Jump to content

Ново А4 2.0 TDI с разход 4.6 л./100 км.


brunobanani

Recommended Posts

Бреййй тея още малко ще стигнат пословичния ми разход с яйцето :hilezh::birthday:

От началото на юни европейските клиенти ще могат да закупят нова версия на Audi A4 с дизелов двигател, обозначена като 2.0 TDI "e".

mini-Audi1(4).jpg

За нея от фирмата твърдят, че ще има среден разход от 4.6 литра на 100 км. За да се получи подобен разход, от Audi са монтирали в този автомобил редица най-съвременни технологии, като start-stop, спирачна система регенерираща кинетичната енергия в електроенергия "складирана" в акумулатора, модернизирана механична скоростна кутия, гуми с ниско съпротивление (205/60 R 16), намален пътен просвет с 20 мм и някои аеродинамични допълнения по каросерията.

Audi 2.0 TDI „е” с разход 4.6 литра на 100 км

Промени има и в електронното управление на дизеловия двигател с обем два литра. Според данните на Audi, двигателят с мощност 136 к.с. има ускорение от място до 100 км/час за 9.5 секунди и има максимална скорост от 215 км/час.

Версия седан на Audi 2.0 TDI „е” ще струва в Германия 30 800 евро, а версия комби със същия двигател и разход на гориво 4.9 литра на 100 км. ще има цена 32 800 евро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек ще харчи около 6 на 100 среден. Нищо ново под слънцето. Ако някой ми покаже 1 кола която в реални условия на пътя харчи толкова колкото инжинерите са изчислили в изолирана среда (демек колкото пише по книжката или рекламата) ще го черпя. Тя и мойта печка харчи толкова сега ама не струва 30 000 евро :) Вече ми се реве от съжаление към тия дилъри като прочета някъде разхода на колата дето рекламират или продават. Винаги наум +1,5л на 100 към това от брошурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз пък ако съдя по скромния ми опит всичките са горели точно колкото ги дава производителя...... Нали не попрескачаш малко колега фактора бг гориво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да колега това си е фактор който трябва да се има предвид. Прав си и не го бях взел предвид. Но все пак има разлика между реалния и лабораторният разход, просто няма как да караме колите си на динота :smilie_colors1: Движим се по път с неравности, имаме съпротивление с въздуха и т.н. А заводските данни идват от тест в лаборатория където дори колата не се движи а е качена на стенд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, а по-горе пише "среден разход", което звучи като смесен... Ма кой знае... Все пак и двете ми кочини при същия тип каране и градско, и извън моментално качват кило - кило и половина разход в Бг... Дали е щото като пише на колонката 50л са реално 48, или щото не струва нафтата.... дерзай......... :smilie_colors1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не изключвай и фактора "задкормилно устройство".

На една и съща кола едни постигат завидни резултати, а други реват, че им гори като трактор. :rolleyes:

Сигурен съм, че ако минете един курс в някоя немска школа за икономично каране и спокойно ще свалите разхода си с 10 до 15% и ще достигнете заводските данни. :unsure:

Редактирано от brunobanani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те тия инжинери (за Ауди инжинерите говоря) го смятат тоя разход по немските аутобани с техните горива! Там понятието "дупка на пътя" е непознато, а да не говорим за понятието "разредена/кофти нафта"... Искам да кажа, че те колиците най-вероятно толкова биха горели там, но не и в България :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не изключвай и фактора "задкормилно устройство".

На една и съща кола едни постигат завидни резултати, а други реват, че им гори като трактор. :hilezh:

Сигурен съм, че ако минете един курс в някоя немска школа за икономично каране и спокойно ще свалите разхода си с 10 до 15% и ще достигнете заводските данни. ;)

Напълно съм съгласен.

Карам барака на 20 години - Б3 1.6 ТД. По книжка й дават 3.8 ако караш с 90 на извънградско(който не вярва мога да му я сканирам като се прибера в Бургас). Съвсем спокойно докарвам 4.5 като карам равномерно със 100-110 (по километраж - реално малко по-малко). Склонен съм да вярвам, че когато колата е излязла от завода е била способна на разхода си по книжка имайки предвид как се държи в момента на 400 хил. километра без основен ремонт.

П.С Не знам среден разход да се мери на стендове ама може и да бъркам ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мога да споделя на тая тема малко от възгледите му върху 1.9TDI помпа дюза мотора, не знам колко го дават градско, ама с темпомата пада значително разхода, и човека колкото и да опитва и квото и да прави с педала на газта не може да стигне тоя нисък разход, който е когато скороста се подържа чрез темпомата. Та с тоя кораб( Touran) тва двигателче с темпомата гори между 3 и 4 литра по равен път. Та си мисля че с нужните техники и технологии може да се достигне в реални условия, от нас, разхода, определен от производителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мога да споделя на тая тема малко от възгледите му върху 1.9TDI помпа дюза мотора, не знам колко го дават градско, ама с темпомата пада значително разхода, и човека колкото и да опитва и квото и да прави с педала на газта не може да стигне тоя нисък разход, който е когато скороста се подържа чрез темпомата. Та с тоя кораб( Touran) тва двигателче с темпомата гори между 3 и 4 литра по равен път. Та си мисля че с нужните техники и технологии може да се достигне в реални условия, от нас, разхода, определен от производителя.

всички коли, които съм имал/карал с темпомат, харчат повече при включен такъв!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и с 20% ама после кой ще плаща успокоителните и посещенията при психолога? А и жвота ми е много къс за да карам така :unsure:

На много хора живота им се е скъсил опитвайки се опитали да опровергаят друга заводска стойност - тази за максималната скорост. :flipoff:

Аз предпочитам да гоня нисък разход, отколкото да се гоня с рейсъри по булеварди и междуселски пътеки. Мен лично бързото каране ме натоварва и изнервя много повече. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички коли, които съм имал/карал с темпомат, харчат повече при включен такъв!

Поддържам това мнение!!!

Разстоянието Пловдив - Виена на отиване с темпомат, а на връщане без /естественно карано горе-долу с еднакви скорости и темпомат навсякъде, където може /, ми даде разлика от 1,2 литра среден разход :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички коли, които съм имал/карал с темпомат, харчат повече при включен такъв!

ами конкретно за тоя VW с 2-те си очи видях че с темпомата гореше по-малко, при подържане на скорост с газта не падаше под 4.5 литра, а с темпомата свали на 3.4 някъде ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от шофьора. Аз познавам хора, които не могат да поддържат равномерно скорост и постоянно ту ускоряват, ту забавят. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то и от колите зависи :D аз като карах учебния Форд той просто НЕ МОЖЕШЕ да подържа една скорост(40км) се на горе на долу, ама то и годинките при нея си казват думата, ма може пък и аз да не съм могъл знам ли...а иначе за конкретния случай с темпомата, говорех за подържане на една и съща скорост без темпомат(60км) и с него.... и без темпомата пак се подържаше точно 60км, но разхода беше по-висок, малко ми е трудно да си го обясня ама беше така :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Super!

По AUDI.TV отдавна показват експерименти за намаляване на разхода, а един от хората по проекта каза, че в момента имат доста напредък, а това е само началото. Имало още на къде да се икономисва гориво :dance:

Лошото е че нямам пари за такава кола :hilezh:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази цена от 31-32к евро я забравете. На тази цена колата ще е гола като пушка.

Сегашните и те струват толкова, но с екстри цената стига до над 60к евро (2.0ТФСИ 211 к.с.).

Редактирано от gkirilov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е нормално, при всяка нова кола е така, с идеята базовата цена да е максимално ниска... ходете да гледате лексус IS220 дизел...почва от май беше 30к, ама без грам нищо, тва тва тва като и сложиш некоя друга екстра и отива над 100к :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...