свали на 3.4 някъде ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 29 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2009 Всичко зависи от шофьора. Аз познавам хора, които не могат да поддържат равномерно скорост и постоянно ту ускоряват, ту забавят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 29 Април 2009 Доклад Share Публикувано 29 Април 2009 то и от колите зависи аз като карах учебния Форд той просто НЕ МОЖЕШЕ да подържа една скорост(40км) се на горе на долу, ама то и годинките при нея си казват думата, ма може пък и аз да не съм могъл знам ли...а иначе за конкретния случай с темпомата, говорех за подържане на една и съща скорост без темпомат(60км) и с него.... и без темпомата пак се подържаше точно 60км, но разхода беше по-висок, малко ми е трудно да си го обясня ама беше така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 30 Април 2009 Доклад Share Публикувано 30 Април 2009 (Редактирано) Super!По AUDI.TV отдавна показват експерименти за намаляване на разхода, а един от хората по проекта каза, че в момента имат доста напредък, а това е само началото. Имало още на къде да се икономисва гориво Лошото е че нямам пари за такава кола Редактирано 30 Април 2009 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gkirilov Публикувано 30 Април 2009 Доклад Share Публикувано 30 Април 2009 (Редактирано) Тази цена от 31-32к евро я забравете. На тази цена колата ще е гола като пушка. Сегашните и те струват толкова, но с екстри цената стига до над 60к евро (2.0ТФСИ 211 к.с.). Редактирано 30 Април 2009 от gkirilov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 30 Април 2009 Доклад Share Публикувано 30 Април 2009 е нормално, при всяка нова кола е така, с идеята базовата цена да е максимално ниска... ходете да гледате лексус IS220 дизел...почва от май беше 30к, ама без грам нищо, тва тва тва като и сложиш некоя друга екстра и отива над 100к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts