Jump to content

Модификации по А6 4F


verter

Recommended Posts

По ММИ няма какво да се сменя, трябва да си с Цветния дисплей само, за антените незнам точно, навигационната е с 2 или 3 букси и има разлика, окабеляване на тунера няма да има, само оптиката е лесна. И там възниква лек проблем защото имат адреси в оптичния кръг и ако не се нареди правилно може да изчезнат 1-2 компа и дисплея даже и да не подсветва.

За мен лично ТВ-то, във вида си напраен от завода няма голям смисъл. Ползата е че може да се подкачи ДВД към него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 529
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

По ММИ няма какво да се сменя, трябва да си с Цветния дисплей само, за антените незнам точно, навигационната е с 2 или 3 букси и има разлика, окабеляване на тунера няма да има, само оптиката е лесна. И там възниква лек проблем защото имат адреси в оптичния кръг и ако не се нареди правилно може да изчезнат 1-2 компа и дисплея даже и да не подсветва.

За мен лично ТВ-то, във вида си напраен от завода няма голям смисъл. Ползата е че може да се подкачи ДВД към него

това ми е последна грижа, така или иначе. Няма да му се вживявам. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не си знам версията. В Порше ще се оправят.

мислил ли си да направиш запитване за няколко коли едновременно

току виж дали отстъпка ако са повече... :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За каква дейност става дума, че да се прекарат 2-3 коли с отстъпка ? Иначе доколкото знам има някаква гъвкавост и при по голям оборот винаги може да се договори някаква отстъпка, разбира се след кратко запитване до шефовете. Това което ме кефи освен колите, е че имат доста добра политика на качество, аустауш части и при сериен проблем , на по нови коли може да се дели фифти/фифти и още по добре 30/70%, което не знам някой друг да го предлага. А и срока на доставка е невероятен - 2 дена. За старото ми Рено чаках 2 месеца оригинални амортисъори, та какви ли не оправдания нямаше.

Та така, страшна фирма, страшни коли.

Днес разгледах А8 със страшни екстри, масички в седалките, дисплеи, телефона с навито и SD четец са обединени в един модул по подобие на Q5, сменили са вида на иконите, на ММИ-то колата е променена, абе голямо старание. С Бенг Олуфсен и т.н. Страшна. Ауди А8 :hilezh::hilezh::D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За каква дейност става дума, че да се прекарат 2-3 коли с отстъпка ? Иначе доколкото знам има някаква гъвкавост и при по голям оборот винаги може да се договори някаква отстъпка, разбира се след кратко запитване до шефовете. Това което ме кефи освен колите, е че имат доста добра политика на качество, аустауш части и при сериен проблем , на по нови коли може да се дели фифти/фифти и още по добре 30/70%, което не знам някой друг да го предлага. А и срока на доставка е невероятен - 2 дена. За старото ми Рено чаках 2 месеца оригинални амортисъори, та какви ли не оправдания нямаше.

Та така, страшна фирма, страшни коли.

Днес разгледах А8 със страшни екстри, масички в седалките, дисплеи, телефона с навито и SD четец са обединени в един модул по подобие на Q5, сменили са вида на иконите, на ММИ-то колата е променена, абе голямо старание. С Бенг Олуфсен и т.н. Страшна. Ауди А8 :hilezh::hilezh::D

В Порше ли работиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та кво викаш за трансмисията? Ма по-живичко... :lol:

Ш-ш-ш престани с тая трансмисия ве, смотана вуйка.....

Където пише нещо за А6 4F само глупостите ти за трансмисията чета....

Няма да се счупи, споко, тва не са глупави ръчни скорости :lol:

Ти си ебаси параноика, сигурно вечер само трансмисия сънуваш....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, трансмисията е желязна, няма просто по добра от тази на А6, 3,0 Тди куатро

Той си е втълпил, че ще се чупи и постоянно пита кво може да се направи... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ш-ш-ш престани с тая трансмисия ве, смотана вуйка.....

Където пише нещо за А6 4F само глупостите ти за трансмисията чета....

Няма да се счупи, споко, тва не са глупави ръчни скорости :lol:

Ти си ебаси параноика, сигурно вечер само трансмисия сънуваш....

Не съм параноик ве смот. Разни батки разбирачи ми наговориха глупости и просто събирам реално инфо. Досега не съм имал кола с авт. скорости. ;)

И не сънувам трансмисии, а по-скоро 3,0Т-та или 4,2-ки, ма тва по-натам. :hilezh:

п.п. И CL-и AMG сънувам понякога, ма тва в кат сънувам еротични сънища. :hilezh:

Редактирано от audi A3 1.8T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та кво викаш за трансмисията?

Сменяй маслото, филтъра и гарнитурите на 60 000 и няма да имаш проблеми.

Ако не го правиш на 100 000 си бъркаш дълбоко в джоба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За к'во му е ръчка, този автомат може да се кара както си искаш. И корава душа носи. :hilezh: И аз само в еротичните си сънища ;) 3,0 Тди куатро :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За к'во му е ръчка, този автомат може да се кара както си искаш. И корава душа носи. ;) И аз само в еротичните си сънища ;) 3,0 Тди куатро ;)

Тази кутия си изживя времето. Истината е PDK и DSG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Да ве, да, с уникални проблеми

Якобе, вземи отговори директно на някой въпрос!

питаха те двама човека, дали работиш в Порше....

сега казваш за DSG-то, че е проблемно, ама нищо повече. Е това отговор ли е?

дай нещо по така като информация.

:)

викаш типтроника е най яката скоростна кутия. Ами добре, радва ме това. Да и сменям ли маслото тогава? щом е толкова яка.

Повече никога няма да имаш с ръчни, нали.... :)

И аз никога повече ръчни, даже не искам да се качвам на такава кола. Това е ебаси удобството :)

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

викаш типтроника е най яката скоростна кутия. Ами добре, радва ме това. Да и сменям ли маслото тогава? щом е толкова яка.

Не ми казвай, че караш колата вече половин година, наля една торба пари за джанти, волани и т.н. а още не си сменил масло на скоростите, което е вече на 130 000км. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми казвай, че караш колата вече половин година, наля една торба пари за джанти, волани и т.н. а още не си сменил масло на скоростите, което е вече на 130 000км. :)

ами да така е, но това е не защото ми се свидят парите, а защото компетентните хора във форума ми казват да не го пипам. Всичко това се потвърждава и от книжката, в която не пише, че се сменя, за разлика от всички други скоростни кутии.

Ти какво би направил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баууууууууууууууууууууууууууууууууу :flipoff:

А в Порше БГ питал ли си за туй нещо?!?

Аз не виждам логично обяснение :flehan: да не се сменя хич :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ве, да, с уникални проблеми

Tiptronic-а има много по-големи проблеми. Ако работиш в Порше би трябвало да го знаеш.

Аз си смених маслото на 60 000. Много стружки и боклуци изтекоха.

Редактирано от carlitobrigante
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На А6 досега няма нито един теч, нито един проблем с ударно превключване и т.н. Има един Allroad вече на 2,1 г. и на 301 хил.км без никакъв проблем. За разлика от Q7, A8 където има единични проблеми. За DSG какво толкова, удар при превключване (потегляне) е основното, понякога се решава със смяна на клапанно тяло, а в един Сеат например на 2 год. и на 80 хил. не помогна и се мисли вече за цяла кутия. Проблемите им се изявяват на малко километри. Ауди засега се е ограничило като че ли с монтажа им в ТТ и А3, а в Бг никой не иска такива коли и наблюдения има само върху единични бройки. Във Фау Ве е друго, там се слагат по често и съответно повече проблеми, и наблюдения, разбира се. Отскоро се монтира DSG на Q5 7 степенна, и там ми се вижда че вече има ках ъри. Засега обаче е рано да се каже с точност мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На А6 досега няма нито един теч, нито един проблем с ударно превключване и т.н. Има един Allroad вече на 2,1 г. и на 301 хил.км без никакъв проблем. За разлика от Q7, A8 където има единични проблеми. За DSG какво толкова, удар при превключване (потегляне) е основното, понякога се решава със смяна на клапанно тяло, а в един Сеат например на 2 год. и на 80 хил. не помогна и се мисли вече за цяла кутия. Проблемите им се изявяват на малко километри. Ауди засега се е ограничило като че ли с монтажа им в ТТ и А3, а в Бг никой не иска такива коли и наблюдения има само върху единични бройки. Във Фау Ве е друго, там се слагат по често и съответно повече проблеми, и наблюдения, разбира се. Отскоро се монтира DSG на Q5 7 степенна, и там ми се вижда че вече има ках ъри. Засега обаче е рано да се каже с точност мисля.

И какво сега? На два сеата се счупили китиите и да не си купуваме DSG? Нали затова са сервизите. Като се развали ще ми я смените.

Редактирано от carlitobrigante
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз понякой път имам подритване когато карам на спорт режим. Забелязал съм, че става само когато превключва от големи към малки предавки, тоест когато спирам и то рязко. Може би защото колата е във високи обороти и превключва на по ниска предавка. Нормално ли е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...